Skocz do zawartości


Zdjęcie

DR650R/XR600/XT600


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#41 qpa

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2861 postów
  • Na FM od: 12 czerwiec 2005
  • Skąd:Lbn
  • Motocykl:wsk

Napisano pią, 18 maj 2007 - 19:35

xt i tt mają jedną fajną zalete praktycznie w ogóle nie szarpią

#42 IG x]

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 268 postów
  • Na FM od: 05 marzec 2006
  • Skąd:Słupsk
  • Motocykl: B20, M17

Napisano sob, 19 maj 2007 - 11:21

A co
Dr 650 az tak szarpie??

#43 pack84

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 797 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 04 lipiec 2006
  • Skąd:młpl i nigdzie inszej
  • Motocykl:pe04

Napisano nie, 20 maj 2007 - 22:42

No ja nie probuje go czy bedzie szarpał - poprostu nie jezdze ponizej 3 tyś na biegach wyższych niż jedynka. wiem że poważnymi mankamentami singli są padające skrzynie ale ja uważam że to tylko wyłacznie od sposobu jazdy - moja dr 500 z '84 roku miała coś koło 60tyś przebiegu (chlodzona tylko powietrzem bez chlodnicy oleju) nie była rozkrecana od cylindra w dół i skrzynia działała dobrze tak jak w terazniejszej dr650rs (36 tyś przebiegu). biegi sie zapinały bez sprzegła i nie wyskakiwały. to że xt mniej szarpie od dr nie znaczy że może skrzynia później paść. w xt pada najczęściej 5 bieg natomiast w dr 3. jesli nie bedziesz mocno odkrecał na niskich obrotach to nic sie nie stanie. jak dbasz tak masz.
kawalek który udało mi sie ocalić ze zniszczonej karty pamieci - ostatni wypad w beskidy.
http://video.google....204061276&hl=pl

#44 komisare

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 44 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 16 maj 2007
  • Skąd:Wałbrzych
  • Motocykl:HD Electra Glide SE

Napisano pon, 21 maj 2007 - 08:29

pozatym tak jak napisales w pierwszym poscie niejestes chuderlakiem, ja mam 190cm wzrostu i waze 89kg i nawiazuje tu do wypowiedzi barona dr650 dla kogo jest klocem dla tego jest, napewno nie dlamnie
powiem wiecej, jadac na kolegi kmx125 czolem sie jak bym jechal na dracej morde w nieboglosy chudej kozie :icon_mrgreen: wiec gabarytam dr sie nieprzejmuj to kawal maszyny i to tez ma swoje plusy,co do szarpania bzdury przeciez normalna zecza jest ze silnik na niskich obrotach bedzie szarpal ,kto jezdzi ponizej 3000 obr.,a nawet jak ci sie zdazy odkrecic przy trzech tys,to moja akurat nieszarpie pozdrawiam

#45 qpa

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2861 postów
  • Na FM od: 12 czerwiec 2005
  • Skąd:Lbn
  • Motocykl:wsk

Napisano pon, 21 maj 2007 - 08:58

przejedz sie na xt/ttr potem na innym singlu to bedziesz wiedzał o czym mowie.

#46 IG x]

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 268 postów
  • Na FM od: 05 marzec 2006
  • Skąd:Słupsk
  • Motocykl: B20, M17

Napisano pon, 21 maj 2007 - 11:16

Otoz tak sie skladalo ze mialem okazje posmigac troche na XT600, a wczoraj na zlocie uprzejmy pan dal mi sie objechac na swoje ttr(ta nowsza nie wiem od jakich lat produkuja). Owszem kultura pracy bardzo bardzo bardzo wysoka na 6+ ale oba motocykle jakos, nie wiem jak to okreslic: nudnawe??

Nie wiem jak sie ma DR650 do tego, ale faktczynie koledzy maja racje. Motocykl to przede wszystkim silnik wysokoobrotowy i potrzebuje troche gazu. Moze nie kazdy, ale wiekszosc.

Daliscie mi po raz kolejny interesujace informacje.
Po raz kolejny dzieki za wypowiedzi i za filmik :smile:

#47 supermichi4444

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 9 postów
  • Na FM od: 27 luty 2017
  • Skąd:Szczecin
  • Motocykl:Honda XR125

Napisano nie, 12 lis 2017 - 23:17

Witam serdecznie 

Mam pewien ogromny dylemat który wciąż mnie nurtuje a mianowicie wybór między jednym z tych motocykli tj. Yamahą XT600 i Suzuki DR650. Słowem wstępu - swoją przygodę zacząłem od Hondy XR125 i na niej nauczyłem się podstaw i ogłady na motocyklu. Teraz chcę kupić coś większego co nadawałoby się trochę w lekki teren i trochę na miasto. Chodzi mi o uniwersalność sprzętu, nie wymagam kosmicznych mocy i setek koni mechanicznych. Zależy mi żeby żwawo to ruszało i dawało mi możność jazdy 110 km przelotowo na jakąś wycieczkę. Za motocykl mogę dać sporo dlatego chciałbym dobrze wybrać bo zależy mi na czymś niezawodnym i prostym w konstrukcji na wiele lat.  

 

I problem jest tylko taki, że mimo, że oba motocykle bardzo mi się podobają to jednak Suzuki to bardzo stare roczniki sięgające początku lat 90 - tych podczas gdy xt-ka można dorwać już z 2000 roku i wyżej. Prosiłbym o małą pomoc w ogólnym opisie tych motocykli. Ogólnych wadach, dostępności części oraz odpowiedzi na wciąż nurtujące mnie pytanie co do suzuki tj. Czy warto szukać tak starego sprzętu ? 

 

 



#48 qpa

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2861 postów
  • Na FM od: 12 czerwiec 2005
  • Skąd:Lbn
  • Motocykl:wsk

Napisano pon, 13 lis 2017 - 11:26

Jak chcesz w lekki teren i coś w miarę na ładzie to szukaj TTR600



#49 supermichi4444

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 9 postów
  • Na FM od: 27 luty 2017
  • Skąd:Szczecin
  • Motocykl:Honda XR125

Napisano pon, 13 lis 2017 - 19:27

TTR ka to fajna opcja ale interesują mnie konkretnie te 2 modele



#50 michoa

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Forumowicze
  • 5042 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 08 luty 2008
  • Skąd:EZD
  • Motocykl:yfm200,sfera50, atc250R

Napisano pon, 13 lis 2017 - 19:55

xr600 :D ja złapałem cug do quadów i sprzedałem ale  prawie 5 lat ją miałem nie dało się tego rozjebać i latało to stosunkowo najlepiej z tej trójcy ......

 

xt600 to niestety muł , pancerny ale muł bagienny a DR650R sypie się jak liście na jesień a przy xr600 to dalej jest mułowata kanapa 


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku 

 

http://miszczua.cba.pl

 


#51 supermichi4444

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 9 postów
  • Na FM od: 27 luty 2017
  • Skąd:Szczecin
  • Motocykl:Honda XR125

Napisano wto, 14 lis 2017 - 16:38

Rozumiem i dzięki za pomoc, ale chcę aby ten motocykl był pancerny, nawet kosztem mocy, byle nie mniej niż 35 km. Na mocną maszynę jeszcze przyjdzie czas. Na chwilę obecną chcę coś na dalszą naukę, bez drastycznych skoków mocowych a te 2 modele wpasowują się idealnie. Niemniej pierwszy raz spotykam się ze stwierdzeniem że DR sie sypie.. w tej sytuacji mój faworyt tj xt zyskuje :P



#52 qpa

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2861 postów
  • Na FM od: 12 czerwiec 2005
  • Skąd:Lbn
  • Motocykl:wsk

Napisano wto, 14 lis 2017 - 18:26

bierz XT 



#53 supermichi4444

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 9 postów
  • Na FM od: 27 luty 2017
  • Skąd:Szczecin
  • Motocykl:Honda XR125

Napisano wto, 14 lis 2017 - 18:37

To tylko dopytam co oprócz standardowych rzeczy w nim sprawdzić i o co pytać sprzedawce. Słyszałem że można jedną pokrywkę głowicy odkręcić i zobaczyć czy bucha dym czy powietrze. I ostatnia sprawa, jaka jest rozsądna cena na chwilę obecną za taką maszynę ?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |