Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Honda pytanie o moduł zapłonowy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#21 kryhol

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 129 postów
  • Wiek: 25
  • Na FM od: 10 maj 2016
  • Skąd:Silesia
  • Motocykl:Sachs XTC 170cc Athena 2T

Napisano czw, 24 sie 2017 - 17:21

No ten schemat zaczyna wszytko tłumaczyć, zobaczę jak to się ma do tego co rozpisałem.



Wyszło mi coś takiego



Jeśli chiński moduł ci nie działał to wychodzi na to że przez te dwa kable z pierwszej kostki (trzeba by je obrócić lub obrócić kostkę). Spróbuj tak podłączyć z przemionymi kablami pierw na chińskim module.



Podam ci coś na moim przykładzie w sachsie xtc 125 2t (instalacja identyczna jak w tdr125) Żeby na przykład podłączyć chiński regulator napięcia 4 pin trzeba tylko było zastrzask od kostki wyciać i wtyczkę wpiąć do regulatora odwrotnie.

Załączone pliki

  • Załączony plik  mix.png   135,29 KB   2 Ilość pobrań


#22 nabokow

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 287 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 27 czerwiec 2006
  • Skąd:Dolny Śląsk
  • Motocykl:Hornet 900

Napisano czw, 24 sie 2017 - 17:29

W tej serwisówce są wersje z "source coil" - czarno-czerwony przewód, więc to jest inna wersja. Twoja honda ma zasilanie bateryjne - czarno-biały przewód.

Ten chiński moduł dc-cdi można podłączyć, może nawet będzie na nim normalnie jeździć. W końcu to jest mała pojemność.


Spoiler




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |