Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

KTM LC4 400 manual/service/owners

LC4 KTM LC 400 Hard Enduro

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#1 Natalia Cattiva

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 590 postów
  • Na FM od: 09 styczeń 2016
  • Skąd:Piaskownica
  • Motocykl:KTM LC4

Napisano pon, 12 lut 2018 - 20:01

No i nawet mi zebralo sie na amory.. niebawem Ballentines day etc :) stad pomysl zalozenia tematu poswieconego nowemu obiektowi westchnien.. LC4 /400, ponizej manual..

 

https://mega.nz/#!M0...Iw6p_KBp0qrQzZs

 

Jesli ktos obcowal z tym modelem chetnie poczytam.

 

 

Załączone pliki


Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

 


#2 niwy

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 795 postów
  • Wiek: 9
  • Na FM od: 30 grudzień 2009
  • Skąd:022
  • Motocykl:VTXę 125

Napisano pon, 12 lut 2018 - 20:08

ta kiera jakoś nisko, albo mnie się zdaje.

Rozumiem że to Twój?



#3 Natalia Cattiva

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 590 postów
  • Na FM od: 09 styczeń 2016
  • Skąd:Piaskownica
  • Motocykl:KTM LC4

Napisano pon, 12 lut 2018 - 20:17

Narazie jest wszystko na swoim miejscu, dopiero sie bedziemy dopieszczac :)


Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

 


#4 niwy

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - klepiący zaworami

  • Forumowicze
  • 795 postów
  • Wiek: 9
  • Na FM od: 30 grudzień 2009
  • Skąd:022
  • Motocykl:VTXę 125

Napisano pon, 12 lut 2018 - 20:23

no to gratuluję ;)

 

uderz na priv jak potrzebujesz "eksploatacji" 



#5 przemek96

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - pożeracz gumy

  • Forumowicze
  • 2709 postów
  • Na FM od: 30 maj 2008
  • Skąd:Wwa
  • Motocykl:Heretyk Buła i Gruz

Napisano pon, 12 lut 2018 - 20:28

To mi się kolejka wydłużaaa :P Gratuluję i czekam na karnioszkę, opić trzeba!



#6 michoa

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Forumowicze
  • 5268 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 08 luty 2008
  • Skąd:EZD
  • Motocykl:trx450r,sfera50, atc250R

Napisano pon, 12 lut 2018 - 21:06

tragedia nic do tego nie ma 

cylindry elko tylko oryginał , tłoki mahle tylko oryginał , korba od 620 nie pasuje i tylko oryginał , koszty utrzymania wyższe niż cr500 bo jak się coś sypnie to serwis ktm który do tego nie produkuje części do motocykli starszych niż 10 lat i nawet oni mogą mieć problem coś załatwić :D   stare purchawy styrane gaźniki dellorto , pali jak smok i nie jedzie wycierają się przepustnice , starter pod prąd i problemy z deko odpalanie horror....

 

SC jeszcze ale to wygląda na jakieś motane gs więc wagowo średnio mocą też nie grzeszy , wygląd kwestia gustu to co kto lubi :D

kupowanie takiego motocykla teraz to brutalne sado macho dla mnie coś jak kupić teraz wr400f albo te610 bez pompy oleju , delikatny motocykl bez części ....... 10 lat temu jak nic nie było a xr600 czy 400 kosztowały nieludzkie sumy to miało sens ale teraz ? 

 

chyba że powiesić na ścianę bo jeździć bym nie chciał :D

 

ja to pamiętam temat z tym w roli głównej na forum jak ktoś miał problem z korbą nie mógł dostać i wbili tuilejkę i korba pękła i silnik w kontener , to było naście lat temu i nie było korby a teraz ? 


Użytkownik michoa edytował ten post pon, 12 lut 2018 - 21:17

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku 

 

http://miszczua.cba.pl

 


#7 Natalia Cattiva

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 590 postów
  • Na FM od: 09 styczeń 2016
  • Skąd:Piaskownica
  • Motocykl:KTM LC4

Napisano pon, 12 lut 2018 - 22:59

To mi się kolejka wydłużaaa :P Gratuluję i czekam na karnioszkę, opić trzeba!

Dziekuje :)

Nic Ci sie nie wydluza, w warsztacie kazdy ma swoj czas i swoje miejsce, nie ma przeskakiwania kolejki. 



tragedia nic do tego nie ma 

cylindry elko tylko oryginał , tłoki mahle tylko oryginał , korba od 620 nie pasuje i tylko oryginał , koszty utrzymania wyższe niż cr500 bo jak się coś sypnie to serwis ktm który do tego nie produkuje części do motocykli starszych niż 10 lat i nawet oni mogą mieć problem coś załatwić :D   stare purchawy styrane gaźniki dellorto , pali jak smok i nie jedzie wycierają się przepustnice , starter pod prąd i problemy z deko odpalanie horror....

 

SC jeszcze ale to wygląda na jakieś motane gs więc wagowo średnio mocą też nie grzeszy , wygląd kwestia gustu to co kto lubi :D

kupowanie takiego motocykla teraz to brutalne sado macho dla mnie coś jak kupić teraz wr400f albo te610 bez pompy oleju , delikatny motocykl bez części ....... 10 lat temu jak nic nie było a xr600 czy 400 kosztowały nieludzkie sumy to miało sens ale teraz ? 

 

chyba że powiesić na ścianę bo jeździć bym nie chciał :D

 

ja to pamiętam temat z tym w roli głównej na forum jak ktoś miał problem z korbą nie mógł dostać i wbili tuilejkę i korba pękła i silnik w kontener , to było naście lat temu i nie było korby a teraz ? 

Wszystko jest, tylko trzeba wiedziec jak i gdzie. Nie marudz juz bo Ci kozy wygasna :)

Tak miocha wiem, ze twoje sprzety smigaja najlepiej i czesci leza na ulicy :)


Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

 


#8 michoa

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Forumowicze
  • 5268 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 08 luty 2008
  • Skąd:EZD
  • Motocykl:trx450r,sfera50, atc250R

Napisano wto, 13 lut 2018 - 07:46

no to zapodaj gdzie i jakie ceny bo kumpel niedawno na to samo się napalał może jestem w błędzie ....

 

serio jestem ciekaw bo 10 lat temu to był bardzo problematyczny motocykl ze znalezieniem gratów ale widocznie stał się tak zajebisty że wznowili produkcję :D  tłok i gar wiem że były oemy jak kumpel chciał swojego remontować ale ktm kazał 2 tygodnie czekać i ceny totalnie z innej galaktyki  ale na korbę ręce rozłożyli ........


Użytkownik michoa edytował ten post wto, 13 lut 2018 - 07:56

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku 

 

http://miszczua.cba.pl

 


#9 FIS

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 960 postów
  • Na FM od: 29 maj 2012
  • Skąd:opolskie

Napisano wto, 13 lut 2018 - 08:59

Tłok zamiennik lekko ponizej 6 stów.

Zawory ori po dwiesta.

Korba dostepna... w zamienniku 6 stówek.

Korba i tłok w ori dostepne również...

 

Przepustnica ma problem bo sie pod sruba regulacji wolnych obrotów wystukuje.

Kołek z mosiadzu zalatwia sprawe - 15 minut roboty... moglem dac stalowy, ale po co ma tam korodowac...

 

Ciezko uszczelnić pod srubą komore plywakową i se pokapuje, ale spokojnie... nowa uszczeleczka fibrowa powinna pomóc.

Odpala od strzała.. czy zimny, czy ciepły.

Przepustnica może sie wyrabiać jak sie dzwigni akceleratora nie smaruje.

Ten gażnik to pozadna robota tylko sama konstrukcja kuleje troche, niedorobiona jak na wlochów przystało - cos a'la Alfa Romeo 156 V6

No i przestał ze 3 lata w szopie to troche mu sie gaznik zasyfił...

 

Sruba od tylnego amora była wykrecona co dało luz na kole w granicach 6 centymetrów, co właściciel potwierdził, że miał tam luz jak byk... wiec niby zawias do roboty....

Po dokreceniu czuć ze sucho, a luz zniknął.

Naped nowy... przód suchy, koła proste...

 

Aku był martwy.

Prostownik stwiedził, że amen.

Piec razy go tak smyrałem pradem, az odżył.

Po naładowaniu test przeszedł na 80%.

Normalnie, az uwierzyc nie mogłem...

Teraz kreci jak głupi. Firma Banner... czy jakoś tak...

Prostownik Optimate PRO-S.

 

 

Kiera nisko - fakt.

chu*owo sie lata na stojaco...

Niwy ile to podnieść? 25mm?? Może być??


Użytkownik FIS edytował ten post wto, 13 lut 2018 - 09:10

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia''


#10 Tommo

    MOTONITA - głaszczący manetkę

  • Forumowicze
  • 1529 postów
  • Wiek: 45
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer, VS1400

Napisano wto, 13 lut 2018 - 09:26

Będzie żyć. Wpadła w dobre ręce więc tym bardziej. Gratki Natka.


Audi Sport


#11 Natalia Cattiva

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 590 postów
  • Na FM od: 09 styczeń 2016
  • Skąd:Piaskownica
  • Motocykl:KTM LC4

Napisano wto, 13 lut 2018 - 16:32

Będzie żyć. Wpadła w dobre ręce więc tym bardziej. Gratki Natka.

Wielkie dzieki :)

'Dobre' to malo powiedziane..

Ja juz jestem zadowolona :)


Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

 


#12 michoa

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Forumowicze
  • 5268 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 08 luty 2008
  • Skąd:EZD
  • Motocykl:trx450r,sfera50, atc250R

Napisano śro, 14 lut 2018 - 07:30

 

 

Ten gażnik to pozadna robota tylko sama konstrukcja kuleje troche, niedorobiona jak na wlochów przystało - cos a'la Alfa Romeo 156 V6

No i przestał ze 3 lata w szopie to troche mu sie gaznik zasyfił...

 

gówniana jak każde dellorto włosi to roibią dobry makaron i bunga bunga a motoryzację to powinni zostawić japończykom i niemcom -taki znak zorro nudny do bólu ale fiat mógły się od niego bezawaryjności uczyć :D 

 

sam coś o tym wiem mam piaggio i kaszlaka , do kaszlaka polskie części rzemieślnicze to jeszcze ale włoski magnet marelli to jest dramat.....

 

owszem sprzęt z tymi gaźnikami jest jadowity ale one są tragiczne jakościowi coś jak chińszyzna.......fakt można go zastąpić tm40 tylko że parę zł kosztuje .....

 

Tłok zamiennik lekko ponizej 6 stów.

Zawory ori po dwiesta.

Korba dostepna... w zamienniku 6 stówek.

Korba i tłok w ori dostepne również...

 

daj jakiegoś linka serio , bo ja kumplowi tą paść odradziłem ( nie ten konkretnie ale napalił się na lc4 i trafił jakiegoś 400 za grosze ) będzie człowiek wiedział na przyszłość......

 

 

Aku był martwy.

 

czyli to najbardziej pedalska wersja egs , toć taki xt z napisem ktm .......było brać 620SC chyba że serio jakiś hajs śmieszny albo chodziło żeby tego nie kopać z lewej :D 


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku 

 

http://miszczua.cba.pl

 


#13 FIS

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 960 postów
  • Na FM od: 29 maj 2012
  • Skąd:opolskie

Napisano śro, 14 lut 2018 - 10:06

Miocha - znamy już Twoje zdanie - z którego wynika, że trzeba kupić Hąde i tylko Hądę.  :)

 

Odnosnie cen cześci - to sa ceny ogólnodostepne znalezione w jakims tam warsztacie (nawet nie wiem w którym bo Natka to ogarnia)- czyli zawyżone.

Szukamy jeszcze czegoś taniej, po hurtowniach w Europie.

Bo wychodze z założenia ze jak to lezy na półce w normalnym warsztacie w PL.To w hurcie za zachodzie powinno być taniej.

Na razie nie ma mowy o jakimkolwiek grzebaniu w nim, bo sa pilniejsze sprawy, wiec czasu jak lasu na ogarnianie tematu.

 

 

"albo chodziło żeby tego nie kopać z lewej  :D " - z prawej chyba powinno być...  :D 


Użytkownik FIS edytował ten post śro, 14 lut 2018 - 10:10

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia''


#14 dardes

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 74 postów
  • Na FM od: 06 maj 2014
  • Skąd:Warka
  • Motocykl:MTS1200 WR450F MZTS ...

Napisano śro, 14 lut 2018 - 10:22

Graty! :-)

W weekend jedziemy po LC4 640 dla kolegi ;-)

 

A ja przymiarki robię do 1290, wiosna może być pomarańczowa ;-)



#15 qpa

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2978 postów
  • Na FM od: 12 czerwiec 2005
  • Skąd:Lbn
  • Motocykl:wsk

Napisano śro, 14 lut 2018 - 17:24

w tym lc4 kopka była z lewej jak w wsk :)



#16 Natalia Cattiva

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 590 postów
  • Na FM od: 09 styczeń 2016
  • Skąd:Piaskownica
  • Motocykl:KTM LC4

Napisano śro, 14 lut 2018 - 20:10

w tym lc4 kopka była z lewej jak w wsk :)

Racja - kick z lewej, ale stoisz i kopiesz prawa (FIS o tym mowil)  :) Noo chyba ze masz prawa rozwalona - a mi lewa do kopania pasi idealnie :)



Graty! :-)

W weekend jedziemy po LC4 640 dla kolegi ;-)

 

A ja przymiarki robię do 1290, wiosna może być pomarańczowa ;-)

Dzieki Darek - oi PORAMANCZOWO to wszystko widze :)



Miocha - znamy już Twoje zdanie - z którego wynika, że trzeba kupić Hąde i tylko Hądę.  :)

 

Odnosnie cen cześci - to sa ceny ogólnodostepne znalezione w jakims tam warsztacie (nawet nie wiem w którym bo Natka to ogarnia)- czyli zawyżone.

Szukamy jeszcze czegoś taniej, po hurtowniach w Europie.

Bo wychodze z założenia ze jak to lezy na półce w normalnym warsztacie w PL.To w hurcie za zachodzie powinno być taniej.

Na razie nie ma mowy o jakimkolwiek grzebaniu w nim, bo sa pilniejsze sprawy, wiec czasu jak lasu na ogarnianie tematu.

 

 

"albo chodziło żeby tego nie kopać z lewej  :D " - z prawej chyba powinno być...  :D 

CHOUDA przez 'CH' sie pisze - chyba, ze mowa o Afryce :)


Użytkownik Natalia Cattiva edytował ten post śro, 14 lut 2018 - 20:08

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

 


#17 qpa

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2978 postów
  • Na FM od: 12 czerwiec 2005
  • Skąd:Lbn
  • Motocykl:wsk

Napisano śro, 14 lut 2018 - 20:10

To musisz być wysoka jak kopiesz prawą nogą :) 



#18 Natalia Cattiva

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 590 postów
  • Na FM od: 09 styczeń 2016
  • Skąd:Piaskownica
  • Motocykl:KTM LC4

Napisano śro, 14 lut 2018 - 20:16

178 robi swoje :) 


Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

 


#19 michoa

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Forumowicze
  • 5268 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 08 luty 2008
  • Skąd:EZD
  • Motocykl:trx450r,sfera50, atc250R

Napisano śro, 14 lut 2018 - 20:24

 

Miocha - znamy już Twoje zdanie - z którego wynika, że trzeba kupić Hąde i tylko Hądę.   :)

 

 

wszystko kwestia ile to kosztowało to wtedy można mówić o alternatywie bo jak kosztował 2kpln to faktycznie lepsza opcja niż dt :D 


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku 

 

http://miszczua.cba.pl

 


#20 Natalia Cattiva

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 590 postów
  • Na FM od: 09 styczeń 2016
  • Skąd:Piaskownica
  • Motocykl:KTM LC4

Napisano śro, 14 lut 2018 - 20:37

Miocha, ja wiem, ze we wszystkim widzisz cos na 'P' (z naciskiem na piwo i parowki..), zatem nie trac TU czasu na podpisy pod tym PEDALSKIM LC, tylko dorzuc sobie do kozy i szukaj swojego wymarzonego rodzynka za 500 - zeby ci go ktos nie sprzatnal spod nosa :) 


Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |