Skocz do zawartości


Zdjęcie

Yamaha XJR 1200 i 1300 oraz Suzuki Bandit 1200S


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
95 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pawel

    Spec - Mechanik

  • Go.Naked
  • 4916 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 05 wrzesień 2002
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:testowy

Napisano pią, 03 lut 2006 - 22:37

Witam.

Poszukuję info na temat tych modeli, razem lub osobno.
W obu przypadkach testy porównawcze, własne przemyślenia, wady i awaryjność (to szczególnie). Tylko mi nie piszcie w stylu "fajne moto". To wiem, jeździłem oboma moto :-). Może być na PW lub maila.

Pawel

#2 mateuszm

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 282 postów
  • Na FM od: 23 listopad 2005
  • Skąd:Małopolska
  • Motocykl:Bandit 1200

Napisano sob, 04 lut 2006 - 10:14

http://www.scigacz.p...,1200,1042.html - Bandit

http://www.scigacz.p...,1300,1704.html - XJRa

#3 Pawel

    Spec - Mechanik

  • Topic Starter
  • Go.Naked
  • 4916 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 05 wrzesień 2002
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:testowy

Napisano sob, 04 lut 2006 - 22:54

Dodam tylko że może być w obcych językach, szczególnie angielski :-). No i własne opinie też się licza. Kto oprócz Zbycha ma ma XJR ? Bo właścicieli Banditów jest mała garstka.

Pawel

#4 GANER

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 114 postów
  • Na FM od: 11 luty 2004
  • Skąd:Londyn (UK)
  • Motocykl:Yamaha XJR 1200

Napisano nie, 05 lut 2006 - 10:05

Witam

http://www.xjr1300.co.uk/
http://www.yamaha-xj...rs-group.co.uk/
http://www.yamaha-xj...uk/MX/index.php
http://www.yamaha-xjr.cz/index.php

Jakies pytania to chetnie odpowiem :mrgreen:

#5 piotreks

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • C.Y.C.
  • 17 postów
  • Wiek: 46
  • Na FM od: 22 grudzień 2003
  • Skąd:Szczecin
  • Motocykl:XJR1300

Napisano nie, 05 lut 2006 - 10:57

Kto oprócz Zbycha ma XJR ?

Ja mam. Przesiadłem się z DragStara'1100. Przeszkadzaja mi tylko dwie rzeczy: jest tak cichy że po Drag Starze to go w ogóle nie słysze (może ktoś by polecił jakieś fajne wydechy?) i od roku czasu nie mogę się przekonać do kupienia jakis kufrów bo boję się że motocykl będzie wyglądał jak kupa :mrgreen:
http://www.motocyc.p...sierpinskip.htm

#6 Pawel

    Spec - Mechanik

  • Topic Starter
  • Go.Naked
  • 4916 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 05 wrzesień 2002
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:testowy

Napisano czw, 09 lut 2006 - 10:33

nie mogę się przekonać do kupienia jakis kufrów bo boję się że motocykl będzie wyglądał jak kupa


Nie jest aż tak źle, kufry na XJr prezentuję się jeszcze w miarę ok. Na prewno lepiej niż na jakimś plastiku :-).

A jak u was wygląda sprawa ze spalaniem? Podobno są straszne rozbieżności pomiędzy trasą a miastem. Oleju pewnie też potrafi łyknąć jak się pałujue - mówi się o około 0,3 l na 1000.

Pawel

#7 zajc

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2956 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 sierpień 2003
  • Skąd:Czersk
  • Motocykl:Ni ma

Napisano czw, 09 lut 2006 - 10:35

http://www.motocyc.pl/zdjecia/my/sierpinskip.htm


W takim orzechu jezdzisz tym motocyklem???? Czy to tylko tak pod publike? :buttrock:

#8 Pawel

    Spec - Mechanik

  • Topic Starter
  • Go.Naked
  • 4916 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 05 wrzesień 2002
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:testowy

Napisano czw, 09 lut 2006 - 10:48

Zajc daj spokój, ja tu chcę poważne informacje zdobyć, a strzelasz takim tekstem :-).

To jeszcze jedno - od kiedy stosuje się amory Ohlinsa nawet w wersjach nie SP ???

Pawel

#9 zajc

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2956 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 sierpień 2003
  • Skąd:Czersk
  • Motocykl:Ni ma

Napisano czw, 09 lut 2006 - 11:03

Zajc daj spokój, ja tu chcę poważne informacje zdobyć, a strzelasz takim tekstem

Ja tez chcialem tylko powazne informacje zdobyc-bo mnie to troszke zaintrygowalo :buttrock: Dobra, koniec spamu :(

#10 YARECK

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 710 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 20 wrzesień 2004
  • Skąd:ŁÓDŹ
  • Motocykl:XJR1300

Napisano czw, 09 lut 2006 - 11:10

http://forum.motocyk...0324&highlight=
Tu trochę napisaliśmy o XJR.

#11 rebel

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • E.K.G.
  • 1147 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 02 październik 2004
  • Skąd:Słupno
  • Motocykl:BIG

Napisano czw, 09 lut 2006 - 17:01

Przejżyj to,może coś znajdziesz.....
www.banditalley.com
www.banditmania.co.uk

P.S.
Materiały do artykułu czy zakup dla siebie?

POZDRO

#12 Pawel

    Spec - Mechanik

  • Topic Starter
  • Go.Naked
  • 4916 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 05 wrzesień 2002
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:testowy

Napisano czw, 09 lut 2006 - 21:06

Tajemnica :-)

Pawel

#13 zajc

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2956 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 03 sierpień 2003
  • Skąd:Czersk
  • Motocykl:Ni ma

Napisano czw, 09 lut 2006 - 22:00

Moze podepne sie pod temat, i ktos napisze doswiadczenie z Banditem 1200 S, z nowa owiewka?? Jak to jezdzi, ile pali, koszty utrzymania. Ciezko mi znalezc informacje na ten temat.... Podobno tylna zawiecha jest do kitu, czy to prawda??

#14 YARECK

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 710 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 20 wrzesień 2004
  • Skąd:ŁÓDŹ
  • Motocykl:XJR1300

Napisano pią, 10 lut 2006 - 09:14

Moim zdaniem XJR którą mam - rocznik 2004/2005 - ma dwie niewielkie ale jednak bolączki. Brakuje mi jeszcze jednego biegu, albo nazwałbym go nadbiegiem żeby na uatostradach możnabyło spokojnie jechać te 140-150 nie ciągnąc silnika na dość wysokich wg mojego mniemania obrotach. Druga rzecz to rezerwa. Myślę że przy motocyklu tej klasy można było już zrobić aoutomatyczne przelączanie na rezerwę z czytelniejszym jej zaznaczeniem na wyświetlaczu, np. jakaś konkretna kontrolka.
Poza tym jestem wielce rad że mam mój wymarzony ...

#15 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 11316 postów
  • Wiek: 65
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:BSA A65, GS1150

Napisano pią, 10 lut 2006 - 18:19

2 generacja Bandita ma juz cartridge z przodu, mozna go porzadnie ustawic i bedzie OK, z tylu kupilbym po prostu jakis porzadny aftermarket amortyzator dedykowany do tego motocykla i po sprawie.
Potraktowal bym zakup amora jako czesc ceny moto, tzn tego zeby zawieszenie bylo na poziomie. Banditowi chyba tylko to brakuje aby byl bardzo dobry do prawie wszystkiego.
Mysle ze dlatego ciezko go zakwalifikowac do jakiejs szuflady.

Adam M.

#16 piotreks

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • C.Y.C.
  • 17 postów
  • Wiek: 46
  • Na FM od: 22 grudzień 2003
  • Skąd:Szczecin
  • Motocykl:XJR1300

Napisano pią, 10 lut 2006 - 23:14

W takim orzechu jezdzisz tym motocyklem???? Czy to tylko tak pod publike?

Uzywam Airoh SV55 ten "orzeszek" jest faktycznie na parady :twisted:

Co do spalania to gdy jade w trase z grupa srednia predkosc 100km/h to pali mi ok 6l. Spalanie nie przekroczyło mi nigdy 8l ale nie za często jade 160-180 w trasie bo wieje strasznie. Może przy takiej szybkości palił by te 10l? :mrgreen:

#17 nika

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 326 postów
  • Na FM od: 07 styczeń 2005
  • Skąd:nie z wawy

Napisano pią, 10 lut 2006 - 23:23

sprawie.
Potraktowal bym zakup amora jako czesc ceny moto, .

Adam M.

jak i przerobka spowrotem na sprzeglo z gsxr1100

#18 Gregor

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • M.G.H.
  • 437 postów
  • Na FM od: 27 luty 2004
  • Skąd:Gdańsk

Napisano pią, 10 lut 2006 - 23:32

boję się że motocykl będzie wyglądał jak kupa


Myślę że XJR nie wygląda źle z kuframi.
Na moich fotkach XJR +GIVI


Dołączona grafika

Dołączona grafika

#19 Pawel

    Spec - Mechanik

  • Topic Starter
  • Go.Naked
  • 4916 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 05 wrzesień 2002
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:testowy

Napisano pią, 10 lut 2006 - 23:38

Tylko trzeba uważać z obciążeniem, bo były przypadki pękania tylnej części ramy zadupka jak się załaduje za dużo.

Pawel

#20 Gregor

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • M.G.H.
  • 437 postów
  • Na FM od: 27 luty 2004
  • Skąd:Gdańsk

Napisano pią, 10 lut 2006 - 23:52

[quote name='Pawel]Tylko trzeba uważać z obciążeniem' date=' bo były przypadki pękania tylnej części ramy zadupka jak się załaduje za dużo. [/quote']

Już kiedyś Zbycho wkręcał mi te filmy. Albo miałem dobrą wersję (japońska) albo dużo szczęścia. No fotce powyżej każdy z kufrów waży między 15 a 17 kg. Do tego ja 90 kg:-) no i moja Pani, o standardowej wadze Pani :-).

Także rama dostała swoje zwłaszcza że teren nie był idealny i nic się nie stało. Zresztą jak i następnym i następnym i nas.... razem.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


xenon i światła LED | skład węgla | opony zimowe | kierownik budowy Poznań | lotnisko odszkodowanie | malowanie poznań