Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Yamaha XV1900 - Co Wy na to?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
131 odpowiedzi w tym temacie

#41 Stan

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1195 postów
  • Na FM od: 06 maj 2006
  • Skąd:Jarosławiec
  • Motocykl:Wezuwiusz 1,6

Napisano pią, 29 cze 2007 - 11:01

bojernrider :bigrazz: nie da sie wlasnie wstawic przecinka nie wiem czemu
ale moze mi pomozesz

#42 Prałat

    Forumowy Kapelan

  • Forumowicze
  • 1346 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 31 lipiec 2006
  • Skąd:opolskie
  • Motocykl:Street Bob

Napisano pią, 29 cze 2007 - 11:29

pamietaj ze za serwis h-d bedziesz placil grube pieniadze, a yamahe naprawi Ci kazdy kowal w garazu,

No tutaj to przegiąłeś z tym kowalem :bigrazz: Grube pieniądze za serwis H-D - zgadzam się, ale nie wynika to ze skomplikowanej technologii, tylko image'u marki. Akurat kumple większość rzeczy sami sobie robią przy H-D, więc kowal pewnie też by sobie poradził :bigrazz: Yamaha nie jest otoczona taką legendą, stąd ceny niższe, ale byle mechanik sobie już nie radzi z modelami powyżej 1.1 pojemności (w przypadku Cruiserów). H-D coś w sobie ma, nie zaprzeczam.

#43 buba6

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1125 postów
  • Na FM od: 19 listopad 2002
  • Skąd:Bielsko-Biała / Wrocław
  • Motocykl:H-D Electra

Napisano pią, 29 cze 2007 - 11:37

nie no, masz racje, budowa H-D jest prosta jak budowa cepa bojowego w białostockim, no ale czesci drogie i mechanicy kasuja, bo to H-D, o to mi chodziło

#44 Prałat

    Forumowy Kapelan

  • Forumowicze
  • 1346 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 31 lipiec 2006
  • Skąd:opolskie
  • Motocykl:Street Bob

Napisano pią, 29 cze 2007 - 11:49

nie no, masz racje, budowa H-D jest prosta jak budowa cepa bojowego w białostockim, no ale czesci drogie i mechanicy kasuja, bo to H-D, o to mi chodziło

No mi też o to chodziło :biggrin: A części sprowadzaj ze Stanów :icon_mrgreen: Dobra, bo się tematu nie trzymamy, a tu o Yamahę biega!!! Już mi do wątku wracać i NIE SPAMOWAĆ PRYWATNYMI DOCINKAMI - LISTY MIŁOSNE NA PW :notworthy: PROSZĘ KIEROWAĆ!

#45 Pepper

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 718 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 28 wrzesień 2005
  • Skąd:DSW
  • Motocykl:ce be tysionczysta

Napisano pią, 29 cze 2007 - 11:52

sorry za bledy, czasami nie moge zapanowac nad tym :icon_razz: zazwyczaj staram sie kontrolowac jak pisze :crossy:

cala ta dyskusje na temat dlaczego tak kochamy H-D mozna sakonczyc jednym prostym zdaniem

Harley-Davidson. If I have to explain, you wouldn’t understand.



Pprawiłem absolutnie bez przytyku.

Tak można sobie wszystko tłumaczyć, ale albo rozmawiamy na argumenty w stylu "bo lubię","bo tak" albo racjonalnie.

No mi też o to chodziło :biggrin: A części sprowadzaj ze Stanów :notworthy: Dobra, bo się tematu nie trzymamy, a tu o Yamahę biega!!! Już mi do wątku wracać i NIE SPAMOWAĆ PRYWATNYMI DOCINKAMI - LISTY MIŁOSNE NA PW :icon_evil: PROSZĘ KIEROWAĆ!


Ale Ci się imperatyw wyostrzył :icon_mrgreen:

#46 johny

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • E.K.G.
  • 301 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 02 listopad 2005
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:XV 1900 Midnight St.

Napisano pią, 29 cze 2007 - 15:37

Dzięki za info.
Mam 190 cm więc ten "problem" odpada :icon_biggrin:
Interesowały mnie odczucia z jazdy. Moje moto ma 135KM i 88nM więc chciałbym nie stracić na przyjemności. Jeżdżę prawie zawsze z "plecakiem" dlatego chcę coś większego i wygodnego.
Chyba mnie ostatecznie przekonałeś.


A u mnie :
Moc maksymalna: 66.4 kW (90 KM) @ 4,750 rpm
Max moment obrotowy: 155.1 Nm (15.8 kg-m) @ 2,500 rpm

W wersji z kraju spoza kontroli eurokretynów, wartości są o 10 KM (i odpowiednio Nm) większe.
Sądze że po zmianie tłumika u mnie też tak będzie.

#47 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1136 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano czw, 12 lip 2007 - 08:51

Witam.
Gdyby ten silnik 1,9 wsadzili w Wild Stara + szersza opona z tylu to powstaloby cos pieknego a tak jest super silnik w paskudnej obudowie. Przymierzalem sie do tego sprzeta wielokrotnie i ani pozycja ani wyglad za bardzo mi nie pasuja. Ale to tylko moj gust. Co do HD - podoba mi sie wszystko za wyjatkiem ceny i niestety jednak awaryjnosci. Nie mam 2 lewych rak ale jak sie robi czasem po 500-1000 km na dzien to nie ma sie ochoty na grzebanie w silniku kilkaset km od domu.
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#48 buba6

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1125 postów
  • Na FM od: 19 listopad 2002
  • Skąd:Bielsko-Biała / Wrocław
  • Motocykl:H-D Electra

Napisano czw, 12 lip 2007 - 08:56

ja tam ciagle nie wiem o co chodzi z ta awaryjnoscia w H-D, wlasnie wrocilem z okolic trojmiasta. wyszlo 1500 km w weekend, jutro jade do linz w austri i tez jestem pewien ze bedzie ok.

#49 johny

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • E.K.G.
  • 301 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 02 listopad 2005
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:XV 1900 Midnight St.

Napisano czw, 12 lip 2007 - 09:44

Witam.
Gdyby ten silnik 1,9 wsadzili w Wild Stara + szersza opona z tylu to powstaloby cos pieknego a tak jest super silnik w paskudnej obudowie. Przymierzalem sie do tego sprzeta wielokrotnie i ani pozycja ani wyglad za bardzo mi nie pasuja. Ale to tylko moj gust. Co do HD - podoba mi sie wszystko za wyjatkiem ceny i niestety jednak awaryjnosci. Nie mam 2 lewych rak ale jak sie robi czasem po 500-1000 km na dzien to nie ma sie ochoty na grzebanie w silniku kilkaset km od domu.


de gustibus non disputandum est ;)

Co do silnika, mogę już coś więcej powiedzieć. Moc oddaje faktycznie równomiernie, trzymając praktycznie równowagę w tym zakresie w całym pasmie obrotów. Prawdopodobnie w dużej mierze to zasługa exup-a (czy jak to sie tam nazywa przy zejściu rur w jeden tłumik).
Co do osiągów... :P No coż, Warrior to niestety nie jest. Troszkę się czepiam, faktycznie na turystyka się w 100% nadaje, bez problemu poradzi sobie w każdej sytuacji, odjazd faktycznie przyzwoity, ale niestety, rączek tak jak Warrior nie wyrywa ze stawów. Na pewno troszkę się to zmieni po zmianie wydechów (przy innej charakterystyce ustawień w USA to moto ma 10 wypasionych i chętnych do pracy koników więcej - ci p*doleni eurokraci i ich normy ;) ). Sądzę, że ta zmiana problem w 90% załatwi.
Inna sprawa - moto ma nieziemsko nisko środek ciężkości. Na pewno jest to kwestia wprawy, ale wolałbym, żeby był on troszkę wyżej, co dodałoby mu stabilności na zakrętach. Z uwagi na środek ciężkości jak i aktualne ustawienie resorowania z utęsknieniem czekam na montaż sakw i wyjazd z pełnym obciążeniem.Sądzę, że w.w. kwestia wynika z faktu, iż moto jest ustawione pod kątem jazdy z bagażem. Tak sądzę, w najbliższym czasie znajdę odpowiedź :icon_biggrin:
Pozytywnym skutkiem niskiego środka ciężkości jest to, że bez problemu mogę go podnieść. Wczoraj jadąc w nocy w trakcie deszczu założyłem ochraniacze na buty. Podeszwa w nich z takiej gumy jak i opony :cool: Po zatrzymaniu przed skrzyżowaniem, stojąc na skosie (pochylony wjazd na inną drogę) chciałem się podeprzeć, ale ... stanąłem nogą na mokrym malowaniu (strzałce) i o mało co zrobiłbym szpagat. Moto podparło sie na spodnim mocowaniu podestu . Nie dopuszczając do całkowitego położennia zsiadłem, wyłączyłem silnik i napierając na kierę oraz biodrem na początek siedzenia ... bez problemu je podniosłem. Przypominam, iż moto stało na skosie jezdni, co sprawiło, iż faktycznie było o wiele bardziej pochylone niż mógłby na to wskazywać bezpośredni opis sytuacji. Waga z płynami 350 kg. Jednym słowem, niski środek cciężkości jakąs tam zaletę ma. :flesje:

#50 Stan

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1195 postów
  • Na FM od: 06 maj 2006
  • Skąd:Jarosławiec
  • Motocykl:Wezuwiusz 1,6

Napisano czw, 12 lip 2007 - 15:25

ile pali na 100 przy spokojnej i ostrej jezdzie

#51 johny

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • E.K.G.
  • 301 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 02 listopad 2005
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:XV 1900 Midnight St.

Napisano czw, 12 lip 2007 - 17:22

5,4 przy spokojnej, przy ostrzejszej 6,3 z tym, że ta ostrzejsza przypadała na trasę (wyprzedzanie z odkręcaniem na maksa, ale prędkość generalnie nie przekraczała 130, jedynie w b. rzadkich porywach do 160 - jeszcze troszkę muszę nawinąć km, żeby w pełni się zabawić :icon_razz: )

#52 Deathraw

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 361 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 11 wrzesień 2006
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Motocykl:XVS1.1 Custom

Napisano pią, 13 lip 2007 - 21:18

Super wybrałeś chociaż ja pewnie bym za gangiem h-d podążał.Ale Midnigth Star to moto o lepszych parametrach więc jego wybór est dość logiczny, a jak zamontujesz V&H to już będzie prawie jak harley:)A co do urody to zmieniłbym tylko lampę , ten(trzeba to powiedzieć) ochydny wydech i przedni błotnik.A tak poza tym t bardzo ładnie wygląda, na pewno lepiej wygląda od tych paskud m1800 i f6c RUNE(a zwykła była taka piękna ehh:)).

#53 johny

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • E.K.G.
  • 301 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 02 listopad 2005
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:XV 1900 Midnight St.

Napisano nie, 15 lip 2007 - 19:36

co do urody to zmieniłbym tylko lampę .


Też początkowo miałem wątpliwości, ale jak zobaczyłem jak świeci, to po prostu ją pokochałem - żyleta :D

#54 Stan

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1195 postów
  • Na FM od: 06 maj 2006
  • Skąd:Jarosławiec
  • Motocykl:Wezuwiusz 1,6

Napisano pon, 16 lip 2007 - 10:18

a jak zamontujesz V&H to już będzie prawie jak harley:)


mysle ze jakby chcial harleya to by sobie go kupil ;)
kolega Angel super to ujał:
"Wg mnie fajnie wygladaja ale nadawaja sie raczej na mebel w pokoju niz do jazdy mrugacz.gif
No i moim zdaniem Ducacisci (tak samo jak Harleyowcy) zeby jakos dowartosciowac ich malo doskonale motocykle stworzyli wokol nich wizerunek motocykla kultowego.Bez tego wizerunku motocykle te juz dawno zginelyby na rynku"...
zgadzam sie w pelni :wink: :)

#55 Deathraw

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 361 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 11 wrzesień 2006
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Motocykl:XVS1.1 Custom

Napisano pon, 16 lip 2007 - 18:34

Wiesz Stan chodzi mi o sam dźwięk.A jako że ja lubię zachęcać do kupowania wolnych(czy też akcesoryjnych) wydechów dam tu sample cobry:) :



#56 Stan

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1195 postów
  • Na FM od: 06 maj 2006
  • Skąd:Jarosławiec
  • Motocykl:Wezuwiusz 1,6

Napisano pon, 16 lip 2007 - 19:11

pierdzacy odglos ale lepszy niz oryginalne :icon_question:

#57 Dymsha

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • E.K.G.
  • 354 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 11 czerwiec 2005
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Motocykl:DragStar 1100 Custom

Napisano pon, 16 lip 2007 - 19:56

Widziałem dotąd sprzęta tylko na zdjęciach w ŚM i nie widział mi się, ale... widziałem w ostatni weekend gada na zlocie w Biłgoraju na żywca i ... broni się. Na żywo zdecydowanie robi lepsze wrażenie, aczkolwiek lampa przód i konsola dalej do wywalenia :banghead: ... jak dla mnie oczywiście :lalag: .

#58 Deathraw

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 361 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 11 wrzesień 2006
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Motocykl:XVS1.1 Custom

Napisano pon, 16 lip 2007 - 22:01

Stan narazie nic lepszego nie znalazłem niestety.A pierdzenie moze być(ale chyba niestety tak nie jest)przez ustalenie zbyt dużej czułości mikrofonu.Fajnie by było znaleźć jakiegoś sampla silvertailów albo v&h albo też innych wydechów cobry.A tak a propos jak to jest że różne cobry różnie brzmią?Czy silp-ony nie są w takim razie puste?Ogólnie są różnice pomiędzy drag pipeami różnych firm?

#59 johny

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • E.K.G.
  • 301 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 02 listopad 2005
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:XV 1900 Midnight St.

Napisano pon, 16 lip 2007 - 23:10

Stan narazie nic lepszego nie znalazłem niestety.A pierdzenie moze być(ale chyba niestety tak nie jest)przez ustalenie zbyt dużej czułości mikrofonu.


Fakt, Cobry są - jak to określam - trochę "szczekające". Wszystko rzecz gustu. Planowałem je początkowo do Drag Stara, ale w rezultacie szybciej go sprzedałem niż kupiłem te wydechy. Mi w każdym razie akcesoryjne wydechy są po prostu niezbędne do szczęścia. Ten dźwięk mnie po prostu elektryzuje :) Jak jest szczególnie piękny to nawet jadąc puszką wyłączam radio i otwieram okna żeby uszy nacieszyć.
Do Midnighta był dość długo problem. Przy zejściu wydechów jest EXUP (czy jak to się nazywa) wyrównujący moc i uniezależniając (może nie do końca ale w zamierzeniu) jej poziom od obrotów. To niestety sprawiało problem wytwórcom akcesoryjnych. Teraz jest już jakaś oferta, ale na kolana wybór i tak nie rzuca. Marzą mi się V&H, ale najfajniej byłoby móc zakupić jakiś "wytłumiacz" do nich, coby np. za granice wybyć bez stresu. Jak na razie, z tego co wiem o ofercie V&H, to mogę raczej pomarzyć o zakupie wytłumienia.

#60 qurim

    Spec H-D

  • Forumowicze
  • 7783 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 12 maj 2007
  • Skąd:PL
  • Motocykl:Harley-Dziurawdupson

Napisano pon, 16 lip 2007 - 23:32

hehe. Nie to zebym byl chamski czy mial cos przeciwko japonii :) ale juz teraz zaczynaja sie schody z wydechem...ten zly, ten pierdzi, ten za glosny, a tamten brzmi jak kastrowany....w HD odpowiedz nt. wydechu jest prosta - "SE i cale osiedle sie trzęsie".

a co do wyboru wydechu to najlepiej jakbys osluchal kilka maszyn na zywo, na zlotach, imprezach czy komisach - moga byc tez podobne motocykle (poj, typ) i bedziesz mial +/- pojecie jakie brac.

Ps. Kolega Buba6 ma racje - raz wsiadzesz na HD to juz nigdy nie zejdziesz. Z Harley`em jest tak ze jedni go kochaja a inni nienawidzą ale nikt nie jest wobec niego obojetny....
pozdroV2
MotorcycleStorehouse Dealer.
Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!


Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 Forumowiczów, 2 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |