Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Z 2T na 4T


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pyskaty

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 64 postów
  • Na FM od: 02 kwiecień 2016
  • Skąd:Pewel Ślemieńska

Napisano pią, 01 wrz 2017 - 13:55

Cześć, koniec końców przesiadam się na 4 takta, do tej pory jeździłem dwusuwem o pojemności 70cc (GasGas EC) co powieniem wiedzieć przesiadając się na 4T, różnice w prowadzeniu, czego unikać, jak wygląda sprawa z remontami przy amatorskiej jeździe po polnych drogach i lasach (podjazdy etc)



#2 żółf

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 590 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 06 luty 2009
  • Skąd:Gniezno/Szczecin/Karpacz
  • Motocykl:LC4 Adv

Napisano pią, 01 wrz 2017 - 17:08

Nie podałeś na co się przesiadać, więc trudno konkretnie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Na pewno po zakupie trzeba zweryfikować stan sprzętu i wszystko przeserwisować, a potem trzymać się manuala, tam masz rozdział o okresach międzyserwisowych. Technika jazdy różni się przede wszystkim tym, że nie musisz tyle wysprzęglać, bo hamujesz silnikiem



#3 Pyskaty

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 64 postów
  • Na FM od: 02 kwiecień 2016
  • Skąd:Pewel Ślemieńska

Napisano pią, 01 wrz 2017 - 22:44

Nie chodzi o sprzęt, głównie o czym warto pamiętać w jeździe 4T, na co uważać etc



#4 1qazse4

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 219 postów
  • Na FM od: 01 lipiec 2012
  • Skąd:Wawa
  • Motocykl:husqa & ktm

Napisano sob, 02 wrz 2017 - 06:47

żeby nie topić ;)



#5 żółf

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 590 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 06 luty 2009
  • Skąd:Gniezno/Szczecin/Karpacz
  • Motocykl:LC4 Adv

Napisano sob, 02 wrz 2017 - 21:00

Nie chodzi o sprzęt, głównie o czym warto pamiętać w jeździe 4T, na co uważać etc

Na to samo co w 2t plus przed jazdą sprawdzić stan oleju w silniku. Jak sprzęt jest zadbany, a technika jazdy poprawna, instrukcja przeczytana, to czy 2t czy 4t nie zasadniczej różnicy w jeździe. Wszystko pojmiesz po 15 minutach jazdy.



#6 Przym

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 70 postów
  • Na FM od: 07 wrzesień 2015
  • Skąd:Garwolin
  • Motocykl:KTM EXC 300

Napisano pon, 04 wrz 2017 - 22:01

Ale jaki sprzęt?

Wszystko jest w serwisówce.


Enduro kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/PrzYm

EXC 200 -> EXC 300

TDM 850


#7 Pyskaty

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 64 postów
  • Na FM od: 02 kwiecień 2016
  • Skąd:Pewel Ślemieńska

Napisano wto, 05 wrz 2017 - 15:44

Można przeczytać w internecie serwisówkę dajmy Hondy CRF 250R?



#8 Przym

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 70 postów
  • Na FM od: 07 wrzesień 2015
  • Skąd:Garwolin
  • Motocykl:KTM EXC 300

Napisano wto, 05 wrz 2017 - 21:05

google

https://www.howtomot...009-61KRN05.pdf


Enduro kanał na YouTube: https://www.youtube.com/user/PrzYm

EXC 200 -> EXC 300

TDM 850





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |