Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Honda XRV Africa Twin RD03 1988r, ogłoszenie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lukas1984

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Forumowicze
  • 43 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 19 sierpień 2016
  • Skąd:Norwegia
  • Motocykl:XRV650,CB400, R65LS

Napisano czw, 16 lut 2017 - 18:22

Miał ktoś styczność z taką Africa? 

 

https://www.otomoto....a-ID6yLknF.html

 



#2 kulka

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1235 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 04 kwiecień 2006
  • Skąd:strzelin
  • Motocykl:evo paskud , bigos 750ąty

Napisano czw, 16 lut 2017 - 18:51

bardzo fajny motocykl , ten akurat egzemplarz jest w bardzo przyzwoitym stanie , import ze szwajcarii bodajze, kolega go ogladal , byl pod wrazeniem zachowania , bo to juz leciwy sprzecik , boczki zadupka malowane ale poza tym wyglada fajnie , ponoc swietnie chodzi


dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/
 


#3 Lukas1984

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 43 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 19 sierpień 2016
  • Skąd:Norwegia
  • Motocykl:XRV650,CB400, R65LS

Napisano czw, 16 lut 2017 - 19:18

Oglądał i dlaczego nie kupił? 



#4 Klas500

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 644 postów
  • Na FM od: 09 lipiec 2006
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano czw, 16 lut 2017 - 20:21

Taaaa.... prawie trzydziestoletni motocykl i pięćdziesiąt tyś. km. .... a świstak siedzi...



#5 jannikiel

    Spec - Ducati

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 3586 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 02 listopad 2002
  • Skąd:Łomża
  • Motocykl:4xDucati:999,Paso,2xEfant

Napisano pią, 17 lut 2017 - 06:40

Jeśli ten silnik był prawidłowo obsługiwany, to jeszcze nas przeżyje....przebieg nie ma nic do tego...

Trza sprawdzić czy nie czuć oleju w spalinie, odkręcić korek wlewu oleju, i czy tam tez benzyną nie czuć, jak sprzęgło działa nie działa, ślizga się ( trza zapiąć 5 bieg i powoli puszczać sprzęgło, jak zgaśnie od razu, jest ok, jak czuć że się omyka, tarcze do wymiany...)

Pozatym to klasyk, silnikowo tożsamy od NTV Revere po Shadow 600...



#6 Klas500

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 644 postów
  • Na FM od: 09 lipiec 2006
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano pią, 17 lut 2017 - 08:35

Jeśli ten silnik był prawidłowo obsługiwany, to jeszcze nas przeżyje....przebieg nie ma nic do tego...

Trza sprawdzić czy nie czuć oleju w spalinie, odkręcić korek wlewu oleju, i czy tam tez benzyną nie czuć, jak sprzęgło działa nie działa, ślizga się ( trza zapiąć 5 bieg i powoli puszczać sprzęgło, jak zgaśnie od razu, jest ok, jak czuć że się omyka, tarcze do wymiany...)

Pozatym to klasyk, silnikowo tożsamy od NTV Revere po Shadow 600...

Wcale nie twierdzę że silnik afryki nie wytrzyma więcej. Stwierdzam tylko że najprawdopodobniej dane w aukcji nie są prawdziwe,  a to rodzi podejrzenia że mogą być również problemy z innymi rzeczami. Poza tym uważam, że ceny afryk są zdecydowanie za wysokie na tle innych pojazdów ale to już moja prywatna opinia i to że ja bym takich pieniędzy nie dał za trzydziestoletnie moto ( no chyba że za zabytek w celach kolekcjonerskich), nie znaczy że ktoś tego nie zrobi.



#7 jannikiel

    Spec - Ducati

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 3586 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 02 listopad 2002
  • Skąd:Łomża
  • Motocykl:4xDucati:999,Paso,2xEfant

Napisano sob, 18 lut 2017 - 08:08

No... mój Ducati Paso Limited , zaraz będzie miał 30 lat, a przebieg ma 14 tys km ... cud...hehehhehehehe... i ja wiem że jest prawdziwy, bo można poznać po innych elementach, np tarcze hamulcowe....a pozatym w kraju z którego został sprowadzony, "kręcenie" przebiegiem, jest przestępstwem federalnym, ściganym nie przez "buraczanego" szeryfa, tylko przez FBI.... nie mówiąc o tym, że motocykl jest n-tym pojazdem w garażu używanym najczęściej sporadycznie ( chociaż typowe turystyki okufrowane potrafią mieć duuuże przebiegi), w weekend, jak oczywiście właściciel ma czas....



#8 kulka

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1235 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 04 kwiecień 2006
  • Skąd:strzelin
  • Motocykl:evo paskud , bigos 750ąty

Napisano sob, 18 lut 2017 - 09:51

nie kupil y prostej przyczyny , koles wtedy chcial za nia prawie 9kzl  i ani myslal rozmawiac o realniejszej cenie , zgodnie stwierdzilismy ze moto fajne ale cena przesadnie zawyzona ,moze gdyby miala  czache na dwie lampy i orginalne malowanie zaduupkow to tak ...w koncu   kupil za 5 podobna tylko ze styrana wizualnie, jak jannikiel pisze , mechanicznie to bardzo wytrzymale sprzety wiec skupiac sie bardziej nalezy na stanie podzespolow , teraz ,za ta cene mysle ze warto by sie przyjzec jak ktos szuka 


dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/
 


#9 Klas500

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 644 postów
  • Na FM od: 09 lipiec 2006
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano sob, 18 lut 2017 - 10:04

No... mój Ducati Paso Limited , zaraz będzie miał 30 lat, a przebieg ma 14 tys km ... cud...hehehhehehehe...

Nie cud tylko rzadki przypadek. Nie powiesz mi że regułą jest robienie motocyklem 500 km w sezonie - szczególnie turystykiem.



#10 jannikiel

    Spec - Ducati

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 3586 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 02 listopad 2002
  • Skąd:Łomża
  • Motocykl:4xDucati:999,Paso,2xEfant

Napisano sob, 18 lut 2017 - 10:18

No, nie zapomnę przypadku pewnego H-D sprowadzonego z USA rocznik 2007 z przebiegiem 32 mile hehehhehehehehehehehehhehehehee   :icon_razz: :icon_mrgreen: ...



#11 Klas500

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 644 postów
  • Na FM od: 09 lipiec 2006
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano sob, 18 lut 2017 - 10:47

No, nie zapomnę przypadku pewnego H-D sprowadzonego z USA rocznik 2007 z przebiegiem 32 mile hehehhehehehehehehehehhehehehee   :icon_razz: :icon_mrgreen: ...

Nie wiem co chcesz osiągnąć. Podajesz jakieś ekstremalne przypadki których na dodatek nie da się zweryfikować żeby udowodnić co? Że ta afryka jest warta zakupu? No to niech zainteresowany jedzie ją obejrzeć lub kupić. Założyciel wątku zapytał o zdanie forumowiczów więc wyraziłem swoją opinię- dla mnie nie warto.  A co on zrobi to jego sprawa. I ma to niewiele wspólnego z przypadkami o których piszesz.



#12 jannikiel

    Spec - Ducati

  • DesmoManiax DOC Poland
  • 3586 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 02 listopad 2002
  • Skąd:Łomża
  • Motocykl:4xDucati:999,Paso,2xEfant

Napisano sob, 18 lut 2017 - 14:33

Po prostu, uważam, że to nie jest wcale rzadki przypadek, ale to nie jest reguła...a  takie rzeczy się zdarzają....

Pewnie że warta jest zakupu, tak samo jak każdy motocykl w miarę jako takim stanie technicznym, reszta to już tylko kwestia oczekiwań oraz dogadania się...



#13 Lukas1984

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 43 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 19 sierpień 2016
  • Skąd:Norwegia
  • Motocykl:XRV650,CB400, R65LS

Napisano nie, 19 lut 2017 - 09:04

Dziękuję wszystkim za info :-) Dziś jest chwila prawdy :-) Jedziemy po Africe :-)



#14 Qadrat

    MOTONITA - głaszczący manetkę

  • Forumowicze
  • 1541 postów
  • Na FM od: 02 sierpień 2013
  • Skąd:Ozorków
  • Motocykl:BMW F650, BMW R1150GS

Napisano nie, 19 lut 2017 - 10:43

Rozumiem, że to motocykl legenda ale prawie 8000 zł za 30 letni motocykl to ja bym nie dał. Chyba, że chcesz sobie zrobić z niego sprzęt kolekcjonerski do latania wokół komina. Albo rozebrać do gołej śrubki, wszystko odpicować zgodnie ze sztuką, poskładać i latać na kilku tysięczne trasy.



#15 bruns

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 302 postów
  • Na FM od: 07 marzec 2013
  • Skąd:Whitestock

Napisano nie, 19 lut 2017 - 13:23

Albo rozebrać do gołej śrubki, wszystko odpicować zgodnie ze sztuką, poskładać i latać na kilku tysięczne trasy.

A jaki jest sens rozkręcania i ponownego składania sprawnego motocykla ?



#16 Lukas1984

    NOWICJUSZ - romeciarz

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 43 postów
  • Wiek: 34
  • Na FM od: 19 sierpień 2016
  • Skąd:Norwegia
  • Motocykl:XRV650,CB400, R65LS

Napisano nie, 19 lut 2017 - 14:53

Chcę go za rok wywieźć z kraju a za 30 latka (weterana) będę miał śmieszne cło i opłaty. U mnie taki kosztuje 4 razy drożej :-( Poza tym weteran to weteran a nowości jakoś mnie nie podniecają :-) Stare i piękne :-)



#17 Klas500

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 644 postów
  • Na FM od: 09 lipiec 2006
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano nie, 19 lut 2017 - 19:19

Chcę go za rok wywieźć z kraju a za 30 latka (weterana) będę miał śmieszne cło i opłaty. U mnie taki kosztuje 4 razy drożej :-( Poza tym weteran to weteran a nowości jakoś mnie nie podniecają :-) Stare i piękne :-)

Takie argumenty rozumiem, natomiast wpisy trzydziestoletnich "nówkach sztukach" nie.



#18 qpa

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szorujący kolanami

  • Forumowicze
  • 2948 postów
  • Na FM od: 12 czerwiec 2005
  • Skąd:Lbn
  • Motocykl:wsk

Napisano nie, 19 lut 2017 - 20:22

i jak wrażenia? 



#19 żółf

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 590 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 06 luty 2009
  • Skąd:Gniezno/Szczecin/Karpacz
  • Motocykl:LC4 Adv

Napisano nie, 19 lut 2017 - 20:30

A jaki jest sens rozkręcania i ponownego składania sprawnego motocykla ?

 

Taki kolego, że to sprzęt turystyczny. A jak chcesz jechać w miejsca odludne (a są takie na świecie), to musisz być w 100% pewny sprzętu, bo inaczej w razie awarii czeka Cię kilkudniowa wędrówka na piechotę w kierunku cywilizacji o głodzie i chłodzie :D



#20 kulka

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1235 postów
  • Wiek: 47
  • Na FM od: 04 kwiecień 2006
  • Skąd:strzelin
  • Motocykl:evo paskud , bigos 750ąty

Napisano nie, 19 lut 2017 - 23:47

I co, uważasz ze jak masz nowy sprzęt to się martwić nie musisz ?
Haha,mało chyba wiesz o motocyklach
prędzej zdecydował bym się ,co zresztą czynię jechać starym prostym w naprawach sprzętem niż nowym "pseudohiperniezawodnym ",z osprzętem z gownolitu sprzętem .
Miałem wiele motocykli kupę lat jeżdżę, wiesz czy latam ? Starym bigiem z89 z przebiegiem 149kkm
I ciągle mi służy bezawaryjnie .
Zanim coś palniesz jeden z drugim ,pomysl

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/
 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |