Skocz do zawartości


Zdjęcie

CB600 Hornet zmiana silnika z PC25 na PC36


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 betus

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 13 postów
  • Na FM od: 22 marzec 2017
  • Skąd:Sępólno Krajeńskie

Napisano czw, 28 gru 2017 - 15:15

Witam !

Mam CB600 Hornet z 98 roku ze słabą kompresją na wszystkich garach. Chciałbym wymienić go w całości, i znalazłem silnik PC36. Czy jest możliwość zamiany tych silników ?

Dodam że w "nowym" nie ma pokrywy bocznej i miski olejowej. Czy będą one pasowały z PC25 do PC36 ??

W moim PC25 również nie ma patentu pod wydechem (nie wiem co to jest, chłodnica oleju, lub EGR).

I kwestia gaźników, czy będą pasować ?

Czy da się to jakoś złożyć bez większych problemów ?? 

 

Pozdrawiam !

 



#2 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 8989 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano czw, 28 gru 2017 - 15:21

Masz silnik PC25 w hornecie? To powiem Ci że to jakiś przeszczep bo to silnik od CBR F2, a do pierwszych hornetów szły te same silniki co w F3, czyli PC31.

 

Tak czy siak pokrywa boczna powinna pasować. Miska w PC25 jest płytsza wzgledem PC31 ale też pasuje, więc i do PC36 powinna podejść. Trzeba tylko pamiętać żeby przełożyć smoka i bagnet w komplecie.


Why... So... Serious
 

#3 betus

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 13 postów
  • Na FM od: 22 marzec 2017
  • Skąd:Sępólno Krajeńskie

Napisano pią, 29 gru 2017 - 10:23

A reszta, tz. licznik i elektryka ??



#4 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 8989 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano pią, 29 gru 2017 - 10:35

Pewności nie mam bo nie robiłem takiego przeszczepu, ale skoro i tak masz nieoryginalny silnik to można przypuszczać że elektronika nie stanowi problemu. A nie lepiej kupić silnik PC31 od cebry?


Why... So... Serious
 

#5 betus

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 13 postów
  • Na FM od: 22 marzec 2017
  • Skąd:Sępólno Krajeńskie

Napisano pią, 29 gru 2017 - 18:43

Ok, a jak bym zostawił cały dół od mojego, a wstawił tylko głowicę z tłokami i pierścieniami od "nowego" ?? korbowody mogły by zostać od mojego ?? Bo ten co mam na oku silnik jest za fajną kasę, a w moim brak jest jedynie dobrej kompresji ...



#6 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 8989 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano sob, 30 gru 2017 - 19:39

Ale tłoki muszą być spasowane z cylindrami żeby była kompresja. Nie masz pewności że jak wstawisz tłoki z innego moto to one będą miały odpowiedni luz względem cylindrów.

 

Jesteś pewien że za słabą kompresję w starym silniku nie odpowiada głowica?



Robiłeś próbę olejową?


Why... So... Serious
 




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 Forumowiczów, 2 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |