Skocz do zawartości


Zdjęcie

same problemy z QinGqi Kreidler Supermoto 125


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 kreidler16

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 6 postów
  • Na FM od: 27 luty 2017
  • Skąd:Szczecinek
  • Motocykl:Kreidler Supermoto125

Napisano pon, 27 lut 2017 - 21:23

Witam. Posiadam motor QinGqi Kreidler Supermoto 125. Problem polega na tym iż wyskakuje czwarty bieg i czasem ciężko wbić jedynkę. Co ciekawe dzieje się tak tylko na ciepłym silniku. Poprzedni właściciel zamiast wymienić wszystkie elementy skrzyni wymienił tylko połowę z nich a drugą połowę mi oddał. Co zrobić w takiej sytuacji. Wymienić całą skrzynię, drugą połowę czy może to być tylko kwestia np. wodzików?
Proszę o pomoc

#2 kreidler16

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 6 postów
  • Na FM od: 27 luty 2017
  • Skąd:Szczecinek
  • Motocykl:Kreidler Supermoto125

Napisano nie, 02 kwi 2017 - 16:36

Witam. Po wymianie klamki sprzęgła sprzęgło łapie bardzo wysoko już pod sam koniec. Przed wymianą było wszystko ok. Już sam nie wiem czy tą linkę naprężyć poluzować. Macie na to jakąś radę?

#3 MłodyWilk22

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

  • Forumowicze
  • 963 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 07 czerwiec 2005
  • Skąd:Polkowice
  • Motocykl:Hayabusa

Napisano nie, 02 kwi 2017 - 17:52

Poluzować.

Jak naciągniesz bardziej to zaraz zacznie Ci się sprzęgło ślizgać o ile już się nie ślizga delikatnie...



#4 kreidler16

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 6 postów
  • Na FM od: 27 luty 2017
  • Skąd:Szczecinek
  • Motocykl:Kreidler Supermoto125

Napisano pon, 03 kwi 2017 - 09:46

Poluzować.
Jak naciągniesz bardziej to zaraz zacznie Ci się sprzęgło ślizgać o ile już się nie ślizga delikatnie...



Dobrze pamiętam że luzuje się kręcąc w prawą stronę?

#5 Bimbak

    MOTONITA - głaszczący manetkę

  • Forumowicze
  • 1569 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 21 czerwiec 2008
  • Skąd:Śrem
  • Motocykl:GSX-R 750 K7

Napisano pon, 03 kwi 2017 - 10:03

Różnie. Zazwyczaj w prawo. Musisz tak kręcić by skrócić pancerz.

#6 kreidler16

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 6 postów
  • Na FM od: 27 luty 2017
  • Skąd:Szczecinek
  • Motocykl:Kreidler Supermoto125

Napisano sob, 22 kwi 2017 - 17:17

Witam. W moim motocyklu jest kranik, w którym na dole jest narysowana tak jakby "cała szklana" i napis FUEL. Na górze jest pól tej "szklaneczki" bez napisu a pośrodku nie ma nic. Moje pytanie. W której pozycji kranik jest otwarty a w której zamknięty?? Szukałem po forum odpowiedzi ale wszędzie są kraniki z napisami res., on, itd.



#7 jeszua

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - wymiatacz szos

  • Super-Moderatorzy
  • 9131 postów
  • Wiek: 40
  • Na FM od: 28 czerwiec 2004
  • Skąd:znów krakówek

Napisano sob, 22 kwi 2017 - 17:53

sprawdź w instrukcji obsługi albo serwisowej

jsz


bezmotocyklowy


#8 batko lenin

    NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

  • Forumowicze
  • 73 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 03 maj 2014
  • Skąd:Radom
  • Motocykl:Suzuki VZ 800 Desperado

Napisano sob, 22 kwi 2017 - 18:05

Odpal po kolei we wszystkich pozycjach. Po małej minucie moto zdechnie i to będzie pozycja off ;)



#9 michoa

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Forumowicze
  • 5027 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 08 luty 2008
  • Skąd:EZD
  • Motocykl:yfm200,sfera50, atc250R

Napisano sob, 22 kwi 2017 - 21:27

to jest na chłopski rozum :D cała szklanka on , pół to rezerwa , a pomiędzy zakręcony :D dla pewności można zdjąć przewó i zobaczyć czy pomiędzy zamyka 


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku 

 

http://miszczua.cba.pl

 


#10 kreidler16

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 6 postów
  • Na FM od: 27 luty 2017
  • Skąd:Szczecinek
  • Motocykl:Kreidler Supermoto125

Napisano czw, 04 maj 2017 - 16:19

Witam wymieniłem wczoraj napęd w moim motocyklu (supermoto 125). Aby zdjąć koło musiałem odczepić linkę hamulca od koła. Gdy zdjąłem koło spadła osłona bębna. Były w niej 2 sprężyny. Po złożeniu wszystkiego do kupy tył nie chcę hamować. Śrubę regulacyjną wkręciłem do samego końca i nic nie pomogło. Macie jakieś pomysły?        

                                                                                                                                                      



#11 motomike

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 6 postów
  • Na FM od: 16 styczeń 2016
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:Kreidler 125 Supermoto DD

Napisano pon, 19 cze 2017 - 07:26

Poradziłeś sobie z tym? :) Też mam K SM125 dlatego zainteresował mnie wątek.


--

Polecam dobry serwis i pomoc po awarii - Auto Laweta Łódź


#12 kreidler16

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 6 postów
  • Na FM od: 27 luty 2017
  • Skąd:Szczecinek
  • Motocykl:Kreidler Supermoto125

Napisano pon, 19 cze 2017 - 08:25

Poradziłeś sobie z tym? :) Też mam K SM125 dlatego zainteresował mnie wątek.


Tak. Wystarczyło przesunąć wajchę która trzyma linkę na zębach do tyłu.

#13 motomike

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 6 postów
  • Na FM od: 16 styczeń 2016
  • Skąd:Kraków
  • Motocykl:Kreidler 125 Supermoto DD

Napisano śro, 05 lip 2017 - 20:50

No to spoko, że tylko taka pierdoła - czasami takie objawy zwiastują poważne inwestycje i konieczność zaprzyjaźnienia się z mechesami. Ja ostatnio miałem problem z obrotami i okazało się, że opaską ściągnąłem linkę od gazu i za bardzo reagowała. Pozdro! :)


--

Polecam dobry serwis i pomoc po awarii - Auto Laweta Łódź





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |