Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Dlaczego MIG 29 jest caly?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
104 odpowiedzi w tym temacie

#81 ArturKTK

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 1 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 14 październik 2014
  • Skąd:Łódź
  • Motocykl:będzie

Napisano nie, 24 gru 2017 - 14:58

sytuacja jest beznajdziejna,niestety.Wesolych Swiat.

 

 

Rzekł "patriota" patrząc w lustro ...



#82 Januszm

    MOTONITA - głaszczący manetkę

  • Forumowicze
  • 1594 postów
  • Wiek: 39
  • Na FM od: 19 grudzień 2002
  • Skąd:Bristol
  • Motocykl:Kilka

Napisano pon, 25 gru 2017 - 01:40

Ja myślę, że MIG jest cały bo tym razem Kain nie chciał zabić Abla :)



#83 ArturKTK

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 1 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 14 październik 2014
  • Skąd:Łódź
  • Motocykl:będzie

Napisano pon, 25 gru 2017 - 03:12

Kur...a ... Wystarczy pomyśleć ... Zerknij na jakikolwiek samolot pasażerski w trakcie postoju na lotnisku - skrzydła opadają ku dołowi ... Zobacz na ten sam samolot w locie - skrzydła są wygięte do góry - a teraz uruchom szare komórki i zrozum , że skrzydło samolotu ma zajebistą wytrzymałość na ruch góra dól , bo siła nośna działa na skrzydło w pionie i ten kawał metalu musi znieść zajebiste przeciążenia właśnie w pionie , jednocześnie mając odpowiedni profil stawia mały opór powietrzu które go "atakuje" .... Czego tu nie rozumieć ?? Wystarczy poczytać o katastrofach lotniczych - ile razy samoloty były zmuszone lądować po zderzeniu chociażby z ptakiem ?? I pierdolenie , że TU 154 był pierwotnie pomyślany jako bombowiec - super , ale jako bombowiec miał tylko wzmocnione podwozie , które miało mu umożliwiać lądowanie i startowanie z nieutwardzonych lądowisk a nie lądowanie na grzbiecie , co nastąpiło w Smoleńsku ..... Zobaczcie co się dzieje z samochodem zrzuconym dajmy na to z 5 metrów na koła , a jak wygląda ten sam samochód zrzucony na dach .... i będzie to tylko jedna siła - grawitacja .... a tutka zajebała w glebę z prędkością 250-270 km/h i w dodatku plecami .... Więc była i grawitacja i prędkość postępowa ....



Jerzyk - spójrz na to

 

 

 

Napiszę Ci tylko tyle , że zachodnie czyt amerykańskie samoloty tego nie potrafią - i teraz zadaj sobie pytanie jaka jest konstrukcja skrzydła MIG-a 29 , skoro wytrzymuje takie przeciążenia i umożliwia takie manewry .... resztę sobie dopisz - a jak masz chęć , to popatrz na YT co potrafią inne konstrukcje "ruskich" .... u amerykańców tego nie zobaczysz ....



I nie zapomnij , że samoloty pasażerskie tego nie potrafią .... Potem wyciągaj wnioski na ile wytrzymałe jest skrzydło MIG-a 29 a na ile Tu 154 .... Reszta na YT ...



#84 Tymot

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 2 postów
  • Na FM od: 19 kwiecień 2009
  • Skąd:rzeszow
  • Motocykl:bandit 1250

Napisano pon, 25 gru 2017 - 10:54

Z tym migiem to nie wiem ale z tu154 to przecież wyjaśnione już... wystarczy film obejrzeć

#85 Tommo

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1350 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer

Napisano pon, 25 gru 2017 - 13:02

Z tym migiem to nie wiem ale z tu154 to przecież wyjaśnione już... wystarczy film obejrzeć

Mówisz o tym?

 


Audi Sport


#86 bert

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 148 postów
  • Na FM od: 26 wrzesień 2006
  • Skąd:wrocław
  • Motocykl:suzi v-strom 650

Napisano pon, 25 gru 2017 - 13:42



Kur...a ... Wystarczy pomyśleć ... Zerknij na jakikolwiek samolot pasażerski w trakcie postoju na lotnisku - skrzydła opadają ku dołowi ... Zobacz na ten sam samolot w locie - skrzydła są wygięte do góry - a teraz uruchom szare komórki i zrozum , że skrzydło samolotu ma zajebistą wytrzymałość na ruch góra dól , bo siła nośna działa na skrzydło w pionie i ten kawał metalu musi znieść zajebiste przeciążenia właśnie w pionie , jednocześnie mając odpowiedni profil stawia mały opór powietrzu które go "atakuje" .... Czego tu nie rozumieć ?? Wystarczy poczytać o katastrofach lotniczych - ile razy samoloty były zmuszone lądować po zderzeniu chociażby z ptakiem ?? I pierdolenie , że TU 154 był pierwotnie pomyślany jako bombowiec - super , ale jako bombowiec miał tylko wzmocnione podwozie , które miało mu umożliwiać lądowanie i startowanie z nieutwardzonych lądowisk a nie lądowanie na grzbiecie , co nastąpiło w Smoleńsku ..... Zobaczcie co się dzieje z samochodem zrzuconym dajmy na to z 5 metrów na koła , a jak wygląda ten sam samochód zrzucony na dach .... i będzie to tylko jedna siła - grawitacja .... a tutka zajebała w glebę z prędkością 250-270 km/h i w dodatku plecami .... Więc była i grawitacja i prędkość postępowa ....

[...]

 

Panowie, nie powielajcie tych prawicowych bzdur, jakoby TU-154 był projektowany pierwotnie jako bombowiec.

TU-154 OD POCZĄTKU był projektowany tylko i wyłącznie jako samolot pasażerski i wg. założeń samolotu pasażerskiego budowany i nigdy nie miał być bombowcem..


Użytkownik bert edytował ten post pon, 25 gru 2017 - 13:43

"Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył." Stanisław Lem

"Problem z socjalizmem jest taki, że kiedyś kończą ci się cudze pieniądze." Margaret Thatcher

"Delfiny są inteligentniejsze od ludzi per capita." cracken001

 


#87 JERZYK-NYC

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Topic Starter
  • H-D
  • 566 postów
  • Wiek: 60
  • Na FM od: 12 sierpień 2012
  • Skąd:Krakow
  • Motocykl:kawasaki,sportster

Napisano pon, 25 gru 2017 - 13:53

a czy tu-154 nie byl kopia boeninga 727(tylko,ze kiepska)?

#88 Wopoz

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 42 postów
  • Wiek: 59
  • Na FM od: 06 maj 2009
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Honda ST 1100

Napisano pon, 25 gru 2017 - 14:30

a czy tu-154 nie byl kopia boeninga 727(tylko,ze kiepska)?


A jak coś jesz to czujesz smak czy myślisz że tak smakuje?

Nadużyłem słowa myślenie, ale może jest nadzieja.....

Użytkownik Wopoz edytował ten post pon, 25 gru 2017 - 14:32


#89 To_masz

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 137 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 04 wrzesień 2008
  • Skąd:ZGORZAŁA
  • Motocykl:Bandit,EXC200

Napisano czw, 28 gru 2017 - 11:59

Widziałem zdjęcie MIGa zrobione z bliska nazajutrz po wypadku, był mocno zniszczony, ale nieporozrywany na żadne kawałki, kadłub pognieciony i pilot zdołał z niego wyjść dzięki drobnej posturze. Pilot wysiadł o własnych siłach, nogę uszkodził po tym jak potknął się już po opuszczeniu maszyny. Żadnego paliwa nie zabrakło, maszyna nie zawiodła.



#90 Geni

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 393 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 11 maj 2007
  • Skąd:wschodnie mazowsze
  • Motocykl:SR/CB

Napisano czw, 28 gru 2017 - 22:23

Jeżeli maszyna nie zawiodła i paliwa nie zabrakło, to mamy typowy CFIT, czyli najbardziej prawdopodobną przyczynę każdego wypadku lotniczego - błąd pilota. Szkoda, bo chłopak młody i jeżeli z jego winy MiG pójdzie na żyletki, to świetlanej kariery w naszej niezyciężonej armi mu już nie wróżę. Co do porównywania wytrzymałości konstrukcji MiG-a do pasażera, to pusty śmiech mnie ogarnia. Nawet wojskowe transportowce z założenia trochę mocniejszej konstrukcji potrafią się złożyć od zbyt gwałtownego manewru bez trafienia w cokolwiek np. nasz C-130, który zakończył chwalebnie służbę i stoi do dzisiaj chyba w Afganie, bo konstrukcja puściła po wykonaniu zbyt gwałtownego manewru podejścia do lądowania. Zresztą kto twierdzi, że skrzydło tutki oderwało się od uderzenia w drzewo jest naprawdę silnie niedouczony. Te skrzydło musiało dźwigać na sobie nie tylko statyczny ciężar samego samolotu i pokonywać opór areodynamiczny, ale przede wszystkim przenosić obciążenia wywołane przez gwałtowne wyrywanie samolotu do góry na granicy przeciągnięcia. W zajebiście wielkim skrócie - największe obciążenia konstrukcji występują przy przechodzeniu ze zniżania na wznoszenie, a jeżeli konstrukcja jest uszkodzona, to.... Wracjając do MiG-a. Pewnie się za jakiś czas dowiemy, że jego pilot zorientował się, że siedzi dupą w lesie oglądając szyszki za kokpitem. Innaczej by się z niego strzelał. No albo się nie dowiemy, bo przecież puszczono informację, że to był doświadczony pilot. Zadam otwarte pytanie - to ile wylatał w nocy i w takich warunkach pogodowych samodzielnie? Sądząc z nalotu mógł być to jego pierwszy taki lot w realu poza symulatorem.



#91 Wopoz

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 42 postów
  • Wiek: 59
  • Na FM od: 06 maj 2009
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Honda ST 1100

Napisano czw, 28 gru 2017 - 23:07

Jeżeli maszyna nie zawiodła i paliwa nie zabrakło, to mamy typowy CFIT, czyli najbardziej prawdopodobną przyczynę każdego wypadku lotniczego - błąd pilota. Szkoda, bo chłopak młody i jeżeli z jego winy MiG pójdzie na żyletki, to świetlanej kariery w naszej niezyciężonej armi mu już nie wróżę. Co do porównywania wytrzymałości konstrukcji MiG-a do pasażera, to pusty śmiech mnie ogarnia. Nawet wojskowe transportowce z założenia trochę mocniejszej konstrukcji potrafią się złożyć od zbyt gwałtownego manewru bez trafienia w cokolwiek np. nasz C-130, który zakończył chwalebnie służbę i stoi do dzisiaj chyba w Afganie, bo konstrukcja puściła po wykonaniu zbyt gwałtownego manewru podejścia do lądowania. Zresztą kto twierdzi, że skrzydło tutki oderwało się od uderzenia w drzewo jest naprawdę silnie niedouczony. Te skrzydło musiało dźwigać na sobie nie tylko statyczny ciężar samego samolotu i pokonywać opór areodynamiczny, ale przede wszystkim przenosić obciążenia wywołane przez gwałtowne wyrywanie samolotu do góry na granicy przeciągnięcia. W zajebiście wielkim skrócie - największe obciążenia konstrukcji występują przy przechodzeniu ze zniżania na wznoszenie, a jeżeli konstrukcja jest uszkodzona, to.... Wracjając do MiG-a. Pewnie się za jakiś czas dowiemy, że jego pilot zorientował się, że siedzi dupą w lesie oglądając szyszki za kokpitem. Innaczej by się z niego strzelał. No albo się nie dowiemy, bo przecież puszczono informację, że to był doświadczony pilot. Zadam otwarte pytanie - to ile wylatał w nocy i w takich warunkach pogodowych samodzielnie? Sądząc z nalotu mógł być to jego pierwszy taki lot w realu poza symulatorem.


Ale się naraziłeś kulfonom. Ładnie to ująłeś. Dzięki

#92 Tommo

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1350 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer

Napisano czw, 28 gru 2017 - 23:25

Obstawiam, że raport komisji utajnią dla dobra obronności ojczyzny i tyle się dowiemy prawdy.


Audi Sport


#93 mateq34

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 78 postów
  • Na FM od: 19 maj 2010
  • Skąd:Wrocław

Napisano czw, 28 gru 2017 - 23:34

Jeżeli maszyna nie zawiodła i paliwa nie zabrakło, to mamy typowy CFIT, czyli najbardziej prawdopodobną przyczynę każdego wypadku lotniczego - błąd pilota. Szkoda, bo chłopak młody i jeżeli z jego winy MiG pójdzie na żyletki, to świetlanej kariery w naszej niezyciężonej armi mu już nie wróżę. Co do porównywania wytrzymałości konstrukcji MiG-a do pasażera, to pusty śmiech mnie ogarnia. Nawet wojskowe transportowce z założenia trochę mocniejszej konstrukcji potrafią się złożyć od zbyt gwałtownego manewru bez trafienia w cokolwiek np. nasz C-130, który zakończył chwalebnie służbę i stoi do dzisiaj chyba w Afganie, bo konstrukcja puściła po wykonaniu zbyt gwałtownego manewru podejścia do lądowania. Zresztą kto twierdzi, że skrzydło tutki oderwało się od uderzenia w drzewo jest naprawdę silnie niedouczony. Te skrzydło musiało dźwigać na sobie nie tylko statyczny ciężar samego samolotu i pokonywać opór areodynamiczny, ale przede wszystkim przenosić obciążenia wywołane przez gwałtowne wyrywanie samolotu do góry na granicy przeciągnięcia. W zajebiście wielkim skrócie - największe obciążenia konstrukcji występują przy przechodzeniu ze zniżania na wznoszenie, a jeżeli konstrukcja jest uszkodzona, to.... Wracjając do MiG-a. Pewnie się za jakiś czas dowiemy, że jego pilot zorientował się, że siedzi dupą w lesie oglądając szyszki za kokpitem. Innaczej by się z niego strzelał. No albo się nie dowiemy, bo przecież puszczono informację, że to był doświadczony pilot. Zadam otwarte pytanie - to ile wylatał w nocy i w takich warunkach pogodowych samodzielnie? Sądząc z nalotu mógł być to jego pierwszy taki lot w realu poza symulatorem.

 

Dokładnie, porównanie myśliwca, który moze leciec 2 mach z transportowym, czy pasazerskim samolotem jest z załozenia chybione. Dzięki Geni.

 

Poczytajcie, jak się transportowy C-130 rozpadał przy przekroczeniu 800 km/h. MIG moze lecieć 3x tyle...

 

 

Trudna sytuacja, o której mówi ppłk Gaudyn, zaczęła się na wysokości 7000 metrów nad ziemią. Hercules leciał do bazy w Bagram, a potem miał się udać do Wrocławia. W trakcie lotu doszło do awarii zasilania. Spadek napięcia spowodował, że przyrządy pokładowe "zwariowały". Przede wszystkim tzw. sztuczny horyzont, podstawowy punkt odniesienia podczas lotu w chmurach. 

Mówi on pilotowi, w jakim położeniu się znajduje i jak powinien lecieć. Piloci, nie wiedząc jeszcze o jego awarii, stosowali się do jego błędnych wskazań. W efekcie zaczęli lecieć w dół z coraz większą prędkością. W pewnym momencie samolot przekroczył prędkość 804 km na godzinę, maksymalną, jaką może zapisać rejestrator. Wskutek przeciążeń zaczęło odpadać poszycie i stery. Na szczęście jeszcze przed wyjściem z chmur i zobaczeniem gór, piloci zorientowali się, że dzieje się coś złego. 

 



#94 leon77

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 112 postów
  • Na FM od: 06 luty 2009
  • Skąd:pl
  • Motocykl:singiel

Napisano czw, 28 gru 2017 - 23:34

po ch*j to drążyć? ogarnij rs potem poszukaj gier z migiem w empiku.

kto mnie wyciągnie?


#95 ArturKTK

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 1 postów
  • Wiek: 41
  • Na FM od: 14 październik 2014
  • Skąd:Łódź
  • Motocykl:będzie

Napisano pią, 29 gru 2017 - 00:01

po ch*j to drążyć?

 

Jak po ch*j ?? Żeby Jerzyk nie musiał myśleć za dużo i żeby mu para uszami nie poszła ... Zaraz się dowiemy , że w Smoleńsku same pancerne brzozy rosną a Rosja produkuje z nich pancerze do T-14 Armata ....



#96 leon77

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 112 postów
  • Na FM od: 06 luty 2009
  • Skąd:pl
  • Motocykl:singiel

Napisano pią, 29 gru 2017 - 00:07

to, że pod smoleńskiem samolot został rozjebany, to ja nie mam żadnych wątpliwości.

kto mnie wyciągnie?


#97 Maartin

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 80 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 07 czerwiec 2014
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Triumph T-bird Storm

Napisano pią, 29 gru 2017 - 01:01

A skąd taka teoria?

Użytkownik Maartin edytował ten post pią, 29 gru 2017 - 01:03

---


#98 leon77

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 112 postów
  • Na FM od: 06 luty 2009
  • Skąd:pl
  • Motocykl:singiel

Napisano pią, 29 gru 2017 - 01:19

a nie został rozjebany?


kto mnie wyciągnie?


#99 Tommo

    MOTONITA - leżący na baku

  • Forumowicze
  • 1350 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer

Napisano pią, 29 gru 2017 - 07:59

to, że pod smoleńskiem samolot został rozjebany, to ja nie mam żadnych wątpliwości.


Ja też nie. Przez samych pilotów.

Audi Sport


#100 To_masz

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 137 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 04 wrzesień 2008
  • Skąd:ZGORZAŁA
  • Motocykl:Bandit,EXC200

Napisano pią, 29 gru 2017 - 08:05

Jeżeli maszyna nie zawiodła i paliwa nie zabrakło, to mamy typowy CFIT, czyli najbardziej prawdopodobną przyczynę każdego wypadku lotniczego - błąd pilota. Szkoda, bo chłopak młody i jeżeli z jego winy MiG pójdzie na żyletki, to świetlanej kariery w naszej niezyciężonej armi mu już nie wróżę. Co do porównywania wytrzymałości konstrukcji MiG-a do pasażera, to pusty śmiech mnie ogarnia. Nawet wojskowe transportowce z założenia trochę mocniejszej konstrukcji potrafią się złożyć od zbyt gwałtownego manewru bez trafienia w cokolwiek np. nasz C-130, który zakończył chwalebnie służbę i stoi do dzisiaj chyba w Afganie, bo konstrukcja puściła po wykonaniu zbyt gwałtownego manewru podejścia do lądowania. Zresztą kto twierdzi, że skrzydło tutki oderwało się od uderzenia w drzewo jest naprawdę silnie niedouczony. Te skrzydło musiało dźwigać na sobie nie tylko statyczny ciężar samego samolotu i pokonywać opór areodynamiczny, ale przede wszystkim przenosić obciążenia wywołane przez gwałtowne wyrywanie samolotu do góry na granicy przeciągnięcia. W zajebiście wielkim skrócie - największe obciążenia konstrukcji występują przy przechodzeniu ze zniżania na wznoszenie, a jeżeli konstrukcja jest uszkodzona, to.... Wracjając do MiG-a. Pewnie się za jakiś czas dowiemy, że jego pilot zorientował się, że siedzi dupą w lesie oglądając szyszki za kokpitem. Innaczej by się z niego strzelał. No albo się nie dowiemy, bo przecież puszczono informację, że to był doświadczony pilot. Zadam otwarte pytanie - to ile wylatał w nocy i w takich warunkach pogodowych samodzielnie? Sądząc z nalotu mógł być to jego pierwszy taki lot w realu poza symulatorem.

To był jego drugi lot nocny.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |