Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Potrzebna pomoc * Grzeje się rama , siedzenie i buty BMW S1000RR


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 whitenakedbmw

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 12 postów
  • Na FM od: 13 luty 2017
  • Skąd:Głogów
  • Motocykl:BMW K1300R

Napisano śro, 18 kwi 2018 - 19:46

Witajcie 

 

Potrzebuję pomocy , grzeje się mi RR nie silnik tylko rama , podnuszki , siedzenie, jak jadę to buty się tak nagrzewają , że aż parzą w stopy. Nie wspomnę o jajkach. Silnik temperatura 72/80/90/100 , dopiero jak zaczynam pedzić około 170/200 powiew wiatru schładza. Ale prędkość 40/60/100/120 to maskra. MA przejechane 14 tys km. rok 2017. Mam ją od nowości nic wcześniej się takiego nie działo. 

 

Pozdrawaim 



#2 wiciu_r

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 367 postów
  • Na FM od: 23 grudzień 2011
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:4TX, Pitek 250

Napisano śro, 18 kwi 2018 - 19:50

Kiedyś chciałem BMW, ale zraziła mnie elektronika. 

Twoje moto ma złącze OBD?

 

 

Chyba powinno pokazać działanie termostatu. Koszt niewielki. 

Pozdro



#3 whitenakedbmw

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 12 postów
  • Na FM od: 13 luty 2017
  • Skąd:Głogów
  • Motocykl:BMW K1300R

Napisano śro, 18 kwi 2018 - 19:53

Kiedyś chciałem BMW, ale zraziła mnie elektronika. 

Twoje moto ma złącze OBD?

 

 

Chyba powinno pokazać działanie termostatu. Koszt niewielki. 

Pozdro

Był komputer podłanczany , żadnych uster , czy grzania się , silnik ok i temperatury silnika też 



#4 wiciu_r

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 367 postów
  • Na FM od: 23 grudzień 2011
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:4TX, Pitek 250

Napisano śro, 18 kwi 2018 - 20:03

Przyznam, że poświęciłbym 5 stówek i oddał do niezależnego serwisu na regulację. 

Jak jest gaźnik to mam odwagę sam się zabierać, ale zależności elektroniki mnie przerastają. 

Pewnie dlatego skończyłem na TDM-ce... 

Sorry, ale gdybał nie będę bo mogę zaszkodzić.



#5 whitenakedbmw

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 12 postów
  • Na FM od: 13 luty 2017
  • Skąd:Głogów
  • Motocykl:BMW K1300R

Napisano śro, 18 kwi 2018 - 20:10

Przyznam, że poświęciłbym 5 stówek i oddał do niezależnego serwisu na regulację. 

Jak jest gaźnik to mam odwagę sam się zabierać, ale zależności elektroniki mnie przerastają. 

Pewnie dlatego skończyłem na TDM-ce... 

Sorry, ale gdybał nie będę bo mogę zaszkodzić.

W tym sęk , że nie chodzi o silnik i regulacje , 



#6 wiciu_r

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 367 postów
  • Na FM od: 23 grudzień 2011
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:4TX, Pitek 250

Napisano śro, 18 kwi 2018 - 20:24

To co piszesz jest moim zdaniem nierealne. 

Silnik generuje ciepło, które poprzez korpus i chłodnicę się uwalnia w przestrzeń. 

Nie znam Twojego motka, ale zasada jest prosta. Spalanie benzyny w cylindrach grzeje obudowę, ciecz chłodzącą, kolektory wydechowe i tłumiki. 

Nic więcej i to jest stałe. Złe spalanie może to zmienić o 10%, a awaria termostatów o 100%. 

Jak ustawiam gaźnik to nawet bawię się pirometrem z Lidla dla pomiaru temperatury kolektora wydechowego 3cm od cylindra.  

Jest jeszcze podejrzenie nieodpowiedniego paliwa, przy którym komp nie może skorygować liczby oktanowej. 

Tu znany mi temat Golfa VI, który zatankował okazjonalnie coś około 74 oktan.


Użytkownik wiciu_r edytował ten post śro, 18 kwi 2018 - 20:25


#7 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12405 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano śro, 18 kwi 2018 - 21:50

Napisz do producenta, ze temperatura silnika przenosi ci sie na rame, niech znajda w jak sposob jest to mozliwe.



#8 _Monter_

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Super-Moderatorzy
  • 9075 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 08 marzec 2005
  • Skąd:Giżycko/Steinfeld
  • Motocykl:Mean Streak

Napisano czw, 19 kwi 2018 - 05:28

Zmień kombinezon i załóż wentylowane buty bo to o czym piszesz jest po prostu fizycznie niemożliwe.


TT

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...


#9 filipr

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2862 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 10 czerwiec 2008
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Yamaha R6

Napisano czw, 19 kwi 2018 - 20:50

To nie jest odosobniony przypadek: http://www.s1000rrfo...sue-2015-a.html
Albo tu:
http://www.s1000rrfo...-hot-frame.html

Pozdr.
F.

#10 wiciu_r

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 367 postów
  • Na FM od: 23 grudzień 2011
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:4TX, Pitek 250

Napisano czw, 19 kwi 2018 - 20:59

To podejrzewam głupiejący komputer i złe spalanie. Weźcie dobry pirometr i sprawdźcie w tym samym miejscu (3-5cm od wyjścia z cylindrów) 

temperaturę kolektorów wydechowych (dobrego i "złego" BMW). Nie pamiętam jak w innych, ale w swojej 125 absolutne maximum wyniosło 208 stopni, a norma to 160.



#11 Tommo

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1387 postów
  • Wiek: 45
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer, VS1400

Napisano czw, 19 kwi 2018 - 21:45

Kolektor wydechowy to się do 800 stopni może nagrzać :)

A ten motocykl nie jest jeszcze na gwarancji?


Audi Sport


#12 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12405 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano czw, 19 kwi 2018 - 22:01

Z tego co wyczytalem na forum goracy kolektor wydechowy ogrzewa dodatkowo rame i podnozki, a silnik chodzi w wyzszej temperaturze niz przecietna.



#13 _Monter_

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Super-Moderatorzy
  • 9075 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 08 marzec 2005
  • Skąd:Giżycko/Steinfeld
  • Motocykl:Mean Streak

Napisano pią, 20 kwi 2018 - 07:29

W tych linkach co podał filipr piszą, że karbonowe nakładki na ramę w dużym stopniu rozwiązują problem gorącej ramy.
Poza tym bardzo nietypowe zjawisko.


TT

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...


#14 filipr

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2862 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 10 czerwiec 2008
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Yamaha R6

Napisano pią, 20 kwi 2018 - 07:40

Tak, też wyczytałem, że nakładki carbonowe na ramę pomagają. Mam nawet na sprzedaż, ale niestety osłony carbonowe baku a nie ramy... 

Za to pięknie by się komponowały z osłonami ramy hahaha :)

W razie czego mogę podpytać chłopaków czy nie mają takich osłon ramy do sprzedania, bo nowe kosztują krocie. 

 

Pozdr.

F. 



#15 whitenakedbmw

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 12 postów
  • Na FM od: 13 luty 2017
  • Skąd:Głogów
  • Motocykl:BMW K1300R

Napisano pią, 20 kwi 2018 - 12:58

Kolektor wydechowy to się do 800 stopni może nagrzać :)

A ten motocykl nie jest jeszcze na gwarancji?

Jest , raz już byłem , stwierdzili że chłodnica brudna , umyli i nic to niezmieniło. Mam przyjechać jeszcze raz , ale chcę sprawdzić wszystkie możliwośći ponieważ , za nim pojadę   che być pewien i nie dam się już zbyć .






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |