Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie
- - - - -

[ROZ] [KTM 690 SM] Kompletny brak prądu po zamontowaniu akumulatora

ktm elektronika akumulator napięcie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#21 konrad1f

    Spec - Szkoła Jazdy

  • Spec
  • 4096 postów
  • Wiek: 36
  • Na FM od: 05 lipiec 2002
  • Skąd:Kościan/Poznań
  • Motocykl:SC26s,RC46,SC35,NC27,JC20

Napisano wto, 05 mar 2019 - 18:38

jak nic zupełnie to może przewód minusowy z aku odpięty od masy - z tego co widzę wszyscy wyżej skupiają się za tym co idzie od bieguna plusowego z aku

no a może sama stacyjka?

 

doczytałem, że sprawdzałeś żarówką pomiędzy plusem na aku a samą ramą więc przejście jednak powinno być :/


Użytkownik konrad1f edytował ten post wto, 05 mar 2019 - 18:42


#22 Soku11

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 1903 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 19 grudzień 2005
  • Skąd:Wola Karczewska
  • Motocykl:KTM 690 SMC

Napisano wto, 05 mar 2019 - 19:38

News:w serwisówce online znalazłem że ten bezpiecznik 30A co wyglądał ok to właśnie główny bezpiecznik. Ten drugi luźno latający to zapasowy. Także raczej ta kwestia odpada chociaż posprawdzam jeszcze miernikiem. Dalej pewnie trzeba szukać gdzieś przy stacyjce...
Pozdrawiam.

#23 _Monter_

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Super-Moderatorzy
  • 9437 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 08 marzec 2005
  • Skąd:Giżycko/Steinfeld
  • Motocykl:Mean Streak

Napisano wto, 05 mar 2019 - 19:52

I tu jest problem..."wyglądał ok".
Masz wszystko sprawdzić miernikiem, i na przejście i czy zasilanie jest.
Tak, czytałem, czekamy do weekendu.


lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...


#24 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12587 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano wto, 05 mar 2019 - 20:30

To znaczy musisz sprawdzic czy masz prad w przewodzie za bezpiecznikiem, i czy on dochodzi do stacyjki ( prad razem z przewodem ).



#25 Soku11

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 1903 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 19 grudzień 2005
  • Skąd:Wola Karczewska
  • Motocykl:KTM 690 SMC

Napisano sob, 09 mar 2019 - 19:04

Napięcie na akumulatorze jest ok - 12,7V (na drugim wszystko to samo). Bezpiecznik główny ma przejście, więc też ok. Pomierzyłem napięcia w kilku wtyczkach przed stacyjką oraz we włączniku na kierownicy. Wydaj się że napięcia tam są ok. Wcześniej po podłączeniu klem od razu było słychać że włącza się pompa paliwa i zegary, niezależnie od położenia stacyjki. Obawiam się, że to może być coś z kompem skoro nic się nie włącza - czy to może być przyczyna? Czy jest jeszcze coś co laik bez schematu podłączeń może sprawdzić (strasznie dużo elementów jest przed stacyjką - ciężko to ogarnąć)? Jak nie to będę szukał elektronika :(


Użytkownik Soku11 edytował ten post sob, 09 mar 2019 - 19:06

Pozdrawiam.

#26 _Monter_

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Super-Moderatorzy
  • 9437 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 08 marzec 2005
  • Skąd:Giżycko/Steinfeld
  • Motocykl:Mean Streak

Napisano sob, 09 mar 2019 - 21:35

Masz jakiś alarm albo immo after marketowe?


lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...


#27 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12587 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano sob, 09 mar 2019 - 22:49

Znalazlem ten schemat i rzeczywiscie pompa paliwa jest podlaczona do EFI:

 

http://www.cs.trinit...am-complete.pdf

 

W tej sytuacji zdjalbym wtyczki z EFI i przelecial plynem poprawiajacym przeplyw pradu, jak rowniez wtyczke laczaca przewody miedzy EFI i pompa.



#28 Soku11

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 1903 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 19 grudzień 2005
  • Skąd:Wola Karczewska
  • Motocykl:KTM 690 SMC

Napisano sob, 09 mar 2019 - 23:25

Zwykły kluczyk mam - bez żadnego immo i alarmu.
Postaram się namierzyć w takim razie efi i pompę i tam popatrzeć. Tylko czy w przypadku niesprawnej pompy reszta osprzętu nie powinna działać? Zegary są chyba niezależnie zasilane nie?
Pozdrawiam.

#29 Croowab

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 254 postów
  • Na FM od: 03 maj 2015
  • Skąd:Nl
  • Motocykl:mam

Napisano nie, 10 mar 2019 - 12:04

Sprawdz polaczenie stacyjki.. moze tu nie puszcza pradu...

#30 Soku11

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 1903 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 19 grudzień 2005
  • Skąd:Wola Karczewska
  • Motocykl:KTM 690 SMC

Napisano pią, 22 mar 2019 - 07:04

Sprawa rozwiązana przez mechanika (drugiego). Przyczyną był urwany kabel w wielkiej wiązce gdzieś przy główce ramy. Dziękuję wszystkim za sugestie -)
Pozdrawiam.

#31 _Monter_

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Super-Moderatorzy
  • 9437 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 08 marzec 2005
  • Skąd:Giżycko/Steinfeld
  • Motocykl:Mean Streak

Napisano pią, 22 mar 2019 - 10:50

Czyli jak pisałem roboty na 5 minut z miernikiem w ręku.
Teraz możemy się pośmiać.


TT

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...


#32 Soku11

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - kreślący na asfalcie

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 1903 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 19 grudzień 2005
  • Skąd:Wola Karczewska
  • Motocykl:KTM 690 SMC

Napisano pią, 22 mar 2019 - 18:34

No całe szczęście że tylko tyle. Sam mierzyłem to napięcia były a możliwe że gdzieś nie musiało być. Dzięki wszystkim za pomocne rady :-)
Pozdrawiam.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ktm, elektronika, akumulator, napięcie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 Forumowiczów, 4 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |