Skocz do zawartości


Zdjęcie

Przeróbka gaźnika na nadciśnieniowy

gaznik przerobka

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Techdx

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 96 postów
  • Wiek: 25
  • Na FM od: 08 wrzesień 2016
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Honda VF500 Interceptor

Napisano wto, 07 lut 2017 - 21:55

Witam. poszukuje informacji w jaki sposób przerobić gaźnik podciśnieniowy z iglicą membranową aby pracował w nadciśnieniu. Założyłem kompresor do mojego wynalazku i tylko to stoi na przeszkodzie.



#2 AdamYZF

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Forumowicze
  • 103 postów
  • Na FM od: 25 marzec 2015
  • Skąd:Gdynia
  • Motocykl:Własny

Napisano sob, 27 maj 2017 - 12:41

gaźnik z membraną nigdy nie będzie nadciśnieniowy,

 

prędzej ale nie koniecznie zadziała gaźnik z 2T gdy dołożyłeś kompresor



#3 Techdx

    NOWICJUSZ - podawacz śrubek

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 96 postów
  • Wiek: 25
  • Na FM od: 08 wrzesień 2016
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:Honda VF500 Interceptor

Napisano wto, 30 maj 2017 - 20:05

Testowałem tego typu gaźniki i był problem w ogóle nie pracował na niskich obrotach i paliwo się wydostawało linką gazu. Teraz mam gaźnik od suzuki GN125 i daje rade. są wolne obroty, średnie szału niema ale jest spoko a powyżej 6000rpm kop w plecy aż do odcinki. Uszczelniłem porządnie cały gaźnik, przelew jest wpięty do dolotu, ssanie jest całkowicie zaślepione, nie chciało współpracować w nadciśnieniu i zaślepiony otwór doprowadzający powietrze do rurki emulsyjnej, delikatnie obniżony poziom paliwa w komorze pływakowej. Są motocykle z doładowaniem dynamicznym i mają gaźniki z przepustnicą membranową , ponadto widziałem takie wynalazki że do starych samochodów wkładali takie gaźniki i uturbiali. To chyba takie gaźniki są odpowiednie.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |