Skocz do zawartości


Zdjęcie

z Hayabusy na coś z bardziej ludzką pozycją


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 Tommo

    MOTONITA - miejski lanser

  • Forumowicze
  • 1078 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer

Napisano śro, 12 lip 2017 - 10:25

Z ciekawości - co Ci nie odpowiadało w SD-GT?

 

Głównie cena :)  A tak na poważnie, to nie tyle mi nie odpowiadało, co nie zauważyłem jakiejś istotnej przewagi względem konkurenta. Decydowały więc niuanse, ale jednak w jeździe codziennej odczuwalne. Np. w Kawie lusterka są oddalone od kierowcy dzięki czemu, wystarczy tylko skierować tam wzrok nie ruszając głową. To mi bardzo pasuje. W KTM lustra są na kierownicy i znacznie bliżej kierowcy, już tak fajnie nie jest. Przy wolnej, miejskiej jeździe, Kawa ma lepszą kulturę oddawania mocy. To wynika z budowy i typu silnika. KTM ma większy zbiornik, to jest fajne i w serii lepsze wyposażenie. Generalnie są to podobne konstrukcje, pozycja za kierownicą w zasadzie identyczna. Jeszcze jedna kwestia, koszty eksploatacji. KTM będzie wyraźnie droższy.


Użytkownik Tommo edytował ten post śro, 12 lip 2017 - 10:26

Audi Sport


#22 JERZYK-NYC

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • H-D
  • 491 postów
  • Wiek: 59
  • Na FM od: 12 sierpień 2012
  • Skąd:Krakow
  • Motocykl:kawasaki,sportster

Napisano wto, 01 sie 2017 - 13:55

SX to taki mix sportowo-turystyczny. Po niemal dwóch miesiącach użytkowania stwierdzam, że jest to bardziej sport niż turystyk. Oj zdecydowanie.
Bardzo zwinny, dobrze się prowadzący motocykl. Niestety dość twardy, co przy dłuższych przelotach u mnie objawia się bólem dupska.
Dlatego jak potrzebujesz czegoś bardziej turystycznego i na dłuższe przeloty SX się nie sprawdzi raczej. Silnik jest fenomenalny!
Mocny i elastyczny. Daje bardzo dużo frajdy.

Ja zmienilem siedzenie po dwoch tygodniach,to byla chyba jedyna wada tego motorka.Dupa mi odpadala.Zrobilem do tej pory ponad 23000 km i moje cztery litery sa ok.Ale mysle ja sprzedac i kupie chyba Vstroma lub Versusa ale 650.
Ciekawe,ile ona moze byc teraz warta,pelna wersja turystyczna i duzo dodatkow no i pierwszy wlasciciel,wersja amerykanska troche mocniejsza.

Użytkownik JERZYK-NYC edytował ten post wto, 01 sie 2017 - 14:02


#23 jonaszko

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 132 postów
  • Wiek: 53
  • Na FM od: 30 wrzesień 2016
  • Skąd:Dębica
  • Motocykl:mam

Napisano wto, 01 sie 2017 - 14:05

Ja zmienilem siedzenie po dwoch tygodniach,to byla chyba jedyna wada tego motorka.Dupa mi odpadala.Zrobilem do tej pory ponad 23000 km i moje cztery litery sa ok.Ale mysle ja sprzedac i kupie chyba Vstroma lub Versusa ale 650.
Ciekawe,ile ona moze byc teraz warta,pelna wersja turystyczna i duzo dodatkow no i pierwszy wlasciciel,wersja amerykanska troche mocniejsza.

Troche to znaczy ile? 



#24 Tommo

    MOTONITA - miejski lanser

  • Forumowicze
  • 1078 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer

Napisano wto, 01 sie 2017 - 14:30

Troche to znaczy ile? 

 

To jest to samo tylko inaczej liczone. Inna norma.


Audi Sport


#25 JERZYK-NYC

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku

  • H-D
  • 491 postów
  • Wiek: 59
  • Na FM od: 12 sierpień 2012
  • Skąd:Krakow
  • Motocykl:kawasaki,sportster

Napisano wto, 01 sie 2017 - 15:19

 
To jest to samo tylko inaczej liczone. Inna norma.

gdzies czytalem ze tutejsze tlumiki tna trochu mocy.Moj ma 143 KM wg.
ksiazki.Zreszta co za roznica,pare w te czy wewte

Użytkownik JERZYK-NYC edytował ten post wto, 01 sie 2017 - 15:20





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 Forumowiczów, 3 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |