Skocz do zawartości


Zdjęcie

Co kupić po FAZER FZ6


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maniu_85

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • V.T.X.
  • 584 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 13 styczeń 2011
  • Skąd:WLKP
  • Motocykl:HONDA VTX1300C 2005

Napisano wto, 01 sie 2017 - 16:55

Witam wiem że temat wałokowany nie od dziś ale może coś ciekawego jeszcze doradzicie ;-)

Sprzedałem fazera fz6 wersja z owiewką z 2006 i mam dylemat co kupić teraz????

Mam na uwadze FZ6 S2 troszkę nowszy ale jednak to ten sam moto :-) Myślałem jeszcze o bandit 650s z okolic 2010r  w ostatnik wydaniu z owiewką (zastanawiam się nad wersją z czarnym silnikiem) no i na tym kończą się moje pomysły co wybrać i co jeszcze brać pod uwagę? Ogólnie moto bardziej naked lub coś w klaszycznym wyglądzie max 13tyś zł myślę. Doradzicie coś koledzy i koleżanki???



#2 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 8993 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano wto, 01 sie 2017 - 17:05

Romet K125 - ideał.


Why... So... Serious
 

#3 yeuop

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 424 postów
  • Wiek: 33
  • Na FM od: 21 czerwiec 2008
  • Skąd:Czeski Cieszyn
  • Motocykl:xt600

Napisano wto, 01 sie 2017 - 17:08

Nie wiem, czy Bandit to nie bylby poniekąd krok wstecz.


www.yeuop.pl


#4 Maniu_85

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Topic Starter
  • V.T.X.
  • 584 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 13 styczeń 2011
  • Skąd:WLKP
  • Motocykl:HONDA VTX1300C 2005

Napisano wto, 01 sie 2017 - 17:18

Romet K125 - ideał.

To zmieniaj i ciesz się z jazdy



Nie wiem, czy Bandit to nie bylby poniekąd krok wstecz.

Hm tak powiadasz???? to co byś polecił :-)



#5 cezsek

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • E.K.G.
  • 418 postów
  • Wiek: 53
  • Na FM od: 24 sierpień 2006
  • Skąd:Lubliniec
  • Motocykl:Zajebisty

Napisano wto, 01 sie 2017 - 17:22

Hm tak powiadasz???? to co byś polecił :-)


Romet K125.
Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem)

#6 Maniu_85

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Topic Starter
  • V.T.X.
  • 584 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 13 styczeń 2011
  • Skąd:WLKP
  • Motocykl:HONDA VTX1300C 2005

Napisano wto, 01 sie 2017 - 17:26

Nie podlizuj sie koledze buahaah



#7 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 8993 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano wto, 01 sie 2017 - 17:28

Nie musi. Po prostu wie co dobre. A Ty błądzisz kolego :)


Why... So... Serious
 

#8 cezsek

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • E.K.G.
  • 418 postów
  • Wiek: 53
  • Na FM od: 24 sierpień 2006
  • Skąd:Lubliniec
  • Motocykl:Zajebisty

Napisano wto, 01 sie 2017 - 17:36

Nie podlizuj sie koledze buahaah

Jestem w tym wieku, że już tylko się podmywam.
Bierz Rometa.

Użytkownik cezsek edytował ten post wto, 01 sie 2017 - 17:37

Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem)

#9 Maniu_85

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Topic Starter
  • V.T.X.
  • 584 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 13 styczeń 2011
  • Skąd:WLKP
  • Motocykl:HONDA VTX1300C 2005

Napisano wto, 01 sie 2017 - 18:37

a na poważnie?



#10 Tommo

    MOTONITA - miejski lanser

  • Forumowicze
  • 1078 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer

Napisano wto, 01 sie 2017 - 18:50

Troche mało kasy na coś fajnego.


Audi Sport


#11 Maniu_85

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Topic Starter
  • V.T.X.
  • 584 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 13 styczeń 2011
  • Skąd:WLKP
  • Motocykl:HONDA VTX1300C 2005

Napisano wto, 01 sie 2017 - 18:55

Hmhm coś fajnego np??? zawsze coś można doskubać ;-)



#12 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 8993 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano wto, 01 sie 2017 - 18:56

A na poważnie to temat wałkowany nie od dziś. O ile gadka o używaniu szukajki jest na ogół irytująca tak tutaj nie pozostaje nic innego jak skarcić za lenistwo.


Why... So... Serious
 

#13 Maniu_85

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Topic Starter
  • V.T.X.
  • 584 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 13 styczeń 2011
  • Skąd:WLKP
  • Motocykl:HONDA VTX1300C 2005

Napisano wto, 01 sie 2017 - 19:00

Kolego w szukajce to jest tylko fazer hornet i bandit i tak dalej ale jak chcesz proszę zablokuj mnie jak da Ci to frajdę ;-)



#14 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 8993 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano wto, 01 sie 2017 - 19:04

Ja to zwykły szarak jestem, gdzie mi tam do banowania :D

 

A wcześniej pisałeś że chcesz bandita to powinieneś być zadowolony z wyników szukania.


Why... So... Serious
 

#15 Tommo

    MOTONITA - miejski lanser

  • Forumowicze
  • 1078 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer

Napisano wto, 01 sie 2017 - 19:11

Hmhm coś fajnego np??? zawsze coś można doskubać ;-)

 

Z1000


Audi Sport


#16 tadeo

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1297 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 28 sierpień 2006
  • Skąd:Gościszów (Lwówek Sl.)
  • Motocykl:bandit 1200N

Napisano wto, 01 sie 2017 - 19:19

Bierz dużego Bandziora (1200), xjr 1300, zrx 1200, cb 1300 itd. Wszystko da Ci masę frajdy z jazdy i dopiero pokochasz duże nakedy. No i każdego (oprócz XJR-y) kupisz z owiewką...



#17 cezsek

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • E.K.G.
  • 418 postów
  • Wiek: 53
  • Na FM od: 24 sierpień 2006
  • Skąd:Lubliniec
  • Motocykl:Zajebisty

Napisano wto, 01 sie 2017 - 19:27

Kolego w szukajce to jest tylko fazer hornet i bandit i tak dalej ale jak chcesz proszę zablokuj mnie jak da Ci to frajdę ;-)

To bierz "i tak dalej".
A Bandit to fajny motocykl. Bierz litra i będziesz zadowolony.
Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem)

#18 Maniu_85

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Topic Starter
  • V.T.X.
  • 584 postów
  • Wiek: 32
  • Na FM od: 13 styczeń 2011
  • Skąd:WLKP
  • Motocykl:HONDA VTX1300C 2005

Napisano śro, 02 sie 2017 - 18:48

Czemu wszyscy proponujecie maszyny powyżej litra ;-) Przecież 600 i 650 wystarczają do normalnego przemieszczania się :-) Po co mam mieć spalanie 8 jak może być 6 :-)

Powyżej litra jedynie V-ki akceptuje ;-)


Użytkownik Maniu_85 edytował ten post śro, 02 sie 2017 - 18:49


#19 tadeo

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1297 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 28 sierpień 2006
  • Skąd:Gościszów (Lwówek Sl.)
  • Motocykl:bandit 1200N

Napisano śro, 02 sie 2017 - 19:37

No dobra, ja się wycofuję. Po Twoim poście wnioskuję, że nic nie wiesz o dużych poj. w nakedach  :biggrin:

Zazwyczaj jeżdżę z moim przyjacielem (ja B12, on XJR 1300) i przy normalnej jeździe do 140 jeszcze nigdy nie przekroczyliśmy 6.5l/100 km. W takim silniku do dynamicznej jazdy wystarczy kręcić do 5-6 tys obr. Przejedź się, i dopiero wygłaszaj opinie. A jeśli bardzo chcesz jeździć 600-ką, to po co zmieniać pewne moto?



#20 Tommo

    MOTONITA - miejski lanser

  • Forumowicze
  • 1078 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer

Napisano śro, 02 sie 2017 - 20:10

Czemu wszyscy proponujecie maszyny powyżej litra ;-)

 

Bo napisałeś, że chcesz coś fajnego.


Audi Sport





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 Forumowiczów, 3 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |