Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Nowe moto - opinie posiadaczy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#41 Rura_

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • Forumowicze
  • 811 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 29 marzec 2013
  • Skąd:Szczecin
  • Motocykl:MW-750 i inne

Napisano pon, 15 kwi 2019 - 08:02

Janusz... Mi osobiście lata jak ktoś z zewnątrz mnie będzie widział... Byle mi było odpowiednio...

Będąc te kilka cm niższym niż Kolega, idealnie spasował mi Strit trypel i jeżeli miałem ochotę na coś go zmienić to tylko na małą Daytonę.... T595 miałem i jeździłem, więc mam podstawy przypuszczać, że spid trypel byłby dla Kolegi odpowiedni... Ja osobiście wolałem lżejszy i bardziej zabawowy sprzęt, więc wybrałem Strita.... Latało mi te parę cm więcej, przy tym co Strit R sobą reprezentował... I mówię miasto/tor - perfekcja i ideał... Trasa tysiąc w jedną mańkę z trzema, czy czterema przerwami tylko na tankowanie/siku - bez najmniejszego stresu  Tyle, że w trasie trzeba uważać na to co się robi, bo motorek jest po prostu lekki... 


"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.


#42 Grande

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 59 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 26 maj 2010
  • Skąd:

Napisano pon, 15 kwi 2019 - 14:38

Przy takich gabarytach na niewielu motocyklach będzie wygodnie, nie wspominając już o tym, że prawie na każdym wygląda się jak na psie :)
Nie tylko długości kończyn mają znaczenie ale też masa, długość tłowia, brzuch itp.
Jestem podobny wzrostem i trochę cięższy od autora wątku i z wymienionych motocykli widzę go tylko na BMW K1200/1300. 
Wspomniany Triumph Speed Triple to jak motorynka dla nas :) Do MT-09 GT przysiadłem się niedawno na targach, nie czułem się na tym motocyklu najlepiej.

Na BMW natomiast, jeździło mi się jak w najlepiej skrojonym garniturze. 

I tutaj małe zaskoczenie... bo na K1200 było mi mniej wygodnie niż na MT-09 i to głównie za sprawą kąta ugięcia kolan... K1300r to moje małe marzenie dlatego mimo wszystko nie skreślam go z listy. ;)

 

@Rura_; Adam M. - dzięki za radę, "mięśnie core" staram się trzymać w dobrej formie ze względu na plecy ale zastanawia mnie jak można trzymać moto łydką... do tej pory robiłem to po prostu udem... :huh:



#43 Januszm

    MOTONITA - głaszczący manetkę

  • Forumowicze
  • 1667 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 19 grudzień 2002
  • Skąd:Bristol
  • Motocykl:Kilka

Napisano wto, 16 kwi 2019 - 14:18

I tutaj małe zaskoczenie... bo na K1200 było mi mniej wygodnie niż na MT-09 i to głównie za sprawą kąta ugięcia kolan... K1300r to moje małe marzenie dlatego mimo wszystko nie skreślam go z listy. ;)

W takim razie jak widać pomimo podobnych gabarytów każdy może inaczej się czuć na danej maszynie.

Tą pozycją to bym nie zawracał sobie głowy, jak już jeździsz jakiś czas to z pewnością jeździsz w pozycji dla ciebie najwygodniejszej.

Dodam jeszcze, że sam się przekonałem, że o wygodzie na motocyklu decydują czasami szczegóły, nieduża różnica w pozycji.
Sporo czasu i przerabiania, wymiany siedzenia zajęło mi dopasowanie odpowiedniego siedzenia do motocykla by czuć się na nim wygodnie, poza tym założyłem podwyższenie kierownicy i dopiero teraz czuję się na swoim motocyklu jak w babcinym fotelu :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |