Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Shadow VT 600 - wrażenia i opinie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
165 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bye

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 7 postów
  • Na FM od: 19 marzec 2003
  • Skąd:kalisz pomorski

Napisano nie, 27 kwi 2003 - 15:20

Nie znalazlem nigdzie informacji jak czuje sie czlowiek ze 185-cioma cm wzrostu na tym chopperku . Moze ktos tego doswiadczyl wszak jest on dosyc popularny ?

#2 BORSUKLES

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 553 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 01 wrzesień 2002
  • Skąd:Riccione
  • Motocykl:MZ TS 250

Napisano pon, 28 kwi 2003 - 08:37

Witam.
Jest popularny, wszak nie wiem o co chodzi z tym zapytaniem :lol:
Ja mam 186 cm wzrostu i powiem CI, że miałem okazje, ale tylko po parkingu się przejechać i nie narzekam, całkiem wygodna.


z pozdrowieniami BORSUKLES

#3 Bye

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 7 postów
  • Na FM od: 19 marzec 2003
  • Skąd:kalisz pomorski

Napisano pon, 28 kwi 2003 - 18:52

No jak nie wiesz o co mi chodzi :-)) VT 600 nie jest przeciez wielkim motorkiem i nie wiem jak to sie sprawuje w codziennej eksploatacji majac 185 cm . Ja uwazam ze to troche za duzo jak na choppera i troche smiesznie sie na tym wyglada > a moze sie myle i moze ktos jezdzi shadowkiem majac tyle wzrostu . Pozdrawiam .

#4 Doktor

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • E.K.G.
  • 439 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 06 maj 2005
  • Skąd:Wrocław-no prawie
  • Motocykl:Yamaha Royal Star

Napisano wto, 12 lip 2005 - 11:23

Czy w VT 600 otwarcie podnóżka na biegu powinno wyłączyć silnik?

#5 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1136 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano wto, 12 lip 2005 - 11:59

Witam,
a masz przy niej czujnik wraz z kabelkiem? Jeśli tak to powinno wyłaczyć silnik. Sprawdź to praktycznie :D . Odpal silnik, wrzuć jedynke i rozłóż stopke ;)
Pozdrawiam.
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#6 krasnal

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • VROC
  • 1156 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 30 październik 2002
  • Skąd:Bogatynia
  • Motocykl:VN1500ms

Napisano wto, 12 lip 2005 - 12:04

Odpal silnik, wrzuć jedynke i rozłóż stopke

...albo wrzuć bieg, rozłóż stopkę i próbuj odpalić moto :D

#7 Doktor

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • E.K.G.
  • 439 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 06 maj 2005
  • Skąd:Wrocław-no prawie
  • Motocykl:Yamaha Royal Star

Napisano wto, 12 lip 2005 - 17:31

wiem jak to sprawdzić , i nie działa .mam czujnik i kabelek i zapala sie tylko lampka na zegarze

#8 monkey

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 55 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 25 luty 2006
  • Skąd:skad inad

Napisano pon, 27 mar 2006 - 00:04

czesc! jak w temacie, chce kupic honde shadow (prezent, oczywiscie ze nie dla mnie, za mlody jestem na 'ta' pozycje za kierownica :) ) mam kilka na oku, niedlugo zaczne ogladac, pytanie brzmi: na co zwracac uwage, pomijam oczywiste, chodzi mi o wady tego konkretnie modelu, aha ogladam 89r 12.000 km, 83r 60.000 km, 95r wersja amerykanska 'steed' 20.000 km, dzieki!

#9 zomol

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 5 postów
  • Na FM od: 25 marzec 2006

Napisano pon, 27 mar 2006 - 10:41

Witam.Przez okolo rok czasu bylem posiadaczem hondy shadow 600 z 1992 roku i jezeli chodzi o mnie to nie zawiodla nigdy i jakichs powaznych mankamentow sie w tym motocyklu nie dopatrzylem przy tym silnik ma niezla moc (jak na choppera klasy 600) nie duzo pali jest dosyc elastyczny no i oczywiscie gra piekna muzyke V2.Przy zdecydowanie ostrzejszej jezdzie silnik zaczynal brac olej ale oczywiscie nie w jakichs ogromnych ilosciach i tak jak napisalem mialo to miejsce tylko gdy krecilem sprzeta dosyc mocno.Wedlug mnie bylo to normalne poniewaz motocykl mial juz przejechane okolo 60tys.Poza tym motocykl sie za*ebiscie prowadzi ma niski srodek ciezkosci i wogole jest spoko.Ja sprzedalem moja shadow poniewaz byl to dla mnie motocykl troche za maly i jednak troszke za slaby.

#10 renata

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 303 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 26 kwiecień 2005
  • Skąd:MotorBros Inowrocław
  • Motocykl:Virago,HD

Napisano pon, 27 mar 2006 - 21:13

jeden z moje ekipy miał taki model
rzeczwiście nizawodny
jednak sezon, dwa i potrzeba czegoś więcej

#11 monkey

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 55 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 25 luty 2006
  • Skąd:skad inad

Napisano pon, 27 mar 2006 - 21:51

dzieki! moto nie dla mnie tylko dla takiej pary emerytow :notworthy: do kosciola i na dzialke te 600cc im wystarczy, a ja bede spal w nocy spokojniej :)

#12 koobra

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 125 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 21 luty 2006
  • Skąd:Chertsey, UK
  • Motocykl:HD XLH883

Napisano nie, 02 kwi 2006 - 20:20

Monkey, a w jakich cenach widziales te sprzety? Sam przymierzam sie do wymiany maszynki i biore Honde 600 pod uwage.

#13 willydon

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 67 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 21 maj 2005
  • Skąd:Herning
  • Motocykl:VT 750 '83

Napisano nie, 02 kwi 2006 - 21:31

Jak szukalem moto dla siebie tez bralem VT 600 pod uwage.
Moje spostrzezenia:
- VT 600 podobno mala, nieco slabowita szczegolnie jesli maja nia jezdzic 2 osobe w dodatku dobrze zbudowane. nawet jak na choppera daje ostro po kregoslupie, ale ekonomiczna i malo problemowa dla mechanika.
- w 83r na pewno nie bylo VT 600. to jest albo VT 750 albo VT 500 a to sa calkowicie inne modele od 600 (kardan, wyzsza moc nawet w 500, inna technologia, pozycja, design, silniki)
- jesli masz na mysli honda steed to rowniez nie jest to VT 600 tylko 400. slyszlem opinnie ze motocykl zadki i trudno o czesci. podono Bogus Linda mial tak;) Ale byla rzeczywiscie 600 nazywana steed - niestety nie udalo mi sie znalezc info dlaczego. moze po porostu byla to jakas limitowana seria wyposazenia. w kazdym razie trzeba koniecznie sprawdzic czy to 600 czy 400.
- 89r i 12 tys km to prawie jakby z salonu wyjechala. moze licznik sie juz przekrecil i jest 112 tys km? jesli nie to pewnie w bdb stanie. warto rozwazyc w zaleznosci od ceny. u nas za ten rocznik ale realny przebieg chca ok 8-9 tys PLN.
- dbanie o lancuch moze byc dla emeryta problemem (zalezy od emeryta). chopper to nie jest dobre rozwiazanie dla osob starszych z problemami z kregoslupem (zalezy od emeryta)
- troche info o modelu znajdziesz tu: http://republika.pl/chudzikj/VT600.htm

Użytkownik willydon edytował ten post nie, 02 kwi 2006 - 21:58


#14 monkey

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 55 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 25 luty 2006
  • Skąd:skad inad

Napisano pon, 03 kwi 2006 - 22:21

Monkey, a w jakich cenach widziales te sprzety? Sam przymierzam sie do wymiany maszynki i biore Honde 600 pod uwage.


ebay, tylko nie rob mi konkurencji!!!! :smile:


Jak szukalem moto dla siebie tez bralem VT 600 pod uwage.
Moje spostrzezenia:
- VT 600 podobno mala, nieco slabowita szczegolnie jesli maja nia jezdzic 2 osobe w dodatku dobrze zbudowane. nawet jak na choppera daje ostro po kregoslupie, ale ekonomiczna i malo problemowa dla mechanika.
- w 83r na pewno nie bylo VT 600. to jest albo VT 750 albo VT 500 a to sa calkowicie inne modele od 600 (kardan, wyzsza moc nawet w 500, inna technologia, pozycja, design, silniki)
- jesli masz na mysli honda steed to rowniez nie jest to VT 600 tylko 400. slyszlem opinnie ze motocykl zadki i trudno o czesci. podono Bogus Linda mial tak;) Ale byla rzeczywiscie 600 nazywana steed - niestety nie udalo mi sie znalezc info dlaczego. moze po porostu byla to jakas limitowana seria wyposazenia. w kazdym razie trzeba koniecznie sprawdzic czy to 600 czy 400.
- 89r i 12 tys km to prawie jakby z salonu wyjechala. moze licznik sie juz przekrecil i jest 112 tys km? jesli nie to pewnie w bdb stanie. warto rozwazyc w zaleznosci od ceny. u nas za ten rocznik ale realny przebieg chca ok 8-9 tys PLN.
- dbanie o lancuch moze byc dla emeryta problemem (zalezy od emeryta). chopper to nie jest dobre rozwiazanie dla osob starszych z problemami z kregoslupem (zalezy od emeryta)
- troche info o modelu znajdziesz tu: http://republika.pl/chudzikj/VT600.htm


dzieki za info! steed to shadow wersja usa, a steed tlumaczy sie rumak!! hheh maja poczucie humoru w stanach, co? aha z lancuchem i pozycja jazdy nie powinno byc problemu, ta para emerytow ma 28 i 25 lat wiec powinni dac rade, ale dzieki za troske!!! :banghead:

#15 compucar

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 85 postów
  • Wiek: 48
  • Na FM od: 25 czerwiec 2006
  • Skąd:Torun
  • Motocykl:XT660X

Napisano nie, 25 cze 2006 - 10:15

Witam wszystkich na forum.
Chciałbym spytać bardziej doświadczonych bikerów, jaki efekt daje wyprucie wnetrzności tłumików w VT600 oraz czy jest to operacja odwracalna. Jeśli rezultat miałby byc komiczny, to jakiej marki wydechy zamontowac, by uzyskac mozliwie basowy dźwięk i przy okazji pozostac w zgodzie z sąsiadami.

#16 Worriot

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 502 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 15 marzec 2005
  • Skąd:Krakow
  • Motocykl:Midnight Warrior

Napisano nie, 25 cze 2006 - 23:05

Nigdy nie rozpruwalem wydechow, ale wiem z autopsji, ze w szedołkach niezle spisuja sie wydechy ze Sportstera. Wygladaja prawie tak samo, ale brzmia o niebo lepiej! A i wydatek niewielki, bo za dwa kiedys placilem cos kolo trzech stowek na gieldzie...

#17 compucar

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 85 postów
  • Wiek: 48
  • Na FM od: 25 czerwiec 2006
  • Skąd:Torun
  • Motocykl:XT660X

Napisano pon, 26 cze 2006 - 07:36

To juz coś. Dziękuję bardzo.

#18 _siwy_

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 477 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 15 grudzień 2003
  • Skąd:Rychwał i Kwilcz
  • Motocykl:fxdwgi,tr6c, trike

Napisano śro, 28 cze 2006 - 09:34

Proponuje tylko dłuuuuugim (nie tylko ostatnioaą przegrodę ale wcześniejsze także) wiertłem zrobić kilka dziur efekt będzie niezły...
Nie ma co się łudzić, że wydobędziesz dźwiek jak z drag pipe silnika 1.4...

#19 compucar

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 85 postów
  • Wiek: 48
  • Na FM od: 25 czerwiec 2006
  • Skąd:Torun
  • Motocykl:XT660X

Napisano sob, 01 lip 2006 - 15:15

Tak tez dorażnie uczyniłem. Efekt nie jest porywający ale chociaż słysze silnik gdy otwieram przepustnicę. Przy stałych obrotach decybele niewiele się zmieniły. Nieznacznie wzrósł moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów, w górnym nieco zmalał. Ogólnie moze być, tym bardziej że za darmo. Jeśli nie zmienię sprzętu, poszukam jakiefoś akcesoryjnego wydechu.

#20 jakuba1

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 82 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 25 lipiec 2006
  • Skąd:Piotrków Tryb.
  • Motocykl:XJR 1300 wichura

Napisano śro, 26 lip 2006 - 18:24

Siemanko !

Rozpoczynam temat choć może już był wałkowany ale dpoiero przyłączyłem sie do FORUM i w wyszukiwarce niewiele znalazłem.CHodzi mi o ogólne wrażenia z jazdy porównania np. z Virazką czy Suzukiem. Jeżdze na niej od roku i chętnie poznam wasze problemy z tym moto ale i jego mocne srtony.

Pozdrawiam Kuba.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 Forumowiczów, 4 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |