Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Najmocniejsi wymiatacze


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#21 jagon

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 59 postów
  • Na FM od: 11 wrzesień 2005
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Yamaha WR 450F

Napisano czw, 20 kwi 2006 - 22:24

Zastanowilem sie, przemyslalem i jednak biore huske WR 125, podobno ma ponad 40 kucy, to w zupelnosaci wystarczy i oczywscie szukam po za granica naszego wspanialego panstwa ale dziex chlopaki za komenty!

#22 kwas

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • Forumowicze
  • 812 postów
  • Na FM od: 16 lipiec 2005
  • Skąd:Wołczyn
  • Motocykl:KTM

Napisano czw, 20 kwi 2006 - 22:39

Niektórzy mówią ze wr bije na głowe exc pod względem zawiech. Ogólnie świetny wybór. pozdro

#23 enduromaster

    Spec - Enduro

  • Spec
  • 5717 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 04 lipiec 2005
  • Skąd:Łódź
  • Motocykl:CB400N '83 & VN800

Napisano pią, 21 kwi 2006 - 10:48

sama moc nie wystarczy, potrzeba jeszcze umiejętności

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

 


#24 PomyK

    MOTONITA - głaszczący manetkę

  • Forumowicze
  • 1572 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 11 lipiec 2004
  • Skąd:Rzeszów
  • Motocykl:YAMAHA YZ 125 05-06

Napisano pią, 21 kwi 2006 - 13:57

WR 125, podobno ma ponad 40 kucy

Głupota nie ma ponad 40 kucy.

#25 piasektt

    Spec - Enduro

  • Spec
  • 1456 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 06 marzec 2005
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:DAX ST50G

Napisano pią, 21 kwi 2006 - 15:00

Ja sam nie dawno sprzedałem KTM GS 125 za 4000zł i to moto miało kolo 39KM i generalnie wszystko na wypasie. Popatrz za KTM GS, Honda CRM


GS 125 39km heheheheheheeh :evil: :P :banghead:

#26 psycho zwirek

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 57 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 29 marzec 2006
  • Skąd:Biskupice WLKP k Poznania
  • Motocykl:Honda CRM 250 Cross

Napisano sob, 22 kwi 2006 - 11:58

Ja polecam Honde CRM 250 bardzo mocny sprzet i doskonale radzi sobie w teremie!! na kazdym biegu ma chec isc na kolo, ale niejestem pewien czy moja jest odblokowana czy oryginalnie ma taka moc ;) Ale goraco polecam tem sprzecik!!

#27 kwas

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • Forumowicze
  • 812 postów
  • Na FM od: 16 lipiec 2005
  • Skąd:Wołczyn
  • Motocykl:KTM

Napisano sob, 22 kwi 2006 - 13:05

Ja polecam Honde CRM 250 bardzo mocny sprzet i doskonale radzi sobie w teremie!! na kazdym biegu ma chec isc na kolo, ale niejestem pewien czy moja jest odblokowana czy oryginalnie ma taka moc :D Ale goraco polecam tem sprzecik!!

Troche pomieszałeś ;) ty masz honde cr250 czyli mocną bestie przeznaczoną na tor crossowy,która fabrycznie nie jest blokowana, wrecz przeciwnie- fabryka wyciągneła z niej maksymalną mozliwą moc :icon_eek: a crm250 to jest enduro które ma całkowicie inny silnik niz cr250 i ma o wiele mniej koni. No ale ja takze polecam CRM250 bo dobry sprzecik, tylko ciężko cos takiego kupic w polsce. pozdro

#28 psycho zwirek

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 57 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 29 marzec 2006
  • Skąd:Biskupice WLKP k Poznania
  • Motocykl:Honda CRM 250 Cross

Napisano nie, 23 kwi 2006 - 13:37

A kto powiedzial ze mam 1 motocyk? :D moja crm-ka wymiata jak jeszcze niepoznalem jej wszystkich mozliwosci :icon_eek: no jest ja trudno dostac i u nas zadko kto oniej slyszal bo nawet w salonie Hondy niemaja katalogow ;):D:D ale wkoncu zaczeli je sprowadzac do nas wiec jak sie trafi okazja polaecem!!
pzdr

#29 Gawron

    MOTONITA - płonąca guma

  • Forumowicze
  • 1797 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 16 marzec 2006
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:Husaberg 250 TE - 2012r

Napisano nie, 23 kwi 2006 - 22:37

GS 125 39km heheheheheheeh :buttrock: :icon_mrgreen: :icon_biggrin:

Tak GS 125 z 93r miał dokładnie 39KM :buttrock: te same silniki i zapłon były w sx do 97r
http://www.bikepics....ictures/570690/ to był naprawde fajny motorek :flesje: pozdr

#30 piasektt

    Spec - Enduro

  • Spec
  • 1456 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 06 marzec 2005
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:DAX ST50G

Napisano pon, 24 kwi 2006 - 20:30

Tak GS 125 z 93r miał dokładnie 39KM :icon_biggrin: te same silniki i zapłon były w sx do 97r
http://www.bikepics....ictures/570690/ to był naprawde fajny motorek :icon_mrgreen: pozdr



coś mi się nie wydaje

#31 Gawron

    MOTONITA - płonąca guma

  • Forumowicze
  • 1797 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 16 marzec 2006
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:Husaberg 250 TE - 2012r

Napisano pon, 24 kwi 2006 - 22:27

http://www.bikepics....ictures/529142/ http://www.bikepics....ictures/104408/ http://www.bikepics....ictures/535312/ to są zdjecia SX z 98r i 96r :-) to nawet nie ten sam silnik ale i to zamo moto tyle ze moje było białe i miało UPS. EXC i EGS wyglądały juz inaczej z tego rocznika i miały inne silniki. :biggrin:

Użytkownik Gawron edytował ten post pon, 24 kwi 2006 - 22:28


#32 adam87

    MOTONITA - głaszczący manetkę

  • Forumowicze
  • 1505 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 11 luty 2004
  • Skąd:Warszawa - Żoliborz
  • Motocykl:Aprilia Pegaso 650 Cube

Napisano pon, 24 kwi 2006 - 22:47

A interesował się ktoś z was ile taki cross 125 ma do setki? Mi się wydaje jak jade na swoim że to tak około 5 sekund, może mniej ale to wziąłem zupełnie z kosmosu bo ani nie mam prędkościomierza w motocyklu ani stopera ale jak sobie pomyśle że taka np. Cagiva Mito ma 6 sekund no to przecież moja huska nie może mieć chyba gorzej?

#33 Gawron

    MOTONITA - płonąca guma

  • Forumowicze
  • 1797 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 16 marzec 2006
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:Husaberg 250 TE - 2012r

Napisano pon, 24 kwi 2006 - 22:58

cięzko powiedzec. Ostatnio ktos to rozkminiał na jakims temacie ale zaraz został wysmiany :biggrin: nie no mi sie wydaje ze przyspieszenie bedzie gorsze bo: takie były moje odczycia jak jezdziłem 125 (7.5s) ,bo cagiwa mito ma zapewne dłózsze biegi i nie traci czasu na tak częstą zmiane biegów. Ale nie jestem pewien bo licznika tez nie posiadałem. Podobno KTM EXC 125 z 2004 ma 6,5 do 100 i 120 v max - To nie sa pewne informacje tylko tak mi mówił kolo który na takim lata.

#34 Web Master

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 66 postów
  • Na FM od: 24 marzec 2006

Napisano śro, 26 kwi 2006 - 11:27

Jak chlopak chce mocne enduro to niech sie faktycznie za kdx'em 125 rozejzy :D Mam znajomego ktory sprowadza z niemiec super motocykle za gorsze bo to od qumpli (on tam studiuje), spokojnie by ci cos dorwal za ta kase. Gosciu bardzo uczciwy, nie namawia i nie sprowadza szmelcu. Jest z Wroclawia. Jak cos to moje gg: 3852043. Pozdrawiam!

#35 zysio

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 779 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 10 kwiecień 2006
  • Skąd:Środa Śląska /Wrocław
  • Motocykl:Gpz 500 S Hornet 600 S

Napisano śro, 24 maj 2006 - 22:40

ja kupilem rx 125 za 3000 czy to nie zaduzo? jest ogolnie w stanie bardzo dobrym i ma moc ;)

#36 Huskypower

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 26 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 26 czerwiec 2006
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Huskyx2,Wsk175sport

Napisano pon, 26 cze 2006 - 09:31

A interesował się ktoś z was ile taki cross 125 ma do setki? Mi się wydaje jak jade na swoim że to tak około 5 sekund, może mniej ale to wziąłem zupełnie z kosmosu bo ani nie mam prędkościomierza w motocyklu ani stopera ale jak sobie pomyśle że taka np. Cagiva Mito ma 6 sekund no to przecież moja huska nie może mieć chyba gorzej?

Może tak być, jeżeli chodzi o Mito to czytałem jak kolesie zza oceanu wsadzali silnik 4N od Cagiva/Husky 125 WMX w rame bo ten silnik ma bardzo dobre osiągi i jest łatwo modyfikowany w zależności od serii oraz gaźników były 0d 25 - 36 - 40KM. Wtedy mieli rakietę :D) Sam mam WMX-a i trzymam się kiery jak zapinam biegi. Generalnie nawet na 6 - biegu rwie glebe a prędkość to kwestia szybkości zmiany biegów. Każdy bieg zachowuje się jak pierwszy. Jest to 125 a na RM-ie 250 odczuwam słabsze i mniej agresywne zachowania. Kiedyś nawet nie myślałem, że moge wąskim duktem w lesie zapie**alać 140 km/h a to jest tylko kwestia 6 biegu i odcinka :)) wiadomo te silniki kręcą się często po modyfikacjach ponad 12 000 obr/min i dobór oleju to priorytet w kwestii trwałości silnika. Polecam wtedy rycynowy.

#37 pysiak

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 202 postów
  • Na FM od: 17 kwiecień 2006
  • Skąd:toruń
  • Motocykl:Gryzzli 700Fi

Napisano pon, 26 cze 2006 - 10:37

witam sorki ze podczepiam sie pod temat. Miałem zamiar kupic 50 ale wiele osób mi odradzało z tego względu ze w przyszłym roku skoncze 16 i zrobie sobie A1. Zaplanowałem sobie jesienią zakupic motocykl klasy 125cm3 i tu nasuwa się moje pytanko jaka 125 kupie za 7000-8000zł kupie??(narazie jestem za wre 125 tylko czy dam sobie rade)

#38 piasektt

    Spec - Enduro

  • Spec
  • 1456 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 06 marzec 2005
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:DAX ST50G

Napisano pon, 26 cze 2006 - 10:42

kupisz:

RX
KDX
WRE
KMX
DT
TS

Czy to jest tak duży ptroblem wejść na allegro.pl w pisać w ceny od 100zl do 8000zł

#39 Huskypower

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 26 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 26 czerwiec 2006
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Huskyx2,Wsk175sport

Napisano pon, 26 cze 2006 - 11:08

witam sorki ze podczepiam sie pod temat. Miałem zamiar kupic 50 ale wiele osób mi odradzało z tego względu ze w przyszłym roku skoncze 16 i zrobie sobie A1. Zaplanowałem sobie jesienią zakupic motocykl klasy 125cm3 i tu nasuwa się moje pytanko jaka 125 kupie za 7000-8000zł kupie??(narazie jestem za wre 125 tylko czy dam sobie rade)

za 7 - 8 patyków kupisz WRE albo KMX-a, rozumiem że masz już doświadczenia motorowerowe :D

#40 Kali00

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 489 postów
  • Wiek: 26
  • Na FM od: 05 luty 2006
  • Skąd:Piechowice
  • Motocykl:Yamaha DT80 LC,Jawa mustang

Napisano pon, 26 cze 2006 - 11:11

WRE a KMX to troche słabe porównanie.

WRE kupuj,albo KDX . Ewentualnie TS/RX :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |