Skocz do zawartości


Zdjęcie

Suzuki DR650 rse możliwośc przełożenia silnika od XT600


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Camell

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 2 postów
  • Na FM od: 16 czerwiec 2017
  • Skąd:Szczytno
  • Motocykl:Suzuki dr650 rse

Napisano sob, 17 cze 2017 - 05:21

Witam,

Jestem w posiadaniu Suzuki Dr650 rse. Motocykl ma uszkodzony silnik. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy jest możliwośc

przełożenia silnika od XT600? Ktoś zna taki przypadek?



#2 MłodyWilk22

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 963 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 07 czerwiec 2005
  • Skąd:Polkowice
  • Motocykl:Hayabusa

Napisano sob, 17 cze 2017 - 10:36

Wszystko się da, tylko pytanie czy ilość przeróbek i zabaw ma sens...

Bo przeróbek byłoby wiele...

 

Pierwszy problem jaki napotkasz tak myśląc na szybkiego to sucha miska oleju w XT - XT rama jest zbiornikiem jak i zarazem chłodnicą oleju...

 

Ps. Masz kompletny silnik od XT z gaźnikiem i modułem?



#3 Camell

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 2 postów
  • Na FM od: 16 czerwiec 2017
  • Skąd:Szczytno
  • Motocykl:Suzuki dr650 rse

Napisano sob, 17 cze 2017 - 10:49

Tak, silnik jest kompletny.



#4 Nitomen

    PROFESJONALISTA - zamykacz opon

  • Forumowicze
  • 6387 postów
  • Wiek: 37
  • Na FM od: 13 styczeń 2005
  • Skąd:ze kątowni
  • Motocykl:jest

Napisano pon, 19 cze 2017 - 12:28

Imho gra nie warta swieczki..zupelnie inne punkty mocowania silnika, sprzedaj silnik od xt i napraw ten z dr , lub kup caly silnik.

Użytkownik Nitomen edytował ten post pon, 19 cze 2017 - 12:30

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

http://www.bikepics....mbers/rysiek24/

#5 żółf

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 539 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 06 luty 2009
  • Skąd:Gniezno/Szczecin/Karpacz
  • Motocykl:LC4 Adv

Napisano pon, 19 cze 2017 - 18:30

Pewnie, że się da. Potrzebna spawarka, tokarka i dużo pracy. Ważne jest żeby zębatki były w osi.

 

Zastanawia mnie tylko jaki jest sens takiego swapa, bo polepszenia osiągów raczej nie będzie. Więc po co się pchać w koszta? Nie lepiej zrobić remont silnika?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |