Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kawasaki ZZR 1100


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1072 odpowiedzi w tym temacie

#1 cabaniero

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1133 postów
  • Na FM od: 11 luty 2003
  • Skąd:Białystok
  • Motocykl:dwie V-ki na gaźnikach

Napisano wto, 11 lut 2003 - 12:06

Jeżdżę zygzakiem 1100 z 94 roku przebieg 50 tys....w sumie motocykl git. tylko ma dwie podstawowe wady...jest za ciężki ( trzeba dobrze wkręcić żeby poszedł na gumę) i cholernie łyka olej...pomimo że na świecach nie ma śladu nagaru, a z wydechu nie dymi na niebiesko...o co chodzi ??? czyżby pierścienie....czy uszczelniacze...ale wtedy by dymił...no ale podobno Kawa generalnie lubi olej...podobno ten typ " tak ma..." czekam na opinie użytkowników Kawasaki...nie tylko zygzaków... pozdrawiam...aby do wiosny...

#2 Łosiek

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 7 postów
  • Na FM od: 16 luty 2003
  • Skąd:Bielsk Podlaski/ Bia

Napisano nie, 16 lut 2003 - 14:06

Jeśli będziesz stawiał na gumę swego zzr-a to nie tylko bedzi ci pił olej,nie tylko bedzie miał skopaną główke (ożyska główki) ramy, ale i silnik zakatujesz.jeśli więc chcesz kolego stawiać na gumę to nie rozumiem tutaj czegoś??? dlaczwego kupiłeś zzr-a.Lepiej zadbaj o swego przecinaka,bo to porządna maszyna i przydałoby się aby miala rozsądnego włąściciela.swoją drogą szkoda mi maszyn,których właściciele je katują.Do stawiania na dumę lepsza jest zx-6r,fzr1000,czy gsx-r6-7-10.ZZr to szybki turystyk i jego rama nie jest skonstruowana z myślą o takich kolegach jak ty cabaniero-stawiających na gumę.nie katuj maszyny-czym sobie na to zasłużył.To tak jakby wpuścić Audi TT na biebrzńskie bagna.

co do oleju-to zzr 1100nie łyka oleju.Ten tym tak nie ma.On ma inną bolączkę-drobną-simmerinki i uszczelki,pompa paliwowa,rozrząd.

Łosiek-GSX 1100G

#3 Tonio

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 15 postów
  • Na FM od: 08 kwiecień 2003
  • Skąd:Oświęcim

Napisano nie, 20 kwi 2003 - 11:21

cześć stary masz niezłego zygzaka

#4 Adam Medyna

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 115 postów
  • Na FM od: 31 marzec 2003
  • Skąd:Mississauga, Ontario

Napisano nie, 20 kwi 2003 - 17:28

[quote="cabaniero"]Jeżdżę zygzakiem 1100 z 94 roku przebieg 50 tys....w sumie motocykl git. tylko ma dwie podstawowe wady...jest za ciężki ( trzeba dobrze wkręcić żeby poszedł na gumę) i cholernie łyka olej

*** Ty kolego z tym stawianiem na gume to raczej daj se spokoj, bo jak nie to slawny niedobor oleju na 3 ciej panewce zalatwi cie na cacy - zostanie ci tkzw jezdzace podwozie z motocykla.

Adam M.

#5 mariusz zzr

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 9 postów
  • Na FM od: 07 maj 2005
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:zzr 1100

Napisano sob, 07 maj 2005 - 22:17

Witam wszystkich motocyklistów!!!

Od niedawna stałem się posiadaczem ZZR 1100. Motocykl jest naprawdę super-mam jednakże mały problem. Przy prędkości od 150 km/h staje się niestabilny ( próbowałem do 180 -nie ustawało więc dałem sobie spokój) . Motocykl jest w 100% bezwypadkowy , ma nowe opony. Nie mam pojęcia co może być przyczyną. Proszę o opinie bardziej doświadczonych.

Pozdrawiam

Mariusz

#6 jannikiel

    Spec - Ducati

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 2853 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 02 listopad 2002
  • Skąd:Łomża
  • Motocykl:3xDucati:999,Paso,enduro

Napisano nie, 08 maj 2005 - 06:14

Witam, trzeba sprawdzic te elementy:
-po zamontowaniu nowych opon- wywazenie opon
-kola czy nie sa krzywe
- amorki czy nie sa padniete,krzywe, za malo oleju, itp
- tyl amorek czy jest ok
-wahacz tyl czy nie krzywy-moze spawany
- naciag lancucha -czy rowno
-luzy w lozyskowaniu tylnego wahacza oraz w glowce ramy
-czy jest lacznik z przodu miedzy amorkami i czy dobrze zamocowany
Jak to wszystko jest sprawne- to rama jest do du...
Janek.

#7 MłodyVFR

    MOTONITA - głaszczący manetkę

  • Forumowicze
  • 1691 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 30 czerwiec 2004
  • Skąd:Gdańsk/Dammam

Napisano nie, 08 maj 2005 - 10:15

Motocykl jest w 100% bezwypadkowy

skad to wiesz?
puszczales kierownice, przy 50, 100? przy 150 na razie nie radze :mrgreen:
kupiles nowy motocykl z salonu? bo tylko o takim mozna powiedziec, ze jest w 100% bezwypadkowy. jak kupowales sprzeta robiles pomiary jednosladowosci? jeden jedzie, jeden patrzy sie na nachodzace kola? zobacz, co Ci napisal Janek - krzywe, spawane, luzy... motocykl nie ma prawa robic takich numerow jak Twoj, chyba, ze ma jedno (badz kilka) z powyzszych...

#8 GośćZbycho_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano nie, 08 maj 2005 - 17:43

Zacznij od najprostszego, sprawdź ciśnienie w oponach i czy tylne koło jest równo ustawione ( nie wiem jak się reguluje naciąg łańcucha w ZZR ale w XJR można ustawić koło krzywo ).
Może masz założone kufry ??

Dopisane.
Czy opony są założone zgodnie z kierunkiem jazdy ?

#9 Tomassoo

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 300 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 29 luty 2004
  • Skąd:Gdańsk
  • Motocykl:954

Napisano nie, 08 maj 2005 - 17:47

Mi ostatnio motocykl wpadał w shimme powyżej 160 co spowodowane było zużytym łożyskiem główki ramy.

#10 TUREK

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • Błękitny Szlak
  • 810 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 25 lipiec 2004
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:K8

Napisano nie, 08 maj 2005 - 18:19

może coś zostało w oponie przy zakładaniu nowych gum :?:

#11 Avalon

    MOTONITA - głaszczący manetkę

  • Forumowicze
  • 1528 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 18 styczeń 2003
  • Skąd:Mazowsze
  • Motocykl:CBF1000A

Napisano nie, 08 maj 2005 - 18:32

Bardzo wzny jest równiez prawidłowy rozmiar opon. Sprawdź czy sa odpowiednie do zalecen fabrycznych.
Szersze wcale nie znaczy lepsze.
Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

#12 mariusz zzr

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 9 postów
  • Na FM od: 07 maj 2005
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:zzr 1100

Napisano pon, 09 maj 2005 - 20:32

Witam!

Motocykl przywiozłem osobiście motocykl z Francji. Na 100 % nie był uszkodzony .Ma oryginalny lakier ,zero śladów jakichkolwiek uszkodzeń -poprostu igła. Znalazłem luz na tylnym wahaczu ( nie jest duży -ale jest)-być może to jest przyczyna . Zamówiłem nowe łożyska wahacza i w przyszłym tygodniu wymienię. W między czasie wyważę jeszcze koła i wymienie olej w lagach. Dzięki wszystkim za rady!!!!
Nie wiem jeszcze jak sprawdzić tyly amortyzator?

Pozdrawiam wszystkich!!!!!!!!!!

#13 MłodyVFR

    MOTONITA - głaszczący manetkę

  • Forumowicze
  • 1691 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 30 czerwiec 2004
  • Skąd:Gdańsk/Dammam

Napisano wto, 10 maj 2005 - 15:00

Nie wiem jeszcze jak sprawdzić tyly amortyzator?

metoda najprostsza:
- regulacja na maksa na "miekki" - wtedy sprawdzisz wiekszy zakres pracy i bedzie latwiej naciskac
- stajesz od tylca bajka, chwytasz za uchwyt pasazera i mocno w dol naciskasz (zrob kilka pomiarow: niewielkie naciski, mocne, szybkie, wolne)
- patrzysz odbicie - jezeli wraca powoli i pod koniec nagle nie przyspiesza - wstepnie ok
- niewielkie siorbanie moze byc slychac
- jezeli pod koniec wyraznie przyspiesza (odbija) - ubytek oleju
- mozesz przy okazji sprawdzic regulacje tlumienia: wykrec na maksa w jedna strone i sprawdz tlumienie (czas powrotu do gory), potem to samo z regulacja na maksa w druga strone

to by bylo na tyle wstepnego "sprawdzenia" amora

#14 mariusz zzr

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 9 postów
  • Na FM od: 07 maj 2005
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:zzr 1100

Napisano czw, 26 maj 2005 - 07:23

Witam!!!!

Wymieniłem łożysko wahacza i jak ręką odjoł..Dzięki wszystkim za rady i pozdrawiam.

#15 IrekS

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 221 postów
  • Wiek: 45
  • Na FM od: 10 luty 2006
  • Skąd:Rawicz
  • Motocykl:ZZR 1100 95r

Napisano pią, 10 lut 2006 - 11:58

Witam i pozdrawiam wszystkich na forum, jestem tutaj nowy. Nosze sie z zamiarem (powaznym) kupienia kawy ZZR 1100. Dlatego akurat ten model , poniewaz juz sie na niego napalilem i koniec. Mam ponad 35 lat i juz dawno wyszly mi z glowy wyscigi :buttrock: . Szukalem na allegro itd. odpowiedniej maszyny no i znalazlem te:

http://www.allegro.p...p?item=85382019
ten ma podobno nadpalony tlumik (lewy) moze ktos wie od czego to sie robi i ile kosztuje ewentualnie wymiana takiego tlumika, wiem ze ma przejechane 80.000 km.

http://www.allegro.p...p?item=83878922

powiedzcie co o tym myslicie. Nadmieniam, ze nie wydam wiecej niz 10.000zł. no moze minimalnie wiecej.
Mam jeszcze prosbe, moze ktos poktotce napisze mi cos o wersjach tych
motorow, i na co mam zwracac uwage przy kupnie.
Z gory dziekuje za pomoc i przepraszam za tak duzo pytan, ale sami rozumiecie, chce tym potem troszke pojezdzic.
Pozdrawiam
IrekS z Rawicza

#16 Groszek

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 719 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 15 marzec 2003
  • Skąd:V-Boyen

Napisano pią, 10 lut 2006 - 12:50

Witamy na forum Irku S :evil:
Nie krępuj się, pytaj o co chcesz, po to m.in. jest to forum. A nie myślałeś o ZZR600? Miałem ten mniejszy i szczerze mogę polecić. Na pierwszy rzut oka są trudne do rozróżnienia jeżeli chodzi o kształt i wygląd, dopiero jak postawi się jeden obok drugiego uzmysłowia nam się różnica...1100 to naprawdę spora krówka :D Wiem, że w 1993 roku ZZRy miały lifting, który obejmował poprawienie rozrządu, czegoś tam jeszcze i przede wszystkim zmianę wyglądu. Właśnie jeden z tych wskazanych przec ciebie jest przed, a drugi po zmianach.Odnośnie tych egzemplarzy to opisy brzmią ładnie, ale nikt Ci nie jest w stanie powiedzieć czy akurat ten motocykl okaże sie dobrym zakupem na podstawie zdjęcia z internetu. 80 000 km to wydaje się sporo, ale tylko w porównaniu do innych ofert na polskim specyficznym pod tym względem rynku :D. Przynajmniej możesz liczyć, że jest to autentyczny przebieg, no i tyle można się spodziewać po motocyklu turystycznym. Jeżeli są to motocykle sprowadzone to licz jeszcze pierwszą rejestrację w Polsce (około 900 zł - ma potanieć), jakiś kask, rękawice i kurtkę chociaż. ZZR 1100 nie jeździłem, ale podejrzewam, że jest jeszcze lepsza od ZZR600, a z tamtej byłem bardzo zadowolony. Jedyne co mi przeszkadzało to jej ogromna masa, zwłaszcza dla mniej doświadcznego jeźdźca to moze być pewien problem.
pozdrawiam, nara

#17 matijass

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 65 postów
  • Na FM od: 09 luty 2006
  • Skąd:olsztyn
  • Motocykl:KAWASAKI ZX9R

Napisano pią, 10 lut 2006 - 14:27

ten pierwszy model jest już dość wiekowy, prwdopodobnie bedziesz musiał troche w niego inwestować-16 lat robi swoje,co do tego drugiego wydaje sie byc w lepszym stanie ale musisz go zobaczyc na zywo i przejechc sie, zobaczyć jak pracuje silnik i czy sie niepoci, w czasie jazdy puścic lekko kierownice i zobaczyć czy niezciąga, to takie podtawowe sprawy :!:

#18 IrekS

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 221 postów
  • Wiek: 45
  • Na FM od: 10 luty 2006
  • Skąd:Rawicz
  • Motocykl:ZZR 1100 95r

Napisano pią, 10 lut 2006 - 16:23

Dzieki za odpowiedzi, no to juz cos wiem wiecej, szczerze mowiac ten 90 rocznik jakos (przynajmniej na zdjeciach no i z odpowiedzi na emailach od sprzedajacego) bardziej mi przypadl do gustu. Zauwazylem m.in. ze chyba roznia sie wygladem zegarow. Pisal mi, ze maszyna jest w porzadku, ma tylko nadpoalony lewy tlumik, nawet przeslal mi fotke, moze pomozecie mi koledzy i powiecie co moglo byc powodem takiego czegos i ile ewentualnie kosztowalo by naprawienie tego, lub wymiana na inny. Tak ogolnie w jakich cenach teraz plasuja sie kaski, rekawice i kurtki i gdzie to najlepiej teraz kupic? Zaznaczam nie jezdzilem na motorach od ponad 10 lat. (no wiadomo slub, zona, rodzina itd.) :evil: teraz juz moge do tego powrocic i mam taki zamiar :D
Pozdrawiam
IrekS.

#19 wujek

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 120 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 27 lipiec 2005
  • Skąd:Wawa
  • Motocykl:ZetZeteR

Napisano pią, 10 lut 2006 - 16:49

Witam, duży zz-r to bardzo fajny kredensik. Masywny, wygodny, jak na swoje lata nowoczesny, idealny do szybkich strzałów, ogólnie polecam moto. Poszukaj w necie, np. www.zx11.info lub www.zx10.de znajdziesz tam cała historię, malowania na poszczególne roczniki oraz wiele ciekawych informacji.

[quote=IrekS]i na co mam zwracac uwage przy kupnie. [/quote]

Jedny słowem na wszystko, nie ma lekko...

[quote name='IrekS]ma tylko nadpoalony lewy tlumik' date=' nawet przeslal mi fotke, moze pomozecie mi koledzy i powiecie co moglo byc powodem takiego czegos i ile ewentualnie kosztowalo by naprawienie tego, lub wymiana na inny.[/quote']

Poszukaj na allegro.pl ostatnio nawet widziałem cały wydech za 700 zeta.

Jesli masz konkretne pytania pisz na pw. Pozdro.

#20 IrekS

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 221 postów
  • Wiek: 45
  • Na FM od: 10 luty 2006
  • Skąd:Rawicz
  • Motocykl:ZZR 1100 95r

Napisano pią, 10 lut 2006 - 16:54

Dzieki wujek

[ Dopisane: 10-02-2006, 17:17 ]
Mysle, ze przy budzecie ok. 9000-10000 zł chyba i tak nie mam wiekszego wyboru, wchodzi w gre ten 90r., chociaz wiadomo, ze chcialbym po 93r. Po przekroczeniu budzetu mam murowany rozwod :evil:




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


xenon i światła LED | skład węgla | opony zimowe | kierownik budowy Poznań | lotnisko odszkodowanie | malowanie poznań