Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125

Silnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5467 odpowiedzi w tym temacie

#3921 mjr

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 29 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 27 luty 2006
  • Skąd:Urzędów

Napisano sob, 29 gru 2007 - 18:43

a mam pytanko w sprawie wybebeszenia ;P......... To tak mam zamiar rozciąc tam gdzie sie zaczyna dyfuzor... i co z niego wyjąć?... Wszystko jak leci po kolei zeby byl pusty ?... a jak jescze z koncówka tlumnika co tam trzeba wywalic z tego prosze o odp :)


Z dyfuzora wywalasz wszystko, a w końcówce musisz rozciąć w miejscu oryginalnych spawów, wyciągnąć rurkę końcową i potem spawasz !

#3922 kszyhoo

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 369 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 07 czerwiec 2005
  • Skąd:Zielona Góra
  • Motocykl:KTM 525 EXC

Napisano sob, 29 gru 2007 - 19:16

Z dyfuzora wywalasz wszystko, a w końcówce musisz rozciąć w miejscu oryginalnych spawów, wyciągnąć rurkę końcową i potem spawasz !


No dobra.
Później regulacja gaźnika.
Iglica do góry czy jak?
Co zrobić później.
Założyliśmy z kolegą do mojej DT dyfuzor Gianelli.
Na obroty wkręcała się super, ale nie chciała jechać ---> muł.
Myślę teraz nad wybebeszeniem swojej oryginalnej gruchy.
Co dalej?

#3923 rajdowiec

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 748 postów
  • Wiek: 25
  • Na FM od: 22 sierpień 2006
  • Skąd:Lódzkie
  • Motocykl:2x lc4,kmx

Napisano sob, 29 gru 2007 - 19:45

dalsza regulacja wedle zachowania danego silnika bowiem nie każdy wymaga regulacji bynajmniej u mnie po wypatroszeniu nie trzeba było nic zbytnio podkrecać zwiększyłem jedynie dawke paliwa i to wszsytko

#3924 raheem

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 37 postów
  • Wiek: 24
  • Na FM od: 28 grudzień 2007
  • Skąd:Lubawa
  • Motocykl:gsx 750

Napisano sob, 29 gru 2007 - 21:00

Dziś zdjąłem wydech ,aby sprawdzić czy jest odblokowany :cool: ...kiedy go przekręciłem to wyleciało z niego jkies 50 ml wody :) ! Wiecie może dlaczego :clap: jaka może być przczyna? jeżeli to ma cos do rzeczy to motor bardzo mocno kopci :eek: ...-paliwo leje z orlenu... :icon_razz:

#3925 rajdowiec

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 748 postów
  • Wiek: 25
  • Na FM od: 22 sierpień 2006
  • Skąd:Lódzkie
  • Motocykl:2x lc4,kmx

Napisano sob, 29 gru 2007 - 21:26

w niektrórych smaochodach równiez jest tak para sie skrapla (cieplo z zimnym) :icon_razz:

#3926 Gośćxsyniu147_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano sob, 29 gru 2007 - 21:28

a co pózniej trzeba ustawic w gazniku ?... ?....

#3927 raheem

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 37 postów
  • Wiek: 24
  • Na FM od: 28 grudzień 2007
  • Skąd:Lubawa
  • Motocykl:gsx 750

Napisano sob, 29 gru 2007 - 23:58

Mam wrażenie ze kupiłem złom! czy ciśnienie na tłoku troszke powyżej 0,4 jest za małe? chce sie tylko upewnic czy brać się za rozbiórke;/

#3928 Bergi

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 135 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 30 wrzesień 2007
  • Skąd:Goleniów
  • Motocykl:KTM 125 EXC '98

Napisano sob, 29 gru 2007 - 23:59

Nie gadajcie ze cos po zalozeniu sportowej gruchy trzeba ustawiac, przestawiac. Mam gruche gianelli i planowalem ja zalozyc(koncowke tez mam gianneli, ale nie odblokowywany na CDI). Co trzeba po zalozeniu takiego dyfuzora ustawiac?

#3929 Cross_maX

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • L.S.M.
  • 189 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 25 październik 2005
  • Skąd:Lublin
  • Motocykl:DT 125 R, CBF 500

Napisano nie, 30 gru 2007 - 00:12

Mozesz dac wieksza dysze glowna, mozesz podniejsc iglice o zabek czy dwa. Oczywiscie jezeli nie chcesz to nie musisz, ale warto:P

#3930 Gośćxsyniu147_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano nie, 30 gru 2007 - 00:39

zalamaliscie mnie i tak ten moto bierze duzo a tu jescze taka niespodzianka;/// a nie da rady smigac bez minósowych osiągów na odblokawany i bez wiekszej dawki mocy... czy jak wybebesze to bez ustawienia gaznika moc spadnie ;//?........ jescze jedno chce tak odblokowac zeby nie był zaglosny ten motor ;]

#3931 mjr

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 29 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 27 luty 2006
  • Skąd:Urzędów

Napisano nie, 30 gru 2007 - 00:53

Gdy macie już przelotowy dyfuzor, końcówkę i odblokowaną elektronikę to można jeszcze zmienić przełożenie w zależności od tego jak wykorzystujecie swoje dt. Ja nie miałem papierów na swój motor więc jeździłem tylko po lesie wąwozach bagnach itp. I dlatego miałem krótkie przełożenie prędkość max=80km\h niby nie dużo ale między (bardzo twardymi(nie polecam kontaktu z nimi)) sosnami rzadko miałem max ale przyśpieszenie które było dla mnie ważniejsze było super np: dt125 zostawało w tyle, a nawet crm125 mniej więcej do 4biegu było na równi, więc warto nad tym pomyśleć. Następnie można swoje dt przerobić trochę na wyczyna czyli: lampy kierunki bagażniczki itp odkręcić. Ja tak w swojej zrobiłem i może nie było zbyt wielkiej poprawy osiągów, ale w ciężkim terenie nie ma obawy że lampę do domu będziesz musiał wieść w rękach, i już nie wkurzałem się tym że na wybojach "latała mi" cała lampa i liczniki co mnie rozpraszało !

#3932 Włochaty

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 409 postów
  • Wiek: 21
  • Na FM od: 02 wrzesień 2007
  • Skąd:Kępno
  • Motocykl:Suzuki DR 125

Napisano nie, 30 gru 2007 - 09:59

A jaką DT tak przerobiłes 125 czy 80

#3933 lord_s

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 38 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 03 sierpień 2007
  • Skąd:okolice Głogowa
  • Motocykl:Yamaha Dt 80 ,dt 110

Napisano nie, 30 gru 2007 - 11:40

witam szukam schematu sprzegła do dt 80 lc2 53V

mam servisówke ale tam jest pokazane sprzegło chyba od MX-a z 4 tarczami

a moje sprzegło ma 5

chodzi mi o dokładny schemat gdzie podkladki pod sprzegło przychodza jakieg grubosci itd,
cos zle zlozylem i przy skreconym sprzegle bez podlaczonej linki juz jest rozsprzeglone

Użytkownik lord_s edytował ten post nie, 30 gru 2007 - 11:40


#3934 Sebav

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 200 postów
  • Wiek: 24
  • Na FM od: 05 sierpień 2006
  • Skąd:Rumia (trójmiasto)
  • Motocykl:DR 650

Napisano nie, 30 gru 2007 - 11:53

witam szukam schematu sprzegła do dt 80 lc2 53V

mam servisówke ale tam jest pokazane sprzegło chyba od MX-a z 4 tarczami

a moje sprzegło ma 5

chodzi mi o dokładny schemat gdzie podkladki pod sprzegło przychodza jakieg grubosci itd,
cos zle zlozylem i przy skreconym sprzegle bez podlaczonej linki juz jest rozsprzeglone


U mnie też cos takiego było, te ramie do którego podłączona jest linka przestawiło sie i skreciłem, a dopiero wtedy to zobaczylem. A tak to miedzy każdą metalową czesci jest okładzina ze spacjalnego twożywa, zawsze kłądziesz na przemian. I jeśli wszystko co było wsadziłeś to musi działać.

#3935 krzychu8463

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 43 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 21 sierpień 2007
  • Skąd:Rypin
  • Motocykl:Yamaha DT 80

Napisano nie, 30 gru 2007 - 12:09

Pfffffffff 125 mówisz że brałeś?? <lol2>
Nooo bardzo ciekawe...

#3936 Bergi

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 135 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 30 wrzesień 2007
  • Skąd:Goleniów
  • Motocykl:KTM 125 EXC '98

Napisano nie, 30 gru 2007 - 13:25

Pfffffffff 125 mówisz że brałeś?? <lol2>
Nooo bardzo ciekawe...



Chyba kolega napisal ze mial w pelni odblokowane, i zebatki na przysieszenie.

#3937 Strzalek

    Spec - Cross

  • Spec
  • 4611 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 10 kwiecień 2003
  • Skąd:Ostróda
  • Motocykl:Kawasaki ER5

Napisano nie, 30 gru 2007 - 14:03

Chyba kolega napisal ze mial w pelni odblokowane, i zebatki na przysieszenie.

To i tak nie możliwe chyba że 125 była maxymalnie skastrtowana.

#3938 Włochaty

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 409 postów
  • Wiek: 21
  • Na FM od: 02 wrzesień 2007
  • Skąd:Kępno
  • Motocykl:Suzuki DR 125

Napisano nie, 30 gru 2007 - 14:39

Ale masz filmy kolego:D 80 brałes 125:D niezle:D

#3939 rajdowiec

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 748 postów
  • Wiek: 25
  • Na FM od: 22 sierpień 2006
  • Skąd:Lódzkie
  • Motocykl:2x lc4,kmx

Napisano nie, 30 gru 2007 - 14:59

no troche nierealne ale tak jak Strzałek pisał jesli 125tka była dorżnieta bądz jeżdziec jakiś lichy to całkiem możliwe :clap:

#3940 mjr

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 29 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 27 luty 2006
  • Skąd:Urzędów

Napisano nie, 30 gru 2007 - 16:48

Dt125 zostawało w tyle do mojej prędkości max, a potem to chyba można wywnioskować że gdy ma większy prędkość max to ja zostawałem :bigrazz: . A ta dt125 nie była dorznięta ale była zablokowana i miała drogowe przełożenie !! Ci którzy ze mną jeździli to wiedzą a gdy by ktoś miał na mnie czekać to bym z nim nie jeździł bo szkoda jego czasu. A gdy jeździłem z kolegą właśnie na dt125 po krętych ścieżkach to nie było mowy żeby mi odjechał(ze względu na moje przełożenie). Również gdy jeździłem z hondą crm125 również po krętych ścieżkach gdzie bardziej liczy się przyśpieszenie to rzadko znikam mi z pola widzenia !! Nie mam filmików ! Dziękuje

Użytkownik mjr edytował ten post nie, 30 gru 2007 - 16:50






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 5

0 Forumowiczów, 3 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


    Google (1), Bing (1)


xenon i światła LED | skład węgla | opony zimowe | kierownik budowy Poznań | lotnisko odszkodowanie | malowanie poznań