Skocz do zawartości


Zdjęcie

Posiadacze Harley'ów łączcie się!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1505 odpowiedzi w tym temacie

#401 Antonio hd

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 23 postów
  • Wiek: 49
  • Na FM od: 17 październik 2007
  • Skąd:malopolska
  • Motocykl:HD Sportster883

Napisano czw, 15 lis 2007 - 21:05

Kupilem 883 z sentymentu jeden z moich pierszych motocykli to wlasnie HD WLA ale to inna bajka z przed 20 lat! bralem pod uwage zakup uzywanego 1200 ale jakos nie bylo takiego ktory by mnie interesowal a czas naglil bo chcialem kupic przed urlopem ktorego mialem caly sierpien pozatym moj sportster byl z 2005r z przebiegiem 30 mil i to wlasnie zadecydowalo ze nowka!!
wiec kupie tloki wiseco o podniesionym stopniu sprezania i zrobie rozwiert moich cylindrow!
tu gdzie jestem komplet tloki z cylindrami kosztuje ok 650euro jezeli rozwierce zmieszcze sie w 300 euro z tlokami wiseco! w sobote jade kupic filtr powietrza tu gdzie mieszkam a mieszkam na wloskiej wyspie jest sklep z czesciami HD http://www.metalbikecycles.it/ ale makaron malo kumaty!
no i moze zmienie modul zaplonowy, za reszte biore sie po nowym roku bo przez swieta pasuje posmigac
Pozdrawiam wszystkich A.

#402 qurim

    Spec H-D

  • Forumowicze
  • 7783 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 12 maj 2007
  • Skąd:PL
  • Motocykl:Harley-Dziurawdupson

Napisano czw, 15 lis 2007 - 21:12

Dodajmy jeszcze ze przy przerabianiu takiego 883 na 1200 dochodzi czynnik FUN czyli zabawa a pozniej i satysfakcja. W moim przypadku kupno "tego wiekszego" nie ma racji bytu jako ze uparlem sie na Evo i do tego 1340. Przerobka to dobra opcja dla mnie i realna. Wybor jest duzy przy BT Evo - S&S Hot setup kits, czy chociaz wały k. sidewidners, strokers, tłoki raczej Wiseco itd. Moge tez poprostu kupic inne cylidnry i tloki i zalozyc je bezposrednio do silnika bez rozbiorki. Narazie mam sporo czasu na ustalenie wizji, odlozenie odpowiedniej kwoty a przede wszystkim zdobyc nowy katalog W&W 2008. Chyba w weekend kopnę sie do Warr`s. Pozdro.
MotorcycleStorehouse Dealer.
Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!


Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

#403 Kapiszon

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 122 postów
  • Wiek: 57
  • Na FM od: 17 październik 2007
  • Skąd:Pszczyna
  • Motocykl:VRSCR / FLHCUI / ROCKET

Napisano pią, 16 lis 2007 - 14:05

Zanim zaczniemy poprawiać fabrykę należy zastanowić się CZY WARTO ?

To moje zdanie i nie wycofuję się z tego{mówimy dalej o sportsterach}

W 1995 roku kupiłem z Jasła z firmy WMW prawie nowego Sportstera.Jak dla mnie to motocykl był za słaby więc po miesiącu sprzedałem i kupiłem Intrudera 1400. Nie starałem się zrobić super Sportstera poprzez ingerencję w silnik-tylko go sprzedałem.Intruder był OK.

Kiedy moja żona po poważnym wypadku wracała do zdrowia to nie przerabiałem Intrudera na wygodnego turystyka{wygodne siedzenie,wyższe teleskopy oparcie,itd}.Żeby dalej mogła ze mną jeżdzić kupiłem Gold Winga.

Do mojego Street Roda mógł bym dokupić szybę,gmole,kuferki,wygodne siedzenie,i udawać że mam idealny prawie nowy motocykl dostosowany do moich potrzeb.
Ale tak nie zrobię. Sprzedam go i poszukam Electry.

Jestem przeciwnikiem DŁUBANIA i POPRAWIANIA bo jest tyle modeli że każdy może znależc coś dla siebie i to w podobnych pieniądzach.

#404 Riccardo

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • H-D
  • 281 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 10 czerwiec 2005
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:HD 883 STD '07

Napisano pią, 16 lis 2007 - 14:52

Ale to znaczy ze po prostu nie chciales miec sportstera. Jakbys chcial to bys przerobil. Tak samo z kazdym z Twoich moto. Bo wlasnie po to mozesz dokupic szybe, kufry, etc. zeby jezdzic v-rodem a nie elektra. W/g mnie starasz sie dopasowac model do aktualnych potrzeb po prostu przez zmiane. A reszta z nas ma raczej podejscie zeby dopasowac swoj model do swoich preferencji. Bo akurat ten model nam odpowiada. I dlatego tez jezdzimy HD bo mozna je przerobic jak sie chce. Nawet na fabrycznych czesciach i akcesoriach. Ktorych jest AFAIK 90tys. :biggrin:

A idac Twoim tokiem rozumowania - rozumiem ze wydechow na glosniejsze tez nie zmieniasz. I jesli chodzi o HD - sama fabryka nas zacheca do "poprawek" oferujac zestawy do Stage 1 czy cala mase akcesoriow Sreaming Eagle. :biggrin:

Użytkownik Riccardo edytował ten post pią, 16 lis 2007 - 15:04


#405 Kapiszon

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 122 postów
  • Wiek: 57
  • Na FM od: 17 październik 2007
  • Skąd:Pszczyna
  • Motocykl:VRSCR / FLHCUI / ROCKET

Napisano pią, 16 lis 2007 - 16:14

Nie mozna dopasować modelu do swoich preferencji.
Nie można z Sportstera zrobić Electry!
Trzeba kupić inny model motocykla-i tyle.
I nie chodzi mi o dokładanie szyb,oparć czy wydechów,ale o grzebanie w silniku.

Sam mam w swoim HD zmienione wydechy na Sebringi.mam krótsze teleskopy,sportową osłonę pasa napędowego,inny filter powietrza,tylny błotnik,itd.

Ale nie pozwolił bym nikomu,nawet serwisowi grzebać w moim silniku.
Po inżynierach Porsche się nie poprawia.

#406 Riccardo

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • H-D
  • 281 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 10 czerwiec 2005
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:HD 883 STD '07

Napisano pią, 16 lis 2007 - 16:41

Nie mozna dopasować modelu do swoich preferencji.

no mnie sie inaczej wydaje :icon_biggrin: I do tego daze.

Nie można z Sportstera zrobić Electry!

nie, ale mozna doposazyc w kufry itp zeby uprawiac na nim turystyke.

Trzeba kupić inny model motocykla-i tyle.

Tu rowniez sie nie zgadzam.

I nie chodzi mi o dokładanie szyb,oparć czy wydechów,ale o grzebanie w silniku.

Sam mam w swoim HD zmienione wydechy na Sebringi.mam krótsze teleskopy,sportową osłonę pasa napędowego,inny filter powietrza,tylny błotnik,itd.

A widzisz.

Ale nie pozwolił bym nikomu,nawet serwisowi grzebać w moim silniku.
Po inżynierach Porsche się nie poprawia.

Czemu?

#407 Kapiszon

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 122 postów
  • Wiek: 57
  • Na FM od: 17 październik 2007
  • Skąd:Pszczyna
  • Motocykl:VRSCR / FLHCUI / ROCKET

Napisano pią, 16 lis 2007 - 17:24

Mam w swoim motocyklowym życiu przejechane około 500 tys km.

Ile z tych wyjazdów zakończyło się na lawecie i wizytą w serwisie.

ŻADEN ! a dla czego-bo silniki były oryginalne.

Żaden garażowy mechanik nic w nich nie poprawiał po fabrycznych inżynierach.
I chyba dla tego nic nie padło.

Jestem przeciwnikiem dłubania zaczynając od Junaka z alternatorem 12 V i tylnym 15" kołem od syreny
a kończąc na Gold Wingu 1800 z zamontowanym 1000 dodatkowych światełek zabijających instalację elektryczną.

I takie jest moje zdanie i tyle mam do powiedzenia w tym temacie.

Pozdrawiam
Kapiszon

#408 Deathraw

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 361 postów
  • Wiek: 24
  • Na FM od: 11 wrzesień 2006
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Motocykl:XVS1.1 Custom

Napisano pią, 16 lis 2007 - 17:37

Tak więc jakbyś miał silnik który ma np 30kmów i można niskim kosztem uzyskać 100 to byś tego nie zrobił bo to poprawianie fabryki?Myślę że to że nie skończyłeś na lawecie było tylko i wyłącznie kwestią szczęścia/braku nieszczęścia bo uszkodzić się silnik może wszędzie i w każdym przebiegu.Co do tego że tak często zmieniasz motocykle to dobrze wcale nie świadczy o tobie-prawie jak rękawiczki(żart:P).Riccardo zgodzę się z tobą-jak kochasz jakiś motocykl to chcesz z nim być jak najdłużej i nie rozstawać się z takich powodów jak np to że szyba nie pasuje, albo złe podnóżki są.
Pozdrawiam

#409 Riccardo

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • H-D
  • 281 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 10 czerwiec 2005
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:HD 883 STD '07

Napisano pią, 16 lis 2007 - 17:38

Mam w swoim motocyklowym życiu przejechane około 500 tys km.

Ile z tych wyjazdów zakończyło się na lawecie i wizytą w serwisie.

ŻADEN ! a dla czego-bo silniki były oryginalne.

Żaden garażowy mechanik nic w nich nie poprawiał po fabrycznych inżynierach.


Ale jak fabryka oferuje Ci firmowe zestawy? I to z gwarancja?
Takie jest moje zdanie, szanuje Twoje ale sie z nim nie zgadzam bo uwazam ze wrzucasz wszystko do jednego worka - zarowno jakies nieudolne przerobki robione po katach jak i korzystanie z firmowych kitow. Moim zdaniem nie slusznie.
Pozdrawiam, mam nadzieje ze Cie nie urazilem bo nie bylo to moim zamiarem :P

#410 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 11325 postów
  • Wiek: 65
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:BSA A65, GS1150

Napisano pią, 16 lis 2007 - 19:05

No prosze, a ja przez cale zycie staralem sie poprawic fabryke :D i dopasowac motocykl do swoich potrzeb.

Adam M.

#411 Pompka

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami

  • Forumowicze
  • 2377 postów
  • Na FM od: 21 lipiec 2004
  • Skąd:Warszawa i okolice
  • Motocykl:Simson S51

Napisano pią, 16 lis 2007 - 20:25

Po inżynierach Porsche się nie poprawia.



Ten tekst w tym topicu jest co najmniej nie na miejscu:biggrin:

Ja tam "nie uważam" motocykli seryjnych. W zasadzie od kilku lat kazdy mój motocykl jest oddławiany. Na jakieś powazniejsze modyfikacje jeszcze się nie porwałem bo ciągle szukam odpowiedniej "bazy" pod budowę mojego dream bike`a.

#412 qurim

    Spec H-D

  • Forumowicze
  • 7783 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 12 maj 2007
  • Skąd:PL
  • Motocykl:Harley-Dziurawdupson

Napisano sob, 17 lis 2007 - 01:06

Taa. z tym niepoprawianiem fabryki dałeś pić Kapiszon. Szczególnie w dziale H-D. rozumiem ze w japonii nic nie mozan tykac bo sie rozpadnie. Tak jak zostało stworzone tak ma dotrwac do złomowiska. W HD zawsze jest cos do zmiany. A co jelsi ktos poprostu lubuje sie w przerabianiu moto do swoich potrzeb/upodoban/wizji? bo ja tak mam. Celowo kupiłem nieswiezy rocznikowo Evo zeby miec sie czym bawic. Od poziomu Evo chce zaczac zabawe z HD i od tego momentu je poznac a na TC i nowsze generacje bedzie jeszcze czas. Cale zycie mam na to.

Podobnie jak Adam M. od zawsze poprawiałem fabrykę. czesiowo daltego ze nie mialem kasy na inne moto a bardziej dlatego ze lubie wprowadzac indywidualne motywy do motocykli. Tak wiec w SHL M11 przerobiłem wał korbowy aby zmniejszyc komore wstepnego spręzania. Ulepszyłem sprzęgło. Ulepszyłem siedzenie i koła. Zadna z przerobek nei byla konieczna jako ze turystyki ani sportu nie uprawiale na tym moto. Powodem przerobek była chec grzebania, chec ulepszania i ciekwosc z cyklu a co bedzie jesli zrobie to i to....? Pozniejsza Jawe 350 tez przerabialem. Sprzeglo to podstawa zeby sie nie odkrecało, poza tym dopasowalem sprzeglo od CZ 350 bo jest lepsze. "Ulepszylem" tłoki itd. Wyglad zewnetrzny takze. Jednego roku byla to standardowa Jawa TS 350 w kolorze czarnym. Kolejnego roku miala juz skorzane frędzle przy manetkach, inny przedni błotnik i osprzęt kierownicy. Kolejnego roku Jawa była snieżno biała, z super owiewką ( ale nie typ Delfin :icon_mrgreen: ), miala tez stelaze i bagaznik i sporo polerki na aluminium. Wszystkie z przerobke bytly spowodowane moja wizją chęci zmian. Tu kolega mial owiewke zbedną, ktos inny miał fajny błotnik od MZ a kto inny mial cos jeszcze i tak sie zbieralo czesci i dopasowywalo do moto. A jak sie znudzilo to kolejne wcielenie jawy weszlo w zycie. Pozniej jak mialem Suzuki RF 600R to tez zmienialem ale juz drobiazgi. Polerowane ranty felg, wloty powietrza w innym kolorze, mały stelaż z tyłu. Inny filtr powietrza i dysze w gaźnikach a takze tylny amortyzator - wyzszy lecz bardziej miekki co w sportowym moto bylo ukojeniem.
Teraz mam Electre od ok. 2 miesięcy a juz mam milion wizji co z nią zrobić. Moge srednim kosztem wyciagnac ok.110KM z silnika ktory w standardzie ma ok.60KM. Utrzymujac trwalosc zblizona do seryjnego silnika jak zapewnia producent cześci. Jak mi sie znudzi Electra to ją chyba przerobie na Road King`a. A jak to mi sie znudzi to kupie podwozie Softail i zrobie FatBoy`a czy Springera z tej Electry a z pozostałych czesci zrobie sobie meble do mieszkania, oczywscie takie meble ktore bede mogl przrabiac i ulepszać.

A wątek z grzebaniem w silniku tez jes dziwny. Fakt ze jak dasz grzebac w silniku jakiemus burakowi to nigdzie nie dojedziesz ale mozan to zrobic poprawnie i jezdzic dlugo i szczesliwie. Moja Electra ma spory przebieg a zalozony jest niby-racingowy zapłon Crane Hi-4 i nieseryjny gaźnik/filtr. Wyglada na to ze te elementy sa tam juz od daaawna a moto smiga jak zegarek.

Pozdro.
MotorcycleStorehouse Dealer.
Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!


Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

#413 Klaus_Drifter

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 173 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 31 styczeń 2007
  • Skąd:Murowana Goślina
  • Motocykl:cafe racer

Napisano nie, 18 lis 2007 - 16:40

pytanko małe
czy dużym problemem jest wymiana pasa napędowego w sporcie 883

Użytkownik Klaus edytował ten post nie, 18 lis 2007 - 16:43


#414 qurim

    Spec H-D

  • Forumowicze
  • 7783 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 12 maj 2007
  • Skąd:PL
  • Motocykl:Harley-Dziurawdupson

Napisano nie, 18 lis 2007 - 17:53

pytanko małe
czy dużym problemem jest wymiana pasa napędowego w sporcie 883



Raczej nie. Chcociaz nie jest tez dziecinnie łatwa. Bynajmniej lepiej niz w duzym HD gdzie trzeba zdjac cale spzrzegło i naped pierwotny zeby dostac sie do pasa. pozdro.
MotorcycleStorehouse Dealer.
Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!


Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

#415 Pompka

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami

  • Forumowicze
  • 2377 postów
  • Na FM od: 21 lipiec 2004
  • Skąd:Warszawa i okolice
  • Motocykl:Simson S51

Napisano nie, 18 lis 2007 - 18:31

pytanko małe
czy dużym problemem jest wymiana pasa napędowego w sporcie 883

Odkręcasz wydech, odkręcasz osłone koła pasowego, motocykl na podnośnik wykręcasz koło z tyłu. Potem najgorsza częśc czyli wyjmujesz wahacz. Zakładasz pas i składasz. Bedziesz miął trochę walki. No i potrzebne bedą klucze calowe - minimum to płasko oczkowe i imbusy a dobrze by miec jeszcze nasadowe.

#416 buba6

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 1125 postów
  • Na FM od: 19 listopad 2002
  • Skąd:Bielsko-Biała / Wrocław
  • Motocykl:H-D Electra

Napisano pon, 19 lis 2007 - 09:41

macie jakis dobry namiar na klucze calowe?

#417 Pompka

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami

  • Forumowicze
  • 2377 postów
  • Na FM od: 21 lipiec 2004
  • Skąd:Warszawa i okolice
  • Motocykl:Simson S51

Napisano pon, 19 lis 2007 - 12:56

macie jakis dobry namiar na klucze calowe?


Zalezy jakie? Płasko-oczkowe i imbusy kupiłem z Jonnesway`a a nasadki jakieś niemieckie (nie pamiętam nazwy) bo w Joneswayu mają tylko uniwersjalne calowo -metryczne i bałem się że będa kaleczyć śruby. Ogólnie jest z tym problem - zakładałem temat o tym w mechanice ogólnej to dostałem jeden link na walizeczkę za jedyne 600 czy 800 zł :buttrock:

#418 Kapiszon

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 122 postów
  • Wiek: 57
  • Na FM od: 17 październik 2007
  • Skąd:Pszczyna
  • Motocykl:VRSCR / FLHCUI / ROCKET

Napisano pon, 19 lis 2007 - 13:54

Kupiłem kilka lat temu (jeszcze do Wranglera) zestaw Moto Detail.
Komplet 61 częściowy sprzedawany w sieci wysyłkowej LOUIS. Numer katalogowy 10003663
Był w cenie 50 euro.W pażdżierniku LOUIS wysprzedawał te zestawy chyba po 25 euro.

Można je czasami kupić na Allegro po 250 zł.
Sprzedaje ktoś z Częstochowy,kto handluje częściami do HD.

#419 buba6

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 1125 postów
  • Na FM od: 19 listopad 2002
  • Skąd:Bielsko-Biała / Wrocław
  • Motocykl:H-D Electra

Napisano pon, 19 lis 2007 - 13:54

no wlasnie, 800 zl, to troche duzo, myslalem ze udalo by sie kupic cos w cenie do 100 imbusy, 100 za jakies oczkowe, cos takiego

#420 Riccardo

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • H-D
  • 281 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 10 czerwiec 2005
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:HD 883 STD '07

Napisano pon, 19 lis 2007 - 15:24

Slyszalem ze da sie jakos podglosnic firmowe wydechy Sporta - cos ktos slyszal? Moze da sie cos wyjac ze srodka albo co? Czy to plotka ino? Slyszalem to od kolesia z Liberatora.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


    Bing (1)


xenon i światła LED | skład węgla | opony zimowe | kierownik budowy Poznań | lotnisko odszkodowanie | malowanie poznań