Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Honda NC750X DCT jaki OLEJ ?

Honda NC750 jaki olej DCT

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
49 odpowiedzi w tym temacie

#41 grech66

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 13 postów
  • Na FM od: 08 luty 2017
  • Skąd:Świecie
  • Motocykl:Honda NC750X

Napisano sob, 16 gru 2017 - 15:48

A jaka marka?

#42 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Forumowicze
  • 9470 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:SC28

Napisano sob, 16 gru 2017 - 18:37

Na bank BMW, w końcu wiadomo od czego to skrót.


Why... So... Serious
 

#43 Wertyder

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 414 postów
  • Wiek: 46
  • Na FM od: 22 czerwiec 2015
  • Skąd:Kraków

Napisano sob, 16 gru 2017 - 20:18

Moim zdaniem taka dyskusja do niczego nie prowadzi. Równie dobrze mogła to być wada materiałowa i się tak ujawniła. Tak to jest z technikaliami, że potrafią zrobić psikusa i ciężko powiedzieć czyja to wina. Pewnie wszystkiego po kolei.

#44 grech66

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 13 postów
  • Na FM od: 08 luty 2017
  • Skąd:Świecie
  • Motocykl:Honda NC750X

Napisano sob, 16 gru 2017 - 21:12

Według mnie Yamaha, nie mówię że wszystkie ale kiedyś robiłem silnik 125 I konstrukcja była słaba. Silnik remontowany po urwaniu zaworów. Rozbieralem też silnik tej samej klasy suzuki i tam wszystko było o niebo mocniejsze.

#45 żużu77

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 414 postów
  • Na FM od: 19 kwiecień 2017
  • Skąd:Cieszyn
  • Motocykl:R 1200 RT

Napisano sob, 16 gru 2017 - 22:29

A jaka marka?

Na bank BMW, w końcu wiadomo od czego to skrót.

Bumka wodniak.
Niestety to, co oni zrobili projektując następcę pancernego olejaka, to nawet nie krok wstecz. To sprint wstecz...
Moto narysowane od nowa. Zupełnie inna filozofia napędu, zastąpienie wiecznego suchego sprzęgła mokrym. Zastąpienie potężnego alternatora identycznego jak w aucie mokrym. Serwis tego altka to wyjęcie silnika. A ponieważ całe moto składa się z silnika, do którego dokręcono resztę, to wyjęcie silnika=całkowita rozbiórka maszyny. Konstrukcja bardzo utrudnia życie przy samodzielnej obsłudze.


Żużu77, R12RT '05, Cieszyn

#46 ded

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 201 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 02 czerwiec 2010
  • Skąd:Ciechanów
  • Motocykl:Triumph S3 955i 2002

Napisano nie, 17 gru 2017 - 14:26

Roboczogodziny muszą się zgadzać.

#47 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12346 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano nie, 17 gru 2017 - 16:30

Dlatego preferuje stare BMW z lat 60 / 70 tych.



#48 FIS

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 938 postów
  • Na FM od: 29 maj 2012
  • Skąd:opolskie

Napisano pon, 18 gru 2017 - 14:21

Żużu - takie pytanko - czy jakby własciciel robił sobie przeglądy sam to uniknąłby takiego stanu rzeczy?

Bo wygląda to jak dla mnie na typową wadę wykonawczą częsc lub montażu ewentualnie na wybrakowany jakiś duperel...

 

Wałek od skrzyni biegów nigdy nie był fabrycznie pasowany. To robił mechanior. Wnioskuję zatem ze to jakies totalne hoojograjstwo producenta.

 

 

P.S.

Limo - strzał ze sprzegła powinien negatywnie objawić się urwaniem zabezpieczenia...

np. pasa, łańcucha, zawleczki jakiejś, być zamortyzowany przez sprzęgfło przeciażeniowe - cokolwiek, ale napewno nie powinno sie stac nic gorszego...

Ale to logiczne chyba dla każdego.

:)

 

Adamie - ale te bemki z lat 70-tych to sa strrrasznie brzydkie...  :icon_mrgreen:


Użytkownik FIS edytował ten post pon, 18 gru 2017 - 14:22

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia''


#49 żużu77

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 414 postów
  • Na FM od: 19 kwiecień 2017
  • Skąd:Cieszyn
  • Motocykl:R 1200 RT

Napisano pon, 18 gru 2017 - 16:52

Żużu - takie pytanko - czy jakby własciciel robił sobie przeglądy sam to uniknąłby takiego stanu rzeczy?
Bo wygląda to jak dla mnie na typową wadę wykonawczą częsc lub montażu ewentualnie na wybrakowany jakiś duperel...
 
Wałek od skrzyni biegów nigdy nie był fabrycznie pasowany. To robił mechanior. Wnioskuję zatem ze to jakies totalne hoojograjstwo producenta.
 
 
P.S.
Limo - strzał ze sprzegła powinien negatywnie objawić się urwaniem zabezpieczenia...
np. pasa, łańcucha, zawleczki jakiejś, być zamortyzowany przez sprzęgfło przeciażeniowe - cokolwiek, ale napewno nie powinno sie stac nic gorszego...
Ale to logiczne chyba dla każdego.
:)
 
Adamie - ale te bemki z lat 70-tych to sa strrrasznie brzydkie...  :icon_mrgreen:

To jest ewidentny błąd na etapie projektu.
Robota samodzielna obsługi czy ASO nie ma tu nic do rzeczy bo tam się nie grzebie bez całkowitej rozbiórki pieca.
Wielokrotny strzał z klamki czy kopanie dziur prowadzi do zniszczenia ale w innym miejscu. Wał Kardana składa się dwóch rur z zawulkanizowanym połączeniem gumowym. Zniszczenie polega na ścięciu tego połączenia. Ostatnio chłopak miał taką awarię w Argentynie.
Przesunięcie wałka w skrzyni to błąd w projekcie.
Ale firma temat pomija wymownym milczeniem...

Żużu77, R12RT '05, Cieszyn

#50 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12346 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano pon, 18 gru 2017 - 17:23

FIS, z lat 60 sa ladniejsze ale konstrukcyjnie znacznie slabsze, wlasnie jesli chodzi o silnik bedacy lekkim rozwinieciem konstrukcji z lat 30 tych. ( brak prawdziwego ukladu olejowego z jego filtracja i cisnieniem przedluzajacy zywotnosc silnika o 300% ).






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |