Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Pomoc przy regulacji gaźnika. Junak 121, 2007r, 175ccm Moretti


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12386 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano nie, 08 lip 2018 - 16:04

Cewka nie ma znaczenia, modul powinien byc dostosowany do danego silnika, jesli chodzi o krzywa przyspieszenia zaplonu.



#22 Sobkis

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 12 postów
  • Na FM od: 13 maj 2018
  • Skąd:Mazury
  • Motocykl:Junak 121

Napisano pon, 09 lip 2018 - 19:36

Ok poszukam tego modułu, złożę wszystko wyreguluje i mam nadzieję, że na tą chwilę będzie OK. Na zimę planuje dalsze prace ale to już raczej kosmetyczne. Jestem Ci bardzo wdzięczny Adamie za pomoc będę stałym bywalcem forum. Widać, że są osoby które z chęcią pomogą nowym właścicielom dwóch kółek bez względu na pojemność. Życzę szerokości i powodzenia w życiu prywatnym jak i zawodowym :)

 

PS. Widziałem temat na forum Junaka i kolejne posty na Twój temat - nie bierz tego do głowy :)



#23 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12386 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano pon, 09 lip 2018 - 19:58

No w pewien sposob so ta silniki bedace kopia "starej japonii" z czasow gdy wchodzila na rynki europejskie i amerykanski.

Mam duza  estyme dla japonskich motocykli z tych czasow, bo pokazaly one ze mozna zrobic motocykle prawdziwie niezniszczalne i proste w obsludze, co nie udawalo sie poprzednikom. Moim pierwszym japonczykiem byla wlasnie taka CB350 w chyba 73r ( rowniez jeszcze bez filtra oleju ) ktora potrafila w 2 osoby w trasie trzymac stale 140 km/godz. Oczywiscie ja nie moglem wytrzymac generowanych wowczas przez motocykl wibracji i czasami musialem zwalniac.

 

Co do forum Junaka to normalne zjawisko forumowe, choc nie spodziewalem sie ze zwykla uwaga o czestszych wymianach oleju wywola taka dyskusje na moj temat.



#24 Sobkis

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 12 postów
  • Na FM od: 13 maj 2018
  • Skąd:Mazury
  • Motocykl:Junak 121

Napisano śro, 11 lip 2018 - 07:25

No niestety niektórzy wyznają zasadę "jest moja prawda i g... prawda".

Co do tematu znalazłem rozwiązanie problemu z regulacja gaznika. Jak wspominałem motocykl miał wykrecona śrubę mieszanki o 3 obroty, a kolor świecy nie był w 100% idealny. Dla sprawdzenia wsadzilem stara świecę która przyszła z tym silnikiem. I okazało się że motocykl kompletnie zalewa, z 3 obrotów mieszanki zszedlem do 1.25. Czyli winna wszystkiego była źle dobrana świeca.. zresztą przez serwis, i jak tu im powierzyć motocykl?

Na dniach zamowie odpowiednik tej świecy, brać denso czy ngk?

Brak znaków polskich, pisze z telefonu.

Użytkownik Sobkis edytował ten post śro, 11 lip 2018 - 07:26


#25 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12386 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano śro, 11 lip 2018 - 14:40

Jesli chodzi o normalne swiece to Denso jest b.niezawodne niz NGK i mniej podrobek jest na rynku.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |