Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

niezawodność taniego motocykla enduro-porównanie

enduro

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 motocdi

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 11 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 17 styczeń 2019
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:ktm

Napisano sob, 09 lut 2019 - 10:56

Witam ... 

 motocykl używam do dłuższych  kilkudniowych wycieczek raczej trudny teren ,,, mam suzuki DR-BIG zmieniłem silnik ostatnio dla mnie motocykl ok duży wygodny  bardzo trwały silnik  ale stary i słaby przedni hamulec   chciałem zmienić na coś lepszego ...lżejszego  muślę Husqvarna 610  rocznik koło 2000 Husaberg  podobne roczniki ...KTM  LC4 620  zbytnio trzęsie akurat mam z nim doświadczenie ... generalnie pytanie o Husvarnę i Husaberga trwałość  bo wiadomo parametrami Husaberg w terenie lepszy ---  interesuje mnie mechanicznie elektryka nie ma problemów może być awaryjna -ogarnę:) 

 

co sądzicie o husqvarnie 610 wiadomo silnik z pompą olejową  jako motocykl w teren bezdroża z plecakiem ---awaryjność ? w relacji od Husaberga w podobnym roczniku  około 2000 

 

 



#2 nabokow

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 316 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 27 czerwiec 2006
  • Skąd:Dolny Śląsk
  • Motocykl:Hornet 900

Napisano sob, 16 lut 2019 - 09:52

Mogę wypowiedzieć się tylko o Husce, gdyż tylko ją z tego zestawu posiadałem. A dokładniej TE610 z 98 roku, z pompą olejową. Rocznik 98 był ostatnim posiadającym kickstarter prócz e-startera. Huskę kupiłem już z wieszajacym się przekaźnikiem rozrusznika, więc poprzedni właściciel odpalał ją głównie za pomocą kickstartera. To z kolei spowodowało lekkie ukoszenie zębów na zbyt miękkiej zębatce zbiorczej kickstartera przynitowanej do kosza sprzęgłowego i generowanie odgłosów tarcia na wolnych obrotach. Wystarczyło wyjąć zębatkę zdawczą i odgłosy ustały. Poza tym nic mi się z tą Huską nie działo ale jeździłem nią tylko w średnim terenie. Na cięższy teren zdecydowanie za ciężka jak dla mnie, ale jeśli ktoś ma wystarczająco krzepy, to da radę.
Niewątpliwą zaletą Husek jest (a przynajmniej była) cena.
Generalnie gdyby nie ciężar, to byłby to dla mnie świetny motocykl za śmieszne pieniądze.

Spoiler

#3 motocdi

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 11 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 17 styczeń 2019
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:ktm

Napisano sob, 16 lut 2019 - 19:35

Mogę wypowiedzieć się tylko o Husce, gdyż tylko ją z tego zestawu posiadałem. A dokładniej TE610 z 98 roku, z pompą olejową. Rocznik 98 był ostatnim posiadającym kickstarter prócz e-startera. Huskę kupiłem już z wieszajacym się przekaźnikiem rozrusznika, więc poprzedni właściciel odpalał ją głównie za pomocą kickstartera. To z kolei spowodowało lekkie ukoszenie zębów na zbyt miękkiej zębatce zbiorczej kickstartera przynitowanej do kosza sprzęgłowego i generowanie odgłosów tarcia na wolnych obrotach. Wystarczyło wyjąć zębatkę zdawczą i odgłosy ustały. Poza tym nic mi się z tą Huską nie działo ale jeździłem nią tylko w średnim terenie. Na cięższy teren zdecydowanie za ciężka jak dla mnie, ale jeśli ktoś ma wystarczająco krzepy, to da radę.
Niewątpliwą zaletą Husek jest (a przynajmniej była) cena.
Generalnie gdyby nie ciężar, to byłby to dla mnie świetny motocykl za śmieszne pieniądze.

 

wymyśliłem sobie ,że załaduje moto na busa   i jadę Bieszczady ... inne mniej dostępne tereny ... DR BIG jakiego  mam trochę ciężki ... Husqvarna te 610 pewnie 40 kg lżejsza ... to co mnie interesowało to trwałość silnika  z tego co piszesz  jest ok   i wole motocykl z kopniakiem +rozrusznik ... nie wiem jak z wielkością ramy w Husqvarnie  bo  KTM Lc4 620  porównywalny do  Suzuki BIG ... to mi odpowiada no i to co napisałeś małe pieniądze za niezły motocykl --- jak byś go silnikowo porównał do KTM lc4 620 ?  bardziej pytanie w kierunku kultury pracy  --- pytam dla tego ,że BIG ma 2 wałki równoważące  silnik mimo ,że singiel prawie nie drży ... wał jest wzorcowo zbalansowany  -- a w KTM silnik  jak wytrząsarka 


Użytkownik motocdi edytował ten post sob, 16 lut 2019 - 19:37


#4 nabokow

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 316 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 27 czerwiec 2006
  • Skąd:Dolny Śląsk
  • Motocykl:Hornet 900

Napisano nie, 17 lut 2019 - 15:48

Sorki, pomyłka, rocznik 99 był ostatni z kopniakiem i rozrusznikiem, więc jeśli chciałbyś mieć jedno i drugie, to musiałbyś szukać roczników 98 i 99. Wibracje na pewno jakieś tam były, ale widocznie niezbyt mocne ponieważ jakoś w ogóle tego nie zapamiętałem. Ale do BIGosa pewnie nie ma porównania, bo pamiętam, że BIGos chodzi praktycznie jak rzędówka.

Wymiary Huski:

Załączony plik  Husqvarna TE410-610e1998-2000.jpg   43,44 KB   7 Ilość pobrań

Waga na sucho - 150kg.


Spoiler

#5 motocdi

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 11 postów
  • Wiek: 52
  • Na FM od: 17 styczeń 2019
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:ktm

Napisano wto, 19 lut 2019 - 14:34

 Dzięki klika dni analizowałem porównałem pomogła fota jaką zamieściłeś -- KTM lc4- po 1993r---  husąvarna te 610 do 1990--- albo Huzaberg  w podobnym roczniku nie upieram się na żadnym po prostu szukam okazyjnego zakupu --- KTM i Husaaberga znam nie znałem zupełnie Husqvarny --- brałem pod uwagę też  kiedyś japońskie ale ramy są małe ---  jak 1 000 km rocznie zrobię to będzie dobrze :)  przewóz po drogach długie odcinki na busie   więc opony kostka na motocyklu







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: enduro

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |