Skocz do zawartości


Zdjęcie

1.6d brak mocy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 spiwor

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 924 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 12 wrzesień 2006
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Szadołka

Napisano pon, 11 wrz 2017 - 11:52

Pacjent v50 2007.
Wieczorem odstawiam wszystko ok , rano brak mocy.
Ale nie tryb awaryjny tylko w całym zakresie obrotów słabszy.

Błędów brak, odłączałem egr, czyściłem wszystkie czujniki, wykręcałem przepustnicę, była w idealnym stanie ale i tak przeczyściłem, nie kopci, słychać turbinę, robiłem adaptację egr i przepustnicy i nic.

Możliwe, że wina paliwa? Tankowane na Bp ale na którym jest bardzo mały ruch.
Gdzie jeszcze szukać?

A zapomniałem - znalazłem dziurę w rurze od filtra do turba przy opasce, wymieniłem tę rurę. Jest płynniejszy brak mocy.

Użytkownik spiwor edytował ten post pon, 11 wrz 2017 - 11:53

Notoryczny kłamca  :icon_twisted: 
 


#2 Tommo

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 958 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer

Napisano pon, 11 wrz 2017 - 12:41

Turbo zdechło. Sprawdź na kompie ile ładuje przy obciążeniu.


Audi Sport


#3 spiwor

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 924 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 12 wrzesień 2006
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Szadołka

Napisano pon, 11 wrz 2017 - 13:12

Turbo zdechło. Sprawdź na kompie ile ładuje przy obciążeniu.

Mój tester nie ma chyba tej opcji, trzeba będzie na serwis podjechać ale nie ma kiedy. Tak więc kilka pytań jeszcze:

Wcześniej jak padła turbina przechodził w tryb awaryjny, czyli słaby i obroty do 3 tysi, oraz wywalało kontrolkę antypoślizgu.
Teraz tego nie ma.

Pojawił się błąd Df01 CAN-H low speed network signal missing.

Dotykałem też śmigiełka w turbo, jest tak jakby na elektromagnesie, na boki delikatnie można poruszać, tak ma być?

Notoryczny kłamca  :icon_twisted: 
 


#4 michoa

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Forumowicze
  • 5027 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 08 luty 2008
  • Skąd:EZD
  • Motocykl:yfm200,sfera50, atc250R

Napisano pon, 11 wrz 2017 - 14:51

 

Dotykałem też śmigiełka w turbo, jest tak jakby na elektromagnesie, na boki delikatnie można poruszać, tak ma być? 

 

na moje nie ale z młodymi turbo nie miałem styczności lepiej nie tommo albo grizzli ogarną  ......w starych jak miała luz góra dół lub na boki to lipa 


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku 

 

http://miszczua.cba.pl

 


#5 Robert J.

    MOTONITA - miejski lanser

  • H-D
  • 1048 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 06 maj 2012
  • Skąd:Los Angeles-Siennica
  • Motocykl:MOTO GUZZI CA, FLSTS

Napisano pon, 11 wrz 2017 - 15:20

Pacjent v50 2007.
Wieczorem odstawiam wszystko ok , rano brak mocy.
Ale nie tryb awaryjny tylko w całym zakresie obrotów słabszy.

Błędów brak, odłączałem egr, czyściłem wszystkie czujniki, wykręcałem przepustnicę, była w idealnym stanie ale i tak przeczyściłem, nie kopci, słychać turbinę, robiłem adaptację egr i przepustnicy i nic.

Możliwe, że wina paliwa? Tankowane na Bp ale na którym jest bardzo mały ruch.
Gdzie jeszcze szukać?

A zapomniałem - znalazłem dziurę w rurze od filtra do turba przy opasce, wymieniłem tę rurę. Jest płynniejszy brak mocy.

Sprawdz czujnik masy powietrza(przeplywomierz)


-PAXP-deijE.gif

#6 spiwor

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 924 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 12 wrzesień 2006
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Szadołka

Napisano wto, 12 wrz 2017 - 05:31

Ok, dziś będę mieć na podmiankę, sprawdzę.

Teraz po odłączeniu odrazu przechodzi w tryb awaryjny. Ale wieczorem podmieni3.

Użytkownik spiwor edytował ten post wto, 12 wrz 2017 - 05:32

Notoryczny kłamca  :icon_twisted: 
 


#7 spiwor

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 924 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 12 wrzesień 2006
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Szadołka

Napisano pią, 15 wrz 2017 - 04:39

Więc zaczęło się już tak robić, że przy wkręcaniu na obroty przy 3 tyś zadławiał się, puszczał chmurę na czarno i dalej się wkręcał na obroty.

Po wymianie przepływomierzą nic.
Po wymianie zaworu podciśnienia też nic.
Dolałem też do paliwa środka podnoszącego wartość cetanową o 5 punktów, porobiłem adaptację i nic.

Następnie zastosowałem metodę- zarżnę chu*a albo się naprawi.
Czyli pojechałem na odcinek testowy i jazda do czerwonego pola.

Nagle coś drgnęło- jakby delikatnie odzyskał oddech. Postój, zero błędów, wkręca się elegancko na obroty, zero zawahań i kopcenia, powrót na odcinek testowy pod górę, znowu jazda na odcienciu i z braku czasu dalszych testów na tę chwilę jest o 2/3 lepiej.
Jeszcze plan jest wypalić to paliwo co ma i zalać jakieś shellowskie nitro.

Notoryczny kłamca  :icon_twisted: 
 


#8 grizzli

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 369 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 12 styczeń 2007
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Honda vfr 750

Napisano pią, 15 wrz 2017 - 08:39

A wydech się nie zasral?


Diesel-naprawa układów wtryskowych, mechanika samochodowa i motocyklowa
Poznań 519 185 505, 726 186 632

#9 Taurus 61

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 202 postów
  • Wiek: 56
  • Na FM od: 14 luty 2013
  • Skąd:Dolna Saksonia
  • Motocykl:GTR 1400

Napisano pią, 15 wrz 2017 - 08:41

Jakis czas temu mialem podobnie po zatankowaniu na BP i przyjachaniu do domu (okolo 4km) bylo wszystko ok.Nastepny dzien ni.h.ja , problemy z rozruchem a jak zaskoczyl byl brak mocy ,kopcenie itp.Po calej kontroli co moglo byc powoden tego zdychania zostalo mi tylko spuszczenie paliwa i zalanie paliwem  z innej stacji ,w moim przypadku(Orlen).W paliwie tkwil caly problem.


Użytkownik Taurus 61 edytował ten post pią, 15 wrz 2017 - 08:47


#10 spiwor

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 924 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 12 wrzesień 2006
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Szadołka

Napisano pią, 15 wrz 2017 - 09:44

[quote name="grizzli" post="2362980" timestamp="1505461173"]
A wydech się nie zasral?[

[quote name="grizzli" post="2362980" timestamp="1505461173"]
A wydech się nie zasral?[/quote]
Przez tą dziurkę w dolocie go mogło zasyfić?

Sprawdzę. I na weekend zatankuje się świeżym paliwem.

Ogólnie auto jest eksploatowane od pon do pt 24 kilometry dziennie w korkach, weekend trasa ok 300 km, dpf wycięty.

Użytkownik spiwor edytował ten post pią, 15 wrz 2017 - 09:45

Notoryczny kłamca  :icon_twisted: 
 


#11 YUBY

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Super-Moderatorzy
  • 15444 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 28 maj 2007
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Komar

Napisano pią, 15 wrz 2017 - 09:55

No właśnie miałem o dpf zapytać, a patrzyłeś doładowanie?


W sercu mieć dobro, a w głowie trochę dzikiego porno.

 


#12 spiwor

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 924 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 12 wrzesień 2006
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Szadołka

Napisano pią, 15 wrz 2017 - 10:24

Tak szczerze dopiero zakupiłem foxwell nt510 pro, tam pokazuje w %(chyba, że jeszcze nie umiem obsługiwać), wskazywało najwyżej 58% na postoju zwiększając mu obroty. Nic mi to nie mówiło, na oko mało, ale i tak miałem wymienić zawór sterowania podciśnieniem, bo ponoć może być to to.
Teraz ile wskazuje jeszcze nie sprawdzałem.


Tak żeby było jasne- gdybym tak dobrze w nim się nie czuł i żona by się tak nie uparła to bym sprzedał. Serwis ogólnie mam bardzo dobry ale drogi i nie mam czasu by odstawić auto na serwis, to pozostało samemu spróbować coś tam grzebnąć. Do niedzieli gdy mogę odstawić jest trochę czasu.

Notoryczny kłamca  :icon_twisted: 
 


#13 Robert J.

    MOTONITA - miejski lanser

  • H-D
  • 1048 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 06 maj 2012
  • Skąd:Los Angeles-Siennica
  • Motocykl:MOTO GUZZI CA, FLSTS

Napisano pią, 15 wrz 2017 - 15:00

Więc zaczęło się już tak robić, że przy wkręcaniu na obroty przy 3 tyś zadławiał się, puszczał chmurę na czarno i dalej się wkręcał na obroty.

Po wymianie przepływomierzą nic.
Po wymianie zaworu podciśnienia też nic.
Dolałem też do paliwa środka podnoszącego wartość cetanową o 5 punktów, porobiłem adaptację i nic.

Następnie zastosowałem metodę- zarżnę chu*a albo się naprawi.
Czyli pojechałem na odcinek testowy i jazda do czerwonego pola.

Nagle coś drgnęło- jakby delikatnie odzyskał oddech. Postój, zero błędów, wkręca się elegancko na obroty, zero zawahań i kopcenia, powrót na odcinek testowy pod górę, znowu jazda na odcienciu i z braku czasu dalszych testów na tę chwilę jest o 2/3 lepiej.
Jeszcze plan jest wypalić to paliwo co ma i zalać jakieś shellowskie nitro.

Chybil trafil, pobawic sie mozna twoim kosztem, :) Puszcza chmure na czarno piszesz, moze byc kilka przyczyn, jedna z nich moze byc pompa lub wtryski. Sam tego raczej nie sprawdzisz.


-PAXP-deijE.gif

#14 grizzli

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 369 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 12 styczeń 2007
  • Skąd:Poznań
  • Motocykl:Honda vfr 750

Napisano pią, 15 wrz 2017 - 20:55



Przez tą dziurkę w dolocie go mogło zasyfić?
 

Mogło.


Diesel-naprawa układów wtryskowych, mechanika samochodowa i motocyklowa
Poznań 519 185 505, 726 186 632

#15 spiwor

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 924 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 12 wrzesień 2006
  • Skąd:Wrocław
  • Motocykl:Szadołka

Napisano nie, 24 wrz 2017 - 14:18

Człowiek jednak jest biedny jak się nie zna. Znalazłem.

Na szczęście poszło tylko 250 zł, koszt naprawy praktycznie darmowy.

Chyba jakieś zwierze odgryzło kawałek przewodu odpowiedzialnego za podciśnienie.
Tego od puszki powietrznej do góry silnika.
Ale tak inteligentnie odgryzło u góry, że tak się zawinął do silnika, że jak dla mnie to tak miało być, a u dołu ciasno, że ręka ledwo od góry wchodziła. Około 30 cm tej rurki zwierzę zabrało ze sobą.

Cyrk.
Auto jeździ jak szalone. Na zawsze zostanie zagadką dlaczego po pałowaniu przestał dostawać czkawki,kopcić przy 3 tyś obr. i lepiej przyspieszać.

Notoryczny kłamca  :icon_twisted: 
 


#16 ernestZL

    MOTONITA - płonąca guma

  • Forumowicze
  • 1859 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 08 maj 2007
  • Skąd:Radomsko
  • Motocykl:zx10r

Napisano wto, 26 wrz 2017 - 10:06

V50. Tego nie zrozumiesz...
Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 Forumowiczów, 2 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |