Skocz do zawartości


 

 

Virago 535


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1215 odpowiedzi w tym temacie

#1201 tadeo

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1336 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 28 sierpień 2006
  • Skąd:Gościszów (Lwówek Sl.)
  • Motocykl:bandit 1200N

Napisano pon, 13 maj 2013 - 05:15

Na ile mi podpowiada moja niefachowa wiedza, zostało Ci to albo wypolerować, albo oczyścić i pomalować.

Możesz to też wyszkiełkować...

Lakier na pokrywie jest uszkodzony, więc niczym tego nie doczyścisz.



#1202 toyo40

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 24 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 04 grudzień 2012
  • Skąd:Legnica
  • Motocykl:Yamaha Venturka

Napisano śro, 29 maj 2013 - 00:39

Witam ;)

 

Chcę się kolegów doradzić, nie wiem czy jest to odpowiedni dział ( jeżeli nie, to proszę o przeniesienie posta we właściwe miejsce ) no, ale cóż. Otóż problem jest widoczny na poniższych zdjęciach, czy ktoś miał podobny i zna jakiś sposób na to ustroństwo? Virago została przez ojca "trochę" zaniedbana, chcę przywrócić ją do życia. Proszę o fachowe rady.

 

http://imageshack.us.../dscn0256ek.jpg

 

http://img705.images...1/dscn0257e.jpg

 

Dziękuję!

Witaj

Wiertarka z kawałkiem filcu i pasta polerska uleczy ból.



#1203 pisior

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 34 postów
  • Na FM od: 06 czerwiec 2013
  • Skąd:lubuskie
  • Motocykl:mean streak 1500

Napisano wto, 18 cze 2013 - 21:06

Witam wszystkich.
Ponieważ jestem tu nowy napiszę najpierw kilka słów o sobie.
Od dwóch dni jestem posidaczem Virago 535 z roku 1993. Motor w wersji 2YL z chromami i pikowaną kanapą.
Jest to moja pierwsza Yamaha i do tej pory miałem tylko doczynienia z małym Cieniem (Shadow vt 125). Niebędę rozpisywał się o różnicach w motorach bo to pewnie każdy wiem. Po 200 km przejechasnych Virażką nasuneły mi się dwa pytania, która mam nadzieję, że rozwiejecie.
1. Czy możliwe jest, że Yamaha posiada jakaś "blokadę" w kolumnie kierownicy, która utrzymuje kierę do jazdy na wprost. Na pewno nie mam luzu na łożysku główki ramy ale dokładnie wcentralnym punkie do jadzy na wprost wyczuwalne jest małe "pyknięcie" i kierownica delikatnie się przycina. Ruch kierą w lewo lub wprawo po minięciu "blokady" jest płynny i lekki. Tylko to jedno miejsce w trakcie ruchu jest dziwne. Przy jeździe na wprost motor jedzie jak po sznurku ale jazda po rondach jest lekko nie komfortowa tym badziej, że kierownica me "tendencję samochodowe" do samodzielnego powracania do tej "blokady" i jazdy na wprost. Powiedzcie czy to narma czy jakiś dziwny feler.
2. Kolejne pytanie wiąże się z lekką hałaśliwą pracą na luzie. Po wciśnięciu sprzęgłą hałas mija. Podobno to jest norma i wiąże się z pracą kosz sprzęgłowego. Jednak w Hondzie tego nie było i nie daje mi to spokoju, że może po prostu jest coś nie tak z tarczami sprzęgła.
Jeśli wydziwiam wybaczcie początkujacemu.
Pozdrawiam
Kamil
p.s. Chętnie spotakm się z posiadaczami 535 z okolic Mińska, Siedlec by porównać pracę podzespołów i wzbogacić swoją wiedzę.

wybite łożysko główki ramy , a na drugie ,sprzegielko sie kończy 



Witam ;)

 

Chcę się kolegów doradzić, nie wiem czy jest to odpowiedni dział ( jeżeli nie, to proszę o przeniesienie posta we właściwe miejsce ) no, ale cóż. Otóż problem jest widoczny na poniższych zdjęciach, czy ktoś miał podobny i zna jakiś sposób na to ustroństwo? Virago została przez ojca "trochę" zaniedbana, chcę przywrócić ją do życia. Proszę o fachowe rady.

 

http://imageshack.us.../dscn0256ek.jpg

 

http://img705.images...1/dscn0257e.jpg

 

Dziękuję!

robiłem to ,doprowadz papierem wodnym ,od 240 do 2000 i potem filc z zieloną pastą ,blysk bedzie :)



#1204 DzokerS

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 4 postów
  • Na FM od: 10 wrzesień 2016
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:Szukam

Napisano czw, 15 wrz 2016 - 12:55

Witam :)

 

Planuje zakup Virago 535, będzie to mój pierwszy motocykl wiec mam parę pytań :

 

1.Czy waszym zdaniem nadaje się na pierwszy motocykl ?

2.Napewno planuje jakieś dłuższe wyjazdy i tu rodzi się pytanie ile km można zrobić jadąc tylko z krótkimi przerwami na stacji benzynowej czy coś ?

3. Średnio podoba mi się fabryczna kierownica czy w przyszłości wymiana była by problemem czy raczej bez problemu ?

 

Na ta chwile to wszystko co mi przychodzi do głowy jednak w razie czego to dopisze :)

W razie jak ktoś by miał może jakaś inna propozycje co do pierwszego motocyklu to chętnie sprawdzę :) Budżet to 12 tys.

 

 



#1205 Geni

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 393 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 11 maj 2007
  • Skąd:wschodnie mazowsze
  • Motocykl:SR/CB

Napisano czw, 15 wrz 2016 - 13:30

1) Tak

2) Indywidualna sprawa, która mniej zależy od motocykla, a bardziej od wytrzymałości kierującego. Normalnie od kilkustet do ponad tysiąca kilometrów dziennie.

3) Żaden problem.

Jeżeli podoba ci się ten styl motocykli to np. Kawasaki EN500, Honda VT600/VT750, Yamaha Dragstar 650, Suzuki Savage 650 itp.



#1206 DzokerS

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 4 postów
  • Na FM od: 10 wrzesień 2016
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:Szukam

Napisano czw, 15 wrz 2016 - 19:21

Wiec jeśli chciałbym z Niemiec do Polski jechać 1500km to nie jest problem ? W sensie nic nie będzie z motorem po tak długiej tasie ?

 

Kurde wiec mam teraz dylemat bo Honda VT600 tez jest piękna..



#1207 Geni

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 393 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 11 maj 2007
  • Skąd:wschodnie mazowsze
  • Motocykl:SR/CB

Napisano czw, 15 wrz 2016 - 19:47

1500km to żadnen dystans dla motocykla. Dla ciebie może to być już sporo ;)



#1208 J.Pastor

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 684 postów
  • Na FM od: 13 styczeń 2006
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Suka Drań H-D

Napisano czw, 15 wrz 2016 - 20:02

Był taki jeden ziomek co na raz szarpnął ~15.000km starą rozklekotaną Virażką 535 więc spoko  :crossy:

Zwróć uwagę na wersję bo było dużo dławionych wersji szczególnie na rynku niemieckim. Nieblokowana 535 jedzie 150. Nie jest to demon turystyki ale kiedyś robiłem komuś remont takiej i z tego co wiem przejechała potem całą Europę w 2 osoby z bagażami.

Jest łatwy w prowadzeniu dla debiutantów, mało pali i łatwo też później go odsprzedać.

 

pzdr.


PASTOR GARAGE

#1209 rock76

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 59 postów
  • Na FM od: 08 wrzesień 2013
  • Skąd:norfolk

Napisano czw, 15 wrz 2016 - 20:30

jak podoba Ci sie Honda Shadow 600 to wybieraj Honde.Virago to maly motocykl.a te 1500km to nie jest az taki problem tylko,ze jak na swiezego kierowce to bym sie nad tym zastanowil.



#1210 pawelhead

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 87 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 08 styczeń 2006
  • Skąd:Warszawa

Napisano czw, 15 wrz 2016 - 21:09

Najpierw zrób to prawko, później będzie zima, na wiosnę kup cokolwiek w jak najlepszym stanie - po jednym sezonie i tak będziesz chciał zmienić...



#1211 MrsMarthy

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 296 postów
  • Na FM od: 09 styczeń 2012
  • Skąd:Lublin
  • Motocykl:MT 01

Napisano czw, 15 wrz 2016 - 23:43

535 się szybko nudzi, ale od czegoś trzeba zacząć. Baaardzo poczciwy motocykl dla początkującego.

#1212 DzokerS

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 4 postów
  • Na FM od: 10 wrzesień 2016
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:Szukam

Napisano pią, 16 wrz 2016 - 13:08

Znaczy z tym wyjazdem do Polski(1500km) to tak tylko zapytałem wątpię ze odrazu po zrobieniu prawka zdecydował bym się na coś takiego, może kiedyś ale jak nawet to z przerwa na spanie :D

 

A wy co byście wybrali gdybyście mieli wybierać miedzy VT600 a Virago 535 ? Moze ktoś obeznany powie trochę o nich ?



#1213 MrsMarthy

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 296 postów
  • Na FM od: 09 styczeń 2012
  • Skąd:Lublin
  • Motocykl:MT 01

Napisano pią, 16 wrz 2016 - 15:56

Miałam wybór Virago 535 albo VT750, wybrałam drugą opcję. Przyznam szczerze, wygrał ładniejszy motocykl. Jeździłam tym 3 sezony, zero awarii i gdyby nie wyjazd za granicę raczej bym go nie sprzedała. Motocykl i na asfalt i na tor i na szutry. Sakwy załadowane w opór i dużo km nawinęłam. Podstawowa eksploatacja zupełnie wystarczyła. Moto był z rocznika 2005.

#1214 pablo644

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 6 postów
  • Na FM od: 14 marzec 2015
  • Skąd:Turośl
  • Motocykl:Mz etz 251

Napisano pon, 26 cze 2017 - 22:36

Witam, zastanawiam sie nad Yamaha Virago 535 i mam 2 pytania.

1,Możecie mi powiedzieć czy nie będzie za mała na mnie przy moim wzroście 185 cm waga 75 kg ?

2.Jak jest z tym chłodzeniem silnika, czy sie nie grzeje silnik w dłuższej trasie, np 200 km 

 



#1215 -OLO-

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 25 postów
  • Na FM od: 15 kwiecień 2016
  • Skąd:Radom
  • Motocykl:mam

Napisano wto, 27 cze 2017 - 15:49

Mam 186 cm, i mam wrażenie że jest dla mnie zamały. Jedyna i słuszna rada: usiądź i sam oceń.

Foto jak siedzisz pomoże Ci ocenić jak wyglądasz :)

W trasie problemów z temperaturą być nie powinno - jeśli moto sprawne, prędzej zagrzejesz w ruchu miejskim.

 

Pozdrawiam

-OLO-



#1216 artu1313

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 17 postów
  • Na FM od: 09 styczeń 2015
  • Skąd:Kalisz
  • Motocykl:VT750C2,VTX1800R

Napisano śro, 28 cze 2017 - 13:43

Za mały.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |