Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Pomoc przy regulacji gaźnika. Junak 121, 2007r, 175ccm Moretti


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sobkis

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 12 postów
  • Na FM od: 13 maj 2018
  • Skąd:Mazury
  • Motocykl:Junak 121

Napisano śro, 04 lip 2018 - 18:50

Cześć. Problem dotyczy Junaka 121 z 2007r, siedzi w nim silnik moretti 175ccm wraz z osprzętem i gaznikiem PZ27. Nie jestem specem w dziedzinie mechaniki motocyklowej ale zależy mi aby przy sprzęcie grzebać samemu, nie ufam serwisom w moim mieście a jest ich tylko kilka. Ale do rzeczy:
Silnik tak jak wyżej, taki był kiedy kupiłem moto. Oryginalna dysza w gazniku 95 - na tym zestawie motocykl osiągał ok 95km/h licznikowe, stwierdziłem że takie prędkości to i fabryczne 125tki osiągają i zacząłem grzebanie.
Zebatka zdawcza z 14z zmieniona na 16z
Zawory ustawione 0.05ssący 0.10 wydechowy
Dysza główna 106.. I tu zaczynają się schody. Wlozylem dysze i dałem iglice o ząbek w dół (podnioslem). Po tym zabiegu przy regulacji gaznika nie mogłem ustawić wolnych obrotów bo słabo reagował na regulację. Np ustawiłem 1500rpm przekrecalem śrubę o prawie obrót i nie ragowal, przekrecalem o kolejny obort i były już obroty rzedu 4000rpm.
Pomyślałem, że dla testu iglice dam w górę o jeden ząbek względem srodka. Motocykl dał się regulować, na moje niefachowe oko pracuje duzo lepiej i reagował na każde przekrecenie czy to wolnych obrotów czy to mieszanki.
Problem w tym, że przy takich ustawieniach motocykl jedzie ok 90km/h licznikowe a nie taki był cel. Jeszcze jedna rzecz zwróciła moja uwagę - po zakupie, przed jakąkolwiek ingerencją na stopkach na luzie kręcił się prawie do 13000rpm, teraz ledwo do 10000. Gdzie szukać przyczyny?

Przepraszam za brak znaków polskich pisałem z telefonu, mam nadzieję że jest w miarę czytelnie.

Użytkownik Sobkis edytował ten post śro, 04 lip 2018 - 21:45


#2 jeszua

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Super-Moderatorzy
  • 9311 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 28 czerwiec 2004
  • Skąd:Namur

Napisano śro, 04 lip 2018 - 20:16

http://forum.motocyk...-typ-motocykla/

czas do następnej wizyty, nie później niż do jutra

jsz


bezmotocyklowy


#3 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12366 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano śro, 04 lip 2018 - 20:25

Jeszua jest typ motocykla - Junak 121 :).

Za szybko czytales chyba.

 

Na poczatek wroc do oryginalnej zebatki. Zwiekszajac zdawcza o 2 zeby to tak jakbys tylna zmniejszyl o 6.

Wg mnie motocykl nie ma sily zeby wykrecic obroty niezbedne do zwiekszenia szybkosci.

Wroz do oryginalnej i sprawdz osiagi.



#4 Sobkis

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 12 postów
  • Na FM od: 13 maj 2018
  • Skąd:Mazury
  • Motocykl:Junak 121

Napisano śro, 04 lip 2018 - 21:08

Ok, jak ją znajdę bo nie wiem gdzie posialem. A zebatke zmieniłem też z tego względu ze biegi były strasznie krótkie, a dla mnie - nowicjusza - było strasznie ciężko zanim dobrze ustawiłem nogi na podnozkach musiałem już wrzucać 3 lub 4 bieg. Z tyłu ja coś zebatka została oryginalna tj. 38z.
W tym modelu z originalnym silnikiem 125 właśnie takie zestrojenie napędu jest najlepsze według użytkowników czyli te 16z przód 38z tył. Ale jak znajdę to spróbuję. A co do regulacji co może być przyczyną że tak jak wspomniałem na niektórych ustawieniach (iglica, dysza) motor nie reaguje na regulację? Nawet na fabrycznej dyszy i iglicy podniesioniej do góry o 1 ząbek jest problem?

Użytkownik Sobkis edytował ten post śro, 04 lip 2018 - 21:09


#5 jeszua

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Super-Moderatorzy
  • 9311 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 28 czerwiec 2004
  • Skąd:Namur

Napisano śro, 04 lip 2018 - 21:38

...w temacie  ;)

jsz


bezmotocyklowy


#6 Sobkis

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 12 postów
  • Na FM od: 13 maj 2018
  • Skąd:Mazury
  • Motocykl:Junak 121

Napisano śro, 04 lip 2018 - 21:46

...w temacie  ;)
jsz


Poprawione - przepraszam. wróćmy do tematu :)

#7 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12366 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano śro, 04 lip 2018 - 23:28

To jest 10 letni pierdzipied niewiadomo w jakim stanie, przede wszystkim moze byc tak ze obecnie brakuje mu troche sprezania, oprocz tego warto by bylo oczyscic gaznik. Wiem ze jesli go rozbierales to pewnie na oko wygladal czysty ale chodzi o to zeby uzyskac fabryczna wielkosc przelotow dysz i kanalow w korpusie gaznika od ktorych zalezy mozliwosc regulacji, jakosc trzymania wolnch obrotow, czy reakcja na gaz.

Najlepiej rozkrecic gaznik na srubki i dac korpus oraz czesci metalowe, jak dysze do myjki kwasowej lub ultradzwiekowej, potem dokladnie przedmuchac sprezonym powietrzem i zlozyc. 

Zwykle poprawa dzialania jest b.duza.

Oczywiscie w przypadku gdy np przepustnica nie zlapala luzow w korpusie :).

Nastepny powod problemow to moga byc stare i popekane gumowe laczniki miedzy gaznikiem a glowica, oraz gaznikiem i pudlem filtra powietrza, moze byc ze jakis cafe racer w przeszlosci zlikwidowal mu np to ostanie lub zmienil wydech ?

To tez mogloby obnizyc jego osiagi.

Albo moze tak prosta rzecz jak nieszczelny oring na srubie regulacji mieszanki w gazniku.

Ogolnie przydalo by sie zdjecie tego wynalazku ze szczegolnym uwzglednieniem silnika  z gaznikiem i wydechem to moze latwiej by bylo cos poweidziec.



Aha, wlasnie obejrzalem motocykl i silnik po prostu ktos w nim przelozyl, wyrzucajac oryginalne 125 i wsadzajac Moretti 175. 

I to pewnie podlaczone jest pod fabryczny filtr powietrza i wydech 125. Stad pewnie problem z szybkoscia max.



#8 Sobkis

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 12 postów
  • Na FM od: 13 maj 2018
  • Skąd:Mazury
  • Motocykl:Junak 121

Napisano czw, 05 lip 2018 - 05:53

Tak jak mówisz Adam silnik przełożony filtr fabryka a tym Cafe Racerem jestem ja Ale tłumik który wsadzilem został przerobiony. Był to zwykły przelot Ale został zaspawany z obu stron, potem rozwiercilem go na końcu wiertlem 10 a od strony kolanka są tylko dwa otwory fi4. Zrobiłem tak aby ciśnienie było podobne do fabrycznego, żeby nie wypluwal mieszanki przed jej spaleniem ale może to też jest jakiś powód..

Gaźnik czyscilem co prawda tylko sprężonym powietrzem. Przebieg tego silnika to ok 3000km

#9 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12366 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano czw, 05 lip 2018 - 14:56

No to wroc kolego wszystko co proponowalem w 3 poscie od gory jest nieprawidlowe.

Nie mozesz w taki sposob przerabiac tlumika, bo to nie zadziala.

Tlumik w 4 suwie powinien miec na wejsciu z rury wydechowej rure podobnej srednicy, tylko o tyle wieksza zeby obejma mocujaca zacisnela sie na rurze wydechowej.

Ta rura moze isc przez caly tlumik do wylotu i byc perforowana na obwodzie oraz owinieta specjalna wata odporna na temperature dla absorbcji spalin i przechodzic w koncowke tlumika ktora moze byc podparta przegroda w pelni otwarta na obwodzie rury lub lekko zmniejszajaca jej przekroj w tym polaczeniu, ale nigdy nie moze byc to tak mala srednica na wejsciu i wyjsciu.

Proponuje zebys kupil normalna uzywana przelotowke o srednicy takiej jak twoja rura wydechowa i ew gdy beda jakies klpoty wprowadzil do niej koncowke tlumiaca, ale na razie proponije sprobowac na tym przelotowym tlumiku.

Tlumik przelotowy nie jest pusty w srodku - ma perforowana rure przez srodek i powinien miec wate dookola niej.

W tej chwili twoj silnik jest za mocno stlumiony. 



#10 Sobkis

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 12 postów
  • Na FM od: 13 maj 2018
  • Skąd:Mazury
  • Motocykl:Junak 121

Napisano czw, 05 lip 2018 - 18:59

Dzięki Adam za zainteresowanie tematem. Dziś wsadziłem dyszę fabryczną i motocykl pracuje duuużo lepiej, podregulowałem na tyle ile potrafię, poszło 2,25 obrotu mieszanki no i regulacja obrotów ok 1600-1700. Są stabilne, nie falują. Nie miałem po pracy czasu aby zrobić dłuższej rundki i sprawdzić świecy, zrobię to jutro.

A co do wydechu już przedstawiam jak wygląda sprawa. Jeśli mogę podam temat z forum Junaka który wykorzystałem do przeróbki wydechu, nie jest to reklama. Jeśli nie wolno, usunę link.

https://forumjunaka....php?f=93&t=5125

 

Tak więc przeróbka mojego wydechu wyglądała następująco:

- kupiłem wydech z internetowego sklepu: https://gmoto.pl/tlu...acer,82565.html

- po zamontowaniu (przy dyszy seryjnej) strasznie strzelał z tłumika. Do tego był tak głośny, że po pierwsze nie dało się jeździć a po drugie bałem się utraty dowodu rejestracyjnego w razie kontroli

- znalazłem wyżej wymieniony wątek na forum dot. Junaków i zastosowałem się do niego. Wydech jest teraz przyjemny dla ucha.

No i teraz dałeś mi do myślenia, może faktycznie sam sobie zaszkodziłem tym wydechem i teraz jest "delikanie zablokowany(?)"

Poniżej fotki przeróbki mojego wydechu. Tak wyglądał kiedy przyszła paczka:

Otwór od kolanka wydechu:

https://imgur.com/1XzZVmT

Otwór na wylocie wydechu:

https://imgur.com/tcVkwsF

Oryginalne "wygłuszenie":

https://imgur.com/Hr7212I

A tak wygląda po przeróbce

Od kolanka:

https://imgur.com/QmVDSEP

Wylot:

https://imgur.com/b44ybIu

I wygłuszenie właściwe :)

https://imgur.com/Qnn7twu

 

Edit: Przy dzisiejszym dłubaniu przy gaźniku wyciągałem filtr powietrza, ma on 3 wyloty (poza tym od gaźnika). Jeden wężyk do recyrkulatora spalin, drugi idzie w silnik, między nimi jest otwór na gaźnik. A na puszcze pod filtrem powietrza zauważyłem, że był trzeci wlot który nie miał żadnego wężyka - zaślepiłem go. Znalazłem w necie taki filtr, zamiennik mego i wygląda tak:

http://karbownik.pl/...343-600x600.jpg

W moim filtrze nie było tego przeźroczystego węża i to właśnie ten wylot zaślepiłem. 

A przewód który idzie do bloku silnika miał małe pęknięcie przy samym filtrze to go skróciłem i złożyłem, teraz jestem w 100% pewny, że połączenie filtr powietrza - gaźnik - cylinder jest szczelne w 100%.


Użytkownik Sobkis edytował ten post czw, 05 lip 2018 - 19:05


#11 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12366 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano czw, 05 lip 2018 - 20:04

OK, dzieki za wyczerpujace informacje.

Musialem sie zarejestrowac na forum Junaka, tak ze teraz jestem uzytkownikiem forum oryginalnego Junaka i wspolczesnych chinskich wytworow oznaczonych ta nazwa :).

W kazdym razie calosc przeczytalem, przemyslalem i proponuje wywiercic jeszcze jeden otwor w przegrodzie na wejsciu do tlumika.

Sprawdzic co sie zmienilo, po czym wywiercic drugi otwor. Jezeli silnik oslabnie to zaspawac ten czwarty otwor.

Rowniez proponuje troche powiekszyc otwor w tylnej przegrodzie, no moze tak 2mm na strone.

Caly pomysl tlumika i otwory w przegrodach byly dostosowane do silnika 125 ccm, a twoj jest 50 ccm wiekszy, wiec dajmy mu troche lepiej odetchnac.



#12 Sobkis

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 12 postów
  • Na FM od: 13 maj 2018
  • Skąd:Mazury
  • Motocykl:Junak 121

Napisano czw, 05 lip 2018 - 20:11

Czyli reasumując od kolanka jeszcze jeden otwór fi 4 a na wyjściu z fi10 zrobić fi12? I kolejna regulacja? Myślisz że taki zabieg nie wpłynie niekorzystnie na hałas, czy nie zwiększy się nadmiernie? Ogólnie taki zabieg który wykonałem jest ok?

Fakt nie pomyślałem że trzeba być tam zarejestrowanym, przepraszam z kłopot i dziękuję za fachowe podejście do sprawy.

Edit
Dusze zostawić fabryczna czy znów kombinować?

Użytkownik Sobkis edytował ten post czw, 05 lip 2018 - 20:15


#13 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12366 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano czw, 05 lip 2018 - 21:31

Tak, na poczatek zrob dodatkowy otwor na wejsciu i powieksz troche na wyjsciu i sprawdz bez zadnych regulacji jak motocykl sie zachowuje.

Napisz jakie doswiadczenia i bedziemy myslec dalej.

O co chodzi z dusza ?

 

PS. Napisalem na twoim forum uwage w temacie olejowym ( przyklejonym ) ktora odnosi sie rowniez do twego motocykla, przeczytaj.



#14 Sobkis

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 12 postów
  • Na FM od: 13 maj 2018
  • Skąd:Mazury
  • Motocykl:Junak 121

Napisano pią, 06 lip 2018 - 05:35

Dysza* telefon zrobił mi psikusa :)

Edit:
Przeglądałem temat o którym wspomniałeś, z tego co widać masz duży staż jeśli chodzi o motocykle. W takim razie w oparciu o to co napisałeś będę wymieniał olej co 2000km, chyba że znajdę filtr papierowy wtedy można cykl wydłużyć do 3000-3500tyś? Olej jaki mam zamiar wlewać to Motul5100 dobry wybór?

A wracając do wątku, zrobiłem tak jak radziłeś od strony kolektora zrobiłem 3-ci otwór o średnicy 4mm a na wylocie powiększyłem z 10 na 12. Przejechałem się kawałek po mieście i mam wrażenie, że motocykl odżył. Jest dużo elastyczniejszy na niższych obrotach a dźwięk zmienił się tylko delikatnie, zyskając lepszy basowy pomruk.

Zrobię niedługo parę kilometrów i zobaczę jak wygląda świeca. Bo przed tym zabiegiem, rano po przyjeździe do pracy miała kolor kawy z mlekiem. Z tym, że chyba była przewaga mleka bo był to bardzo jasny brązowy kolor, miejscami biały.
Adam prawdziwy spec z Ciebie, zza klawiatury komputera uzdrowiłeś mego pacjenta - serdeczne dzięki. Odezwę się dziś wieczorem bądź jutro co z kolorem świecy, jeśli będzie ok temat się zamknie jeśli nie, może uda Ci się pomóc jeszcze w ustawieniu iglicy/dobraniu dyszy. Mam nadzieję, że nie będzie potrzeby. Pozdrawiam!

Użytkownik Sobkis edytował ten post pią, 06 lip 2018 - 10:14


#15 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12366 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano pią, 06 lip 2018 - 13:24

No to moze napisz o swoim doswiadczeniu na swoim forum, pomoze wszystkim ktorzy zrobili taka przerobke jak twoja, bo sadze ze kilku takich bylo :).



#16 Sobkis

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 12 postów
  • Na FM od: 13 maj 2018
  • Skąd:Mazury
  • Motocykl:Junak 121

Napisano pią, 06 lip 2018 - 18:55

Racja zaraz to zrobię :)
A więc jest tak, świeca kawa z mlekiem, ale śruba od mieszanki wykręcona o 2,5 - 2,75 obrotu. Powinienem zmienić dyszę? Jeśli tak to o ile większą? Czy na początek podnieść iglicę o jeden ząbek?

Edit:
Śruba składu mieszanki wykrecona na równe 3 obroty. Świeca kawa z mlekiem. Zmiana dyszy czy zostawić tak? Iglica na środku.

Użytkownik Sobkis edytował ten post sob, 07 lip 2018 - 08:13


#17 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12366 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano sob, 07 lip 2018 - 14:22

Zeby naprawde sprawdzic w jakim zakresie obrotow mieszanka jest nieprawidlowa musialbyc udac sie na sesje na dynamometrze z analizatorem spalin, lub zrobic to recznie co jest dosc dluga i skomplikowana procedura. Jezeli kolor swiecy jest OK a osiagi sie poprawily to nic nie musisz zmieniac i kombinowac, jako ze przy tak malym jednocylinrowym silniku b.duza ilosc roboty da bardzo niewielkie efekty.

Poza tym uzyskanie lepszych osiagow nigdy nie jest bezplatne i zawsze konczy sie podwyzszonym spalaniem, jezeli jestes zadowolony ze swego zuzycia paliwa to mozesz to zostawic tak jak jest.

 

O zmianie jakiej dyszy piszesz ?

Ilosc obrotow sruby regulacji mieszanki nie ma wplywu na nic oprocz wolnych obrotow, jesli w tym polozeniu sruby wolne sa stabilne i rowne to znaczy ze jest dobrze. Pamietaj ze fabryczne zalecenia odnosza sie do nowych silnikow a ten ma juz troche przejechane, tak samo jego gaznik.



#18 Sobkis

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 12 postów
  • Na FM od: 13 maj 2018
  • Skąd:Mazury
  • Motocykl:Junak 121

Napisano sob, 07 lip 2018 - 15:33

Chodzi mi o zmianę dyszy głównej w gaźniku, kiedyś natrafiłem na artykuł czy post na forum gdzie było napisane, że jeśli mieszanka paliwo powietrze jest dobrze ustawiona ale wymaga to odkrecenia śruby mieszanki o dwa i pół obrotu lub więcej to przydałoby się wymienić dyszę na większą, prawdą to jest? Bo tak właśnie jest w przypadku mojego Junaka.

A dla testu podniosłem iglicę o jeden ząbek do góry, w celu wzbogacenia mieszanki na średnich i wysokich obrotach(?) I efekt jest taki, że gaźnik ponownie nie reaguje na regulację wolnych obrotów biegu jalowego. W przypadku gdy iglica jest na środku motorek ładnie współpracuje przy regulacji i trzyma obroty równie ładnie. Jedyne co mnie martwi to fakt że śruba od mieszanki jest wykrecona aż tak dużo i dlatego myślę o wymianie dyszy

#19 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12366 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano sob, 07 lip 2018 - 18:56

Mechaniczny gaznik zastosowany w waszych motorkach naprawde sklada sie z 4 osobnych ukladow, wolnych obrotow, przejscia z wolnych na srednie, srednich i przejscia ze srednich wyzej, wysokich obrotow.

Te uklady maja pewne zakresy obrotow w ktorych wplywaja na siebie, ale ty mowisz o srubie regulacji na wolnych obrotach i dyszy glownej, ktora ma wplyw na 25% obrotow od prawie maksymalnych do maksymalnych. Jedno z drugim nie ma nic wspolnego.

To ze musisz srube wolnych odkrecac wiecej niz 1.5 obr wg mnie wynika glownie z tego ze gaznik nie byl nigdy czyszczony, wiec jego kanalki wolnych pokryte sa osadem z paliwa, a oprocz tego to taniutki gaznik z przepustnica i korpusem wykonanymi z tego samego stopu cynku ( nazywanego przez nas "gownolitem" ). W zwiazku z tym ze popruszajaca sie w korpusie przepustnica wykonana jest z tego samego materialu co korpus, zachodzi mniedzy nimi tkzw galling ( zaciaganie materialu ) co powoduje szybsze zuzycie. Po kilku tys km taki gaznik daje wiecej powietrza niz wymaga tego uklad wolnych i ta ilosc powietrza rekompensujesz odkrecajac srube mieszanki, czyli wzbogacajac ja.

Na obrotach srednich stosunek paliwa do powietrza jest juz lepszy, a twoje podnoszenie iglicy znowu go zaburza - zostaw iglice tam gdzie gaznik prawidlowo reaguje na regulacje wolnych.

Jedyna dysza ktora wspopracuje z ukladem wolnych jest dysza wolnych obrotow ( umieszczona obok glownej w twoim gazniku ) i to ja trzebaby zmieniac, zeby zmniejszyc ilosc obrotow o ktore wykrecasz srube.

Przeczytalem kilka tematow na waszym forum i uwazam ze jest niezle jako calosc, ale niektore rzeczy jak chocby budowa, czy regulacja gaznika, to czyste bladzenie we mgle, podobnie jak opinie na moj temat wypisywane w temacie olejowym - " stary pan Kazio, ktory zostal w latach 70 tych ze swymi pogladami".

Z calej opinii jedno slowo jest prawdziwe - "stary" :).



#20 Sobkis

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 12 postów
  • Na FM od: 13 maj 2018
  • Skąd:Mazury
  • Motocykl:Junak 121

Napisano sob, 07 lip 2018 - 20:17

Czyli bardzo dobrze,że tu trafiłem. Jestem ambitny i chce nauczyć się aby być niezależny od serwisów pseudo motocyklowych w moim mieście. Iglica oczywiście wróci na swoje miejsce. Dla świętego spokoju kupie większą dyszę i sprawdzę Ale to tylko tak dla siebie, będzie okazja ponownie wszystko rozebrać i złożyć :)

Przeglądałem dziś allegro. I znalazłem mój silnik na jednej z aukcji, sprzedający napisał ze przy wymianie ze 125ccm na silnik tego typu oprócz tego co dają w zestawie przydałoby się (lecz niekoniecznie) wymienić moduł zapłonowy i cewke, prawda to to? Bo jeśli chodzi o te dwie części wątpię żeby były wymieniane - sprzedawca motocykla którego nabyłem podkreślał ze wymienił tylko silnik wraz z tym co przyszło.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |