Skocz do zawartości


Zdjęcie

CB 900 BOLDOR - wasza opinia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szczepcio

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 93 postów
  • Na FM od: 18 listopad 2002
  • Skąd:Gorzów

Napisano pią, 07 mar 2003 - 23:32

Jestem posiadaczem HONDY CB900 BOLDOR .
A jeszcze kupie kilka detali np.dzwignia zmieniacza biegów jasli ktos ma te częsci to
prosze o wiadomość .I czy ktoś ma informacje na temat ilosni zebów tylniej zębatki bo jest zrywna ale wolna v-max 200km/h .Pozdrawiam MOTOCYKLISTÓW!!!

#2 Dyzio

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 432 postów
  • Wiek: 46
  • Na FM od: 02 październik 2002
  • Skąd:Puszczykowo
  • Motocykl:Triumph Tbird Sport

Napisano sob, 08 mar 2003 - 20:25

Jestem  posiadaczem HONDY CB900 BOLDOR .  


Hej!
Piękny klasyk. 8O 8O
Który to jest rocznik?
Pozdrawiam
Dyzio

#3 Gośćbees78_*

  • Gość
  • Na FM od: --

Napisano sob, 08 mar 2003 - 21:51

wolna v-max 200km/h .

Ciekaw jestem jaki masz procent bledu przy tych 200/h, a poza tym jak to jest wolno to moze powinieneś przesiąść się na samolot?
pozdrawiam. :D

#4 jannikiel

    Spec - Ducati

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 2749 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 02 listopad 2002
  • Skąd:Łomża
  • Motocykl:3xDucati:999,Paso,enduro

Napisano nie, 09 mar 2003 - 05:25

Czesc! Z przodu 17 z , z tylu 44 z . Jesli chcesz dane regulacyjne to sa na www.nobbyz-garage.com , potem trzeba kliknac technische, potem uber 800 bikow potem honda bis 1500 i znalezc interesujaca Cie tabele. Odnosnie czesci to zadzwon do Rycha 0606 814 703 i sie zapytaj, moze cos bedzie mial, tylko podawaj konkrety.Honda Cb 900 mial byc bardziej sportowym motocyklem od CBX 1000(podobno).Konstrukcyjnie jest podobny do CB 750 Bol dor, czyli 2 walki w glowicy+ 4zawory/cylinder. Oprocz typowych ,dla Hond z tamtego okresu wad, jesli chodzi o podwozie(halsowanie- tzw. miekkosc w krzyzu), mial tez pewne problemy z wypalaniem sie uszczelki pod glowica i drobnych wyciekow oleju Np. spod glowicy. To dosc trwaly motocykl, ale ze wzgledu na wiek i ewentualny przebieg, moze spalac olej(dlatego trzeba kontrolowac jego stan). Chyba ze ktos sobie sprowadzil sprzet ze Stanow z naprawde niewielkim przebiegiem( ja np. Mam Honde CL 350 z 1970 roku jak ja sprowadzilem miala 6000 mil!! oryginalnie-sprawdzone), to po doprowadzenia do porzadku moze jeszcze dlugo, dlugo jezdzic.Pozdrawiam.Janek.

#5 Szczepcio

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 93 postów
  • Na FM od: 18 listopad 2002
  • Skąd:Gorzów

Napisano nie, 09 mar 2003 - 12:03

jannikiel dzieki za te dane przydały sie.Jest to rocznik 81 i mam drobne wycieki oleju spod pokrywy głowicy.

#6 pino

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 22 postów
  • Na FM od: 02 styczeń 2003

Napisano czw, 28 paź 2004 - 14:53

mam pytanko do posiadaczy tego modelu o plusy i minusy,właśnie od tygodnia posiadam taki model w cześciowym rozkładzie,i zastanawiam się jak wrzeczywistości wygląda z jego użytkowanie a mianowicie spalanie i awaryjność,wiem co w gazetach piszą ale interesują mnie wasze opinie

#7 adas7

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 412 postów
  • Wiek: 36
  • Na FM od: 24 marzec 2004
  • Skąd:Katowice
  • Motocykl:SC59,CBF125,EC300,R6,K2

Napisano sob, 30 paź 2004 - 01:15

Ja jak jechałem na nim (jako pasażer) 15 lat temu to miałem wrażenie że ma same plusy, niestety niewiele pamiętam z tamtego okresu, ale to była maszyna i jaki prestiż teraz jadąc ferrari się tyle nie oglądają co wtedy.

Sorki że troch nie na temat ;)

#8 Złoty

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 335 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 12 luty 2004
  • Skąd:POLAND
  • Motocykl:HONDA CBR 600 RR 2005

Napisano sob, 30 paź 2004 - 08:12

WITAM!!!!!!!!!!!!!Mój kolega ma cb 1100 f superboldor w sumie sprzeta kupił za grosze bo rolnik od którego ja bral ciemny był i zapłon rozpierniczył.Ale po tygodniu pobytu u niego było juz okil.Zrobilismy regulacje zaworów synchro i honda szła jak burza tylko zepaliła około 10l a przed regulacja spaliła ma około 18l.Teraz rabnął mu łancuszek rozrzadu i honda stoi ale w łodzi na giełdzie kupił za 100zł cały silnik w czesciach do cb 900.I mnóstwo czesci pasuje do cb 1100.A cio do sparawowania to jak smigał nią prawie 2 miechy do nie mozna było narzekac.AAAAAA hamulce ma słabe jak dla mnie ale mozna sie przyzwyczaic.I kapec z tyłu zamały jak na taka pojemnosc.Nio i dla mnie to powiina miec chociaz z 140 KM a nie 110.Nio ale w sumie to sprzet z 83 roku.

#9 jannikiel

    Spec - Ducati

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 2749 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 02 listopad 2002
  • Skąd:Łomża
  • Motocykl:3xDucati:999,Paso,enduro

Napisano sob, 30 paź 2004 - 08:45

Cb 900 Boldor, ma podobne silniki co 750 F, 1000C, 1100F, ale troszke w srodku sie roznia, np. niektore kola zebate w 1000-1100 sa grubsze( z tym ze te ciensze w CB900 maja kolnierz- czyli w sumie ogolna grubosc zebatki jest taka sama i mozna do 900 wlozyc np. zebatke 2 biegu z 1000-1100, na odwrot nie radze bo 1000-1100 przenosza wieksze sily niz 900 i moze szybko sie zuzyc). Generalnie w duzej ilosci tych sprzetow grzebaly niepowolane rece(rece ktore leczą??) i jest w srodku duzo nieoryginalnych srub, gwinty poprzeciagane i pozrywane itp. lancuchy rozrzadu powyciagane jak guma od majtek. mamy wlasnie taki silnik 900 do roboty- jakis domorosly mechanik grzebal w nim i duzo kaszny jest w srodku, ale poprawimy to (brakuje srub kolpakowych od dociagania glowicy, gwinty na granicy pierd... ia lancuch rozrzadu 2x za dlugi(nie dziwne ze zawory powyginane). Dodam ze te serie CB po dluzszej exploatacji cierpialy ustawicznie na awarie alternatora(jak sprowadzamy jaki silnik tej serii CB to juz alternator jest rozszabrowany:-(( )- pod tym wzgledem moj CB 750 Sohc poprzedniej generacji ma alternator prawie niezniszczalny. Na koniec jesli CB 900 byl odpowiednio serwisowany, luzy na czas robione, lancuchy wymieniane itp to nie powinien sprawiac klopotow swemu wlascicielowi- i mozna dlugi czas nim jezdzic. Dodam jeszcze ze to motocykl turystyczny- nie sportowy i proba ostrzejszej jazdy po zakretach moze sie roznie skonczyc(niekonieczie tak jak tego by sobie zyczyl wlasciciel). Janek. P.s. Klekot lancucha przekladni pierwotnej na wolnych obrotach to norma, wymieniac trzeba kjesli klekot nie ustepuje przy wiekszych obrotach i dochodza jeszcze jakies dziwne odglosy szurania z glebi silnika - nowy w USA kosztuje chyba 799$ 8O )

#10 jannikiel

    Spec - Ducati

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 2749 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 02 listopad 2002
  • Skąd:Łomża
  • Motocykl:3xDucati:999,Paso,enduro

Napisano sob, 30 paź 2004 - 13:31

A i jeszcze wyczailismy ze CB 750 Bol dor i 900 bol dor - łańcuchowe mozna w miare latwo przerobic na kardan( trzeba miec "tylko" drugi silnik od wersji kardanowej+ tyl kardanowy).Janek.

#11 adas7

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 412 postów
  • Wiek: 36
  • Na FM od: 24 marzec 2004
  • Skąd:Katowice
  • Motocykl:SC59,CBF125,EC300,R6,K2

Napisano sob, 30 paź 2004 - 19:39

Widze że rozruszałem temat ;)

#12 Złoty

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 335 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 12 luty 2004
  • Skąd:POLAND
  • Motocykl:HONDA CBR 600 RR 2005

Napisano sob, 30 paź 2004 - 21:47

A nie wiesz moze ile moze kosztowac komplet lancuszków do Cb 1100 F:>??????Bo kolega jeszcze nie złozył sprzeta bo nie wiem ile musi na to kasy przeznaczyc.

#13 Nico

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 268 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 31 styczeń 2008
  • Skąd:CCH
  • Motocykl:Sport i Streetfighter

Napisano czw, 20 mar 2008 - 22:09

jak w temacie,czy taki moto jest cos jeszcze wart?
Macie Jakies opinie o nim?
Rok prod.bodajze 82-83

#14 balzac

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 225 postów
  • Wiek: 48
  • Na FM od: 28 wrzesień 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Multistrada DS 1000

Napisano czw, 20 mar 2008 - 22:42

Witaj,
jeździłem BOLDOREM i kochałem ten motocykl bardzo...było to niestety 20 lat temu, kiedy mieszkałem jeszcze w Australii :wink:. Wtedy przesiadka z Suzuki GSX 250 na Honde CB 900 była jak podroż w inny wymiar przestrzeni. Już na początku lat 80-tych CB 900 był motocyklem kultowym. Wygrywał wiele wyścigów "Superbike racing". Z tego co pamiętam to świetnie się go prowadziło, chociaż po odkręceniu gazu, paliwo uchodziło dosyć szybko z baku. Honda, która jeździłem była trochę "stuningowana". Miała 4w 1 wydech, obniżoną kierownice i kolorystykę z CB 1100. 4 sec do setki, max prędkość ponad 200 i prawie 100 KM. Wtedy to było dużo. Motor miał piękne brzmienie. Niestety dzisiejsze japońskie ścigacze już tak nie "burczą". Dlatego też kupiłem Ducati :rolleyes:
Tutaj nasze zdjęcie ponad 20 lat temu, ale ten czas leci:
http://www.bikepics....ctures/1082141/

PS:
jak widzę gdzieś Boldora na sprzedaż to zaraz myślę żeby go kupić, bo bardzo mile go wspominam....

Użytkownik balzac edytował ten post czw, 20 mar 2008 - 23:48


#15 Tobik

    MOTONITA - miejski lanser

  • Forumowicze
  • 1082 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 06 październik 2003
  • Skąd:Wołczyn
  • Motocykl:XX

Napisano czw, 20 mar 2008 - 23:13

Miałem od dobrego kumpla na przechowanie CB750 Bol dor, śmigałem troszke. Rocznik bodajże to był 81'. Piękny klasyk, bardzo piękny. I ten dźwięk silnika, bardzo charakterystyczny i oryginalny. Mial oryginalny lakier i koło 70 tys km przebiegu. Niby nie realne, ale jak mechanik przyjrzał sie silnikowi okazało sie , że to przebieg prawdziwy, a zuzycie czesci w srodku bylo nieduże. Motocykl świetny. Jako, że miałem go przez 2 miechy około to nie wiele wiecej moge powiedzieć, pamiętam że zawieszenie było baardzoo miękkie oraz że przy 110km/h juz była niezła walka z wiatrem.

#16 balzac

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 225 postów
  • Wiek: 48
  • Na FM od: 28 wrzesień 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Multistrada DS 1000

Napisano czw, 20 mar 2008 - 23:36

........pamiętam że zawieszenie było baardzoo miękkie oraz że przy 110km/h juz była niezła walka z wiatrem.

Pamiętam to miękkie zawieszenie, można było trochę pod-regulować, przynajmniej w moim modelu. A co do wiatru to też potwierdzam. Miałem na to sposób :D kładłem się na dużym baku, nogi układałem to tyłu na stopki pasażera i jazzzzda. Pamiętam jak raz australijskiej Policji "uciekałem" :) Jechałem sobie ile fabryka dała "high-way"-em (musiało być ponad 200 km/h) miałem ograniczona widocznośc bo oczywiście leżałem na baku :buttrock: (fajne to było uczucie, człowiek i maszyna jako jedno ciało). Policja z radarem stała, jak doszło do mnie, że właśnie minąłem policje, to już było za późno żeby zwalniać tym bardziej wracać do nich pod prąd. Przeleciałem jeszcze kilka km i zjechałem z trasy do "bushu". Policji uciekłem, mandatu nie dostałem, ale bardzo pogryzły mnie komary w tych australijskich "kszaczorach"

tak się rozczuliłem, że na e-bayu "looknąłem" i..... som :smile::icon_exclaim: dwa Boldory do kupienia:
Jedna
druga

Użytkownik balzac edytował ten post czw, 20 mar 2008 - 23:51





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


xenon i światła LED | skład węgla | opony zimowe | kierownik budowy Poznań | lotnisko odszkodowanie | malowanie poznań