Skocz do zawartości


Zdjęcie

Magiczna CRF 450


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 bartek0231

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 28 postów
  • Na FM od: 07 sierpień 2014
  • Skąd:Małopolska

Napisano śro, 10 sty 2018 - 21:03

Cześć, mój "problem" polega na tym że moja Honda CRF jak postoi 3 dni to już nie zapali, lecz kiedy ją odpale od samochodu (na popych) po przejechaniu przez pół wsi to będzie działać dopóki będę ją odpalał (1-2 kopnięcie zimna czy ciepła) przynajmniej raz na 2 dni. Gaźnik jest czysty, zawory wporządku, uszczelka pod głowicą jest, nie kopci. W czym może być problem ?

 

(CRF 450 2005r. - nie polecam)



#2 WSR

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • Forumowicze
  • 444 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 24 sierpień 2004
  • Skąd:zachodniopomorskie
  • Motocykl:żwawy oraz niemrawe :)

Napisano czw, 11 sty 2018 - 13:55

W samochodach podobne problemy daje padający czujnik wału.



#3 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 11985 postów
  • Wiek: 68
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano czw, 11 sty 2018 - 17:15

Slaba bateria zima tez daje takie problemy.



#4 nabokow

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 286 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 27 czerwiec 2006
  • Skąd:Dolny Śląsk

Napisano pią, 12 sty 2018 - 13:42

Kręcisz rolgazem przed odpalaniem?


Spoiler

#5 bartek0231

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 28 postów
  • Na FM od: 07 sierpień 2014
  • Skąd:Małopolska

Napisano pią, 12 sty 2018 - 17:41

Kręcisz rolgazem przed odpalaniem?

Nie, ale tak też próbowałem.



#6 Arczi919

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 107 postów
  • Na FM od: 05 lipiec 2016
  • Skąd:Krynica
  • Motocykl:Gsxr l4

Napisano pią, 12 sty 2018 - 20:00

Sprawdź czy po trzech dniach postoju będzie miała iskrę przy próbie odpalenia. To pomoże trochę możliwości odrzucić.
Tylko sprawdź przed organizowaniem kuligu przez pół wsi

Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Arczi919 edytował ten post pią, 12 sty 2018 - 20:00


#7 bartek0231

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 28 postów
  • Na FM od: 07 sierpień 2014
  • Skąd:Małopolska

Napisano pią, 12 sty 2018 - 20:23

Slaba bateria zima tez daje takie problemy.

Bateria? Nie bardzo rozumiem o co chodzi.


Sprawdź czy po trzech dniach postoju będzie miała iskrę przy próbie odpalenia. To pomoże trochę możliwości odrzucić.
Tylko sprawdź przed organizowaniem kuligu przez pół wsi

Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka

Ma iskre caly czas, sprawdzałem zanim założyłem ten temat.


Użytkownik bartek0231 edytował ten post pią, 12 sty 2018 - 21:24


#8 nabokow

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 286 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 27 czerwiec 2006
  • Skąd:Dolny Śląsk

Napisano sob, 13 sty 2018 - 14:57

Nie, ale tak też próbowałem.

I np po sześciu przekręceniach rolgazem też w ogóle się nie odzywa?

Świeca jest mokra po takiej próbie?


Spoiler

#9 Arczi919

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 107 postów
  • Na FM od: 05 lipiec 2016
  • Skąd:Krynica
  • Motocykl:Gsxr l4

Napisano sob, 13 sty 2018 - 16:02

Bateria? Nie bardzo rozumiem o co chodzi.

Ma iskre caly czas, sprawdzałem zanim założyłem ten temat.

Jeśli jest iskra, sprawdź jak wyżej z rolgazem, następnie czy zalało świece, jeśli ją zalało spróbuj podmienić (iskra może być kiepska pod kompresją), jeśli świeca sucha to problem w gaźniku. Jak masz możliwość to sprawdź ciśnienie sprężania (na zimnym, na ciepłym silniku).

Wysłane z mojego Cat'a S60 przy użyciu Tapatalka

#10 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 11985 postów
  • Wiek: 68
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano sob, 13 sty 2018 - 19:41

Slaby akumulator czyli bateria nie da ci iskry pod cisnieniem w niskiej temperaturze i sporej wilgotnosci ( w okresie zimy i wiosny typowe ) wystarczajacej do zapalenia silnika. Czy teraz zrozumiale ?

Jak widze w tv zima w Polsce przypomina teraz mokre przedwiosnie, kiedy mamy najwiecej watkow o niemoznosci odpalenia silnikow motocyklowych.

Oprocz tego powodem moze byc kiepskie sprezanie i niedzialajace prawidlowo ssanie w gaznikach.



#11 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 8996 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano sob, 13 sty 2018 - 19:43

Adam, CRFy nie mają aku.


Why... So... Serious
 

#12 bartek0231

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 28 postów
  • Na FM od: 07 sierpień 2014
  • Skąd:Małopolska

Napisano sob, 13 sty 2018 - 20:14

I np po sześciu przekręceniach rolgazem też w ogóle się nie odzywa?

Świeca jest mokra po takiej próbie?

 

Świeca jest mokra, raz na czas (rzadko) jak kopne to nawet jest dźwięk jakby już "startował".

Adam, CRFy nie mają aku.

Stąd właśnie moje pytanie.



#13 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 8996 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano sob, 13 sty 2018 - 20:20

Może być świeca, nawet jak jest iskra. U mnie w CRF był taki objaw że paliła idealnie na zimnym ale jak tylko się rozgrzała to gasła. Świeca.


Why... So... Serious
 

#14 Bimbak

    MOTONITA - głaszczący manetkę

  • Forumowicze
  • 1582 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 21 czerwiec 2008
  • Skąd:Śrem
  • Motocykl:GSX-R 750 K7

Napisano nie, 14 sty 2018 - 13:51

Tylko że jak problem jest na zimnym to z elektrycznych chochlików albo stykówka albo problemy z masą. Lekko zaśniedziałe styki lub połączenie masowe mogą dać takie efekty. Chociaż prędzej bym widział coś paliwem skoro pali na pych.



#15 nabokow

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 286 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 27 czerwiec 2006
  • Skąd:Dolny Śląsk

Napisano nie, 14 sty 2018 - 15:03

 

Świeca jest mokra, raz na czas (rzadko) jak kopne to nawet jest dźwięk jakby już "startował".

Świeca jest odpowiednia?

Jeśli się odzywa, to próbuj jeszcze kilka razy przekręcić rolgazem i znów próba odpalenia. Ew. kilka razy to powtórz.


Spoiler

#16 qpa

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2861 postów
  • Na FM od: 12 czerwiec 2005
  • Skąd:Lbn
  • Motocykl:wsk

Napisano nie, 14 sty 2018 - 16:47

Albo stara szkoła opalania każdego singla 4t, odkręcamy kranik czekamy aż gaźnik się napełni, zamykamy i kładziemy motocykl na prawy bok aż pocieknie paliwo, odkręcamy kranik i odpalamy, może głupie ale działa :)



#17 michoa

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Forumowicze
  • 5042 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 08 luty 2008
  • Skąd:EZD
  • Motocykl:yfm200,sfera50, atc250R

Napisano nie, 14 sty 2018 - 18:12

crf nie ma akumulatora :D 

 

a jakie są objawy jak nie pali ? strzela kicha coś się dzieje czy po prostu cisza przy kopaniu ? jaka jest świeca po próbach nieudolnego odpalania ? 


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku 

 

http://miszczua.cba.pl

 


#18 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 11985 postów
  • Wiek: 68
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano nie, 14 sty 2018 - 19:56

Adam, CRFy nie mają aku.

Aaa, to przepraszam, nie siedze w tych sprzetach za gleboko :).

W takim wypadku za zbiornik energi el. sluzy duzy kondensator, wiec trzeba sprawdzic, oczyscic i przesmarowac wszystkie polaczenia elektryczne i z masa jak bimbak juz napisal.

Qupa, twoje metody to zwykle przelewanie gaznika, ktore w moich staruszkach robi b.dobrze naciskajacy plywak piprztyk zwany po angielsku "tickler".

Ostro przelewasz i musi zapalic. W obecnych warunkach przewod WN i fajka swiecy tez moga byc podejrzane, jak juz zapalisz to sprawdz w ciemnosci czy jakies iskry po przewodzie ci nie lataja.



#19 michoa

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Forumowicze
  • 5042 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 08 luty 2008
  • Skąd:EZD
  • Motocykl:yfm200,sfera50, atc250R

Napisano nie, 14 sty 2018 - 20:49

 

Ostro przelewasz i musi zapalic.

 

ja jakbym w mojej xr600 tak zrobił to buta szukałbym w sąsiedniej wsi u kogoś w szybie od chaty więc nie wiem czy to dobry pomysł :D 


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku 

 

http://miszczua.cba.pl

 


#20 nabokow

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 286 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 27 czerwiec 2006
  • Skąd:Dolny Śląsk

Napisano nie, 14 sty 2018 - 21:51

Albo stara szkoła opalania każdego singla 4t, odkręcamy kranik czekamy aż gaźnik się napełni, zamykamy i kładziemy motocykl na prawy bok aż pocieknie paliwo, odkręcamy kranik i odpalamy, może głupie ale działa :)

Tam jest pompka przyspieszająca, więc niepotrzebne są takie zabawy, wystarczy pokręcić rolgazem.

 

Aaa, to przepraszam, nie siedze w tych sprzetach za gleboko :).

W takim wypadku za zbiornik energi el. sluzy duzy kondensator

To jest cross na gaźniku, więc kondensatora też nie ma ;)

 

 

ja jakbym w mojej xr600 tak zrobił to buta szukałbym w sąsiedniej wsi u kogoś w szybie od chaty więc nie wiem czy to dobry pomysł :D

Nie zdarzyło mi się żeby jakaś CRFa mi odbiła.


Spoiler




Użytkownicy przeglądający ten temat: 7

0 Forumowiczów, 7 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |