Skocz do zawartości


Zdjęcie

nastepny motocykl:)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#21 kiler

    MGS Member

  • Forumowicze
  • 1263 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 22 kwiecień 2005
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:BMW S1000RR V-strom1000

Napisano pią, 15 gru 2017 - 14:34

motocykl sportowy z nikogo jeszcze mistrza toru nie zrobił .

Na poznaniu widywałem ludzi na super sportach jeżdżących jak p....y i na turystykach radzących sobie bardzo dobrze (psychikę zniszczył mi kiedyś człowiek na ER5 - wymiatał jak szalony , zdecydowanie lepiej niż "miszczowie prostej" na litrach )

szczerze mówiąc jeśli podobają ci się plastiki to skąd kawa Nka ?? nie lepiej było kupić F ?? albo np suzuki GSX600F czy np nowa dywersja w owiewkach ?? na wygląd (moim zdaniem) ładniejsze niż niejeden starszy sport

Jak ktoś kiedyś miał w podpisie - nieważne co masz pod d..ą , ważne co masz nad nią :biggrin:

to oczywiście tylko takie moje MAŁE rozważania .Tak jak pisałem - twoja kasa , twoja sprawa  to tylko moje rady



#22 hedow

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 10 postów
  • Na FM od: 09 grudzień 2017
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:er6n

Napisano pią, 15 gru 2017 - 17:29

kawe kupilem ze wzgledu na cene i szukalem w sumie czegos o ''niewielkiej'' mocy jak na poczatkujacego... trafil mi sie model z 2012 roku za niewielkie pieniadze, przejechane nieco ponad 20k km i motocykl byl przygotowany do sezonu.. druga sprawa to to ze sezon sie konczyl a ja nie chcialem czekac i w sumie nie zaluje:)



#23 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 11981 postów
  • Wiek: 68
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano pią, 15 gru 2017 - 19:32

70 KM to zupelnie wystarczajaca moc dla kazdego, nie tylko poczatkujacego - sporta chcesz sobie kupic bo taki motocykl ci sie podoba i podnosi szacun na dzielni a nie dlatego ze obecny motocykl jest za slaby.

Pomysl zeby jeszcze rok pojezdzic na obecnym moto uwazam za b.dobry, specjalnie jezeli go kupiles pod koniec tamtego sezonu.



#24 hedow

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 10 postów
  • Na FM od: 09 grudzień 2017
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:er6n

Napisano sob, 16 gru 2017 - 11:12

Adamie i tak zrobie, pojezdze jeszcze rok na er6 i postaram sie chociaz ze 2 razy pojechac na tor:) od razu mowie ze do takich jak w linku ktory ponizej dodam nie należę :D tak humorystycznie troche:D 



#25 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 11981 postów
  • Wiek: 68
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano sob, 16 gru 2017 - 17:10

Koledzy ze stuntpoland.pl troche podobnych przypadkow mieli :)

Nie mowiac o tych co jezdza terenowo.

Ja akurat jezdze na 60 konnym motocyklu i jako ze jezdze jak dupa to nie wykorzystuje polowy jego mozliwosci.

Przedtem przez 10 lat jezdzilem na 40 konnym motocyklu i dalej nie wykorzystywalem jego mozliwosci, ale o 5 lat mlodszy kolega pokazywal wielokrotnie na naszych kretych drogach ze mozna nim objechac 90% motocyklistow na nowych i 3x mocniejszych sprzetach.

Moze znajde taki filmik z Tail of the Dragon gdzie dwoch kolegow na antycznych BSA i Triumph daja czadu :

 



I jeszcze jeden - to jest wlasnie 60 konny motocykl podobny do mojego :

 



#26 wuwok

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 16 lipiec 2017
  • Skąd:Jordanów

Napisano sob, 16 gru 2017 - 21:51

A ja powiem tak,w tym sezonie jechałem za kilkoma ścigami..I było coś zabawnego..Na prostej zostawałem z tyłu [mam mt 07] ale na winklach spowalniali mnie :D . Mieszkam w górach i przyznam się że ćwiczę jazdę w zakrętach..Poznać motor,wycisnąć z niego 80% możliwości i wtedy zmiana..Na prostej każdy manetkę odkręci ....



#27 Cichy92

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 09 listopad 2017
  • Skąd:Brunatny wungiel

Napisano sob, 16 gru 2017 - 21:55

Pierwszy lepszy przykład, gdzie na krętych i wymagających trasach górują umiejętności kierowcy nie moc. 
Na poniższym filmiku "zaledwie" 57KM Honda CB 500 oraz 142KM Kawasaki Z1000SX
Szlifuj umiejętności, na prostej każdy potrafi odkręcić manetkę.  :cool: 
Sam posiadam 60KM XJ600 i nie mam zamiaru jej sprzedawać po pierwszym sezonie. BA! Nawet planuję wyposażyć motocykl w prowizoryczne crash pady, i urządzić sobie małą gymkhanę.



#28 ded

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 162 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 02 czerwiec 2010
  • Skąd:Ciechanów
  • Motocykl:Triumph S3 955i 2002

Napisano nie, 17 gru 2017 - 08:07

Tak piszecie jakby każdy z was latał na drogach jak po torze prsekladal cały czas. Ja kupiłem litra bo lepszy szybszy niż wolniejszy ale dla mnie podstawa to duży moment obrotowy od samego dołu. Tego nie ma w scigu a to na prawdę fajna sprawa jak moto idzie z każdych obrotów. Ja po 10 letniej przerwie zrobiłem sezon na suzuki gs a potem od razu na trypla 955i. Ogólnie bez problemu, motocykl lżejszy, lepiej się prowadzi i ekstra hamuje, wtrysk i automatyczne ssanie rządzą a nie pamiętam żeby ktoś mnie zobowiązał jeździć nim na 100% możliwości maszyny. On ma z dołu iść jak zły i tak idzie.

Użytkownik ded edytował ten post nie, 17 gru 2017 - 08:07


#29 wuwok

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 16 lipiec 2017
  • Skąd:Jordanów

Napisano nie, 17 gru 2017 - 12:47

Mi nie chodziło o to że każdy musi w 100% umieć wykorzystać motocykl...bardziej chodzi o to by doszlifować technikę a potem zmienić motor na lytra lub więcej. Każdy z nas na moto odkręca i mając opanowany motor słabszy szybciej się opanuje mocniejszy...A problem jest gdy nie zna się drogi i nagle wyrasta zakręt ...Na szybszym moto zazwyczaj szybciej się jeździ...



#30 hedow

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 10 postów
  • Na FM od: 09 grudzień 2017
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:er6n

Napisano nie, 17 gru 2017 - 13:59

cichy fajny filmik, gosciu pokazuje jak powinno sie jezdzic w zakretach, co wazne nie boi sie dodawac gazu przez caly zakret co jest wazne i prawidlowe w wiekosci przypadkow



#31 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 8989 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano nie, 17 gru 2017 - 14:23

Gość na filmiku rzadko kiedy dodawał gazu przez cały zakręt. On już jest na wyższym poziomie, gdzie w pierwszej fazie zakrętu kończy hamować i redukować biegi.


Why... So... Serious
 

#32 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 11981 postów
  • Wiek: 68
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano nie, 17 gru 2017 - 16:47

Ja kupuje motocykle stare, bo to moje hobby ale ich rodzaj zalezy glownie od miejsca w ktorym mieszkam i rodzaju jazdy ktora uprawiam.

Jako ze mieszkam w wielkim miescie z b.sprawna policja to motocykl szybki i o duzej pojemnosci przyprawial by mnie tylko o frustracje, jako ze wykorzystywal bym jakas 1/4 jego mozliwosci. Na ale do dlugich tras oczywiscie wolal bym motocykl wiekszy i silniejszy. W efekcie rowniez wybralem 3 cylindrowego Tridenta, tyle ze z 73r :).

Wracajac do problemu wyboru motocykla przez autora watku - spokojnie mozesz poczekac na sporta jeszcze jeden sezon.



#33 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Forumowicze
  • 9419 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano nie, 17 gru 2017 - 19:13

chodzi o zakup nastepnego motocykla... przelatalem sezon na kawie er6n

 

Hedow

 

Zapytam inaczej

 

ile w tem sezonie nakerciles kilometrow ? ? ?

 

Ja w roku robie srednio 3000 km czasami dochos´dze do 5 000 km a czasami nakrecam 6250 w 9 olo ldni.

 

Endurakiem  przez 15 lat nakrecilem az 3000 km wiec stwierdzenie, przejezdzilem sezon mozesz sobie w buty wlozyc.

 

Posluchaj Kiler'a bo dobrze Ci radzi.

 

Pojezdzij ta RE6 jeszcze ze trzy sezony a do nich sam zobaczysz roznice. lody jestes, i zycie i inne motury jeszcze przed toba !

 

tu masz filmik mojej mlodej, jej pierwszy sezon po zrobieniu PJ Yamaha XJ 6 F z zawrotna moca 25 kW = 34 KM

 

Kolo litrem w winklu jakos nie mogl jej odjechac :icon_mrgreen:

 

Od 2:00 sie zaczyna przy 4:50 jest juz wkuswiona :icon_mrgreen:

 

 

 

 

szkolacy

 

:crossy:


Użytkownik ks-rider edytował ten post nie, 17 gru 2017 - 19:37


#34 kiler

    MGS Member

  • Forumowicze
  • 1263 postów
  • Wiek: 43
  • Na FM od: 22 kwiecień 2005
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:BMW S1000RR V-strom1000

Napisano nie, 17 gru 2017 - 20:20

dobrze jedzie tym bardziej jak na 1 pierwszy sezon ale i tak na wieeelu winklach dałaby rade obrać lepszy tor jazdy a przez to szybciej  przejechać :biggrin:

na tych super soprtowych litrach jechali miszczowie prostej którzy szacun na dzielni wyrabiają sobie przez opowiadanie jak to ich motór szybko jeździ bo ma 180 czy więcej kuni :biggrin:

koniecznie ma być moto plastikowe ??

co powiesz o takim 20813.jpg

 

 

albo takim

gsx650f-2.jpg

 

03yamaha-xj6-f.jpg

 

Zero_Gravity_16_523_02-1.jpg

 

Nie są to żadne supersporty  które fakt - mają super osiągi i super są w stanie pojechać . Ale ...... one pojadą super jeśli umiesz . Jeśli nie to pojadą jak ....... nie pytaj  :biggrin:  a i nauka na nich po prostu nie jest łatwa

wiem że zmiana Twojego dotychczasowego moto na coś o podobnej mocy może wydawać ci się dziwna ale dostajesz w zamian moto które powinno ci się podobać wizualnie  i łatwość jazdy naprawdę zbliżoną do rowerka . Tak szczerze mówiąc te sprzęty pojada praktycznie same byle byś im tylko nie przeszkadzał :biggrin:


Użytkownik kiler edytował ten post nie, 17 gru 2017 - 20:26


#35 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Forumowicze
  • 9419 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano nie, 17 gru 2017 - 21:35

Kiler,

 

Trajektorie mogla by miec lepsiejsza ale gdy musisz zwolnic bo Cie ktos blokuje to obaj wiemy, ze kicha.

 

Obecnie mam na sprzedaz wlasnie jej Yamaha XJ 6 F ABS, Rocznik 2012 ( czarna taka jak na focie ktora zamiesciles ) stan igla, przejechane 2900 km - niecale cena 5000,- €

 

:crossy:


Użytkownik ks-rider edytował ten post nie, 17 gru 2017 - 21:35


#36 Arti...

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 1 postów
  • Na FM od: 12 styczeń 2018
  • Skąd:WA
  • Motocykl:KAWA

Napisano pią, 12 sty 2018 - 17:09

Witam,

Ja też po paru latach przerwy wsiadłem na Kawe ER6N w ostatniej obudowie. W czasie sezonu zrobiłem ok 6 tys kilometrów i uważam że jak to jest wystarczająca moc- tym bardziej jeżeli jeździsz sam. Jeżeli jeździsz sporo w mieście to litr ani żaden inny plastik nie pojedzie tak jak ty. W ruchu miejskim gdzie trzeba się przeciskać objeżdżam po kolei sporty 600 i 1000. Także warto też się zastanowić nad zastosowaniem, gdyż ER6 jest wręcz stworzone do miasta- a i trasy też robiłem i się da, nie ma tragedii. Dla dopracowania techniki jest idealny i wybacza bardzo dużo błędów- jak rower. Warto podszlifować na nim technikę troche dłużej.



#37 heniek128

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2869 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 27 marzec 2003
  • Skąd:Lubin / Poznań
  • Motocykl:Brzydki

Napisano pią, 12 sty 2018 - 21:05

Ja kiedyś przesiadłem się na er6 z litra i nie było tragedii (fakt, że po sporcie to raczej nie jeździłem jak przeciętny użytkownik - codziennie testowałem v-maxa:)) - bardzo fajny motocykl.


Użytkownik heniek128 edytował ten post pią, 12 sty 2018 - 21:06





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 Forumowiczów, 3 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |