Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wszystko o Yamaha DT 50, 80 i 125

Silnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5464 odpowiedzi w tym temacie

#2741 bart90dt125

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 414 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 23 styczeń 2007
  • Skąd:Grudziądz
  • Motocykl:brak:/

Napisano śro, 08 sie 2007 - 09:10

powidzenia, i zadowolenia z jazdy

#2742 Jogi

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 43 postów
  • Wiek: 22
  • Na FM od: 24 wrzesień 2006
  • Skąd:Zielona Góra
  • Motocykl:Yamaha Dt 125R '99

Napisano śro, 08 sie 2007 - 12:19

Witam
Czy w DT 125 można sprawdzić poziom oleju w lagach i ewentualnie dolać nowy bez wykręcania lag? Czy ubytek okolo 100ml oleju w jednej ladze może spowodowac coś złego. W prowadzeni tego nie odczułem.
Pzdr

PONAWIAM I PROSZE O ODOPOWIEDŹ !!

#2743 Jackuzy

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1100 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 22 lipiec 2006
  • Skąd:Łódź
  • Motocykl:Honda NX650

Napisano śro, 08 sie 2007 - 12:59

PONAWIAM I PROSZE O ODOPOWIEDŹ !!


Nie można sprawdzić bez wylewania... generalnie mniej oleju bardziej miękkie zawieszenie poza tym nie powinno się nic stać.. ale lepiej wymienić uszczelniacze i nalać tyle ile trzeba... ( zawiecha twardsza się robi i dużo lepiej się po dziurach śmiga przynajmniej mi :icon_question:)

#2744 kamiljan

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 70 postów
  • Wiek: 24
  • Na FM od: 07 lipiec 2007
  • Skąd:b-ce
  • Motocykl:Dt 100 lc2(było)

Napisano śro, 08 sie 2007 - 15:25

jak Ci sie wkreci to opuscisz przepustnice i tyle. nie problem. a sruba skladu mieszanki jest raczej wkrecona prawie do konca - zostaje tylko 1/4 obrotu. przynajmniej u mnie tak jest.

mam pytanie. jakie macie obroty silnika przy prędkości 80km/h? ja mam około 7 i pól tysiąca i na tym koniec a blokady na module nie ma bo ogolnie wkreca sie dosc wysoko. i jeszcze jedno.. siadł mi obrotomierz. mozliwe ze cos zruszyłem jak sie grzebałem. jak to jest mierzone? gdzie jest jakis kabel lub urzadzenie przez ktore obrotów mi nie mierzy?


przy 80 mam tak jak ty bo pewnie zebatki orginalne są i tak ma być możesz zobaczyć wykres w serwisówce jest do każdego biegu prędkośc pokazana,

obrotomierza linka idzie od przykrywki sprzęgła wychodzi z przodu i musisz sprzawdzić całą droge i gdzie jest wadanajlepiej od właśnei tamtego miejsca sprawdzać lub od linki, choć nie wiem czy masz ją bo jest dobrze widoczna, i jak ci wcześniej działało to na 90% linka do wymiany

#2745 Naspin

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 130 postów
  • Wiek: 25
  • Na FM od: 01 czerwiec 2007
  • Skąd:Legnica
  • Motocykl:Husqvarna WR 125 '03

Napisano śro, 08 sie 2007 - 21:05

siema, mam problem z motorkeim kolegi, robilismy rownolegle remonty w dt lc2 80ccm i u niego cos nie chce odpalic, ma nowa tulejke na kopce ale cos ta kopka chodzi jakos lekko i lapie tak ze daje moze z 4 - 5 ruchów tloka (nie moge sprawdzic jak mam u siebie bo jeszcze skladam a wczesniej kopka mi nie chodzila) i przez to mysle nie chce palic, nowy tloczek z sklepmotocyklowy.pl, szlif cylindra, nowa swieca itp, i nie wiem co to moze byc, iskra jest ale jakas mala, po wlaniu do cylindra odpalil z 3 kopa ale odrazu mail 3 tys obrotow to szybko go zgasilem zeby nic sie nie stalo (przebieg 0 km, nie odpalany wczesniej), wszystko jest dobrze zlozone ładnie spasowany tlok wiec tu nie powinnoo byc problemu, mysle ze cos z gaznikiem, jak go ustawic na optymalna pozycje, jak narazie mialem na srodku iglice i meij wiecej na srodku srobki to tylko co jakies czas (raz na kilka kopow) pyrkal ze juz prawie pali ale nie gadal (caly czas bez ssania i bez gazu), pare razy zaskoczyl ale zaraz gasl, jak macie ustawione u was gazniki w dt lc2 80?? pilne bo jutro bede musial to odplic bo na weeken skladam swojego i nie bede mial czasu pomagac koledze.

#2746 KarOr

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 81 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 26 lipiec 2007
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Yamaha DT 80 LC2

Napisano śro, 08 sie 2007 - 21:20

powidzenia, i zadowolenia z jazdy


dzieki bardzo ... teraz na maslice ^^ i cwiczyc ^^ ale najpierw odblokowac CDI chcialby ktos sie podiac odblokowaniu CDI w moim dt?? za drobna oplata?? ^^ :icon_evil:

#2747 kamiljan

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 70 postów
  • Wiek: 24
  • Na FM od: 07 lipiec 2007
  • Skąd:b-ce
  • Motocykl:Dt 100 lc2(było)

Napisano śro, 08 sie 2007 - 23:06

siema, mam problem z motorkeim kolegi, robilismy rownolegle remonty w dt lc2 80ccm i u niego cos nie chce odpalic, ma nowa tulejke na kopce ale cos ta kopka chodzi jakos lekko i lapie tak ze daje moze z 4 - 5 ruchów tloka (nie moge sprawdzic jak mam u siebie bo jeszcze skladam a wczesniej kopka mi nie chodzila) i przez to mysle nie chce palic, nowy tloczek z sklepmotocyklowy.pl, szlif cylindra, nowa swieca itp, i nie wiem co to moze byc, iskra jest ale jakas mala, po wlaniu do cylindra odpalil z 3 kopa ale odrazu mail 3 tys obrotow to szybko go zgasilem zeby nic sie nie stalo (przebieg 0 km, nie odpalany wczesniej), wszystko jest dobrze zlozone ładnie spasowany tlok wiec tu nie powinnoo byc problemu, mysle ze cos z gaznikiem, jak go ustawic na optymalna pozycje, jak narazie mialem na srodku iglice i meij wiecej na srodku srobki to tylko co jakies czas (raz na kilka kopow) pyrkal ze juz prawie pali ale nie gadal (caly czas bez ssania i bez gazu), pare razy zaskoczyl ale zaraz gasl, jak macie ustawione u was gazniki w dt lc2 80?? pilne bo jutro bede musial to odplic bo na weeken skladam swojego i nie bede mial czasu pomagac koledze.


ja Ci powiem tak odpal na pycha 3 tys to nie jest wcale za dużo aby oleju było pod dostatkiem i na jałowym niech sobie chodzi i będzie dobrze jak to nowe to tak z paleniem początkowo moze być troche kłopotów ale miną po dotarciu, a to już wiesz pewnie jak sie robi

#2748 Jackuzy

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1100 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 22 lipiec 2006
  • Skąd:Łódź
  • Motocykl:Honda NX650

Napisano śro, 08 sie 2007 - 23:18

siema, mam problem z motorkeim kolegi, robilismy rownolegle remonty w dt lc2 80ccm i u niego cos nie chce odpalic, ma nowa tulejke na kopce ale cos ta kopka chodzi jakos lekko i lapie tak ze daje moze z 4 - 5 ruchów tloka (nie moge sprawdzic jak mam u siebie bo jeszcze skladam a wczesniej kopka mi nie chodzila) i przez to mysle nie chce palic, nowy tloczek z sklepmotocyklowy.pl, szlif cylindra, nowa swieca itp, i nie wiem co to moze byc, iskra jest ale jakas mala, po wlaniu do cylindra odpalil z 3 kopa ale odrazu mail 3 tys obrotow to szybko go zgasilem zeby nic sie nie stalo (przebieg 0 km, nie odpalany wczesniej), wszystko jest dobrze zlozone ładnie spasowany tlok wiec tu nie powinnoo byc problemu, mysle ze cos z gaznikiem, jak go ustawic na optymalna pozycje, jak narazie mialem na srodku iglice i meij wiecej na srodku srobki to tylko co jakies czas (raz na kilka kopow) pyrkal ze juz prawie pali ale nie gadal (caly czas bez ssania i bez gazu), pare razy zaskoczyl ale zaraz gasl, jak macie ustawione u was gazniki w dt lc2 80?? pilne bo jutro bede musial to odplic bo na weeken skladam swojego i nie bede mial czasu pomagac koledze.


A czy po tym całym kopaniu masz mokrą swiece? Czy suchą? Jak jest mokra to ją zmień na inną (najlepiej nową BR9ES) jak jest sucha to znaczy ze coś z gaźnikiem... generalnie są tylko trzy rzeczy potrzebne zeby ten motor odpalił ... Powietrze, paliwo i iskra... powietrze chyba ma o ile nei szostała jakaś szmata , pozostają te dwie rzeczy... sprawdz po tym kopaniu czy swieca nie jest mokra (bo może miec przebicie) a jak nie swieca to sprawdz gaźnik czy gdzieś się coś nie przytkało... generalnie obojętne jak z iglica ustawisz odpalić musi... (może nie za pierwszym ale zapali jak dostanie paliwa troche i iskrę) jak nie pali w ogóle znaczy ze czegoś mu brak...

Powodzenia.

#2749 Naspin

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 130 postów
  • Wiek: 25
  • Na FM od: 01 czerwiec 2007
  • Skąd:Legnica
  • Motocykl:Husqvarna WR 125 '03

Napisano czw, 09 sie 2007 - 14:41

juz odpalilem, z kopki nie chcial bo sprzeglo bylo za slabo dokrecone, teraz juz chodzi ale nie regulowalem gaznika bo po co jak zaraz znowu trzeba bedzie (sa słabiutkie wolne obroty) zrobilem nim 3 km 2,5 tys obrotow i jezdzi nic nie stuka itp potem sie troche zagrzal to go zostawilem, jutro sobie pojezdze z kolega (oczywiscie nie we 2 na raz;p) a potem biore sie za swojego;) ps: musialem opuscic iglice o 1 zabek bo za malo paliwa bylo, a teraz jak juz odpalil i pojezdzilem to tak zassalo swiece ze nie idzie jej odrecic:0 komprecha jest super, i ogolnie jestesmy z kolega zadowoleni, tylko to sprzeglo... ale to juz jutro. swiece caly czas mailem nowa br9es, pozdro i dzieki za rady

#2750 Jackuzy

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1100 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 22 lipiec 2006
  • Skąd:Łódź
  • Motocykl:Honda NX650

Napisano czw, 09 sie 2007 - 16:11

Opuszczając iglice zmniejszasz ilośc paliwa jaka dostaje się do silnika :) to tylko tyle :D

Pozdro i dobrej zabawy :D

#2751 pawel125r

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 308 postów
  • Wiek: 24
  • Na FM od: 25 luty 2007
  • Skąd:Lipno KUJ-POM
  • Motocykl:F 650 Strada

Napisano czw, 09 sie 2007 - 17:21

Opuszczając iglice zmniejszasz ilośc paliwa jaka dostaje się do silnika :icon_twisted: to tylko tyle :D

Pozdro i dobrej zabawy :D


tzn mi sie wydaje, że on miał na myśli przelożenie o jeden ząbek w dół i wtedy cała iglica idzie do góry czyli dawka się zwieksza, no ale nie będę wnikał żeby nie wsiąknąć. :P :icon_twisted:

#2752 Naspin

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 130 postów
  • Wiek: 25
  • Na FM od: 01 czerwiec 2007
  • Skąd:Legnica
  • Motocykl:Husqvarna WR 125 '03

Napisano czw, 09 sie 2007 - 19:45

dokladnie tak, zwiekszylem dawke paliwa, zle napisalem;)

#2753 cichy_m1

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 06 sierpień 2007
  • Skąd:warszawa
  • Motocykl:YAMAHA DT 80 LC2

Napisano czw, 09 sie 2007 - 20:39

Witam wszystkich!!Mam problem bo niebardzo wiem, która śruba w gaźniku jest od mieszanki paliwa, a która od wolnych obrotów i wysokich obrotów:/ Bardzo prosze o pomoc.

#2754 KarOr

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 81 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 26 lipiec 2007
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Yamaha DT 80 LC2

Napisano czw, 09 sie 2007 - 23:46

Witam wszystkich!!Mam problem bo niebardzo wiem, która śruba w gaźniku jest od mieszanki paliwa, a która od wolnych obrotów i wysokich obrotów:/ Bardzo prosze o pomoc.


od obrotow jest taka duza ze sprezynka widoczna bardzo :) (zuca sie w oczy) ^^ a od paliwa taka ktora sie cala wkreca i widac tylko aciecie na srobokret :) ^^ pozdrawiam ^^ :crossy:

PS. panowie to ile w koncu powinna palic dt?? bo moja w ciul paliwa ciagnie.. moze iglice opuscic??? to cos da?? nie strace na mocy?? kto by sie podjol odblokowaniu kostki CDI?? ^^ bo sie boje ze zepsuje :(

Użytkownik KarOr edytował ten post czw, 09 sie 2007 - 23:52


#2755 cichy_m1

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 06 sierpień 2007
  • Skąd:warszawa
  • Motocykl:YAMAHA DT 80 LC2

Napisano pią, 10 sie 2007 - 11:07

Dzięki za pomoc :P :P

#2756 Jackuzy

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1100 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 22 lipiec 2006
  • Skąd:Łódź
  • Motocykl:Honda NX650

Napisano pią, 10 sie 2007 - 21:55

od obrotow jest taka duza ze sprezynka widoczna bardzo :P (zuca sie w oczy) ^^ a od paliwa taka ktora sie cala wkreca i widac tylko aciecie na srobokret :) ^^ pozdrawiam ^^ :biggrin:

PS. panowie to ile w koncu powinna palic dt?? bo moja w ciul paliwa ciagnie.. moze iglice opuscic??? to cos da?? nie strace na mocy?? kto by sie podjol odblokowaniu kostki CDI?? ^^ bo sie boje ze zepsuje ;)


Boisz się ze zepsujesz... a jak ja bym wzioł i zepsuł to co mi zrobisz?:lalag: moge się podjąć ale nie wezmęz odpowiedzialności jak popsuje i nie będziesz miał do mnie pretensji? Chodzi o to ze nigdy nie rozkładałem tego CDI ale mam troche doświadczenia w elektronice (liceum elektroniczne skończyłem i co nieco na temat elektroniki wiem ;) ) zatem twoja decyzja ;P

Użytkownik Jackuzy edytował ten post pią, 10 sie 2007 - 22:03


#2757 bart90dt125

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 414 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 23 styczeń 2007
  • Skąd:Grudziądz
  • Motocykl:brak:/

Napisano sob, 11 sie 2007 - 16:57

siema ma ktoś z was może mała zębatke do łańcucha na zbyciu??

#2758 Karol-Derbi

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 127 postów
  • Wiek: 24
  • Na FM od: 16 listopad 2005
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:FZ6

Napisano sob, 11 sie 2007 - 18:26

siema ma ktoś z was może mała zębatke do łańcucha na zbyciu??

...nie łatwiej kupić nową w sklepie ( choćby Larsonie ) za 15-20łl ??

#2759 bart90dt125

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 414 postów
  • Wiek: 23
  • Na FM od: 23 styczeń 2007
  • Skąd:Grudziądz
  • Motocykl:brak:/

Napisano sob, 11 sie 2007 - 19:24

na larsonie nie wiem która jest do dt, przynajmniej ma takie ząbki wewnętrzne które będą pasować, obecnie mam chyba 16 ząbków ale myśle o 17,18.

#2760 Karol-Derbi

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 127 postów
  • Wiek: 24
  • Na FM od: 16 listopad 2005
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:FZ6

Napisano sob, 11 sie 2007 - 20:08

Jak to nie wiesz!? Jesli znasz rok produkcji i wersję swojej dt to spokojnie znajdziesz odpowiednie części.

Są dostępne w róznych rozmiarach....( chyba ) od 15 do 20 zębów.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


    Bing (1)


xenon i światła LED | skład węgla | opony zimowe | kierownik budowy Poznań | lotnisko odszkodowanie | malowanie poznań