Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Propozycja motocykla dla dwóch osób - sporo wytycznych


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#41 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 9272 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano nie, 23 kwi 2017 - 15:24

A może mu się ten szutr spodoba, kto wie. Moto im bardziej jest uniwersalne tym lepiej. Wiesz jaki jest najpopularniejszy turystyk obecnie? BMW 1200GS. To takie "duże enduro". Wiesz dlaczego jest taki popularny?


Why... So... Serious
 

#42 Klas500

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 640 postów
  • Na FM od: 09 lipiec 2006
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano nie, 23 kwi 2017 - 16:13

A może mu się ten szutr spodoba, kto wie. Moto im bardziej jest uniwersalne tym lepiej. Wiesz jaki jest najpopularniejszy turystyk obecnie? BMW 1200GS. To takie "duże enduro". Wiesz dlaczego jest taki popularny?

Haha!!! No bardzo dziękuję za objaśnienie co to uniwersalne moto :laugh:  Miałem wątpliwości i dlatego jeżdżę czym jeżdżę ale dzięki tobie już wszystko wiem :D

Jeśli zaś chodzi o autora  wątku i jego upodobania to moto zawsze może zmienić jak nabierze doświadczenia a rzeczywistość jest taka że niezwykle rzadko pierwsze moto jest tym docelowym.



#43 żużu77

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

  • Forumowicze
  • 366 postów
  • Na FM od: 19 kwiecień 2017
  • Skąd:Cieszyn
  • Motocykl:R 1200 RT

Napisano nie, 23 kwi 2017 - 16:22

A może mu się ten szutr spodoba, kto wie. Moto im bardziej jest uniwersalne tym lepiej. Wiesz jaki jest najpopularniejszy turystyk obecnie? BMW 1200GS. To takie "duże enduro". Wiesz dlaczego jest taki popularny?

Ten motocykl jest przereklamowany.
I nie do końca nadaje się do tego, co myślą o nim właściciele.
To bardziej SUV i lansowóz na deptak niż rasowa terenówka.
A im lepsze opony tym dalej po traktor...

Żużu77, Cieszyn, R12RT

#44 KLAUDIUSZ

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Super-Moderatorzy
  • 5357 postów
  • Wiek: 42
  • Na FM od: 18 wrzesień 2005
  • Skąd:Wawa/Siemiatycze
  • Motocykl:Honda CB900 Cafe

Napisano nie, 23 kwi 2017 - 17:09

 

Bo tak jest :D. V-Strom spełnia wszystkie wymagania i na upartego utrzyma te 150 na blacie.

 

No dokładnie, więc kupuj V-stroma jak pisze Limo i koniec.



#45 ks-rider

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Forumowicze
  • 9571 postów
  • Wiek: 96
  • Na FM od: 13 listopad 2006
  • Skąd:Niemcy
  • Motocykl:nie stac mnie

Napisano nie, 23 kwi 2017 - 17:27

Ten motocykl jest przereklamowany.
I nie do końca nadaje się do tego, co myślą o nim właściciele.
To bardziej SUV i lansowóz na deptak niż rasowa terenówka.
A im lepsze opony tym dalej po traktor...

 

Zuzu77

 

W podpisie widze RT'ka a GS'em jezdzil ?

 

Rozumiem, ze ponad 2 miliony uzytkownikow GS'a po prostu sie myli lub niema pojecia.

 

Pozatym jak zwykle Forum poleca moto  " pod siebie " a pytajacy sam powiedzial, ze doswiadczenia NIETU ! wiec pojemnosci os 800 ccm nadaja sie jak swini siodlo :icon_mrgreen:

 

Doswiadczenia nie nabywa sie przed kompem tylko w jezdzie. Klod dobrze napisal, trasa i heyah !

 

:crossy:



#46 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 9272 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano nie, 23 kwi 2017 - 17:33

Haha!!! No bardzo dziękuję za objaśnienie co to uniwersalne moto :laugh:  Miałem wątpliwości i dlatego jeżdżę czym jeżdżę ale dzięki tobie już wszystko wiem :D

 

 

Tigera też bym polecił jakby robili z silnikiem od streeta. A tak zostaje V-Strom. No jakby nie patrzeć to najlepszy wybór i nie chodzi o samą możliwość zjechania z asfaltu.


Why... So... Serious
 

#47 jeszua

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Super-Moderatorzy
  • 9189 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 28 czerwiec 2004
  • Skąd:Namur

Napisano nie, 23 kwi 2017 - 17:47



A ja się pytam czego się tak tych szutrów uczepiliście?! Człowiek napisał że chce sprzęt którym da sie podjechać kawałek gruntową drogą (...)

 

dokładnie "Drogi użytkowania do w dużej mierze wojewódzkie oraz gminne nie obędzie się bez szutru, (..)" [podkr moje]. jakoś na propozycje autor wątku nie protestował, więc może sam sprostuje co miał na myśli; bo dla mnie ten zapis oznacza, że chciałby takimi pojeździć, a nie podjechać kawałek - zwłaszcza iż zaznacza, że dojazd do szutrów będzie asfaltami. to gdybanie, ale stąd większość poleconych modeli nie jest stricte "asfaltowa"

ale faktycznie, dl650 jako "motocyklowy suv" jest najlbiższy kompromisu, przy podanych założeniach

jsz


bezmotocyklowy


#48 jannikiel

    Spec - Ducati

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 3546 postów
  • Wiek: 50
  • Na FM od: 02 listopad 2002
  • Skąd:Łomża
  • Motocykl:4xDucati:999,Paso,2xEfant

Napisano nie, 23 kwi 2017 - 17:50

 

 

 

 

To chyba nie jest lans :icon_mrgreen:



#49 Klas500

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 640 postów
  • Na FM od: 09 lipiec 2006
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano nie, 23 kwi 2017 - 17:50

Jasne, jestem elastyczny z tą prędkością przesadziłem niech będzie 100kmh.

Oczywiście mam w zamiarze najpierw sam nauczyć się praktyki.

Szutry mogą odpaść, lecz nie w 100% do niektórych miejscowości da się jedynie dojechać "polną drogą około 2-3km".

Nie chciałbym zostać źle zrozumiany. Mimo wszystko dzięki za cenne rady :)

jeszua - a to widziałeś...


Użytkownik Klas500 edytował ten post nie, 23 kwi 2017 - 17:51


#50 quasimodoo

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 656 postów
  • Wiek: 46
  • Na FM od: 29 marzec 2013
  • Skąd:Szczecin
  • Motocykl:MW-750 i inne

Napisano nie, 23 kwi 2017 - 17:57

To byłby średni pomysł...
Niby tylko 106 kuni, ale jest wariat... Jakbyś nie kręcił manetą to jest wariat.
Dlatego napisałem o NTV. I nie to nie żart.

Echhhh... Hayabę mu zaproponujcie... A ja powinienem GTR'a... W końcu też większość czasu bez kufrów po mieście latałem... I z topem kobiełka twierdziła, że niesamowicie wygodnie jej... I waU ma... I kupę bajerów... I złoty pięćdziesiąt w trasie w 2 twarze z gratami to taka cienka średnia była... Jak wachę trzeba było przyoszczędzić... Co tam DLe, czy inne motorowery... Echhhh...

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.


#51 Tommo

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1258 postów
  • Wiek: 44
  • Na FM od: 05 luty 2009
  • Skąd:Nowe Miasto n/P
  • Motocykl:Z1000SX Tourer

Napisano nie, 23 kwi 2017 - 18:14

 

Rozumiem, ze ponad 2 miliony uzytkownikow GS'a po prostu sie myli lub niema pojecia.

 

 

Ciastko z kawą robi robotę.

Pojeździłem nowym GSem ADV, fajny, porządny koń, ale nie dał bym za niego tyle co chce fabryka.



A jeśli już mowa o turystycznym enduro to wszystko teraz na łeb bije nowy 1290 ADV R.


Audi Sport


#52 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Forumowicze
  • 9272 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:F3

Napisano nie, 23 kwi 2017 - 18:17

Hehe, pamiętam jaki zachwyt był nad RC8. Też bił wszystko na łeb ale ochy i achy szybko sie skończyły :D


Why... So... Serious
 

#53 Klas500

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 640 postów
  • Na FM od: 09 lipiec 2006
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano nie, 23 kwi 2017 - 18:19

Piękne propozycje na moto za 6-7 tyś. zł. :laugh: 



#54 ded

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

  • Forumowicze
  • 195 postów
  • Wiek: 31
  • Na FM od: 02 czerwiec 2010
  • Skąd:Ciechanów
  • Motocykl:Triumph S3 955i 2002

Napisano nie, 23 kwi 2017 - 21:02

Najsensowniejsza będzie devilka. Do tego tania eksploatacja, kardan i długie interwaly serwisowe.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 Forumowiczów, 1 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |