Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Suzuki VL 1500 dekompresatory ,ustwienie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 damikss

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 104 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 01 listopad 2007
  • Skąd:Śląsk
  • Motocykl:Fz6 S2

Napisano śro, 16 maj 2018 - 11:22

Witam mam problem z dekompresatorami a raczej z odpalaniem.Czasem odpala 5 razy pod rzad a czasem nie ma siły zakręcić.

1.Jak ustawić krzywkę w przednim cylindrze ,rysunek z instrukcji podaje luz 6mm (D)(Mam rozumieć ze to luz na elektromagnesie?) Jeśli tak ustawie to krzywki ledwo co się podnoszą.

Jeśli ustawie, ze luzu na na elektromagnesie praktycznie nie ma, podnoszą się wyżej ale nie zauważyłem żeby motocykl odpalał łatwiej.


Myślałem że problem lezy w zlej regulacji linek ale linko chodzą leciutko nic nie haczy a czy elektro magnes jest odłączony czy nie motocykl pali tak samo.

Dopiero po wykręceniu świec rozrusznik kreci wesoło bez żadnych oporów.

Akumulator to nowy motobatt MBTX16U

Wiec pytanie na początek, jaki powinie być luz na elektromagnesie?(Teraz ustawiłem praktycznie bez żadnego luzu ,na filmikach w necie widzie, ze niektórzy mają te linki praktycznie wiszące a inni naciągnięte jak struny.

2.Czy może ktoś komu lekko odpala sprawdzić palcem u siebie czy jakiś luz występuje NA ELEKTROMAGNESIE, góra -dół

ps.posiłkowałem sie tym poradnikiem http://www.moccsplac...comp/decomp.htm ale niewiele wniósł .Po odłączeniu przewodów świec nie widzę różnicy w łatwości odpalenie czy z dekompresatorami czy bez.

ps2.Czy ktoś kto dobrze zna angielski mógłby mi przetłumaczyć po polsku opis nad rysunkiem .

 

Załączone pliki


Gilera Eaglet, HondA Cbr 125,Piaggio 125,Kawasaki EN 500,Honda Deauville 650,Kawasaki El 250,Suzuki VL 800, Yamaha FZ 6 S2...

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |