Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Wild / Road Star Company


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3836 odpowiedzi w tym temacie

#41 dersu

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 515 postów
  • Wiek: 59
  • Na FM od: 29 grudzień 2006
  • Skąd:UK
  • Motocykl:HD

Napisano śro, 07 mar 2007 - 15:38

Ja już po.....250 km na dzień dobry. :smile:

#42 bodman

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 532 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 12 maj 2006
  • Skąd:Jasło woj.podkarpackie
  • Motocykl:Wild Star

Napisano śro, 07 mar 2007 - 19:00

Ja już po.....250 km na dzień dobry. :biggrin:

Dersu a ja miałem dziś z Tobą pośmigać. Mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja :crossy:

Dziś spotkała mnie nie miła niespodzianka - moto nie odpaliło i rozładowałem cały aku. Najdziewniejsze jest to, że w sobote odpaliłem go po zimie na dotyk i przejechałem 100km później wstawiłem do garażu. Chciałem dziada zagrzać i wymienić olej, a tu dupa :wink: ( sorry musiałem się gdzieś wyżalić bo smutno:( )

#43 tomaszek

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 114 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 13 sierpień 2006
  • Skąd:Lubin
  • Motocykl: road star

Napisano śro, 07 mar 2007 - 19:39

Wczoraj i dzisiaj zrobiłem z 200km stresu troszkę było ,jednak każdy kilometr to doświadczenie dla mnie jako nowicjusza.

#44 Prałat

    Forumowy Kapelan

  • Forumowicze
  • 1346 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 31 lipiec 2006
  • Skąd:opolskie
  • Motocykl:Street Bob

Napisano śro, 07 mar 2007 - 19:50

Wczoraj i dzisiaj zrobiłem z 200km stresu troszkę było ,jednak każdy kilometr to doświadczenie dla mnie jako nowicjusza.

No a jak wrażenia? Mocy Ci wystarcza, czy chcesz więcej?

#45 dersu

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 515 postów
  • Wiek: 59
  • Na FM od: 29 grudzień 2006
  • Skąd:UK
  • Motocykl:HD

Napisano śro, 07 mar 2007 - 21:17

Dersu a ja miałem dziś z Tobą pośmigać. Mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja :icon_idea:

Nastepnym razem nie kręć na rozruchu tylko wykręć świece,przypal je, przedmuchaj baniaki i powinien zapalić.Też na wiosne w Intruzji tak mialem.U mnie po zdemontowaniu AIS-a i założeniu oryginalnych wydechow(brak ostatniej sekcji) kręci bardziej elastycznie na obroty.Reszta bez zmian.Jutro pogoda :crossy: trzeba śmigać;)

#46 Lester

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Topic Starter
  • C.Y.C.
  • 89 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 06 luty 2007
  • Skąd:Pomorze Zachodnie
  • Motocykl:YAMAHA WILD STAR

Napisano śro, 07 mar 2007 - 22:00

Moja czarnula przed chwilą dostała nowy klranik :biggrin: Szybko pojechałem po wachę z butelką na płyn do spryskiwaczy. Przy wlewaniu do baku i słuchaniu tykania pompki drżały mi ręce :P ZAGADAŁA!!!! Bez problemu!!!! Mmmmmm, ten klang. Po 12 pierwsza runda :biggrin:

Ależ to przyjemne uczucie jest, chwila napięcia i uśmiech jak na twarzy dziecka po nowej zabawce.

#47 Prałat

    Forumowy Kapelan

  • Forumowicze
  • 1346 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 31 lipiec 2006
  • Skąd:opolskie
  • Motocykl:Street Bob

Napisano śro, 07 mar 2007 - 22:06

Ależ to przyjemne uczucie jest, chwila napięcia i uśmiech jak na twarzy dziecka po nowej zabawce.

:biggrin: bo facetów od małych chłopców odróżnia przede wszystkim cena zabawek :P Dersu, mnie też czeka demontaż AIS-u. Seboka już mi wysłał odpowiedni materiał. Ale ciekawe jak sobie z tym poradziłeś? Na oryginałach bez ostatniej sekcji czarnula tez chyba się lepiej zbierała :biggrin: ale poczekam z oceną do końca wszelkich regulacji. Zresztą to nie ścig. Wiem, że wątek oliwy juz był, ale z ciekawości zapytam - co lejecie?

#48 Lester

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Topic Starter
  • C.Y.C.
  • 89 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 06 luty 2007
  • Skąd:Pomorze Zachodnie
  • Motocykl:YAMAHA WILD STAR

Napisano śro, 07 mar 2007 - 22:10

Wczoraj i dzisiaj zrobiłem z 200km stresu troszkę było ,jednak każdy kilometr to doświadczenie dla mnie jako nowicjusza.

Też musiałem zweryfikować swoje techniki jazdy już na pierwszym dużym ale ostrym zakręcie. Wchodze w niego jak niegdyś swoim intruzem a tu gówno wildek jedzie prosto. Szybka redukcja zwolnienie i pomału po krawędzi zakrętu wyszedłem z niego. Trozhę potu, blada twarz i od razu więcej szacunka dla maszyny.
Ale przyjemność z prowadzenia tego kolosa jest nie do opisania. :biggrin: :crossy: :biggrin:


:biggrin: bo facetów od małych chłopców odróżnia przede wszystkim cena zabawek :P Dersu, mnie też czeka demontaż AIS-u. Seboka już mi wysłał odpowiedni materiał. Ale ciekawe jak sobie z tym poradziłeś? Na oryginałach bez ostatniej sekcji czarnula tez chyba się lepiej zbierała :evil: ale poczekam z oceną do końca wszelkich regulacji. Zresztą to nie ścig. Wiem, że wątek oliwy juz był, ale z ciekawości zapytam - co lejecie?

Dzisiaj zakupiłem a jutro z Seboką wymieniamy - CASTROL R4 ( zresztą za radą Seby)

#49 Prałat

    Forumowy Kapelan

  • Forumowicze
  • 1346 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 31 lipiec 2006
  • Skąd:opolskie
  • Motocykl:Street Bob

Napisano śro, 07 mar 2007 - 22:12

Też musiałem zweryfikować swoje techniki jazdy już na pierwszym dużym ale ostrym zakręcie. Wchodze w niego jak niegdyś swoim intruzem a tu gówno wildek jedzie prosto. Szybka redukcja zwolnienie i pomału po krawędzi zakrętu wyszedłem z niego. Trozhę potu, blada twarz i od razu więcej szacunka dla maszyny.
Ale przyjemność z prowadzenia tego kolosa jest nie do opisania. :P :biggrin: :biggrin:
Dzisiaj zakupiłem a jutro z Seboką wymieniamy - CASTROL R4 ( zresztą za radą Seby)

Ja miałem tak samo, a teraz jest spoko luzik. Dobra, Castrol, ale jaki? Szukam olej przy którym najmniej słychac zawory.

#50 Lester

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Topic Starter
  • C.Y.C.
  • 89 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 06 luty 2007
  • Skąd:Pomorze Zachodnie
  • Motocykl:YAMAHA WILD STAR

Napisano śro, 07 mar 2007 - 22:34

Ja miałem tak samo, a teraz jest spoko luzik. Dobra, Castrol, ale jaki? Szukam olej przy którym najmniej słychac zawory.

A co chcesz dokładnie widzieć. R4 full syntetic.

#51 dersu

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 515 postów
  • Wiek: 59
  • Na FM od: 29 grudzień 2006
  • Skąd:UK
  • Motocykl:HD

Napisano śro, 07 mar 2007 - 22:48

Dersu, mnie też czeka demontaż AIS-u. Seboka już mi wysłał odpowiedni materiał. Ale ciekawe jak sobie z tym poradziłeś? Wiem, że wątek oliwy juz był, ale z ciekawości zapytam - co lejecie?

AIS jest prosty w demontażu jesli nie wybijasz kolanek z bloku cylindra.Ja zostawiłem je, być moze ktoś kiedyś bedzie chciał powrócić do stanu pierwotnego. Olej 15W50 Motul.I zawory(ustawiane) cykaja jak się patrzy :)

#52 Prałat

    Forumowy Kapelan

  • Forumowicze
  • 1346 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 31 lipiec 2006
  • Skąd:opolskie
  • Motocykl:Street Bob

Napisano śro, 07 mar 2007 - 22:52

AIS jest prosty w demontażu jesli nie wybijasz kolanek z bloku cylindra.Ja zostawiłem je, być moze ktoś kiedyś bedzie chciał powrócić do stanu pierwotnego. Olej 15W50 Motul.I zawory(ustawiane) cykaja jak się patrzy :notworthy:

Dzięki :) właśnie słyszałem, że ten olej daje radę. No to sie rozjaśnia. Jak zdemontowałeś AIS bez wybijania kolanek?

#53 dersu

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 515 postów
  • Wiek: 59
  • Na FM od: 29 grudzień 2006
  • Skąd:UK
  • Motocykl:HD

Napisano śro, 07 mar 2007 - 23:16

Dzięki :) właśnie słyszałem, że ten olej daje radę. No to sie rozjaśnia. Jak zdemontowałeś AIS bez wybijania kolanek?

Z przodu ramy pod radiatorem(który musisz odkręcić tylko od ramy ,aby mieć dobry dostęp) jest pompa,troche nizej po prawej stronie motocykla filtr do niej.Zdemontuj cały stelaz do ktorego ona jest przymocowana, wraz z filtrem,nastepnie te na srebrno pomalowane metalowe rurki ktore biegna wzdłuż lewej strony silnika. Odkręć je po prostu od kolanek.
Jesli nie bedziesz wybijał kolanek to je zaślep.Ja zrobiłem to aluminiowym nitem 10-tką.( do wybijania kolanek pomocna by była druga osoba).Jak bedziesz coś potrzebaował to pisz na PW bo robi sie dział techniczny ,chyba że to wkalkulowane jest w temat.Powodzenia :notworthy:

#54 Seboka

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • C.Y.C.
  • 384 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 18 kwiecień 2005
  • Skąd:Goleniów k/Szczecina
  • Motocykl:XV 1700

Napisano śro, 07 mar 2007 - 23:23

Kolanka zostawiasz i zaślepiasz je jakąś gumową zaślepką na opaskę. Będzie to wyglądać lipnie :banghead:.

Ja miałem tak samo, a teraz jest spoko luzik. Dobra, Castrol, ale jaki? Szukam olej przy którym najmniej słychac zawory

Najmniej słychać na pół syntetyku, ale ja sobie kupiłem full syntetyk bo mam mały przebieg. Lestera moto jeździło na pełnym syntetyku dlatego zostaje przy nim. Więc jak masz niewielki przebieg i uregulowane zawory ja bym stawiał na syntetyk, choć zalewany jest przez fabrykę pół syntetykiem.

Cała instrukcja jest na starej stronie Cyc-a http://www.motocyc.pl/starycyc/ais.doc jak usunąć AIS. Ja jestem po tej operacji i chwalę, cylindry są zaślepione aluminiowymi kołkami, prosta robota, koszt wytoczenia do 50 zł.

Użytkownik Seboka edytował ten post śro, 07 mar 2007 - 23:27

<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>&nbsp; <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>


#55 Stan

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1195 postów
  • Na FM od: 06 maj 2006
  • Skąd:Jarosławiec
  • Motocykl:Wezuwiusz 1,6

Napisano czw, 08 mar 2007 - 09:27

tez uzywam full syntetyka oleju ale z tego co slyszalem to moto przez niego jest glosniejsze

#56 Lester

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Topic Starter
  • C.Y.C.
  • 89 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 06 luty 2007
  • Skąd:Pomorze Zachodnie
  • Motocykl:YAMAHA WILD STAR

Napisano czw, 08 mar 2007 - 10:34

Z przodu ramy pod radiatorem(który musisz odkręcić tylko od ramy ,aby mieć dobry dostęp) jest pompa,troche nizej po prawej stronie motocykla filtr do niej.Zdemontuj cały stelaz do ktorego ona jest przymocowana, wraz z filtrem,nastepnie te na srebrno pomalowane metalowe rurki ktore biegna wzdłuż lewej strony silnika. Odkręć je po prostu od kolanek.
Jesli nie bedziesz wybijał kolanek to je zaślep.Ja zrobiłem to aluminiowym nitem 10-tką.( do wybijania kolanek pomocna by była druga osoba).Jak bedziesz coś potrzebaował to pisz na PW bo robi sie dział techniczny ,chyba że to wkalkulowane jest w temat.Powodzenia :icon_biggrin:

Wszystko co zwązane z tymi motocyklami jest wkalkulowane w ten temat.

#57 tomaszek

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 114 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 13 sierpień 2006
  • Skąd:Lubin
  • Motocykl: road star

Napisano czw, 08 mar 2007 - 12:21

Seboka, nie wiesz czy jest ktoś kto zrobił to na miejscu wciągu 1-2 godzin dla przyjezdnych.AIS

#58 dersu

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 515 postów
  • Wiek: 59
  • Na FM od: 29 grudzień 2006
  • Skąd:UK
  • Motocykl:HD

Napisano czw, 08 mar 2007 - 16:21

Seboka, nie wiesz czy jest ktoś kto zrobił to na miejscu wciągu 1-2 godzin dla przyjezdnych.AIS

Przeglądałem teraz tą instrukcję od Seby , jest tam bardzo dokladnie opisane krok po kroku jak zdemontować AIS-a. chyba że Ci sie nie spieszy ,a bedziesz kiedyś w Bieszczadach to zajedż, zciągniemy to ustrojstwo ;)

#59 tomaszek

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 114 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 13 sierpień 2006
  • Skąd:Lubin
  • Motocykl: road star

Napisano czw, 08 mar 2007 - 17:31

Przeglądałem teraz tą instrukcję od Seby , jest tam bardzo dokladnie opisane krok po kroku jak zdemontować AIS-a. chyba że Ci sie nie spieszy ,a bedziesz kiedyś w Bieszczadach to zajedż, zciągniemy to ustrojstwo :buttrock:

Mam bliskiego kuzyna w Czarnej była by okazja go odwiedzić ,uciekł tam 22 lata temu i nie byłem u niego od tego czasu.

#60 dersu

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 515 postów
  • Wiek: 59
  • Na FM od: 29 grudzień 2006
  • Skąd:UK
  • Motocykl:HD

Napisano czw, 08 mar 2007 - 19:03

Mam bliskiego kuzyna w Czarnej była by okazja go odwiedzić ,uciekł tam 22 lata temu i nie byłem u niego od tego czasu.

No widzisz.., powód juz jest. :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |