Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Wild / Road Star Company


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3836 odpowiedzi w tym temacie

#3821 krzych1700

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 30 postów
  • Na FM od: 23 styczeń 2017
  • Skąd:Strzegom
  • Motocykl:Road star 1700

Napisano sob, 18 mar 2017 - 09:02

Majkelpl ok amorem skręciłem już  na maksa chyba już czas na nowy albo nową spręźyne 



#3822 Plastyk

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 24 postów
  • Na FM od: 29 lipiec 2015
  • Skąd:Płock
  • Motocykl:Yamaha Road Star 1600

Napisano sob, 18 mar 2017 - 10:46

Tak, wiem piter 1600. Tylko że u mnie jest napięty i nawet morze bardzo ugięcia pod naciskiem są minimalne. Mimo to nada go słychać.



Ale to uderza na dziurach tylko

 

Ja ostatnio jechałem po sporych dziurach z obciążeniem ok.260 kg i nie zauważyłem żeby coś pukało. Oczywiście prędkość dostosowana do nawierzchni.

Jedyne co nieraz mi puknie to dobicie, przytarcie ramy o próg zwalniający.


Użytkownik Plastyk edytował ten post sob, 18 mar 2017 - 10:37


#3823 krzych1700

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 30 postów
  • Na FM od: 23 styczeń 2017
  • Skąd:Strzegom
  • Motocykl:Road star 1700

Napisano sob, 18 mar 2017 - 11:23

Tak, wiem piter 1600. Tylko że u mnie jest napięty i nawet morze bardzo ugięcia pod naciskiem są minimalne. Mimo to nada go słychać.



 

Ja ostatnio jechałem po sporych dziurach z obciążeniem ok.260 kg i nie zauważyłem żeby coś pukało. Oczywiście prędkość dostosowana do nawierzchni.

Jedyne co nieraz mi puknie to dobicie, przytarcie ramy o próg zwalniający.

dzisiaj sprawdziłem i czy amortyzator skręcony czy rozkręcony jest nadal pod naciskiem taki sam o co tu kaman



#3824 piter 1600

    MOTOCYKLISTA - latający na gumie

  • H-D
  • 4401 postów
  • Na FM od: 06 lipiec 2007
  • Skąd:Prudnik
  • Motocykl:BMW R1200 GS Adv.LC

Napisano sob, 18 mar 2017 - 13:48

A czym go kręciłeś?



Po za tym co ma stukanie zawieszenia do skręcenia amortyzatora.Jeśli jest stuk to jest coś wywalone lub luźne.A tego nie sprawdzisz tylko zaglądając.Trzeba zdjąć koło odkręcić amor i rozebrać zawieszenie.Nie ma tam żadnej wiedzy tajemnej.Kilka śrub i nic więcej.


2008Chorwacja 4530km   2009Chorwacja Czarnogóra 4480km   2010Czarnogóra Chorwacja 4550km   2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km   2013Włochy Sycylia 6000km   2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km


#3825 RMD

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 4 postów
  • Na FM od: 07 październik 2013
  • Skąd:Zielona Góra
  • Motocykl:RS 1600 Silver

Napisano nie, 19 mar 2017 - 19:40

Ale to uderza na dziurach tylko

Stelaż lewej sakwy stuka dołem o metalową osłonę pasa, usiądź na moto i poskacz na siodle :) W zawieszeniu prócz tulei, które są praktycznie niezniszczalne oraz amora nie ma niczego innego. 


Użytkownik RMD edytował ten post nie, 19 mar 2017 - 19:52


#3826 krzych1700

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 30 postów
  • Na FM od: 23 styczeń 2017
  • Skąd:Strzegom
  • Motocykl:Road star 1700

Napisano nie, 19 mar 2017 - 22:19

RMD dzisiaj wszystko posciagalem z moto i dalej wali na dziurach 



#3827 RMD

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 4 postów
  • Na FM od: 07 październik 2013
  • Skąd:Zielona Góra
  • Motocykl:RS 1600 Silver

Napisano pon, 20 mar 2017 - 11:22

Hmmm, podejrzewam, że powód będzie bardzo prozaiczny. W zawieszeniu raczej nie ma co strzelić. Tam poza amorem ze sprężyną i tulejami metalowo gumowymi nic więcej nie ma. Mocno stuka ? z jaką częstotliwością ? jak głośno ?, że tak głupio zapytam, klucze umocowane pod siedzeniem ? akumulator też stabilny, nie podskakuje ? Opowiem mój przypadek. Pojechałem na wymianę opony nowo zakupionym Radkiem i stwierdziłem, że coś mi trze. Mechanik po wymianie opony szukał przyczyny, szarpał, naciskał, sprawdzał zawieszenie i odkręcał dolny element osłony pasa. Naprawdę chłopak robił wszystko co przyszło mu do głowy. Na końcu stwierdził, że na 90% padły mi łożyska w tylnym kole. No super myślę sobie. Tam jest 5 łożysk. ku*wa znów kilka stów w plecy. Pojechałem do garażu, toczę się po drodze dojazdowej i słyszę szum. Ale wg mnie to nie z łożyska. Najlepsze było to, że szum choć głośny było słychać tylko podczas jazdy i pod obciązeniem. Przeanalizowałem wszystko co sprawdził mechanik i stwierdziłem, że nie odkręcał tylko jednego elementu jakim byłą górna osłona pasa napędowego. Odkręciłem i ...tadam...błotnik końcówką ocierał pod obciążeniem o krawędź pasa. Palcami odgiąłem błotnik i jak ręką odjął. Dzwoniłem do mechanika. Chłopak uśmiał się z przyczyny jak i z siebie. Czasami to co nas wkurza, to pierdoła.



#3828 krzych1700

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 30 postów
  • Na FM od: 23 styczeń 2017
  • Skąd:Strzegom
  • Motocykl:Road star 1700

Napisano pon, 20 mar 2017 - 11:46

o widzisz jutro odkręce i sprawdze oby to był strzał w 10



#3829 RMD

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 4 postów
  • Na FM od: 07 październik 2013
  • Skąd:Zielona Góra
  • Motocykl:RS 1600 Silver

Napisano pon, 20 mar 2017 - 11:59

o widzisz jutro odkręce i sprawdze oby to był strzał w 10

napisz jeszcze czy mocno stuka ? z jaką częstotliwością ? jak głośno ?, że tak głupio zapytam, klucze umocowane pod siedzeniem ? akumulator też stabilny, nie podskakuje ? no i stuka, trze czy szumi :)


Użytkownik RMD edytował ten post pon, 20 mar 2017 - 11:59


#3830 krzych1700

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 30 postów
  • Na FM od: 23 styczeń 2017
  • Skąd:Strzegom
  • Motocykl:Road star 1700

Napisano pon, 20 mar 2017 - 12:04

nie wytrzymałem odkręciłem osłonę i niestety dalej uderza, uderza z tyłu motka jak wjadę na głębszą dziurę , nie jest to stuk metal o metal,



#3831 FhissT

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 480 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 25 luty 2010
  • Skąd:podlaskie
  • Motocykl:XX Blackbird

Napisano śro, 20 wrz 2017 - 18:56

Temat troche zdechł, ale spróbuję sie czegoś dowiedzieć...
XXa swego juz w tamtym sezonie przestałem wykorzystywać jak należy, a serce zawsze było przy Vce więc zacząłem się rozglądac...

Budżet mam ok 18000.
Czy warto szukać RoadStara 1700 czy jednak lepiej znaleźć doposażonego Wildka?
Coś słyszałem o awariach skrzyń biegów w XV1600, a także o kolosalnym spalaniu w XV1700 i mam dylemat... pozdrawiam!



#3832 Plastyk

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 24 postów
  • Na FM od: 29 lipiec 2015
  • Skąd:Płock
  • Motocykl:Yamaha Road Star 1600

Napisano śro, 20 wrz 2017 - 21:12

Temat zdechł tutaj, bo ruszyło forum poświęcone wyłącznie temu modelowi yamahy.

 Co do pytania to Road Star i Wild Star to to samo. Różni się nazwą bo jedna to wersja na Stany a druga na Europe.

Awarie skrzyni 1600 dotyczą modeli do roku 2003 (o ile się nie mylę) i są objętą darmową akcją serwisową. Modele po takiej serwisówce można rozpoznać po oznaczeniu przy vinie lub zapytać w salonie. 

 O kolosalnym spalaniu przy 1700 pierwszy raz słyszę (no chyba że ktoś grzebał przy gaźniku ale to raczej tylko w 1600. 1700 są na wtrysku).

Mój 1600 na trasie przy średniej przelotowej 100-120km/h schodzi do 4,5l w jeździe mieszanej do 6l/100km.

Myślę, że do 18000 możesz znaleźć jakiegoś golasa.



#3833 majkelpl

    MOTOCYKLISTA - izi rajder

  • Forumowicze
  • 4173 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 12 październik 2006
  • Skąd:Warwickshire/WestMidlans/UK
  • Motocykl:Yamaha Wild Star 1600

Napisano śro, 20 wrz 2017 - 23:14

Budżet mam ok 18000.
Czy warto szukać RoadStara 1700 czy jednak lepiej znaleźć doposażonego Wildka?

 

Jak chcesz szukac pewniaka to na forum wrs tam chłopaki sprzedaja lub w Polkomie koło Warszawy.

Co do róznic .. 1700 to wersja usa 1600 europa i róznice sa minimalne choc .. 1700 ma juz lepsze heble, ciut wiecej kucy i w sumie to całe róznice.

A spalanie ... hmmmm ..... to czesta przypadłosc jak sie sciaga "dłubanego" z usa to niektóre potrafia i 12 litrów spalic ... normalny dobrze zrobiony gaznikowiec pali od 4,5 do 6-7 max.


ISRA: 27062
SREU: 614


#3834 FhissT

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 480 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 25 luty 2010
  • Skąd:podlaskie
  • Motocykl:XX Blackbird

Napisano czw, 21 wrz 2017 - 11:06

Dzieki panowie za info! Takie spalanie jest jak najbardziej akceptowalne. Xv 1700 do chyba 2008 byly na gaznikach? I chyba wlasnie takiego moto bede szukac. Zalezy mi bardziej na zdrowej budzie niz wypasie...
Klasyka gatunku bez gadzetow to jest to! ;)

#3835 Plastyk

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 24 postów
  • Na FM od: 29 lipiec 2015
  • Skąd:Płock
  • Motocykl:Yamaha Road Star 1600

Napisano czw, 21 wrz 2017 - 11:29

Dokładnie tak. Lepiej kupić golasa i ubierać samemu według uznania, jeżeli oczywiście jest taka potrzeba.



#3836 FhissT

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 480 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 25 luty 2010
  • Skąd:podlaskie
  • Motocykl:XX Blackbird

Napisano nie, 24 wrz 2017 - 11:10

Zastanawia mnie jeszcze jak wypada wildstar 1600 przy dragstarze 1100, ktorym jezdzilem przed xxem. Gabaryty/dynamika?

#3837 Plastyk

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 24 postów
  • Na FM od: 29 lipiec 2015
  • Skąd:Płock
  • Motocykl:Yamaha Road Star 1600

Napisano nie, 24 wrz 2017 - 11:20

 Miałem okazję przymierzyć się do draga no i różnica jest odczuwalna, gabaryty, ciężar na + dla road stara. Nie jeździłem więc nie wiem jak z dynamiką i jazdą ale z tego co czytałem i rozmawiałem to też się czuje.

Poszukaj, poczytaj na forum wrs, chłopaki napewno będą mieli dużo do powiedzenia w tym temacie.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


    Bing (2)

modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |