Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Honda VTX 1300S czy warto w nią zainwestować


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 OskarG

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 9 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 05 wrzesień 2007
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Motocykl:HONDA VTX 1300S

Napisano pon, 10 wrz 2007 - 20:10

Witam serdecznie wszyskich
proszę o podpowiedź
mam w planie kupić Hondę VTX 1300S niestety na motorze 14 lat nie jeździłem :cool: podpowiedzcie z waszego doświadczenia czy warto od razu w taki sprzęt inwestować. Zgóry dzięki za radę :icon_razz:
pozdrawiam
OskarG

Użytkownik OskarG edytował ten post pon, 10 wrz 2007 - 20:14


#2 Sting

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • H-D
  • 56 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 18 kwiecień 2005
  • Skąd:Chorzów
  • Motocykl:XR1200X

Napisano pon, 10 wrz 2007 - 21:16

Jeśli Ci się podoba to kup. Najwyżej za rok sprzedasz. Ale zastanów się i poczytaj jakieś testy i opinie o tym moto. Ja na nim nie jeździłem, ale z tego co wiem, prowadzi się kiepsko (nawet jak na cruisera), ma słabe hamulce (tylko jedna tarcza z przodu). Jeśli nie jeździłeś tak długo, to będziesz na początku głównie walczył ze sprzętem, zamiast cieszyć się jazdą.

Ja bym raczej kupił Drag Stara 1100.

#3 krzychuu_ktm

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 267 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 22 luty 2006
  • Skąd:Opalenica/40km odP-ń
  • Motocykl:KTM LC4 SixDays 2001

Napisano pon, 10 wrz 2007 - 21:33

Ja na nim nie jeździłem, ale z tego co wiem, prowadzi się kiepsko (nawet jak na cruisera), ma słabe hamulce (tylko jedna tarcza z przodu).



No to się mylisz. Nie wiem skąd taka opinia ale VTX prowadzi się naprawdę lekko, pewnie i przyjemnie. Hamulce też są wystarczające a jego spalanie przy umiarkowanej jeździe zaskoczyć może nie jednego.. pozdr

#4 RAFAL

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • E.K.G.
  • 601 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 21 styczeń 2006
  • Skąd:STALOWA WOLA
  • Motocykl:skuter50ccm

Napisano wto, 11 wrz 2007 - 07:34

Opinia że skoro moto ma jedna tarcze to słabo hamuje jest błędna .Róznica jest ale nie aż taka .Mialem okazje dosiąść VTX i powiem że to bardzo fajne i przyzwoite moto.Niski środek ciężkości ,wygodna pozycja i dobrze wchodzi w zakręt i moc tez wystarczająca.Jedno małe "ale" to cena za dany rocznik i kosmiczne ceny jakichkolwiek dodatków (szyba ,oparcie )itp.Osobiście wybrał bym VtX ale 1800.Pozdrawiam.

Użytkownik RAFAL edytował ten post wto, 11 wrz 2007 - 07:35


#5 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1136 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano wto, 11 wrz 2007 - 08:19

VTX 1300 jest latwiejszy w prowadzeniu od wielu innych przedstawicieli tego gatunku (jezdzilem - mam niezle porownanie). Co do hamulcow to nie ma co porownywac do jakichkolwiek hebli motocykla sportowego ale ja od lat jezdze na jednej tarczy z przodu i jednej z tylu i jakos zyje - kwestia przyzwyczajenia. 300 kg tez sie da zatrzymac. Mocy nie zabraknie napewno w VTX 1300 a spalanie jest w normie. Jak sie czujesz na silach to bierz.
VTX 1800 odradzam bo to zwierze - trzeba miec wprawe a manetka kusi bo mocy az nadmiar.
Pozdrawiam.
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#6 Stan

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1195 postów
  • Na FM od: 06 maj 2006
  • Skąd:Jarosławiec
  • Motocykl:Wezuwiusz 1,6

Napisano wto, 11 wrz 2007 - 22:05

jezdzilem i powiem tak heble slabiutkie , porownujac z motorami z 2 tarczami z przodu dziwie sie ze zaulja kasy i nie daja tej jednej wiecej bo naprawde jest potrzebna...
honda mowi samo za siebie
ale a bym bral 1800 :icon_rolleyes: ale nie na pierwsze moto

#7 Vampimar

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • VROC
  • 298 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 11 wrzesień 2007
  • Skąd:Exeter UK, Kielce PL
  • Motocykl:Kawasaki vn900

Napisano wto, 11 wrz 2007 - 22:16

mozesz smialo inwestowac w 1300, moze byc nie za lekko a poczatku, ale z czasem sie przyzwyczaisz :icon_rolleyes:

#8 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1136 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano śro, 12 wrz 2007 - 08:36

Dwie tarcze z przodu zawsze lepsze niz jedna wiec przyznaje racje Stanowi i tez niebardzo rozumiem dlaczego akurat na tym oszczedzili (podnoszac znaczaco osiagi w porownaniu do Shadow 1100) ale generalnie VTX jako motocykl laczy w sobie niezawodnosc, jakosc wykonania i niezlego kopa (1300 lepiej lata niz wiele wiekszych pojemnosci). Mi jedynie stylistyka srednio na jeza pasi dlatego raczej nie celuje w niego jako kolejne moto a VTX 1800 musialbym pociac tak jak to zrobil kumpel aby osiagnac pozadany efekt...
http://picasaweb.goo...327049551386450

P.S.
Mam nadzieje ze sie kolega Piotreek nie obrazi ze uzylem jego albumu...:biggrin:

Użytkownik vpower edytował ten post śro, 12 wrz 2007 - 08:40

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#9 Czarek-fighter

    MOTONITA - miejski lanser

  • Forumowicze
  • 1085 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 10 styczeń 2006
  • Skąd:Wałcz
  • Motocykl:Trike, H-D, i staruchy ;)

Napisano śro, 12 wrz 2007 - 09:03

Jeśli czujesz się na siłach to kup :biggrin:

#10 Stan

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1195 postów
  • Na FM od: 06 maj 2006
  • Skąd:Jarosławiec
  • Motocykl:Wezuwiusz 1,6

Napisano śro, 12 wrz 2007 - 19:14

... Mi jedynie stylistyka srednio na jeza pasi dlatego raczej nie celuje w niego jako kolejne moto a VTX 1800 musialbym pociac tak jak to zrobil kumpel aby osiagnac pozadany efekt...
http://picasaweb.goo...327049551386450
...



nie zartuj ze bys czyms takim jezdzil ...
przeciez koles zbeszczescil ten motor

#11 Vampimar

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • VROC
  • 298 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 11 wrzesień 2007
  • Skąd:Exeter UK, Kielce PL
  • Motocykl:Kawasaki vn900

Napisano śro, 12 wrz 2007 - 19:26

nie zartuj ze bys czyms takim jezdzil ...
przeciez koles zbeszczescil ten motor

kazdy ma swoj gust :buttrock: mnie tam sie podoba

#12 jan kalin

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • E.K.G.
  • 199 postów
  • Wiek: 54
  • Na FM od: 28 wrzesień 2006
  • Skąd:łódzkie łask
  • Motocykl:NIC

Napisano czw, 13 wrz 2007 - 07:39

Dlaczego zabieraja głos Ci którzy niemieli za dużo :) na "VTIXIKU".PRZYJECHAŁEM TAKOWYM 1300 S z Szwajcari po IV RP przez całe wybrzeże i coż pali do 120 6l powyżej 7l co do prowadzenia ta takjak inne moto w czasie jazdy rewelka trochę gorzej ale tylko trochę po mieście w końcu 350 kg masy własnej.A tak ogólnie to bardzo ale to bardzo pozytywne wrażenia ale pod jednym warunkiem trzeba przejechać lżejszym moto troche km po to by mieć przyjemność jazdy "VTIXIKIEM" NO CÓŻ na pierwszy raz przy małym doświadczeniu można się zrazić do motocykli.Pojemnośc 1300 zupełnie wystarczy jak na nasze"polne drogi" prędkość 170-180którą można rowinąć wystarczy.powodzonka

#13 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1136 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano czw, 13 wrz 2007 - 08:10

nie zartuj ze bys czyms takim jezdzil ...
przeciez koles zbeszczescil ten motor


Ja tym jezdzilem i to niejeden raz i uwierz mi zdjecia ani polowy wygladu nie oddawaja a osiagi sa takie ze nasze motocykle nawet spalin nie powachaja. Taka prawda. Jak sie nie zlapiesz kiery to Cie z siedzenia sciagnie. Prowadzi sie lepiej niz na oryginalnych kolach (zreszta sam te kola sprowadzalem) aczkolwiek opona 250 z tylu to max na polskie drogi.
Czy stylistyka takiego zwierzaka komus odpowiada - kwestia gustu. Jako 2 motocykl chcialbym miec. Jedno jest pewne - wrzucasz jedynke i wylazi z Ciebie pierwotne zwierze a predkosc maksymalna konczy sie wraz z licznikiem...
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#14 ArT_B_

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 31 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 03 sierpień 2007
  • Skąd:ok. Wrocławia
  • Motocykl:VTX 1300C

Napisano czw, 13 wrz 2007 - 10:20

po 15 latach przerwy w jeżdżeniu na moto kupiłem sobie właśnie VTX'a 1300 i jestem bardzo zadowolony... co do hamulców nie wiem skąd taka opinia... co za różnica czy kolo blokuje na dwóch czy na jednej tarczy :)
tak więc kupuj i się nie zastanawiaj :) i do zobaczenia na dordze ;)

Użytkownik ArT_B_ edytował ten post czw, 13 wrz 2007 - 10:23


#15 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1136 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano pią, 14 wrz 2007 - 09:22

Dlaczego zabieraja głos Ci którzy niemieli za dużo :icon_razz: na "VTIXIKU".PRZYJECHAŁEM TAKOWYM 1300 S z Szwajcari po IV RP przez całe wybrzeże i coż pali do 120 6l powyżej 7l co do prowadzenia ta takjak inne moto w czasie jazdy rewelka trochę gorzej ale tylko trochę po mieście w końcu 350 kg masy własnej.A tak ogólnie to bardzo ale to bardzo pozytywne wrażenia ale pod jednym warunkiem trzeba przejechać lżejszym moto troche km po to by mieć przyjemność jazdy "VTIXIKIEM" NO CÓŻ na pierwszy raz przy małym doświadczeniu można się zrazić do motocykli.Pojemnośc 1300 zupełnie wystarczy jak na nasze"polne drogi" prędkość 170-180którą można rowinąć wystarczy.powodzonka


Wiesz czasem nie trzeba nawinac tysiecy km aby wyrobic sobie poglad na temat np prowadzenia czy osiagow jesli sie ma porownanie do innych marek czy modeli.
Co do tych 350 kg to troche przesadziles ale z drugiej strony kazdy z nas ma tendencje do poqwiekszania swego moto wiec zadne zaskoczenie.:icon_razz:
Moim zdaniem co by nie powiedziec to dobry motocykl a czy nadaje sie na moto po przerwie - ciezko osadzisc umiejetnosci i rozsadek kierowcy po tresci postow wiec nie podejme sie takiej oceny. Wszystko jest dla ludzi byle uzywalo sie tego z glowa.
Pozdrawiam.
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#16 OskarG

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 9 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 05 wrzesień 2007
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Motocykl:HONDA VTX 1300S

Napisano pią, 14 wrz 2007 - 17:20

No to się mylisz. Nie wiem skąd taka opinia ale VTX prowadzi się naprawdę lekko, pewnie i przyjemnie. Hamulce też są wystarczające a jego spalanie przy umiarkowanej jeździe zaskoczyć może nie jednego.. pozdr

dzięki za informację
pozdrawiam


Opinia że skoro moto ma jedna tarcze to słabo hamuje jest błędna .Róznica jest ale nie aż taka .Mialem okazje dosiąść VTX i powiem że to bardzo fajne i przyzwoite moto.Niski środek ciężkości ,wygodna pozycja i dobrze wchodzi w zakręt i moc tez wystarczająca.Jedno małe "ale" to cena za dany rocznik i kosmiczne ceny jakichkolwiek dodatków (szyba ,oparcie )itp.Osobiście wybrał bym VtX ale 1800.Pozdrawiam.

dzięki za pomoc
pozdrawiam

#17 Stan

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1195 postów
  • Na FM od: 06 maj 2006
  • Skąd:Jarosławiec
  • Motocykl:Wezuwiusz 1,6

Napisano sob, 15 wrz 2007 - 07:16

ten wybiera tylko pochlebne opinie i za nie dziekuje :)
trzabylo napisac zeby nie pisac wad i wtedy bys mial mniej czytania
ja mialem okazje zrobic tylko kilkanascie kilometrow vtx-em co nie zmienia faktu iz uwazam ze powinien miec 2 tarcze z przodu bo jakos hamowania nie powala mimo iz biore poprawke ze ten typ tak ma to jednak, co 2 tarcze to nie jedna :)

#18 OskarG

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 9 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 05 wrzesień 2007
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Motocykl:HONDA VTX 1300S

Napisano nie, 16 wrz 2007 - 11:57

ten wybiera tylko pochlebne opinie i za nie dziekuje :icon_question:
trzabylo napisac zeby nie pisac wad i wtedy bys mial mniej czytania
ja mialem okazje zrobic tylko kilkanascie kilometrow vtx-em co nie zmienia faktu iz uwazam ze powinien miec 2 tarcze z przodu bo jakos hamowania nie powala mimo iz biore poprawke ze ten typ tak ma to jednak, co 2 tarcze to nie jedna :icon_question:

dzieki rowniez za te negatywne opinie i z nimi rowniez sie licze, chodzi o to zeby wybrac motocyk dobry nie idealny bo takiego nie ma, wsrod moich kupli ktorzy jezdza roznymi motorami sa podobne opinie, lecz tak jak w samochodach jedni chwala marke toyoty inni hondy, skody itp. :icon_question:

#19 jan kalin

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • E.K.G.
  • 199 postów
  • Wiek: 54
  • Na FM od: 28 wrzesień 2006
  • Skąd:łódzkie łask
  • Motocykl:NIC

Napisano nie, 16 wrz 2007 - 17:42

Ostania wiadomośc po "winklach w Czechach" i przejechaniu 203 km słownia dwieście trzy kilometry do zbiornika zmieściło się "aż" 9.3 l słownie dziewieć i trzy dziesiąte litra.Jeżeli chodzi o 350 kg to jest fakt był ważony jak masz kolego możliwość to sobie sprawdź i nie przesadzam gdyż z ogrodnictwem nie mam nic wspólnego Pozdro dla sympatyków vtixików

#20 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1136 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano pon, 17 wrz 2007 - 15:23

Ostania wiadomośc po "winklach w Czechach" i przejechaniu 203 km słownia dwieście trzy kilometry do zbiornika zmieściło się "aż" 9.3 l słownie dziewieć i trzy dziesiąte litra.Jeżeli chodzi o 350 kg to jest fakt był ważony jak masz kolego możliwość to sobie sprawdź i nie przesadzam gdyż z ogrodnictwem nie mam nic wspólnego Pozdro dla sympatyków vtixików


Widzisz wage motocykla kazdy producent podaje "na sucho" a na mokro to dolicza sie tylko plyny esploatacyjne i jak bys nie liczyl to nie wyjdzie Ci tego 50 kg. A co do wagi suchej polecam strone producenta badz nawet polska strone Hondy.
Przyklad ponizej:
http://www.honda.de/...x1300_daten.php
Jesli masz model z odlewanymi kolami jest troszke ciezszy. Wieszajac sakwy (w dodatku rzadko kiedy wozi sie w nich powietrze) i inne dodatki latwo dolozyc kilogramow ale to wtedy zadna baza porownawcza.
Pozdrawiam.
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |