Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

opinie: cytryna c5 II albo...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 Nitomen

    PROFESJONALISTA - zamykacz opon

  • Forumowicze
  • 6446 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 13 styczeń 2005
  • Skąd:ze kątowni
  • Motocykl:jest

Napisano pią, 29 cze 2018 - 10:24

Szczerze , weź 2.0....1.6 do tej budy bedzie za maly , chyba ze mu chipa wstawisz , ale bez wywalenia FAPa to mija sie z celem .

 

Sam mam 407 A.D 2005 z 2. 0. HDi 136 KM FAP na siemensie  , z silnikiem problemow nie mam , do oleju zagladam raz na miesiac i na tym sie konczy , nic nie lyka  , licznikowo 300 tys..ale sadze ze ze 100 ma skrecone ,fakt , troszke elektryka szwankowala , zazwyczaj plyn kontakt do kostek i dziala :) . Z usterek to mialem problemy z czunikami ABS , przednie czasami co tydzien padaly ..ale to wina zamiennikow marnej jakosci  - temat opanowalem, wtyczka czujnika cisnienia paliwa na szynie CR byla luzna i troszke wariowal silnik , ale juz jest poprawiona . Przelacznik zespolony pod kierownica , 2 razy padl czujnik skretu kola  kierownicy i ESP wylaczylo , no i elektryczna pompa serwa kiery kaput ..a tak to w sumie lata to dosc dobrze z 4 biegowym automatem , biorac pod uwage wartosc auta..nie widze powodu sie go pozbyc.


KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

http://www.bikepics....mbers/rysiek24/

#22 jeszua

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Topic Starter
  • Super-Moderatorzy
  • 9311 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 28 czerwiec 2004
  • Skąd:Namur

Napisano śro, 11 lip 2018 - 19:20

oki, dziś na parkingu zagościł c5 II 2008 2.0 hdi exclusive na hydro III. mam nadzieję, że będzie ok - z pewnością lepszy niż 1.6, pod każdym względem, poza płaceniem belgom podatków...

 

nawiasem mówiąc gdybym nie znalazł c5 na hydro, pod uwagę brałbym chyba tylko mondeo, pewnie 1.8-2.0; jest ich dostępnych więcej, generalnie dla przedziału cenowego są lepiej wyposażone i mają mniejsze przebiegi. to jakby ktoś przypadkiem czytał wątek i chciał skorzystać. dla nas i tak najcenniejsze jest zawieszenie z cytryny, warte więcej niż 100 sesji z fizjoterapeutą

jsz


bezmotocyklowy


#23 wiciu_r

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 306 postów
  • Na FM od: 23 grudzień 2011
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:4TX, ADV 125

Napisano śro, 11 lip 2018 - 20:51

eee tam, bez fotek się nie liczy, a zawieszenie hydro porównaj sobie jak kogoś znajdziesz z Xm MKI , 

to mniej więcej tak jakbyś płynął drogą na grubym, dwuosobowym materacu



#24 jeszua

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Topic Starter
  • Super-Moderatorzy
  • 9311 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 28 czerwiec 2004
  • Skąd:Namur

Napisano śro, 11 lip 2018 - 21:11

miałem c5 mk 1 jako podstawę porównania, wystarcza nam  ;)

jsz


bezmotocyklowy


#25 Nitomen

    PROFESJONALISTA - zamykacz opon

  • Forumowicze
  • 6446 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 13 styczeń 2005
  • Skąd:ze kątowni
  • Motocykl:jest

Napisano wto, 17 lip 2018 - 07:30

Tylko ze to byly miszcze prostej , moja Xantia z 94 , kladla sie w zakrety jak nie jedna CBRka :) , mozna bylo progi przycierac: )  , ale fakt ze ani tzw torowiska czy progi zwalniajace, nie byly zupelnie odczuwalne..leciala jak po autostradzie.


KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

http://www.bikepics....mbers/rysiek24/




Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 Forumowiczów, 3 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |