Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

ku przestrodze: jakie miny widziałes na sprzedaż


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1431 odpowiedzi w tym temacie

#1 awful

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 608 postów
  • Wiek: 36
  • Na FM od: 04 grudzień 2005
  • Skąd:3miasto
  • Motocykl:gsxf 600

Napisano śro, 18 paź 2006 - 09:23

więc tak,jak niektórzy wiedzą- szukam od miecha następcy mojego geesa. oto co widziałem a przed czym chce ostrzec:

czarna yamaszka fzr600 - 1991(2?), darłowo. (zachodniopomorskie)
koles twierdzi,ze tan super wypas, przebieg udokumentowany 30k (sic!) i tylko laga mu cieknie.

stan faktyczny: moto malowane pędzlem w garazu(koles przyznaje to otwarcie jak juz oglądasz),opony do wymiany, łancuch do wymiany, klocki i tarcze do wymiany(tarcze cienkie jak papier- te 30k to z księzyca ,chyba,ze 300k to tak ).
lagi ciekną - nieprawda :P lagi dawno wyciekły- juz nie ma co ciec. moto lezy na glebie niemal.
oleju nigdy typ nie zmienił, pod pokrywami silnika tylko silikon- uszczelek brak. plus coś dzwoni na zdaje się 3cim garze.kończy się sprzęgło, wiesza linka gazu... ale sprzęt jeździ i jest miły dla oka :flesje:.
nie wiem czy prosty- bo bez amorów z przodu bałem sie puścić kierę- wężykował :D



niebieska honda CBR F1,KOŚCIERZYNA rocznik 1991(albo 2).

po długich bojach doszedłem,ze to pc23...ale. sprzęt miał być ok,stan bdb.faktyczny:
kazda owiewka ma przynajmniej 1 pęknięcie, kazda srubka jest inna, masa owiewek jest luźna, brakuje masy drobnych elementów karoserii :eek:, połamany tylny błotnik starł bok opony tylnej, hamulec tył- luźno się obija... prędkościomierz popsuty, licznik km nie działa, resetowalnego w ogóle brak. brak lusterka, nie działa oswietlenie przód(mijania, kierunki). wyciek spod pokrywy zaworowej.rurki do airboxa- z odkurzacza dosztukowane ;] nie odpalalismy nawet.totalna ruina.



srebrna suzuki gsxf 1994 - WRZESZCZ(koło AM).

ładna-malowanie na hajabusę prawie :D. stan ogólny bdb, tarcze niezajechane(44k km przebieg wiarygodny), łancuch ładny(dobry i drogi), oponki super- nówki,ładne pracuje. ogólnie -niby wypas.tylko lusterka mają inny kolor z przodu,na czaszce jest szpachla, boczna prawa owiewka leciutko klejona...ale...to nie sa jego oryginalne owiewki raczej...cena była ok,juz byłem w ogródku,juz witałem się z gąską... koles chciał isc po ciuchy,zeby mnie przewieźć... ;]dałem mu kasę i powiedziałem,ze sam jadę...

wczesniej zauwazylismy wgniecenie na tabliczce znamionowej-wyjasniło się jak się przejechałem. tam dostał. ściąga w lewo ... OSTRO ściąga w lewo...



czarna(fabryczna) suzuki gsxf 750-1994(albo 5) ZASPA, po szlifie na prawej burcie. lagi są luźne-widać jak sie wbije hamulec przód i kręci kierownicą. gaxnik bierze lewe powietrze- nie da sie wyregulowac obrotów ponizej 2000. delikatnie słychac łancuszek rozrzadu.

koleś miał zrobić te lagi- zeby się dało przejechac próbnie, obiecał,ze to zrobi, dostał namiary na larssona i serwis suzuki- i się nie odezwał. lagi pewnie krzywe,pewnie po przykręceniu tak jak powinno być- zaczęło być widac,ze krzywe.(to sugestia AdamaM)



gsxf600 zielona(?), 1993- CEWICE

tylko korespondencja: do wymiany zestaw napędowy, i uwaga- jak ja z nim gadałem to mu padły WSZYSTKIE 4 świece na raz. teraz je wymienił. tak same z siebie to wzsystkie 4 chyba nie padają ...


gsxf 750 -kolorki oryginalne, 1995(6?) - koło trąbek wielkich(na początku obwodnicy trójmiejskiej od strony tczewa) ,sprowadzony do rejestracji. przedmuch z jednego kolektora, brak obciąznika manetki, poszlifie na prawej burcie- zamalowane pędzlem :eek:. niby stan przyzwoity,ale sprzęt ze 3-4lata stal na dworzu. korozja totalis-o czym nie wspomina sprzedajacy przez telefon . wszystkie srubki do wymiany. warsztat nie podjąl się załatania kolektora bo się bali ruszać te śrubki . jak ktoś chce się bawić- moze warto go wziąść. ale tylko laweta- brak OC,brak rejestracji ,plus przedmuch,który zwróci uwagę kazdego smerfa. sprzęt jedzie prosto.a i gaźniki do lekkiej regulacji- strzela sobie schodząc z obrotów i zdaza mu się przydlawić. poza tym ladnie ;)
plus dla sprzedajacego- za poniesienie kosztów- zarejestruje w polsce dla klienta.




wpisujcie co Wy obejrzeliście i przed czym chcecie ostrzec...możecie oszczędzic innym kasy i nerwów...


DODANO: samolot kurna, jak Ty coś czasem palniesz. ugryź sie czasem w język chłopie(albo w palce), czy Ty nie widzisz czego dotryczy ten temat? czy musisz wszędzie wciskać swoje 3 grosze?
skąd wiesz ile te sprzęty kosztowały, ze się tak wymądrzasz znów?

chociaz w jednym masz rację: POWINNI byli podać stan faktyczny.

mało kto jest tak naiwny,ze wierzy,ze kupi a grosze starą nówkę, wady sa zawsze- tylko są takie- akceptowalne i nieakceptowalne. oraz kłamliwe opisy. i o to własnie chodzi- zeby ostrzec ludzi przed stanem faktycznym drastycznie nie pokrywającym się z opisem,lub ewidentna miną, na którą nie warto patrzyć.

oftopy sa niemile widziane- bo zaciemniają przejrzystość tematu.

Użytkownik awful edytował ten post śro, 18 paź 2006 - 11:19


#2 samolot

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • Forumowicze
  • 861 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 19 listopad 2005
  • Skąd:Białystok
  • Motocykl:Honda CBR 600 RR PC40

Napisano śro, 18 paź 2006 - 10:28

Jesli chodzi o stan techniczny motocykli sportowych lub sportowowo turystycznych z lat 1990 -93 to to co opisujesz wystepuje w 98% motocykli ( z tym ze wlasciciele powinni informowac o takim stanie). Musze Cie zasmucic ale dobry motor kosztuje. Sam niedawno stalem sie warunkowo ( bo stan techniczny byl idealny ) Hondy CBR F2 z 94 roku. Przegladajac oferty i jezdac do ludzi zauwazylem ze trudno znalezc maszyne w nienaggannym stanie. Ale te moto naprawde sporo mnie kosztowalo, ale nie zaluje. W kazdym badz razie jakbym mial powiedzmy 8tys zl to bym sie za zadna sportowa maszyna nie rozgladal, tylko kupil Honde CB750. Oczywiscie to jest moje subiektywne zdanie i nie musisz sie z nim zgadzac.......

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40


#3 Rez

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 71 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 15 październik 2006
  • Skąd:Laskowice k/Świecia
  • Motocykl:FZR 1000, DR 650 RS

Napisano śro, 18 paź 2006 - 10:50

Honda Cbr 600 F2 (F1) Topulno Kujawsko pomorskie
Motor pali ładnie silniczek super stan ale po slizgu lewej stron owiewka lewa inny kolor brak przedniego błotnika, brak stelaża i podnózka dla kierwocy i pasażera z lewej strony ( wiec ciężko sie przejechać nim chyba ze na zimne kolano :D ) wiszący tylni lewy kierunek jakas taśma przy uszczelniaczach zawieszenia przedniego i naj ważniejsze w dokumentach rok 92 wiec powinien być pc 25 a na tabliczce znamionowej 86r i pc 19 :D

#4 Piotrusgsx

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 583 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 14 kwiecień 2006
  • Skąd:Otwock
  • Motocykl:GSX600F

Napisano śro, 18 paź 2006 - 20:22

Może podawajcie ceny jakie żądają sprzedający tych "sprzętów" bo zaraz okaże się że każdy z nich kosztował około 4000 PLN co jest sumą adekwatną do opisanego stanu i ciężko w tym przypadku mówić o minie ;-)

Użytkownik Piotrusgsx edytował ten post śro, 18 paź 2006 - 20:22


#5 SCAND

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 60 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 20 sierpień 2006
  • Skąd:Pomorze

Napisano śro, 18 paź 2006 - 20:50

awful jak chcesz to tą: gsxf600 zieloną z CEWIC to moge Ci sprawdzić, mieszkam niedaleko. Tylko podaj dokładny adres i nazwisko sprzedającego,

#6 MYCIOR

    Spec - MotoSport

  • Forumowicze
  • 2995 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 29 marzec 2005
  • Skąd:Dębica / Rzeszów
  • Motocykl:R1 '07

Napisano śro, 18 paź 2006 - 20:55

chyba łatwiej było by stworzyć liste dobrych sprzetów - bo jest ich mało hmmm to chyba bedize jedank trudniej znaleść.
poprostu trzeba wybrac lepszego sprzeta igiełki sa , ale w salonach tym bardizej jest moto ma juz pare latek i miało czas sie zestarze, zmienic kilku włascicieli i zdążyło mu sie przydarzyć to i owo.

co do tematu
ZX12 2oo4 - Lublin czarna igiełka - po malowaniu ze spawana czaszką i brakami w plastikach.

#7 NEH

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 237 postów
  • Wiek: 36
  • Na FM od: 15 sierpień 2005
  • Skąd:POZNAN
  • Motocykl:Aprilia RSV

Napisano śro, 18 paź 2006 - 21:23

Yamaha thundercat OPOLE

Kolor srebrno-żółty
(taka jak moja)

Generalnie cena nie byla wygórowana bo 9tys za 1997 rok ale stan tragedia.
Przez tel koles mówil ze do lekkich poprawek lakierniczych, w rzeczywistosci-malowanie całości, plus spawanie plastików itp.
Silnik chodził jak betoniarka!



EDIT:

Jeżeli ten temat ma na prawdę w czymś pomóc to proponuje jeden schemat postów żeby wiadomo od razu o jakie moto chodzi i czy kogoś ta sztuka akurat interesuje.

Propozycja jest taka.
Na samym początku posta podajemy o jakie moto chodzi, najlepiej jeszcze wyróżnić w kolorze.
potem ewentualny opis itp.

Ułatwi to korzystanie z tego tematu.



Pozdrawiam nehu

Użytkownik NEH edytował ten post czw, 19 paź 2006 - 11:32


#8 Buła

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 626 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 15 maj 2005
  • Skąd:suchedniów/k.kielc
  • Motocykl:Vfr 750-90r i MZ 150

Napisano czw, 19 paź 2006 - 08:31

nie wiem czy jeszcze aktualne ale w Sandomierzu jest(była) do sprzedania CBR 600 pc 23 srebrno-fioletowa z 91 roku,niby w stanie orginalnym i w ogóle a to moto miało szlifa,skrzywione lagi,czasza i lewe owiewki do wymianym pekniete zegary i silnik dymił na biało.Pózniej to wszytsko ,, zrobione,, ale jak to tego juz nie wiem,ale uprzedzam jak by sie ktos chciał po to moto wybrac a koleś mówił ze nie miała szlifa,wiem bo miałem ją kupowac w takim rozbitym stanie,jak cos to mam fotki na kompie.

#9 Gośćjapko_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano czw, 19 paź 2006 - 09:28

w sandomierzu tez(to miasto to chyba jakis przekret :buttrock: ) na giełdzie koles tez proboje sprzedac cbr600 f2 jako f3 z 96r.

#10 awful

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 608 postów
  • Wiek: 36
  • Na FM od: 04 grudzień 2005
  • Skąd:3miasto
  • Motocykl:gsxf 600

Napisano czw, 19 paź 2006 - 10:07

awful jak chcesz to tą: gsxf600 zieloną z CEWIC to moge Ci sprawdzić, mieszkam niedaleko. Tylko podaj dokładny adres i nazwisko sprzedającego,


zlewka, jak mu wszystkie 4świece padły na raz... to tak naprawde lista potencjalnych atrakcji jest spora...


co do cen- fzr: 5800, cbr 5500, gsxf600 srebrna 5900, obie 750tki 5000. no i miną jest kazdy krzywy lub potencjalnie krzywy(nie da sie przejechać) motorek... a tak btw miną też będzie kazda tak drastyczna rozbiezność między stanem opisanym wogłoszeniu a stanem faktycznym.



a tak z inej beczki- za żadnego z nich nie dałbym tych 4(no,moze za pokorodowaną 750tke dałbym). koles od fzry zjechał do 4k i nie wziałem-za duzo do roboty, a to było tylko to co widać ;> . tak samo nie wziąłbym tej cebry- nawet za 2tysie-ona gro km przejechała szlifując bokiem po asfalcie... a co do ładnej gsxfki to mhmm w sumie moze i dałbym 3tysie ...a potem cala zima na wymianę ramy :buttrock: :cool:

pozdro



DODANO: a dziś kupiłem gsxf 600 97r :cool:
mam dziurawy cieknący bak, skopany regulator napięcia, nie mam lusterk , szlif na lewej, parkingówka naprawej , przedmuch na 2gim kolektorze ;P ...
ale śrubki ma oryginalne,malowanie oryginalne, idzie prosto, silnik chodzi bardzo równo - i jestem póki co zadowolony ;)
ww świadome i akceptowane.

Użytkownik awful edytował ten post pią, 20 paź 2006 - 00:04


#11 MłodyVFR

    MOTONITA - głaszczący manetkę

  • Forumowicze
  • 1691 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 30 czerwiec 2004
  • Skąd:Gdańsk/Dammam

Napisano czw, 19 paź 2006 - 12:27

temat nie ma racji bytu... sie mi wydaje :buttrock:

wczoraj bylem u qmpla na warszatcie: na 10 sprzetow czesc po wiekszych crash testach. wymiana lag, polek, kol, itp... reszta po mniejszych :cool: na razie jezdza nimi wlasciciele... na razie, bo kiedys trafia na rynek... chyba latwiej pisac o tych bezwypadkowych - mniej tego :cool:

#12 kriss.g

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 343 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 29 sierpień 2006
  • Skąd:3 City
  • Motocykl:Yamaha YZF600 Thundercat

Napisano czw, 19 paź 2006 - 19:46

temat nie ma racji bytu... sie mi wydaje :buttrock:

wczoraj bylem u qmpla na warszatcie: na 10 sprzetow czesc po wiekszych crash testach. wymiana lag, polek, kol, itp... reszta po mniejszych :cool: na razie jezdza nimi wlasciciele... na razie, bo kiedys trafia na rynek... chyba latwiej pisac o tych bezwypadkowych - mniej tego :cool:

... może tak może nie ... ja nie oglądałbym tej "gsxf 750-1994 Zaspa" i "czarna yamaszka fzr600 - 1991(2?), darłowo. (zachodniopomorskie)" gdybym od razu wiedział w jakim były stanie a tak zmarnowałem trochę czasu niepotrzebnie ... dobrze w sumie że niedaleko od 3 City ...

Użytkownik kriss.g edytował ten post czw, 19 paź 2006 - 19:46


#13 Groszek

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 719 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 15 marzec 2003
  • Skąd:V-Boyen

Napisano czw, 19 paź 2006 - 23:12

temat nie ma racji bytu... sie mi wydaje :cool:

wczoraj bylem u qmpla na warszatcie: na 10 sprzetow czesc po wiekszych crash testach. wymiana lag, polek,

no...te zdrowe raczej w warsztacie nie lądują :buttrock: więc pewnie dlatego tam ich nie widziałeś :cool:
żeby nie było że nie w temacie:
pisałem już kiedyś o Thundercat'cie z Ełku - za nic nie warto jechać go oglądać. juz go nie widzę na allegro, ale był kiedyś za ~14 tyś zł z 2002 (chyba!) roku - niebiesko biały, sprowadzony z USA, w opisie "zarysowany tłumik" - w rzeczywistości poobijany i pognieciony - ogólnie szkoda słów, żeby opisywać motocykl, jechać nie warto. VFR 800 z Ełku V-tec 2002 rok, stanu nie znam, ale słyszałem (nie potwierdzone, ale bardzo prawdopodobne) że ma cofnięty licznik, obecna cena na allegro tego motocykla to 17900, przebiek ~24 tyś.

#14 jeszua

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Super-Moderatorzy
  • 9281 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 28 czerwiec 2004
  • Skąd:Namur

Napisano pią, 20 paź 2006 - 07:05

no...te zdrowe raczej w warsztacie nie lądują :buttrock: więc pewnie dlatego tam ich nie widziałeś :cool:


lądują, lądują :cool:
na przeglądy, wymiany oleum i takie tam klocki cy cuś. przynajmniej jeśli właściciel dba i potem nie ma być "dzwoniących łańcuszków, zaworów, łożysk, panewek, itd"

a żeby nie było OT, to powiem, że ze względu na kilka (w tym po jednym oglądniętym dla mnie) widzianych w nw. miejscach sprzętów doradzam ostrożność w wyprawach do:
* motopark, targowisko - na trasie kraków-bochnia
* willinger, rzeszów
jsz

bezmotocyklowy


#15 dubey

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 201 postów
  • Na FM od: 07 grudzień 2004
  • Skąd:WAWA
  • Motocykl:KTMgoodVibesADV

Napisano sob, 28 paź 2006 - 22:25

wazny temat, ale jak nie zostnie przyklejony, to szybko poplynie...
chyba, zeby zrobic nowy dzial z "minami" w okolicach gieldy?
pozdro
dub

#16 Groszek

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 719 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 15 marzec 2003
  • Skąd:V-Boyen

Napisano sob, 28 paź 2006 - 23:51

to ten T-cat o którym wspominałem:
http://www.moto.alle...t_zajrzyj_.html

#17 ukasz

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1399 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 30 grudzień 2002
  • Skąd:pn
  • Motocykl:Honda XBR 500

Napisano nie, 29 paź 2006 - 14:43

W tej postaci, moim zdaniem, pomysł nie ma za bardzo szans - ogłoszeń o sprzedaży są całe setki, z obszaru całego kraju, z czego - jak podejrzewam na podstawie moich dotychczasowych doświadczeń - większość to właśnie miny :P Tak więc aby móc skutecznie znaleźć informację o jakimś konkretnym egzemplarzu trzebaby każdy opisywany motocykl opatrzeć jakimś znakiem charakterystycznym, ułatwiającym wyszukiwanie... nr. rej, adres, nr. tel do sprzedającego - coś co możnaby odczytać z ogłoszenia lub dowiedzieć się od sprzedającego bez wzbudzania jego podejrzeń, a co pozwoliłoby jednoznacznie zidentyfikować sprzęta poprzez wyszukiwarkę 4umową...

A tak przy okazji - to jednak mały ten świat :biggrin: Srebrny GSX spod AM należy do mojego dobrego qmpla - opowiadał mi nawet, że ktoś chciał od niego kupić moto, ale się rozmyślił z powodu znoszenia w lewo :biggrin: Niestety, jest to jego pierwsza maszyna, chłopak nie zna się na rzeczy, pojechał sam kupować moto no i tak to się niestety skończyło... Serio, mogę za niego zaręczyć, że nie próbował nikomu świadomie wcisnąć miny. Jest to kolejny przykład na to, że baza danych z trefnymi ogłoszeniami byłaby baaardzo przydatna.

pozdro!

#18 awful

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 608 postów
  • Wiek: 36
  • Na FM od: 04 grudzień 2005
  • Skąd:3miasto
  • Motocykl:gsxf 600

Napisano pon, 30 paź 2006 - 00:29

ukaszu- zwróć uwagę,ze nie oceniłem intencji tego konkretnego sprzedającego-mimo,ze podejrzane było,ze chciał mnie wozić zamiast dać się przejechać ... uznalem jednak,ze w tym wypadku stwierdzenie,ze to mina bo ściąga w lewo wystarczy :P ... nawet jeśli kolega jest w porządku- to i tak nikomu nie polecę tego sprzęta...

#19 ukasz

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1399 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 30 grudzień 2002
  • Skąd:pn
  • Motocykl:Honda XBR 500

Napisano pon, 30 paź 2006 - 13:05

ukaszu- zwróć uwagę,ze nie oceniłem intencji tego konkretnego sprzedającego-mimo,ze podejrzane było,ze chciał mnie wozić zamiast dać się przejechać ... uznalem jednak,ze w tym wypadku stwierdzenie,ze to mina bo ściąga w lewo wystarczy :bigrazz: ... nawet jeśli kolega jest w porządku- to i tak nikomu nie polecę tego sprzęta...


Ależ ja wcale nie mówię, że coś oceniałeś... po prostu gadałem jakiś czas temu z Alexem, powiedział mi, że po tym jak pojechaliście sam wsiadł na motocykl, przejechał się i stwierdził, że faktycznie znosi w lewo... był przy tym nieźle wkurzony, że dopiero teraz się o tym przekonał. Chciałem Ci tylko napisać, że Alex nie jest chu*em który próbował Ci świadomie wcisnąć minę - a doskonale rozumiem, że mógłbyś mieć takie wątpliwości (choć nic na ten temat nie napisałeś).
Nie wierzę zresztą, żeby Alex sprzedał komuś teraz ten motocykl jako sprawny - znam gościa dość dobrze i naprawdę nie jest oszustem. Po prostu nie ma pojęcia o motocyklach jeszcze za bardzo, ten GSX to jego pierwsza maszyna, no i wkopał się, bo pojechał go kupować sam, nie radząc się nikogo kto by się znał na rzeczy.
Kolega jest w porządku... ale kolega nie kolega, ja też na pewno nikomu nie polecałbym tego sprzęta jako prostego. Nie jestem oszustem i od nikogo nie oczekuję, że będzie się uciekał do takich praktyk - a wręcz brzydze się podobnymi układami.
Tak więc - bez obaw :crossy: A Alexowi nie miej za złe całej sytuacji, serio nie miał o niczym pojęcia.

#20 Buła

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 626 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 15 maj 2005
  • Skąd:suchedniów/k.kielc
  • Motocykl:Vfr 750-90r i MZ 150

Napisano pon, 30 paź 2006 - 21:20

witam,i oto nastepna propozycja,moto to Honda vfr,nie powiem bo motocykl optycznie w bardzo ładnym stanie,przynajmniej taki był w sierpniu kiedy go oglądałęm,technicznie tez ok, .Ale przy przebiegu koleś zapomniał dodac 1 z przodu bo patrząc po tarczach to miały prug którego nie spotkałem w żadnym motocyklu,a pare ich ogladałem,moto miało w tedy ,,17 tys kom,, zreszta poruszałem ten wątek na forum,no i faktycznie ostatnim był starszy pan,ale oprócz niego miało jeszcze 4 włascicieli.no i to jest 89 a nie 90 rok.
no i link do aukcj http://moto.allegro....adny_motor.html

Użytkownik Buła edytował ten post pon, 30 paź 2006 - 21:21





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |