Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2240 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mr.DiPi

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 28 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 02 czerwiec 2006
  • Skąd:Katowice
  • Motocykl:VT 500 C

Napisano pią, 02 cze 2006 - 12:23

Witam!!!

Mam pytanie do użytkowników oraz ludzi co by wiedzieli :icon_mrgreen:

Rozważam zakup takiego moto i po prostu mam parę pytań eksploatacyjnych:

1. spalanie przy różnych prędkościach (100,120,130,140,150 itd)
3. ile pociągnie :biggrin: i jak osiąga tą prędkość maksymalną (trzeba długo namawiać czy sama bez problemu tyle jedzie)
4. Typowe usterki dla tego modelu
5.wrazenia z jazdy
6. jak się prowadzi (zakręty itp)
7. jaka przydatność do dłuższych tras i użytkowania na co dzień
9. dostęp do części

i ostatnie : jest na forum ktoś z okolic katowic (tak do 100km) kto miałby takie moto co by wpaść pogadać pomacać przymierzyć się itp.)


dzięki za odpowiedzi :icon_twisted:

#2 Krzych

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 24 postów
  • Na FM od: 19 maj 2005
  • Skąd:podkarpacie
  • Motocykl:Varadero1000V

Napisano pon, 05 cze 2006 - 13:10

Witam
Jeżdżę madzią dwa lata i przyznam że jest to maszyna która sporo wybacza, ale jednoczesnie dżemie w niej potęga. Może nie jednego tzw. ścigacza zaskoczyć ( jeśli komus na tym zależy).
Nigdy nie bawiłem się w "aptekarza" i nie sprawdzałem szczegółowo, spalanie średnio (różne prędkości, trasa, miasto) około 5-7 L. Najszybciej jechałem 160 i więcej nie próbowałem bo to średnie uczucie jak wiatr chce wysadzić cię z siodła. Nie nie musisz czekać aż się rozbuja bo prędkość rozwija momentalnie a ty musisz dobrze trzymać sie kierownicy. Maszyna jest ciężka ale jeszcze nie na tyle by przysparzała problemów w manewrach. całkiem śmiało urządzam sobie slalomiki pomiędzu dziurami w drodze i mam wtedy wrażenie jak bym jechał przeładowanym rowerem. Na winklach całkiem śmiało sobie radzi a przecieranie podnóżkami to żaden problem i czujesz sie przy tym całkiem pewnie. Zawieszenie jest trochę inaczej skrojone niż w typowych criuserach, to coś pomiędzy nimi a maszyną turystyczną. W rezultacie daje to całkiem dobry efekt i wygodę podróżowania. Na trasie spokojnie sunie a w mieście manewry pomiędzy samochodami nie są problemem. Co do trwałości silnila to nic nie mogę na ten temat powiedzieć, bo nic nie naprawiałem i cen takich części nie znam, cóż posłuże się sloganem w końcu to honda.

#3 Mazda82

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 181 postów
  • Wiek: 36
  • Na FM od: 05 październik 2004
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:w budowie, WSK125,

Napisano śro, 07 cze 2006 - 21:27

Witam. Od tej soboty jestem posiadaczem magnaleny :banghead: (Honda VF 750C) Zrobiłem juz ok 200km - dopiero dzis dostałem blache i dowod... tak jak kolega wyzej napisał jazda spoko. Tym sie płynie a i lata jak sie odkreci manetke gazu. najszybciej jechałem ok 170km/h i powiem ze łeb urywa przy takiej postawie na motocyklu.
Jestem wysoki i podnozki musze wysunac do przodu bo w oryginale sa mało wygodne. Magna to wdzieczny sprzet do przerobek. jak srodków - $$$ - starczy to w zimie ruszy przebudowa mojej mgnalenki.
Mam pytanie odnosnie przodu. cos mi sie zdaje ze troche siadniety jest. jak jest w waszych magnach?

Pozdrawiam mazda

#4 Browarny

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • E.K.G.
  • 2555 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 20 sierpień 2002
  • Skąd:Oberschlesien
  • Motocykl:bez dachu nad głową

Napisano czw, 08 cze 2006 - 11:29

O ile dobrze kojarzę to nowa Magna ma silnik z VFRki a więc wszechstronnie sprawdzony (zwłaszcza że w Magnie jest pewnie mniej wysilony i obciążony niż w zwykłej VFR).
Podawana prędkość max to 200 więc myślę że z dobrą szybą spokojnie możesz jeździć 170-180. Przez jakiś czas miała tylko jedną tarczę z przodu co przy wadze i mocy tego sprzęta było pewnie dużym problemem.
SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

#5 Mr.DiPi

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 28 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 02 czerwiec 2006
  • Skąd:Katowice
  • Motocykl:VT 500 C

Napisano czw, 08 cze 2006 - 19:03

Mazda 82 - miałbyś może czas w weekend się spotkać? bo może będę jechał odwiedzić znajomych pod Krakowem...

#6 Mazda82

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 181 postów
  • Wiek: 36
  • Na FM od: 05 październik 2004
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:w budowie, WSK125,

Napisano pon, 12 cze 2006 - 09:13

Witam Po weekendzie. Własnie wrociłem z Bełchatowa. ładne drogi tam maja w kolo elektorwni i kopalni... proste nowe- miodeczkowe tylko duzo znaków 50 , 60...
Powiem odnosnie spalania. jazda 80 - 200km/h wychodzi mi ok 5.5litra na 100km Wiec jest dobrze. zatrzymac te całe ok 250kg przy duzej predkosci jest cholernie trudne. Przydały by sie lepsze heble 2 tarcze do przodu i 1 do tyłu. ma ktos moze serwisówke do magny vf 750 C 99 rok?


Pozdrawiam

#7 warmik

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 27 czerwiec 2006
  • Skąd:wa-wa
  • Motocykl:lada dzień

Napisano śro, 28 cze 2006 - 19:02

Witam
jestem zieloniutki jak ogureczek, do tej pory były tylko 4 kółka
a teraz padło na 2 i tak mam nadzieje zostanie
wybór padł na magne 700
jesli mozna o wasze opinie motor z 87r kraj pochodzenie holandia
opinie typu koszty utrzymania, awaryjnosc , wszystko co sie tyczy tego mam nadzieje mojego cacka
moja waga to 115 kg wzrost 180 cm (co tu sie kryc duza faceta ze mnie)
dzieki za wszystkie rady i opinie
prosze nie piszcie o szukajce bo juz ja przeleciałem


moge sie odwdzieczyc tanimi świecami Denso (tylko oryginał)
Pozdrawiam
Warmik

#8 fxrider

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 528 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 17 wrzesień 2005
  • Skąd:Józefów
  • Motocykl:R1100GS,LC4

Napisano śro, 28 cze 2006 - 19:59

Kolega miał takowy motocykl, z jego doświadczeń mogę powiedzieć
że silnik jest raczej awaryjny - często siada rozrząd z powodu słabego smarowania, łańcuszek rozrządu szybko się wyciąga.
U kolegi spowodowało to spotkanie zaworu z tłokiem.
Kupił drugi silnik jednak w tym również były problemy z rozrządem.
Padły mu również oba moduły zapłonowe - podczas deszczu.
Spalanie wychodziło 7-10l /100 ale tu raczej podejrzewam brak odpowiednie regulacji gaźników lub ich zużycie.

Podczas rozmowy w 2oo z właścicielem innej magny 750
usłyszałem że przejechał 30000 km w 6 lat i zrobił 2 remonty silnika.

Jeśli chodzi o gabaryty - motocykl jest b. duży, nie pownieneś mieć
problemów z pozycją.

Pozdrawiam

#9 kulka

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1235 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 04 kwiecień 2006
  • Skąd:strzelin
  • Motocykl:evo paskud , bigos 750ąty

Napisano śro, 28 cze 2006 - 20:15

jesli jeszcze nie kupiles to sie zastanow.motoi fajnie sie prezentuje,ale ma podobno awaryjny silnik na pewno bardzo skomplikowany ,tak ze wszelkie czynnosci serwisowe beda ci kosztowaly sporo kasy,ktora bedzie Ci potrzebna na wache,bo pali sporo,a zbiornik maluuuutki.magna to typowy softchoper.wiec b.dobre osiagi bedziesz musial pogodzic z kiepskim prowadzeniem[rama nie daje rady-za wiotka.jesli to twoj 1 motor to ostroznie!!
jesligo masz to zycze bezawaryjnej eksploatacji i tysiecy kmów nawinietych na kola.no i bedziesz mial moto nietuzinkowe.moze nawet kultowe?
PZDR

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/
 


#10 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12385 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano śro, 28 cze 2006 - 21:06

Nawet jesli motocykl jest w idealnym stanie, to nie jest to propozycja dla swiezaka na 1 moto, jezeli jest zaniedbany to moze cie w szybkich abcugach doprowadzic do bankructwa. Proponuje zmiane na VT 700 / 750 jak juz w tych klimatach chcesz byc. Wiekszosc mechanikow w Polsce nie ma pojecia jak to serwisowac co ladnie obrazuje post fxridera o klopotach jego kolegi :icon_mrgreen:.
Motocykl jest bardzo fajny, ale dla kogos kto interesuje sie ta linia modeli Hondy, ma zaciecie do mechaniki i troche kasy na specjalistyczne narzedzia niezbedne do czynnosci regulacyjnych i oryginalne czesci.

Adam M.

#11 Demon

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 46 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 14 marzec 2006
  • Skąd:3-miasto
  • Motocykl:Suzuki GS 550M

Napisano śro, 28 cze 2006 - 21:20

a ja tak dozuce od siebie ze kilku znajomych dalo sie wpuscic w maliny kupujac holenderskie pojazdy... byly odpicowane na chwile sprzedazy a gora po miesiacu okazalo sie ze to złom...

fakt ze to byly puszki ale moze sie to potwierdzic w motocyklach... czego oczywiscie ci nie zycze...

#12 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12385 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano śro, 28 cze 2006 - 21:42

Ja tam przez dlugi czas kupowalem zlomowane w Holandii, czy bedace na granicy zlomowania pojazdy ( rekord to Peugot 203 kupiony za $35 ), nikt nikogo w maliny nie wpuszczal, wszystko bylo jasne od poczatku i zawsze bylem z zakupow zadowolony. Jednym z tych pojazdow, Renault 4 przejezdzilem w Polsce 6 lat i do dzisiaj je wspominam z lezka w oku :icon_mrgreen:
Tak ze mysle ze w tych picowaniach to pewnie gdzies tam jakis rodak swoja raczke przylozyl i dlatego tak to wyszlo.

Adam M.

#13 Pompka

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami

  • Forumowicze
  • 2426 postów
  • Na FM od: 21 lipiec 2004
  • Skąd:Warszawa i okolice
  • Motocykl:Simson S51

Napisano śro, 28 cze 2006 - 22:35

nikt nikogo w maliny nie wpuszczal, wszystko bylo jasne od poczatku i zawsze bylem z zakupow zadowolony. ...Tak ze mysle ze w tych picowaniach to pewnie gdzies tam jakis rodak swoja raczke przylozyl i dlatego tak to wyszlo.


[off topic]A ja na własne oczy widziałem jak holenderski blacharz spawał z dwóch Fordów Fiesta jednego. Albo znajomy Niemiec jeździł bez linki prędkościomierza tłumacząc, że potem łatwiej sprzedać auto. [/offtopic]

#14 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12385 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano czw, 29 cze 2006 - 17:25

No bo to ludzie sprzedajace pozniej tanie "okazje", a ja po prostu szedlem na holenderski zlom i pytalem - " Czy to jezdzi ? "
a po uzyskaniu odpowiedzi twierdzacej pytalem "Ile ? "
Od poczatku wiedzialem, ze to zlom i dlatego nie bylo pytan :biggrin:

Adam M.

#15 shadok

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • E.K.G.
  • 515 postów
  • Wiek: 53
  • Na FM od: 06 luty 2006
  • Skąd:Podwarszawie południowo-wschodnie
  • Motocykl:Shadow 1100C'85

Napisano czw, 29 cze 2006 - 17:56

Sam chorowałem kiedyś na Magnę... Ale im więcej szukałem i czytałem, tym bardziej się leczyłem :-)
Moto rzeczywiście charakterne, ale też wymagające. Zmieniłem więc zapatrywania z VFour na VTwin i teraz nie żałuję.
Osiągi, moc, świetna sprawa, ale... Serwis części... To przeważyło.

Czy Magna 700 to przypadkiem nie na łańcuch była? Chyba że Magna 500...

Ja mam moto z Holandii (choć wersję USA) i żadnych wpadek nie mam. Ale to od człowieka zależy co sprzedaje, nie kraju chyba. Oglądałem kilka innych z tego kraju i wyglądały jakby ktoś w morzu trzymał i sól żarła co mogła - a miały być "nówki nie śmigane po emerycie".
Tak że osobiście (na własnej skórze) zgadzam się z sugestią Adama - pomyśl o VT.

Pozdrawiam

#16 warmik

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 27 czerwiec 2006
  • Skąd:wa-wa
  • Motocykl:lada dzień

Napisano czw, 29 cze 2006 - 21:01

Dzięki dzięki !!
za odpowiedzi, sam tez sie rozgladałem i podpytywalem
co do zaworow trzeba zdjąć chłodnice i juz wszystko jest ok
trwalosc hm z tym to roznie zalezy kto go uzywal i czy dbal
700 z 87r to juz tyci inna konstrukcja silnika niz te do 87
one były prdukowane tylko 2 lata
i sa nie na łancuch a na kardan
hm zobaczymy jeszcze sie zastanawiam

Pozdrawiam

#17 kulka

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1235 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 04 kwiecień 2006
  • Skąd:strzelin
  • Motocykl:evo paskud , bigos 750ąty

Napisano czw, 29 cze 2006 - 21:21

ja
k spoko bedziesz latal to ok. tylna guma wytrzymuje ok.6tys.km.
slaba rama na to wplywa.peka tez tylna czesc ramy.trza sprawdzac co jakis czas bo mozna zgubic kogos


jestem na gg jak cos chcesz wiecej

Użytkownik kulka edytował ten post czw, 29 cze 2006 - 21:23

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/
 


#18 Worriot

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 502 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 15 marzec 2005
  • Skąd:Krakow
  • Motocykl:Midnight Warrior

Napisano pią, 30 cze 2006 - 15:56

Mam Intrudera z Holandii. Sluzy mi bezawaryjnie piaty rok ( prawie 50 tys km) Ale przyznac musze, ze chromy dostaly mocno w tylek na tej ich depresji...Daruj sobie Magne- koledzy powyzej dobrze radza- kup raczej Vt 700/750- osiagi naprawde niewiele gorsze , ale spalanie w okolicach 4l/100!!! Mialem i polecam.

#19 warmik

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 27 czerwiec 2006
  • Skąd:wa-wa
  • Motocykl:lada dzień

Napisano pią, 30 cze 2006 - 21:45

kurcze wszyscy sa na nie
a ona taka pikna
fakt ze chromy ma juz tyci przybrudzone
naprawde mam zawrot glowy
kasa tez sie liczy na sam start
potem juz troche inaczej , jak sie juz ma to sie piesci i nie szczedzi
sam juz nie wiem
prosze pisac mi tu konkretne modele
poszukam popatrze
dzieki
warmik

#20 kulka

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1235 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 04 kwiecień 2006
  • Skąd:strzelin
  • Motocykl:evo paskud , bigos 750ąty

Napisano pią, 30 cze 2006 - 21:57

czesc.musisz opisac ,co bys chcial[chyba cos choperowego -mysle],jakie moto,styl,ile przeznaczasz kasi itd itp..
wtedy postaramy sie ci cos rozjasnic.pisz-mamy czaS HE HE

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/
 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 Forumowiczów, 3 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |