Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

XJR1200 - XJR1300


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
128 odpowiedzi w tym temacie

#1 rad3k

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • Forumowicze
  • 831 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 16 styczeń 2003
  • Skąd:Warszawa-Bemowo
  • Motocykl:R1

Napisano pon, 31 mar 2003 - 19:22

Bylem wczoraj na Motor Speed 2003 i mialem okazje usiasc na tym cudzie. Odrazu sie zakochalem. Jezdzil moze ktos z was na takim sprzecie? Jakie wrazenia? Moze znacie jakies stronki z filmikami?

Pozdrawiam.

#2 Cooler

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 133 postów
  • Na FM od: 23 styczeń 2003
  • Skąd:Puszczykowo

Napisano pon, 31 mar 2003 - 19:28

Orgastyczna maszyna. Niestety nie posiadam

#3 _DLuGi_

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 45 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 19 styczeń 2003
  • Skąd:Rodnowo(mazury)

Napisano czw, 03 kwi 2003 - 21:57

chcialbym na czyms takim smigac ....................... :roll:

#4 Pawel

    Spec - Mechanik

  • Go.Naked
  • 4917 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 05 wrzesień 2002
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Honda CB 750

Napisano czw, 03 kwi 2003 - 22:10

Jechałem na takiej, 2002 rok, istne cacko, miała 150 (słownie ; sto pięćdziesiąt) kilometrów przebiegu. Ale Cię zasmucę - zrobiłem rundkę po swoim podwórku wolniutko na pierwszym biegu. Działo się to w zeszłym roku, jak ledwo sobie radziałem z moto. Jak bym dzisiaj miał taką okazję to bym Ci zapewne więcej powiedział.

Pozdrawiam, Paweł

#5 GośćAnonymous_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano pon, 07 kwi 2003 - 15:50

8) Jeden z najpiękniejszych golasów z seri BIG Bike. Motocykl rzeźba. Testowałem w 2001 r. pierwszą XJR-ę 1300 udostępnioną przez MMP. Prywatnie jeżdżę CB 1000 i powiem Ci szczerze jeśli chodzi o wrażenia to są porównywalne. Elastyczność deko lepsza, V-max ok. 225 km/h. XJR ma lepiej osadzony środek ciężkości, przez co jest bardziej poręczna. Generalnie nie przepadam za silnikami chłodzonymi powietrzem, są głośniejsze i ciężko się je pucuje. Golas Yamahy powyżej 140 km/h przepala zbyt duże ilości paliwa. Spalanie dochodzi do 14 l/100 km. I ten fakt odstrasza przy wyjazdach zagranicznych poprowadzonych po autostradach.

#6 Dyzio

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 432 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 02 październik 2002
  • Skąd:Puszczykowo
  • Motocykl:Triumph Tbird Sport

Napisano pon, 07 kwi 2003 - 16:02

Cześć!
Uważam (nie tylko ja zresztą), że jeżdżenie golasem powyżej 140/h nie ma sensu (chodzi o dłuższe utrzymanie prędkości oczywiście 8) ) Duże owiewki psują image motocykla, a to w tym wszystjim jest najpiękniejsze.
Pozdro
Dyzio

#7 Venom

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 170 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 07 kwiecień 2003
  • Skąd:Kutno
  • Motocykl:Suzuki GSF 1200 Bandit

Napisano pon, 07 kwi 2003 - 19:42

kilku kolegow ma takie maszyny ale szczerze mowiac nic nadzwyczajnego. duzo pali,problemy ze sprzeglem,jazda powyzej 140 to meczarnia.plusy to wyglad motocykla ale to chyba wszytsko. mysle ze bandit 1200 jest ciekawszym i bardziej porecznym moto

#8 Dyzio

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 432 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 02 październik 2002
  • Skąd:Puszczykowo
  • Motocykl:Triumph Tbird Sport

Napisano wto, 08 kwi 2003 - 09:04

Cześć!
Przecież kupując taką maszynę, każdy wie , że nie da się tym jeździć powyżej 140 km/h w komfortowy sposób. Temat szybkości maksymalnej jest czysto iluzoryczny. Kupuje się cos takiego dla przyspieszeń, elastyczności, image i z miłości :)
Pozdro
Dyzio
P.S. jakbym chciał turystycznie szybko jeździć kupiłbym przecież sobie XX-a albo GTS-a czy cóś takiego

#9 szramer

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2851 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 25 maj 2002
  • Skąd:Indy
  • Motocykl:300/600/990

Napisano wto, 08 kwi 2003 - 15:18

kilku kolegow ma takie maszyny ale szczerze mowiac nic nadzwyczajnego. duzo pali,problemy ze sprzeglem,jazda powyzej 140 to meczarnia.plusy to wyglad motocykla ale to chyba wszytsko. mysle ze bandit 1200 jest ciekawszym i bardziej porecznym moto

masz 100% racje :twisted: prawie wyjołeś mi to z ust :)
WERA#111

#10 Dyzio

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 432 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 02 październik 2002
  • Skąd:Puszczykowo
  • Motocykl:Triumph Tbird Sport

Napisano wto, 08 kwi 2003 - 15:35

Ale bandit w wersji S. Bo inaczej co to za różnica :?: :roll:
Szramer nie obraź się, ale mi sie bardziej podoba GSX 1200 (Inazuma) co nie znaczy, że ma lepsze właściwości jezdne. (zresztą to twoje cudo niedługo zobaczę)
Pozdro
Dyzio

#11 Venom

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 170 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 07 kwiecień 2003
  • Skąd:Kutno
  • Motocykl:Suzuki GSF 1200 Bandit

Napisano śro, 09 kwi 2003 - 10:18

słuchaj,czy w wersji s czy nie to róznica w MOIM odczuciu i tak pozostaje bo:
- baditi jest duzo lzejszy przez to lepiej sie prowadzi,lepiej chodzi po zakretach
-mniej pali
- lepiej odchodzi,nie jest taki mulasty,
-silnki w prostej linji od GSXR 1100 czyli nie do zakatowania,
-lepsze ,stabilniesze zawieszenie,kolega ma wrsje SP i wcale to nie poprawia tematu,
Oczywiscie jesli chodzio to zeby cie ludzie podziwiali to xjr moze i jest lepsze ale tylko pod wzgledem wygladu..podobno.Aha,sprzegło w xjr to istne badziewie.

#12 Dyzio

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 432 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 02 październik 2002
  • Skąd:Puszczykowo
  • Motocykl:Triumph Tbird Sport

Napisano śro, 09 kwi 2003 - 10:59

Cześć!
234 kg to chyba nie jest dużo mniej.
A silnik to chyba jest ten sam co w gsx 1200.
Sprostujcie proszę jak się mylę. :?
Pozdro
Dyzio
P.S. Nie czytajcie tego jako atak na Bandita 8)

#13 Cooler

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 133 postów
  • Na FM od: 23 styczeń 2003
  • Skąd:Puszczykowo

Napisano śro, 09 kwi 2003 - 11:09

Nikt nie zadał podstawowego pytania

JAKĄ JAZDĘ PREFERUJESZ

Bez odpowiedzi na to pytanie cała dyskusja traci sens bo dana cecha może być wadą i zaletą w różnych aspektach.

Jak ktoś preferuje teren to na temat XJR napisze że do niczego

#14 Cooler

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 133 postów
  • Na FM od: 23 styczeń 2003
  • Skąd:Puszczykowo

Napisano śro, 09 kwi 2003 - 11:18

Bylem wczoraj na Motor Speed 2003 i mialem okazje usiasc na tym cudzie. Odrazu sie zakochalem. Jezdzil moze ktos z was na takim sprzecie? Jakie wrazenia?  Moze znacie jakies stronki z filmikami?

Pozdrawiam.


Ja tez sie w xjr zakochałem ale tak jak w Cycatej brunetce (super ale do wszystkiego się nie nadaje)

#15 Venom

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 170 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 07 kwiecień 2003
  • Skąd:Kutno
  • Motocykl:Suzuki GSF 1200 Bandit

Napisano śro, 09 kwi 2003 - 13:33

Dyzio...chodzilo mi o porownanie b12 z xjr a nie z gsx1200. oczywisci emasz racje ze b12 ma ten sam silnik co gsx1200 tyle ze chyba gazniki sa inne i cos tam cos tam.pozdrawiam
[/list]

#16 Venom

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 170 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 07 kwiecień 2003
  • Skąd:Kutno
  • Motocykl:Suzuki GSF 1200 Bandit

Napisano śro, 09 kwi 2003 - 13:41

hahahah....cooler,masz chlopie racje hahah...dobre hahah!!

#17 szramer

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2851 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 25 maj 2002
  • Skąd:Indy
  • Motocykl:300/600/990

Napisano śro, 09 kwi 2003 - 14:24

z tego co wiem silnik w B12 pochodzi w prostej lini z starego silnika gsxr1100 (tzw "olejok") rozwierconego tylko o 100ccm,duze rezerwy mocy leżą w układzie dolotowym w gsf gdzie małym kosztem można zwiekrzyć sporo mocy tzn ok 20-25%
WERA#111

#18 Venom

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 170 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 07 kwiecień 2003
  • Skąd:Kutno
  • Motocykl:Suzuki GSF 1200 Bandit

Napisano czw, 10 kwi 2003 - 08:31

dok[list]

#19 KACZOR

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 70 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 19 styczeń 2004
  • Skąd:Czersk/Leeds
  • Motocykl:XJ 900 Diversion

Napisano wto, 20 sty 2004 - 13:31

Chce kupic YAMAHĘ XJR 1300.Z forum dowiedzialem sie,ze jest to dobry sprzet.Wszystkich uzytkownikow tych maszyn prosze o informacje na temat eksploatacji,tzn.ile pali,jakie sa koszty przegladow i na co mam zwracac szegolna uwage przy zakupie maszyny uzywanej.

Z gory dziekuje za wsystkie informacje.

KACZOR

#20 GośćZbycho_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano śro, 21 sty 2004 - 08:51

Parę razy już o niej pisałem,ale ... dobrego nigdy nie za dużo !
Jaki koń jest każdy widzi, XJR'a to duże ciężkie bydlę, z wielkim silnikiem czyli musi odpowiednio zjeść, zużycie paliwa zaczyna się od 7L/100km i tak + - 0,5l utrzymuje się przy w miarę spokojnej jeździe niezależnie czy to miasto czy trasa. Ważne są obroty spalanie zaczyna się powyżej 6tys obrotów. Motocykl ma potężny moment obrotowy i tak naprawdę w normalnym życiu korzysta się raczej z dołu, natomiast jak chce się zrąbać tyłek jakiejś CBR1000 to trzeba odkręcić, powyżej 7tys moto ciągnie jak szalone, można nawet podnieść przód mimo że w testach "Motocykla" wyraźnie stwierdzono że jest to niemożliwe. Trzeba się wtedy liczyć z 10l/100km. Przy 4tys obrotów moto na piątce idzie 110km/h, jazda jest tak do 160km potem wiatr we włosach zaczyna przeszkadzać. Max speed to 220km dochodzi błyskawicznie bez problemu potem brakuje owiewek. Po ostrej jeździe po autostradzie należy bezwzględnie sprawdzić stan oleju, jak dostanie w palnik to zeżre nawet powyżej litra oleju na tysiąc, w palnik tzn. 180km i więcej. Ważny jest stan opon, tu nie można oszczędzać.
Moto jest dosyć drogie w eksploatacji, paliwo, przeglądy co 6tys., zawory, gaźniki po 36tys ( przeciętnie ) same płytki to ( cholera zapomniałem ile ) duży wydatek.
Moto prowadzi się swietnie, na zakrętach wywija na tyle dobrze że może powalczyć z lżejszymi maszynami, ciężar odczuwa się głównie na postoju.

Zbycho
XJR1300

www.jim.siedlce.pl




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |