Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Co myślicie o SHADOW 1100 C3


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arecki

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 93 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 25 wrzesień 2003
  • Skąd:Grand Bahama
  • Motocykl:VT1100C3 AERO

Napisano sob, 16 kwi 2005 - 14:20

Mam zamiar przeskoczyć z VT 750 C2 na jakieś 1100...
i poważnie myślę o 1100 C3.
Co wy na to?? A może Drag Star ??

#2 Worriot

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 502 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 15 marzec 2005
  • Skąd:Krakow
  • Motocykl:Midnight Warrior

Napisano sob, 16 kwi 2005 - 18:30

Ogolnie oba motory podobne do siebie, ale za yamaha przemawiaja: wieksza moc, dwie tarcze z przodu i stabilniejsze tylne zawieszenie typu softail.Honda ma hydraulike na zaworach i jest oszczedniejsza. Jezeli chodzi o stylistyke to bardziej podoba mi sie honda( taki surowy styl)

#3 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1136 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano pon, 18 kwi 2005 - 06:58

Witam,
posiadam Hondę 1100 C3 z roku 2000 no i jestem zadowolony. Ujeżdżam ten motocykl kilka sezonów i jak na razie spełnia moje wymagania. Co do porównania zrobionego przez Worriota dodał bym jeszcze to, że Honda jest dużo większa od Drag Stara. Co do tych koników - racja parę koników różnicy jest ale za to Honda nadrabia momentem obrotowym. Hamulce - fakt - trochę brakuje tej dodatkowej tarczy z przodu a moto swoje waży. Spalanie - 6 litrów nie przekroczy no chyba żeby go katować. Drag Star jest trochę niższy i "poręczniejszy". Z kolei wielki plus dla Hondy to to, że jest to motocykl dość egzotyczny i nie spotkasz ich 10 na raz na jakimkolwiek zlocie. Dostęp do części - wydaje mi się, że i w przypadku jednego i drugiego modelu nie ma problemu. Nie chcę się powtarzać bo dużo napisałem Areckiemu na priva.
Pozdrawiam.
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#4 polly

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • C.Y.C.
  • 70 postów
  • Wiek: 54
  • Na FM od: 26 kwiecień 2005
  • Skąd:Poznan
  • Motocykl:nie posiadam

Napisano czw, 28 kwi 2005 - 12:02

Witam!To jako kobieta pozwole sie pochwalic nowym nabytkiem mojego kolegi HONDA VT 1100C2 ACE wersja amerykanska jestem pod dzikim wrazeniem a kopsa ma poteznego... Pozdrawiam panow Polly.

#5 Klaus

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 559 postów
  • Na FM od: 04 marzec 2005
  • Skąd:Murowana Goślina
  • Motocykl:st3, gt100

Napisano czw, 28 kwi 2005 - 14:45

No cóż ładne cacko ale drogie, a i utrzymanie pewnie będzie droższe OC, Ac itp. Nie stać mnie obecnie na takie cacko.
Co do spalania 6 l na 100 km to tylko jeżdżąc do setki. Nie ma motocykla powyżej 1000 które latając 110-130 i więcej spali mniej niż 7,5 l - bynajmniej ja niesłyszałem o takowym do setki i owszem ale powyżej nie.
Pozdrawiam

#6 Worriot

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 502 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 15 marzec 2005
  • Skąd:Krakow
  • Motocykl:Midnight Warrior

Napisano czw, 28 kwi 2005 - 15:46

I tu sie mylisz bo intruder 1400 przy tych predkosciach pali okolo 6l/100. Kiedys zmierzylem go jadac autostradami na zlot w Faaker See w Alpach z predkosciami 140-150 kmh i wyszlo dokladnie 6,5l/100 ( tylko z kierowca,duzymi sakwami, namiotem,karimatą), a OC dla wszystkich duzych motocykli jest takie samo (przynajmniej w pzu) Co do ceny- takie moto mozna naprawde tanio wyrwac na zachodzie. Tam cruisery raczej wychodza z mody. W Polsce sa chore ceny,jesli kupowac to tylko za granica.

#7 Pompka

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami

  • Forumowicze
  • 2426 postów
  • Na FM od: 21 lipiec 2004
  • Skąd:Warszawa i okolice
  • Motocykl:Simson S51

Napisano czw, 28 kwi 2005 - 17:27

Co do spalania 6 l na 100 km to tylko jeżdżąc do setki. Nie ma motocykla powyżej 1000 które latając 110-130 i więcej  spali mniej niż 7,5 l  - bynajmniej ja niesłyszałem o takowym do setki i owszem ale powyżej nie.


No kolego jesteś w dużym błędzie. Tutaj wyjątkowo zgodze się z Worriotem :buttrock: . Duże niewysilone V2 dosyć niewiele palą przy spokojnej jeździe. Mój rekord na Intruderze to jakieś 4,7-4,8 litra na 100km. Predkość do 120km/h ale jechałem za dwoma Hondami Shadow: 600ccm i 750ccm więć przyśpieszenia też były delikatne. A srednio w trasie jak jeżdzę do 130km/h to około 6l a jak więcej to niemierzę żeby się niestresować :lol: Na autostradzie z prędkościami nieschodzącymi poniżej 110 (miejscami 140) wychodziło poniżej 6.

#8 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1136 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano pią, 29 kwi 2005 - 06:44

Co do spalania to ja na prawdę nie jestem bajkopisarzem więc te 6 litrów to jest najszczersza prawda. Przy prędkościach 120-130 wychodzi to około 5,8 - 5,9 litra. Takie motocykle są na prawdę oszczędne. OC - 60 PLN na rok - AC zależy od firmy.
Pozdrawiam.
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#9 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1136 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano pią, 29 kwi 2005 - 07:01

Nie stać mnie obecnie na takie cacko.

Klaus - problemem jest tylko koszt zakupu. Reszta kosztów jest porównywalna z kosztami VN. Wiem coś o tym bo przez ponad 3 sezony jeździłem VN 800 Classic. Koszty filtrów - porównywalne, VT ma dwie świece więcej ale za to dłużej wytrzymują niż w VN, jedyne co bije po kieszeni to koszt opon. Przednia jest nietypowa (jak na Polski rynek) 140/70 - 17 cali) więc i cena jest kosmiczna. Za oponami warto rozejrzeć się w Niemczech - są dużo tańsze i dostępne w 2 dni a nie w kilka tygodni jak w naszym kochanym kraju.
Pozdrawiam.
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#10 Klaus

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 559 postów
  • Na FM od: 04 marzec 2005
  • Skąd:Murowana Goślina
  • Motocykl:st3, gt100

Napisano pią, 29 kwi 2005 - 08:24

No trochę przesadziłem - ale wszystcy moi kumple z maszynami powyżej 1000 płaczą o paliwo.
Może wcale nie jest tak źle a jako polacy lubią narzekać.
Dzięki za rojaśnienie. Jakość oni twierdzą że te 7 litów to przy intruzie 1400 trzeba przyjąć jako średnia.

Pozdrawiam

#11 Pompka

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami

  • Forumowicze
  • 2426 postów
  • Na FM od: 21 lipiec 2004
  • Skąd:Warszawa i okolice
  • Motocykl:Simson S51

Napisano pią, 29 kwi 2005 - 09:49

7l/100km też bez większych problemów da się spalić. Wystarczy wjechać w miasto i trochę poszaleć wtedy to i 9 nie jest złym wynikiem :buttrock:

#12 Eda

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • C.Y.C.
  • 52 postów
  • Wiek: 60
  • Na FM od: 01 maj 2004
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:VALKYRIE-"PO BYKU"

Napisano sob, 30 kwi 2005 - 20:58

Cześć.
od paru dni jestem posiadczem hondy VT 1100 ACE C2.Przesiadłem się na nią z yamahy drag star 650.Napisze krótko-inna bajka.Nie chodzi o porównywanie tych motockli,bo to nie są motocykle z tej samej klasy,ale o wrażenia z jazdy.Ten moment.......nie do opisania.Jeżeli chodzi o spalanie to muszę powiedzieć,że te motocykle(co jest dla mnie dziwne) można porównać.Testowałem to osobiście.Honda spaliła o 0,5 l więcej w mieście-w granicach 6,2 i też o 0,5 więcej na trasie-czyli 5,4-5,5 jadąc ok.120-130.Przy okazji prosze o kilka info.na temat tej hondy-96 r.bo mam sprzeczne dane.Szczególnie chodzi mi o moc i moment

#13 Pompka

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami

  • Forumowicze
  • 2426 postów
  • Na FM od: 21 lipiec 2004
  • Skąd:Warszawa i okolice
  • Motocykl:Simson S51

Napisano pon, 09 maj 2005 - 18:35

Klaus_Drifter -> ostatnio trochę regulowałem gaźniki (czy ja sie od tego uwolnię :lol: ) i mierzyłem spalanie na trasie :
Przy ostrej jeździe z pasażerem (i odrobiną bagażu) wyszło mi 5,9 l/100km
Przy spokojnej jeździe solo (do 120km/h) 5,4l/100km.

#14 Szafir

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1233 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 13 lipiec 2004
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:H-D

Napisano pon, 09 maj 2005 - 19:11

Reszta kosztów jest porównywalna z kosztami VN

Klaus to z naszymi VN'ami jest coś nie tak...mój /800 Classic/w 2 osoby na trasie pali ok 5.8 l /jadąc tak do 130 -ale generalnie spokojnie/. Katalogowo średnia to ok 5,4. VN 1500 znajomego nie schodzi poniżej 6 nigdy...
No, ale przy waszych sprzętach />1000/ to może kwestia techniki jazdy oraz sporego zapasu Nm... :)

#15 PAWLO

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 25 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 08 kwiecień 2004
  • Skąd:Żyrardów
  • Motocykl:FZ1

Napisano wto, 10 maj 2005 - 21:11

Cześć
Od marca jestem szczęśliwym posiadaczem wild stara 1600, i też sprawdzam jego możliwości . Przy spokojnej jeździe w trasie z plecaczkiem i bagażami spala mi od 5,2 do 6l zależnie od prędkości.
5,2 spalił mi na trasie przy prędkości od 90 do 110
max 6 l spala w trasie od 110 do 130km/h też z plecaczkiem :D
Jak doginam do 170 robi się wir w baku i wychliwa do 9l :lol: .
Szadołka 750 c4 spalała w trasie od 4 do 5 l


Pozdrawiam

#16 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1136 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano śro, 11 maj 2005 - 07:46

VN 1500 znajomego nie schodzi poniżej 6 nigdy...

Generalnie VN 1500 do strasznie oszczędnych nie należy. Widzisz dużo zależy jak napisałeś od stylu jazdy. Jak pałujesz moto na każdym biegu to nie ma siły - musi swoje wypić. Druga strona medalu to regulacja gaźników i stan filtra powietrza (jak zasyfiony to moto niedobór powietrza uzupełni sobie większą dawką paliwa). A w sumie - jak się jeździć chce to i choćby 10 litrów zeżarł to i tak się pojedzie. :D
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#17 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1136 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano śro, 11 maj 2005 - 07:46

VN 1500 znajomego nie schodzi poniżej 6 nigdy...

Generalnie VN 1500 do strasznie oszczędnych nie należy. Widzisz dużo zależy jak napisałeś od stylu jazdy. Jak pałujesz moto na każdym biegu to nie ma siły - musi swoje wypić. Druga strona medalu to regulacja gaźników i stan filtra powietrza (jak zasyfiony to moto niedobór powietrza uzupełni sobie większą dawką paliwa). A w sumie - jak się jeździć chce to i choćby 10 litrów zeżarł to i tak się pojedzie. :D
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#18 vpower

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • H-D
  • 1136 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 06 styczeń 2003
  • Skąd:Śląsk / EU
  • Motocykl:HD Road King Custom

Napisano śro, 11 maj 2005 - 07:53

VN 1500 znajomego nie schodzi poniżej 6 nigdy...

Generalnie VN 1500 do strasznie oszczędnych nie należy. Widzisz dużo zależy jak napisałeś od stylu jazdy. Jak pałujesz moto na każdym biegu to nie ma siły - musi swoje wypić. Druga strona medalu to regulacja gaźników i stan filtra powietrza (jak zasyfiony to moto niedobór powietrza uzupełni sobie większą dawką paliwa). A w sumie - jak się jeździć chce to i choćby 10 litrów zeżarł to i tak się pojedzie. :D
AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

#19 Klaus

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 559 postów
  • Na FM od: 04 marzec 2005
  • Skąd:Murowana Goślina
  • Motocykl:st3, gt100

Napisano śro, 11 maj 2005 - 12:44

Ostatnio sprawdzałem spalanie
W trasie prędkość średnia 100 na 300 klocków zjadł 13 litrów.
Ale ostatnio jazda trasą- jedna 100 km
? reszta drobne wypady + parady po mieście i na 270 km zjadł 15 litrów - o zgrozo dużo nie.
Kolega uczestniczył we wsystkim za wyjątkiem trazy same drobne wypady Intruzem 1400 i 200 km zjedł mu 14 1/2 litra a więc może jakoś dziwnie mierzycie albo macie trasy bez hamowania i przyśpieszania (wyprzedzanie te sprawy)

Pozdrawim

#20 Pompka

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami

  • Forumowicze
  • 2426 postów
  • Na FM od: 21 lipiec 2004
  • Skąd:Warszawa i okolice
  • Motocykl:Simson S51

Napisano śro, 11 maj 2005 - 13:16

W trasie tojedno a jazda po miescie to drugie. Jak nie wyjeżdzam za miasto to nieliczę spalania bo tylko można się zdenerwować :D . Pisząc "w trasie" mam na myśli typowa polską droge krajową- przez miasteczka, wioski, z wyprzedzaniem samochodów itp. Duże znaczenie ma styl jazdy.

Ważna sprawa to poprawne wyregulowanie i zsynchronizowanie gaźników. Różne "tjuningi" też muszą być zrobione z głową.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |