Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Shadow VT 600 - wrażenia i opinie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
165 odpowiedzi w tym temacie

#21 compucar

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 85 postów
  • Wiek: 48
  • Na FM od: 25 czerwiec 2006
  • Skąd:Torun
  • Motocykl:XT660X

Napisano czw, 27 lip 2006 - 07:49

Też od roku takiego dosiadam, czterobiegowa wersja na Stany. Zaletą jest na pewno absolutna prostota budowy a co za tym idzie duża bezawaryjność. Wady to łańcuch, który nalezy zastąpić pasem napędowym i zbyt duża masa własna w stosunku do możliwości silnika. Reszta to odczucia subiektywne każdego uzytkownika, nie kazdy lubi miękki przód czy taką akurat pozycje za kierownicą. Ale w swojej klasie to i tak bardzo przyzwoity moto, przynajmniej w odniesieniu do tych, którymi miałem okazje jeździć.

#22 jakuba1

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 82 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 25 lipiec 2006
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Motocykl:XJR 1300 wichura

Napisano czw, 27 lip 2006 - 10:56

Też od roku takiego dosiadam, czterobiegowa wersja na Stany. Zaletą jest na pewno absolutna prostota budowy a co za tym idzie duża bezawaryjność. Wady to łańcuch, który nalezy zastąpić pasem napędowym i zbyt duża masa własna w stosunku do możliwości silnika. Reszta to odczucia subiektywne każdego uzytkownika, nie kazdy lubi miękki przód czy taką akurat pozycje za kierownicą. Ale w swojej klasie to i tak bardzo przyzwoity moto, przynajmniej w odniesieniu do tych, którymi miałem okazje jeździć.



Czy w twojej też powyżej 120 zaczyna wpadac w wibracje ?

#23 norman

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 31 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 12 październik 2005
  • Skąd:Wawa
  • Motocykl:FXDL

Napisano czw, 27 lip 2006 - 11:54

Jezdze swoim szadolem juz kilka sezonow i musze powiedziec, ze w swojej klasie jest super. Mam wersje europejska, 5 biegowa. Do jazdy po miescie i okolic jest ok, do tras po polsce tez od biedy sie nada ale troche brakuje mocy (39 konikow). Poza typowymi regulacjami i wymianami filtrow / olejow nie mam z nia zadnych problemow. Jest w niej kilka "kwiatkow" konstrukcyjnych jak np sposob zdejmowania kanapy czy wyjmowania akumulatora ale ogolnie da sie przezyc. Chlodnica - duza zaleta, łancuch - spora niedogodnosc, zwazywszy na to ze VT600 nie posiada centralnej podstawki. Polecam wszystkim poczatkujacym fascynatom V2 - jako alternatywe dla Virago535.

#24 jakuba1

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 82 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 25 lipiec 2006
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Motocykl:XJR 1300 wichura

Napisano pią, 28 lip 2006 - 08:04

Polecam wszystkim poczatkujacym fascynatom V2 - jako alternatywe dla Virago535.
[/quote]

Też uważam , że Virazka jest o klase z tyłu za Hondą. Bardzo trafne uwagi szczególnie z tym siedzeniem.Zdjąć jeszce pół biedy ( jak wiesz od której strony się dobrać ;) ) ale przykręcić spowrotem .... Interesują mnie wasze opinie na temat trakcji , jak wasze moto reaguja na koleiny , ile wytrzymują opony i jazda w terenie i po dziurach. Siemanko

#25 Mr MaGiK

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 44 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 30 lipiec 2006
  • Skąd:Płock
  • Motocykl:Suzuki LS 650 Savage

Napisano nie, 30 lip 2006 - 02:03

Witam , ja dosiadam czterobiegowej shadowki 600 z 94r :biggrin: jestem bardzo zadowolony , jezdzi sie milo i latwo :) moim zdaniem minusem tego modelu oprócz łańcucha jest zawieszenie , nie wiem czy w kazdym ale w moim strasznie dobija tył ( z pasazerem ) i oczywiscie jezdze sam :/ pozatym polecam ten motocykl :D jest przyjazny dla wlasciciela ;) a jesli ktos posiada taki model jak moj chcialbym wiedziec jaka predkosc max osiagnał gdyz moja powyzej 130 km/h zaczela zqachowywac sie troszke niespokojnie :/

#26 jakuba1

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 82 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 25 lipiec 2006
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Motocykl:XJR 1300 wichura

Napisano pon, 31 lip 2006 - 08:23

Moja troche młodsza 97 ale problem z zawieszeniem ten sam. Trzeba się pogodzić , że wożenie plecaczka to obniżenie komfortu i brak mocy niestety :) Hondzia ma tendencje do myszkowania myśle , że to wina tyłu a im wieksza predkość tym te wrażenia się potęgują.V max. u mnie przy moiich 75 kg to w porywach 150-155 km/h ale to jest dożynanie :biggrin: Mnie najbardziej wkurza wibracja kierownicy - tak od 110 - 120 jak pojedziesz cały zbiornik to łapy całe w mrówkach. U was też ?

#27 norman

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 31 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 12 październik 2005
  • Skąd:Wawa
  • Motocykl:FXDL

Napisano pon, 31 lip 2006 - 11:14

Ja tez mam rocznik 97 i moj "plecaczek" nie narzeka na dobijanie tylnego zawieszenia, chociaz kanapa dla pasazera nie zalicza sie do najwygodniejszych - moze sprawdz pod siedzeniem ustawienie centralnego amortyzatora ? :biggrin:
Moja predkosc przelotowa w trasie to 100-120 km/h (solo) lub 90-100 km/h (z plecaczkiem), szybciej nie jezdze bo nie potrzebuje, a z drugiej strony zaczynaja sie juz duze wibracje i jak na te moc, to silnik nie dudni tylko wyje, a tego nie lubie.

#28 jakuba1

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 82 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 25 lipiec 2006
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Motocykl:XJR 1300 wichura

Napisano pon, 31 lip 2006 - 14:23

[quote name='norman' date='31 Lipiec 2006 - 10:14' post='680468']
Ja tez mam rocznik 97 i moj "plecaczek" nie narzeka na dobijanie tylnego zawieszenia
Może podrzuć plecaczek jak już nie bedzie Ci potrzebny(chyba że to taki na stałe przeszyty) ;) bo z moim dobija . Ale poważnie to widze , że w tym modelu to norma i nie ma co wariować bo to motorek do spokojnej jazdy i podziwiania natury ( w tym plecaczków) :clap: Pozdrawiam

#29 Preedom

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 101 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 16 listopad 2004
  • Skąd:Grębów/Stalowa Wola
  • Motocykl:VT600

Napisano pon, 31 lip 2006 - 16:01

Po 2 sezonach uzytkowania Shadowki, najwiekszym minusem wydaje mi sie dobijanie tylnego zawieszenia. Jazda po koleinach tez nie nalezy do przyjemnych, ale mozna sie o tego przyzwyczaic.

#30 Mr MaGiK

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 44 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 30 lipiec 2006
  • Skąd:Płock
  • Motocykl:Suzuki LS 650 Savage

Napisano pon, 31 lip 2006 - 20:52

czyli zawieszenie to nie jest wada tylko moje go egzemplarza :clap: z jednej strony mnie to cieszy , myslalem ze mam tylne zawieszenie do wymiany ;) dzieki wam za odpowiedz

#31 Preedom

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 101 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 16 listopad 2004
  • Skąd:Grębów/Stalowa Wola
  • Motocykl:VT600

Napisano sob, 05 sie 2006 - 11:20

Wady to łańcuch, który nalezy zastąpić pasem napędowym.


Podoba mi sie ten pomysl, czy ktos z uzytkownikow vt 600 dokonal juz takiej zmiany? Prosze o jakies inforamcje na ten temat.

PrD

#32 compucar

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 85 postów
  • Wiek: 48
  • Na FM od: 25 czerwiec 2006
  • Skąd:Torun
  • Motocykl:XT660X

Napisano sob, 05 sie 2006 - 13:24

Sa gotowe kity, m.in. w katalogu Louis. Zdaje sie że ok 500 oiro za sztukę. W Stanach na pewno taniej.

#33 Mr MaGiK

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 44 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 30 lipiec 2006
  • Skąd:Płock
  • Motocykl:Suzuki LS 650 Savage

Napisano sob, 05 sie 2006 - 23:49

milo mi to slyszec na pewno to przerobie :) nienawidze lancucha :buttrock: dam wam znac ale to napewno na nastepny sezon :banghead:

#34 Preedom

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 101 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 16 listopad 2004
  • Skąd:Grębów/Stalowa Wola
  • Motocykl:VT600

Napisano nie, 06 sie 2006 - 08:22

Nie chcialbym Cie martwic, ale szanse na znalezienie takiego Kitu sa bardzo male, przesledzilem "hAmerykanski" ebay i nic, jezeli juz cos bylo to do HD. W katalogu louisa tez nic nie znalazlem. Jesli udaloby Ci sie cos takiego dorwac, to pochwal sie, bo rowniez bym sobie sprawil taki prezent :)

Użytkownik Preedom edytował ten post nie, 06 sie 2006 - 22:21


#35 Mr MaGiK

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 44 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 30 lipiec 2006
  • Skąd:Płock
  • Motocykl:Suzuki LS 650 Savage

Napisano nie, 06 sie 2006 - 16:17

Bede szukal , jesli znajde dam znac :) a jesli nie zobacze czy nie dopasuje sie od innego motorku :buttrock: heh

#36 jakuba1

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 82 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 25 lipiec 2006
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Motocykl:XJR 1300 wichura

Napisano pon, 07 sie 2006 - 10:59

Bede szukal , jesli znajde dam znac :crossy: a jesli nie zobacze czy nie dopasuje sie od innego motorku :biggrin: heh



A macie pojecie ile taki pasek wytrzymuje , czy to ma sens ? bo koszta nie są małe jak widze

#37 Mr MaGiK

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 44 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 30 lipiec 2006
  • Skąd:Płock
  • Motocykl:Suzuki LS 650 Savage

Napisano wto, 08 sie 2006 - 23:57

Z tego co czytalem pasek jest duzo lepszy niz lancuch i przebiegi tewz ma spore :icon_twisted: pozatym ma wiecej plusów niz lancuch , najwazniejsze to ze nie musisz smarowac i jest cichutki i wbrew pozorom bardzo wytrzymaly , pozatym mam pytanie z innej beczki , mianowicie czy ktos wie jak podniesc w shadowce 600 z 94r moc silnika ?? czy sa moze jakies zestawy gotowe lub cos takiego ? :buttrock:

#38 Spoko

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 42 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 05 czerwiec 2006
  • Skąd:Chojna/Szczecin

Napisano śro, 09 sie 2006 - 12:06

Srednia zywotnosc pasa orginalnie montowanego to ok 40-50tys.km.
Plusy takiego napedu wymienil Mr MaGiK.
Najwiekszym mankamentem zas w naszych warunkach jest wbijajacy sie wen zwir kamienie i inny syf.
Dobra obudowa jednak zazwyczaj zalatwia sprawe.

U nas bedzie ci ciezko znalezc odpowiednie czesci.
Jesli masz dostep do amerykanskich katalogow to nie powinno byc zadnego problemu.
Gorzej bedzie jednak z wyborem czegos konkretnego i tu radzil bym popytac o pomoc w dziale mechanika.
Z tego co wiem to najwiekszy problem jest w dopasowaniu ilosci zebow i wielkosci kol do konkretnej skrzyni biegow.

Użytkownik Spoko edytował ten post śro, 09 sie 2006 - 12:15


#39 Whisky Boy

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 87 postów
  • Wiek: 46
  • Na FM od: 24 luty 2006
  • Skąd:Szczecin
  • Motocykl:Shadow 600

Napisano śro, 09 sie 2006 - 13:36

Siema Shadowowcy!

Wybraliście jedną z lepszych maszyn. Ja ujeżdżam z powodzeniem model z 1988 r !!!
Z kanapą nie jest tak źle, trzeba mieć odpowiednio dłuższy klucz imbusowy i trochę krzepy podczas jej skręcania. Wbrew pozorom maszyna jest odpowiednia nawet dla takiego draba jak ja ( 189 cm do góry i 98 kg w dół ), warunkiem jest dorobienie podnóżków tuż za chłodnicą. Oczywiście nie nadaje się do wożenia pasażerów bo przez konstrukcję tylnego zawieszenia ( na jednym teleskopie ) przy dwóch osobach jest po prostu za miękka. Denerwuje mała pojemność zbiornika ( 11 L ), co przy spalaniu ok 4 L/100 km nie daje dalekich osiągów. Ktoś pytał o prędkość max. swoją poleciałem max. 160 z groszami, w towarzystwie Suzi 600 więc licznik nie kłamał. Do pewnego czasu japońce produkowali maszyny 41 konne, później 39 konne, może to ma związek z osiągami ( choć dwie kobyły to niewiele ). Jak większość maszyn nie lubi wilgoci, ale poza tym nie ma z nią żadnych problemów. Z łańcuchem trochę przesadzacie. Przecież to rozwiązanie stosowane od zarania motocyklistyki. Ogólnie moto jest na 10 punktów w skali do dziesięciu...........proste, skuteczne, nisko popierdujące i świetnie wystylizowane........... :icon_twisted:

#40 jakuba1

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 82 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 25 lipiec 2006
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Motocykl:XJR 1300 wichura

Napisano śro, 09 sie 2006 - 14:03

Siema Shadowowcy!

Wybraliście jedną z lepszych maszyn. Ja ujeżdżam z powodzeniem model z 1988 r !!!
Z kanapą nie jest tak źle, trzeba mieć odpowiednio dłuższy klucz imbusowy i trochę krzepy podczas jej skręcania. Wbrew pozorom maszyna jest odpowiednia nawet dla takiego draba jak ja ( 189 cm do góry i 98 kg w dół ), warunkiem jest dorobienie podnóżków tuż za chłodnicą. Oczywiście nie nadaje się do wożenia pasażerów bo przez konstrukcję tylnego zawieszenia ( na jednym teleskopie ) przy dwóch osobach jest po prostu za miękka. Denerwuje mała pojemność zbiornika ( 11 L ), co przy spalaniu ok 4 L/100 km nie daje dalekich osiągów. Ktoś pytał o prędkość max. swoją poleciałem max. 160 z groszami, w towarzystwie Suzi 600 więc licznik nie kłamał. Do pewnego czasu japońce produkowali maszyny 41 konne, później 39 konne, może to ma związek z osiągami ( choć dwie kobyły to niewiele ). Jak większość maszyn nie lubi wilgoci, ale poza tym nie ma z nią żadnych problemów. Z łańcuchem trochę przesadzacie. Przecież to rozwiązanie stosowane od zarania motocyklistyki. Ogólnie moto jest na 10 punktów w skali do dziesięciu...........proste, skuteczne, nisko popierdujące i świetnie wystylizowane........... :icon_twisted:



Wszystko sie zgadza ale z tym spalaniem to chyba przegjołeś :biggrin: nigdy nie udało mi się przejechać na zbiorniku więcej niż 155 - 160 km. Przy 4l/100 zrobiłbyś prawie 300 . Tym bardziej przy twojej masie , chyba że troszke zapodajesz nogami :buttrock:




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |