Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Problem z pierścieniami, loncin 110

loncin 110 125

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 M1ll3r

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 08 listopad 2018
  • Skąd:Zawoja
  • Motocykl:Loncin 110 xD

Napisano czw, 08 lis 2018 - 19:54

Witam.

  Otóż mam problem z loncin 110. Jako iż brał olej to postawnowiłem zrobić remont, kupiłem nowy tłok z pierścieniami i wszystkie uszczelki. Sam tłok ładnie chodzi w cylindrze, z pierścieniami: uszczelniający, uszczelniająco-zgarniający i dwa cienkie olejowe także fajnie chodzi, ale gdy dołoże do tego pierścień falisty olejowy to już jest duży opór w cylku. Myślę o tym, żeby ten pierścień skrócić, będzie się cały chował w rowku i mniejsze tarcie będzie, albo zostawić tak jak jest z tym dużym oporem. Z góry dzięki za odpowiedzi :)



#2 jeszua

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Super-Moderatorzy
  • 9332 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 28 czerwiec 2004
  • Skąd:Namur

Napisano czw, 08 lis 2018 - 20:37

uwaga na przyszłość:

http://forum.motocyk...-typ-motocykla/

TIA

jsz


bezmotocyklowy


#3 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12408 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano czw, 08 lis 2018 - 21:44

On owinien sie caly chowac w rowku, cos zle skladasz.

Falista czesc pierscienia olejowego powinna sie miescic miedzy dwoma cienkimi pierscieniami albo pod nimi.



#4 M1ll3r

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 08 listopad 2018
  • Skąd:Zawoja
  • Motocykl:Loncin 110 xD

Napisano pią, 09 lis 2018 - 21:01

Właśnie on nie da rady się cały schować bo jest wiekszy od obwodu tłoka, jak próbuje się schować to na zakładkę, a tam na to miejsca nie ma. Można przyciąć ten pierścień? Dodam że stary taki sam długi był.

Dobra, dzięki za pomoc, ogarnąłem dziś z kolegą wszystko, nie przycinałem pierścienia, jakoś wszedł w cylinder. Temat do zamknięcia.



#5 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12408 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano sob, 10 lis 2018 - 02:18

No i cale szczescie.



#6 M1ll3r

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 08 listopad 2018
  • Skąd:Zawoja
  • Motocykl:Loncin 110 xD

Napisano nie, 18 lis 2018 - 13:59

 Mam problem z loncin 110. Tydzień temu przeszedł remont silnika(tłok, pierścienie, uszczelki). Dzień po remoncie wyjeździłem 3l, spokojna jazda, chodził fajnie, bezproblemowo. jakoś na trzeci dzień po remoncie zaczeło się gaśnięcie silnika po hamowaniu silnikiem, nie utrzymywał równych obrotów na biegu jałowym. Następnego dnia odpaliłem go, za pierwszym odpalił (bez ssania), przejeździłem 0.5 km i zgasł, do końca dnia nie chciał zapalić. Kolejnego dnia odpalił za także za pierwszym bez ssania, tak samo zgasł, gdy silnik ostygł sprawdziłem, że luzu zaworowego na ssącym nie ma w ogóle. Ustawiłem luz i kompresja jest duża, odpalił na 2 minuty na ssaniu i zgasł. Dziś, na mrozie odpalił bez ssania za drugim, zjechałem, i zdechł. Nie odpalił do teraz. Czego to wina ? Świeca mokra, iskra jest, kompresja jest. Może być to wina zaworu wydechowego ? Z góry dzięki za odpowiedź. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |