Skocz do zawartości


Zdjęcie

cięzko pali jak ciepły czemu ??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arni22222

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 122 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 22 listopad 2006
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Kawasaki

Napisano wto, 12 cze 2007 - 02:47

Witam powie mi ktos czemu sie dzieje ze jak motor jest rozgrzany to cięzej pali niz jak jest zimny ? co moze byc przyczyną i jak to naprawic ?

#2 bobek358

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 131 postów
  • Wiek: 27
  • Na FM od: 13 styczeń 2007
  • Skąd:Śmigiel
  • Motocykl:Suzuki GSX 550 ES

Napisano wto, 12 cze 2007 - 10:29

Nie wiem co jest tego przyczyną ale u mnie jest to samo, po nocy pali na dotyk ale jak już zrobię trochę kilometrów to aby zapalić musze go chwilkę pokręcić i dodawać gazu,

#3 nitroMCZ

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 192 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 28 maj 2006
  • Skąd:wielkopolska
  • Motocykl:MuZ 660, AWO, komar,wfm

Napisano wto, 12 cze 2007 - 10:33

Sprawdz regulację luzów zaworowych i ogólny przegląd, świece filtry, synchro. (nie bedzie to pewno przyczyna nie paleni, ale przy okazji na pewno nie zaszkodzi)

#4 bobek358

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 131 postów
  • Wiek: 27
  • Na FM od: 13 styczeń 2007
  • Skąd:Śmigiel
  • Motocykl:Suzuki GSX 550 ES

Napisano wto, 12 cze 2007 - 11:07

Bynajmniej u mnie wymieniłem ostatnio:

- świecie,
- filtr powietrza,
- ustawiałem luzy zaworowe,
- impulsatory - w poprzednich popękał plastik i motor nie palił jak był ciepły (nie było iskry).

Co do synchronizacji to chyba na razie nie muszę robić, bo moto ładnie trzyma obroty i nie ma "dziur" w gazie. Ale z tym zapalaniem i synchronizacją gaźników może być trochę racji. Bo w kumpla motocyklu szukamy przyczyny dlaczego nie odpala jak jest zimny, tzn po wstrzyknięciu w filtr powietrza trochę paliwa - motocykl zapala. A jeden gość w serwisie powiedział że synchro. może rozwiązać ten problem.

#5 Arni22222

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 122 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 22 listopad 2006
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Kawasaki

Napisano wto, 12 cze 2007 - 11:51

no ale wsumie ja wszystko w motorze przed sezonem robilem tylko świec nie wymienilem mozliwe ze to one ?????

#6 Buber

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami

  • Forumowicze
  • 2495 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 17 sierpień 2006
  • Skąd:Karkonosze
  • Motocykl:CB 650Z & Kilofazer

Napisano wto, 12 cze 2007 - 11:57

A może to taki typ też jest. Co ja zauważyłem, to że odpalając gorącym silniku trzeba gaz na siłę ZAMKNĄĆ. Tak, kręcić manetkę w drugą stronę i odpala bez problemu. Przynajmniej w dówch róznych moto tak miałem.

To musi mieć związek z mieszanką. Może jest tak, że na gorącym iskra jest słabsza (pry paleniu z aku) a jak mieszanka rzadsza to dopiero wtedy się przebija? Nie wiem, ale u mnie skutkowało.

#7 ekimm

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 178 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 13 kwiecień 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:GSX-R600SRAD/VFR800VTEC

Napisano wto, 12 cze 2007 - 12:04

Normalka. Motocykl sie poprostu zalewa dlatego ciezko pali jak jest ciepły gdy postoi beznyna odparowyje i dlatego ładnie zapala.

#8 młodymz

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 364 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 15 wrzesień 2004
  • Skąd:śląsk/Jastrzębie
  • Motocykl:CBR F2 :)

Napisano wto, 12 cze 2007 - 12:59

jak zrobiłeś wszystko przed sezonem na cacy a TYLKO świec nie wymieniłeś too jak myślisz co może byc przyczyną
załóż nowei ustaw odpowiednią przerwe miedzy elektrodami

#9 kuba_195

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1326 postów
  • Wiek: 26
  • Na FM od: 06 styczeń 2006
  • Skąd:Iława
  • Motocykl:ybr 125, pocket

Napisano wto, 12 cze 2007 - 14:25

jak sam zauważyłeś trzeba dodać gazu, bo mieszanka jest zas bogatana zapalenie, a jak już zapai to ok, myślę że nie ma sie czym martwić, moze tylko wg mnie pomóc synchronizacja gaźników i usawienie poziomu paliwa w komorach,pzdr

#10 bread

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 422 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 21 styczeń 2006
  • Skąd:Polska
  • Motocykl:była RF600, FZR 1000...

Napisano wto, 12 cze 2007 - 18:01

poprostu spróbuj odpalać bez gazu

#11 Piotr Dudek

    Spec - Mechanik

  • Moderatorzy
  • 8988 postów
  • Wiek: 64
  • Na FM od: 13 wrzesień 2004
  • Skąd:Sosnowiec
  • Motocykl:HONDA CB 250 K0, CB250G

Napisano wto, 12 cze 2007 - 18:12

jak zrobiłeś wszystko przed sezonem na cacy a TYLKO świec nie wymieniłeś too jak myślisz co może byc przyczyną
załóż nowei ustaw odpowiednią przerwe miedzy elektrodami


świece NGK kupujesz z odpowiednią przerwą i ręka Boska broni zmieniać przerwę.
Masz wtedy pewne kłopoty z powodu uszkodzenia izolatora wewnętrznego.
Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

#12 Miniu.

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 56 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 04 maj 2007
  • Skąd:Dębica
  • Motocykl:BANDIT 1200 N

Napisano wto, 12 cze 2007 - 20:54

Witam powie mi ktos czemu sie dzieje ze jak motor jest rozgrzany to cięzej pali niz jak jest zimny ? co moze byc przyczyną i jak to naprawic ?

Ja tak miałem w Magnie,okazało sie że uszkodzony był czujnik położenia wału.

#13 Arni22222

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 122 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 22 listopad 2006
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Kawasaki

Napisano wto, 12 cze 2007 - 22:55

ok wielkie dzieki za ifnormacje wymienie swiece i dam znac :icon_rolleyes:

#14 thomyk

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 436 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 11 czerwiec 2007
  • Skąd:Tarnów
  • Motocykl:AWO -> LS 650

Napisano śro, 13 cze 2007 - 17:32

ja tak miałem w swoim antyku jak się zawory przestawily mi ;)
PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn

www.elektrotec.cba.pl

#15 kuba_195

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1326 postów
  • Wiek: 26
  • Na FM od: 06 styczeń 2006
  • Skąd:Iława
  • Motocykl:ybr 125, pocket

Napisano czw, 14 cze 2007 - 13:07

dobre zawory mi się przestawiły, cokolwiek ma to znaczyć to wiem jedno twój mechanik to partacz...

#16 Nitomen

    PROFESJONALISTA - zwijacz asfaltu

  • Forumowicze
  • 6017 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 13 styczeń 2005
  • Skąd:ze kątowni
  • Motocykl:jest

Napisano czw, 14 cze 2007 - 16:59

koles w KLX 650 tez ma ten problem , zauwzaylismy ze po skreceniu obrotow jalowych silnik jakos tam opdpali , bez skrecania mozna krecic rozrusznikiem do konca aku i nie zagada. Silnik po remocnie, luzy zaworowe ponoc ustawione wiec co to moze byc ?
KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

http://www.bikepics....mbers/rysiek24/

#17 gulek

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 18 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 08 czerwiec 2007
  • Skąd:Legnica
  • Motocykl:Kawasaki VN 750

Napisano czw, 14 cze 2007 - 17:33

ja mam to samo w fzr600 zimna pali super a jak sie nagrzeje to ciezko jutro jade na synchro i czyszczenie gazników i ustawienie zaworów jak myslicie pomoże to?
t

#18 Piotr Dudek

    Spec - Mechanik

  • Moderatorzy
  • 8988 postów
  • Wiek: 64
  • Na FM od: 13 wrzesień 2004
  • Skąd:Sosnowiec
  • Motocykl:HONDA CB 250 K0, CB250G

Napisano czw, 14 cze 2007 - 19:29

ja mam to samo w fzr600 zimna pali super a jak sie nagrzeje to ciezko jutro jade na synchro i czyszczenie gazników i ustawienie zaworów jak myslicie pomoże to?
t

W odwrotnej kolejności :
ustawienie luzów zaworowych ( o ile jest jeszcze co ustawiać)
czyszczenie gaźników
synchronizacja
Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

#19 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 11283 postów
  • Wiek: 65
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:BSA A65, GS1150

Napisano czw, 14 cze 2007 - 20:59

Nie wiadomo czy to pomoze, bo glownym winowajca ciezkiego zapalania na cieplo jest stan aku i instalacji. Jezeli akumulator jest slaby to swiety boze nie pomoze, a wiekszosc wlascicieli moto ne wiem dlaczego uwaza ze ma aku w swietnym stanie.
Dopiero jak zacznie sie robic pomiary to wychodzi szydlo z worka.
Pamietajcie ze wiekszosc zaplonow elektronicznych nie drgnie nawet jezeli napiecie aku spadnie ponizej 12V, a w czasie pracy rozrusznika to sie bardzo czesto zdaza. Tak ze radze dbac o akumulator i instalacje, to z paleniem motocykla na cieplo bedzie latwiej.

Adam M.

#20 Browarny

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • E.K.G.
  • 2555 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 20 sierpień 2002
  • Skąd:Oberschlesien
  • Motocykl:bez dachu nad głową

Napisano czw, 14 cze 2007 - 21:13

Nie wiadomo czy to pomoze, bo glownym winowajca ciezkiego zapalania na cieplo jest stan aku i instalacji. Jezeli akumulator jest slaby to swiety boze nie pomoze

Dokładnie tak, mogę to potwierdzić. Moje problemy z zapalaniem na ciepło zaczęły się w tym sezonie gdy zacząłem jeździć na "reanimowanym" akumulatorze który tak naprawdę nadaje się tylko na śmietnik.
SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


xenon i światła LED | skład węgla | opony zimowe | kierownik budowy Poznań | lotnisko odszkodowanie | malowanie poznań