Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Renowacja CBR 125R 2004

renowacja tuning cbr 125 honda spawanie plastikow naprawa 125r plastiki podrasowaywanie tuning honda

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukiqs

    CZYTACZ

  • Forumowicze
  • 0 postów
  • Na FM od: 01 październik 2018
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:Honda CBR 125

Napisano pon, 01 paź 2018 - 22:26

Cześć, rok temu kupiłem CBR 125 2004. Stan mechaniczny dobry, dida trzeba było wymienić i opony bo ze starych się porobiły kwadratowe profile. Wizualnie nie najlepiej. (brak śrub, liczne pęknięcia, naklejki skrywające różne cuda, plastiki malowane zbyt grubo, przez co farba była mocno spękana). Pod koniec sezonu przeszlifowałem prawy bok, popękały mi jeszcze mocowania dolnych plastików, wgniotłem kierunkowskaz w czaszę (skrzywiłem jego metalowe mocowanie), przytarłem kierownicę, seta i tłumik . Zrobiło mi się żal Haneczki i postanowiłem ją wyremontować.

 

Przez zimę remontowałem motocykl, nagrywałem swoje poczynania żeby na koniec zamontować jakiegoś timelapsa, ale materiału jest zbyt wiele i musiałem podzielić to na kilka części. W pierwszej zawarłem głównie spawanie plastików, prostych pęknięć, odtwarzanie uchwytów , wzmacnianie plastiku oraz odbudowę powierzchni plastikowej.

 

I cześć: 

 

II cześć (wymianę gripów, klamek wraz z uchwytami, odpowietrzanie zacisku oraz demontaż pedału hamulca):

 

Planuje zmontować jeszcze 2 lub 3 części (elektryka - podpięcie dodatkowego obwodu itp, malowanie oraz krótkie podsumowanie wygląd przed remontem i po). Mam nadzieję że ten materiał będzie na kogoś pomocny ;)

 

Jeśli macie jakieś pytania, proszę śmiało pytać.  



#2 Kubuś50/125

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 68 postów
  • Na FM od: 09 sierpień 2018
  • Skąd:Mazowieckie
  • Motocykl:Yamaha Yzf R125

Napisano czw, 04 paź 2018 - 18:13

Cześć, rok temu kupiłem CBR 125 2004. Stan mechaniczny dobry, dida trzeba było wymienić i opony bo ze starych się porobiły kwadratowe profile. Wizualnie nie najlepiej. (brak śrub, liczne pęknięcia, naklejki skrywające różne cuda, plastiki malowane zbyt grubo, przez co farba była mocno spękana). Pod koniec sezonu przeszlifowałem prawy bok, popękały mi jeszcze mocowania dolnych plastików, wgniotłem kierunkowskaz w czaszę (skrzywiłem jego metalowe mocowanie), przytarłem kierownicę, seta i tłumik . Zrobiło mi się żal Haneczki i postanowiłem ją wyremontować.

 

Przez zimę remontowałem motocykl, nagrywałem swoje poczynania żeby na koniec zamontować jakiegoś timelapsa, ale materiału jest zbyt wiele i musiałem podzielić to na kilka części. W pierwszej zawarłem głównie spawanie plastików, prostych pęknięć, odtwarzanie uchwytów , wzmacnianie plastiku oraz odbudowę powierzchni plastikowej.

 

I cześć: 

 

II cześć (wymianę gripów, klamek wraz z uchwytami, odpowietrzanie zacisku oraz demontaż pedału hamulca):

 

Planuje zmontować jeszcze 2 lub 3 części (elektryka - podpięcie dodatkowego obwodu itp, malowanie oraz krótkie podsumowanie wygląd przed remontem i po). Mam nadzieję że ten materiał będzie na kogoś pomocny ;)

 

Jeśli macie jakieś pytania, proszę śmiało pytać.  

Plastiki sam spawałeś? Masz jakieś zdj jak wygladają dokładnie te spawy na plastiku?


Użytkownik Kubuś50/125 edytował ten post czw, 04 paź 2018 - 18:13


#3 lukiqs

    CZYTACZ

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 0 postów
  • Na FM od: 01 październik 2018
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:Honda CBR 125

Napisano czw, 04 paź 2018 - 19:14

Tak samemu :) Wrzucę tutaj kilka zdj:

 

h1.png

h2.png

 

 

h3.png

 

h4.png

 

h5.png

 

h6.png

 

h7.png

 

h8.png

 

 



#4 lukiqs

    CZYTACZ

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 0 postów
  • Na FM od: 01 październik 2018
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:Honda CBR 125

Napisano pią, 05 paź 2018 - 21:51

Udało mi się zrobić 3 część filmu w nim montaż przekaźnika do niezależnego obwodu, ładowarki, uchwytu tablicy rejestracyjnej i jej światła, kierunkowskazów LED, przerywacza. Podpięcie się pod stacyjkę i lutowanie kabli w całość. Na koniec wymiana żarówek na żarówki blue light, Zapraszam do oglądania.

Jak macie jakieś pytania to śmiało, chętnie na nie odpowiem icon_e_wink.gif

 



#5 Develle

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 5 postów
  • Na FM od: 04 wrzesień 2018
  • Skąd:Dolnośląskie
  • Motocykl:Honda CBR 600F

Napisano wto, 23 paź 2018 - 13:20

Gratuluję, widać włożyłeś wiele pracy



#6 Kubuś50/125

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 68 postów
  • Na FM od: 09 sierpień 2018
  • Skąd:Mazowieckie
  • Motocykl:Yamaha Yzf R125

Napisano wto, 23 paź 2018 - 17:11

Udało mi się zrobić 3 część filmu w nim montaż przekaźnika do niezależnego obwodu, ładowarki, uchwytu tablicy rejestracyjnej i jej światła, kierunkowskazów LED, przerywacza. Podpięcie się pod stacyjkę i lutowanie kabli w całość. Na koniec wymiana żarówek na żarówki blue light, Zapraszam do oglądania.

Jak macie jakieś pytania to śmiało, chętnie na nie odpowiem icon_e_wink.gif

 

Super, jak będę miał czas to obejrze



#7 lukiqs

    CZYTACZ

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 0 postów
  • Na FM od: 01 październik 2018
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:Honda CBR 125

Napisano wto, 23 paź 2018 - 17:47

Dzięki ;) Mam 4 cześć , ps jest o malowaniu ;D 

 


Użytkownik lukiqs edytował ten post wto, 23 paź 2018 - 17:48


#8 Hero

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

  • Forumowicze
  • 891 postów
  • Wiek: 45
  • Na FM od: 18 sierpień 2003
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:BMW S1000RR '17

Napisano nie, 28 paź 2018 - 00:57

widac ze masz zaciecie i pojecie ;) tak trzymaj :)



#9 Develle

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 5 postów
  • Na FM od: 04 wrzesień 2018
  • Skąd:Dolnośląskie
  • Motocykl:Honda CBR 600F

Napisano śro, 07 lis 2018 - 09:36

Świetna sprawa, podziwiam za chęci. Widać, ze to Twoja bajka, powodzenia!







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: renowacja, tuning, cbr 125, honda, spawanie plastikow, naprawa, 125r, plastiki, podrasowaywanie, tuning honda

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 Forumowiczów, 2 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |