Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Jakie Enduro do 4-5tyś


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#21 żółf

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

  • Forumowicze
  • 588 postów
  • Wiek: 29
  • Na FM od: 06 luty 2009
  • Skąd:Gniezno/Szczecin/Karpacz
  • Motocykl:LC4 Adv

Napisano pią, 30 gru 2016 - 11:57

 

nie wierzę, to w co uderzyły zawory w powietrze :D ? zawór jest zajebiście twardy jak zawór się zgiął to lbo głowicę rozpruło w cholerę albo dziura w tłoku ........

 

Jak zawory są pod kątem, to zwykle grzybek się trochę zegnie i tyle, przecież nie zerwał się łańcuszek, tylko się troszkę zawór spóźnił schować. Już nie raz widziałem taką akcję, wystarczy dać nowe zawory i zwykle po problemie. Raz nawet majster po takiej akcji prostował mi zawór na tokarce, podgrzewając palnikiem i uderzając młotkiem. Potem cała noc docierania do gniazda i do domu udało się wrócić :D



#22 MisterDui

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 51 postów
  • Na FM od: 07 listopad 2014
  • Skąd:Podkarpacie
  • Motocykl:Motorynka

Napisano pią, 30 gru 2016 - 17:04

z tego co widziałem to pokazywał mi dwa zawory pogięte xD i jeszcze kilka części jak pierścienie bo podobno zmienial przy okazji żeby nie rozbierać dwa razy silnika :P co do podniesienia z gleby to racja ciężko w chu* ją podnieść na twardym jak tako ale na miękim to czasami trzeba dwie osoby. i niska nie jest ja jako tako dostaje do ziemi ale w terenie cięzko było 



#23 Nitomen

    PROFESJONALISTA - zamykacz opon

  • Forumowicze
  • 6437 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 13 styczeń 2005
  • Skąd:ze kątowni
  • Motocykl:jest

Napisano pon, 02 sty 2017 - 10:51

te LC4 nie wygladaj zle - widzialem duzo gorsze skladaki, ale w wymiane korby itp a pozniej na aukcje to nie wierze , bo sprzedal by motocykl po kosztach remontu , ten pomaranczowy mial swieze uszczelke pod cylndrem - ale nie wiadomo czy ma kwity , wiec widac ktos cos tam sprawdzal, do tego to wersja SC o zmniejszonej wadze . Aczkolwiek LC4 jest dla osob ktore wiedza ze takiego chca :) , a nie dla kogos kto szuka byle co , byle jezdzilo :) .

 

Sprawdz w TTR rame na spawach , koles mial taka i rozlazila sie w kilku miejscach...


KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

http://www.bikepics....mbers/rysiek24/

#24 Ancymon

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 58 postów
  • Na FM od: 28 listopad 2016
  • Skąd:Menczywoda
  • Motocykl:Dziaponski

Napisano wto, 03 sty 2017 - 16:42

ważyłem kiedyś tts i wyszło 125 kilo bez paliwa  , była dłubana nie taka jak na asfalt wyjeżdża .


Użytkownik Ancymon edytował ten post wto, 03 sty 2017 - 16:42


#25 MisterDui

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 51 postów
  • Na FM od: 07 listopad 2014
  • Skąd:Podkarpacie
  • Motocykl:Motorynka

Napisano pon, 06 mar 2017 - 15:36

Sorry że tak długo mnie nie było ;/ 

A co sądzicie o honda XR 400R? Lekkie może nie zbyt mocne ale jak by się porobiło mały tuning większy gaźnik ,wałek rozrządu i coś tam jeszcze i może te 40 kucy wyciśnie się bez większej utraty na żywotności silnika. Zawieszenie git wszytko na plus w tym moto tylko ciężko kupić bo ludzie nie chcą tego sprzedawać 



#26 Vidon

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 127 postów
  • Na FM od: 08 wrzesień 2013
  • Skąd:Kraków/Wolbrom
  • Motocykl:DT 80

Napisano pon, 06 mar 2017 - 18:59

Sorry że tak długo mnie nie było ;/ 
A co sądzicie o honda XR 400R? Lekkie może nie zbyt mocne ale jak by się porobiło mały tuning większy gaźnik ,wałek rozrządu i coś tam jeszcze i może te 40 kucy wyciśnie się bez większej utraty na żywotności silnika. Zawieszenie git wszytko na plus w tym moto tylko ciężko kupić bo ludzie nie chcą tego sprzedawać 

Zwiększ budżet x 2

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

#27 MisterDui

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 51 postów
  • Na FM od: 07 listopad 2014
  • Skąd:Podkarpacie
  • Motocykl:Motorynka

Napisano pon, 06 mar 2017 - 20:08

no z ceną to właśnie widzę że sobie cenią ale może gdzieś uda się wyrwać coś dobrego za 5k



#28 Vidon

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 127 postów
  • Na FM od: 08 wrzesień 2013
  • Skąd:Kraków/Wolbrom
  • Motocykl:DT 80

Napisano śro, 08 mar 2017 - 16:37

Jak znajdziesz dobrą sztukę za 5 tys. Daj znać, od kupię za 6 tyś.

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

#29 Sherman

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami

  • Forumowicze
  • 2476 postów
  • Na FM od: 27 czerwiec 2011
  • Skąd:Piaseczno/Wawa
  • Motocykl:Fajna sprawa

Napisano czw, 09 mar 2017 - 15:15

A co sądzicie o honda XR 400R? Lekkie może nie zbyt mocne ale jak by się porobiło mały tuning większy gaźnik ,wałek rozrządu i coś tam jeszcze i może te 40 kucy wyciśnie się bez większej utraty na żywotności silnika.

Ja bym się cieszył, gdyby po srogich inwestycjach ten sprzęt wycisnął 30 KM. Przecież to katalogowo miało 35 kucy tuż po opuszczeniu fabryki 200 lat temu. Natomiast pomysłu wstawiania ostrzejszych wałków czy zwiększania kompresji do leciwego enduraka nawet nie mam za bardzo pomysłu jak skomentować... choć widzę, że zasugerował się optymistycznym artykułem o tym motocyklu na Motogenie. Powiem Ci, że po takich zabiegach wybuchają silniki w nowych crossówkach robionych za ciężkie pieniądze. Nie da się zmienić w silniku jednej rzeczy, żeby nie wywołało to wpływu na inny. Założysz tłok zwiększający kompresję = masz automatycznie większe obciążenie korby i łożysk. To samo montaż zestawów typu Big Bore. Nie mówiąc o tym, że szlag Ci trafi sprzęgło (choćby sprężyny: okaże się, że już nie dają rady zapewnić odpowiedniego docisku). I tak dalej :) Obrazowo: mi w RMZ zestaw BigBore załatwił łożyska na wale i korbę po 60 godzinach, gdzie standardowo wytrzymuje około 150.



#30 michoa

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Forumowicze
  • 5131 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 08 luty 2008
  • Skąd:EZD
  • Motocykl:trx450r,sfera50, atc250R

Napisano czw, 09 mar 2017 - 21:38

 

Ja bym się cieszył, gdyby po srogich inwestycjach ten sprzęt wycisnął 30 KM. Przecież to katalogowo miało 35 kucy tuż po opuszczeniu fabryki 200 lat temu. Natomiast pomysłu wstawiania ostrzejszych wałków czy zwiększania kompresji do leciwego enduraka nawet nie mam za bardzo pomysłu jak skomentować... choć widzę, że zasugerował się optymistycznym artykułem o tym motocyklu na Motogenie. Powiem Ci, że po takich zabiegach wybuchają silniki w nowych crossówkach robionych za ciężkie pieniądze. Nie da się zmienić w silniku jednej rzeczy, żeby nie wywołało to wpływu na inny. Założysz tłok zwiększający kompresję = masz automatycznie większe obciążenie korby i łożysk. To samo montaż zestawów typu Big Bore. Nie mówiąc o tym, że szlag Ci trafi sprzęgło (choćby sprężyny: okaże się, że już nie dają rady zapewnić odpowiedniego docisku). I tak dalej  :) Obrazowo: mi w RMZ zestaw BigBore załatwił łożyska na wale i korbę po 60 godzinach, gdzie standardowo wytrzymuje około 150.

 

bzdury pitolisz takie że nóż się w kieszeni otwiera....... 

35KM ma katalogowo to dlaczego ma ich nie mieć teraz ? to nie crf że po treningu traci połowę kompresji a po drugim trzeba robić silnik, ten motocykl może mieć spory przebieg i wciąż mieć moc bo zużywa się powoli  ......

 

to jest niewysilony dosyć prosty silnik , nie crossowe 450 4T , tam tuning ma sens bo można osiągnąc wiele  i wciąż żywotność będzie na sensownym poziomie  ( zamiast 50 tys km  na tłoku przejedzie ci 25 , dla amatora to wciąż dużo jak lata non stop off ) 

 

jakieś sypiące się sprzęgła , wybuchy ? obudź się to nie 450 4T co ma prawie 60KM w serii .......

ja w 600 jeździłem 2 lata na samochodowym przepalonym oleju , albo bez oleju i nie byłem w stanie zajebać sprzęgła a ty piszesz że jak w 400 podniesie moc o te 5 czy 8 KM to mu nie wytrzyma :D 


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku 

 

http://miszczua.cba.pl

 


#31 1qazse4

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

  • Forumowicze
  • 219 postów
  • Na FM od: 01 lipiec 2012
  • Skąd:Wawa
  • Motocykl:husqa & ktm

Napisano pią, 10 mar 2017 - 09:11

jak już zwiększyłes budżet x2, to mogę Ci zaoferować moją husqvarnę 250 :)



#32 Sherman

    ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami

  • Forumowicze
  • 2476 postów
  • Na FM od: 27 czerwiec 2011
  • Skąd:Piaseczno/Wawa
  • Motocykl:Fajna sprawa

Napisano pią, 10 mar 2017 - 11:33

Proponuję lekturę kilku artykułów człowieka, który zajmuje się zawodowo tuningowaniem do sportu od bardzo dawna. Niestety o kilku rzeczach miałem okazję się przekonać osobiście w sposób nieco bolesny dla finansów - między innymi dlatego zamiast pakować czas i pieniądze w podnoszenie osiągów 250-tki wolę jeździć seryjną 450-tką i jak słyszę pomysł typy "stuningujmy stare enduro" to sugeruję rozejrzenie się za czymś, co będzie odpowiednie do jazdy bez wymiany wałków rozrządu. Gwarantuję, że wyjdzie taniej. Nie mówiąc o tym, że nigdy nie udaje się odzyskać choćby cząstki poniesionych kosztów przy późniejszej sprzedaży pojazdu. Także de facto traci się 2 razy.

 

Tu link do wspomnianych artykułów: http://www.chojnacki.com.pl/filozofia



#33 michoa

    MOTOCYKLISTA - znikający punkt

  • Forumowicze
  • 5131 postów
  • Wiek: 30
  • Na FM od: 08 luty 2008
  • Skąd:EZD
  • Motocykl:trx450r,sfera50, atc250R

Napisano pią, 10 mar 2017 - 14:50

i wciąż  taśma ci się zacieła -250 wyczyn to nie xr400 ........

 

ja 600 2 lata jeździłem na samochodowym oleju którego dolewałem jak mi się skrzynia zacinała ( wtedy nawet bagnet się nie maczał i rozrząd grał ) , zawory jak mi się przypomni , filtra powietrza nie myłem , i but do spodu z gotowaniem oleju latem , nie udało mi się tego zabić , co trzeba zrobić żeby się udało ? remont zrobiłem bo mi świeca padła - iskra była ale nie paliła, po remoncie to samo , pomogła wymiana świecy

 

 ..........

i głowica nie wymagała interwencji poza uszczelniaczami , pozatym tłok i wał tylko 

 

to są bardzo trudne do zabicia piece w 600 jedynym słabym punktem jest przegrzewanie się , ale 400 ma chłodnicę oleju......

 

 

 

Nie mówiąc o tym, że nigdy nie udaje się odzyskać choćby cząstki poniesionych kosztów przy późniejszej sprzedaży pojazdu. Także de facto traci się 2 razy.

 

ale to mu jesteśmy miras handlarz czy robimy moto dla siebie ? tobie rozumiem jak kupisz crf za 10 tys zł polatasz 2 lata zrobisz piec za 5kpln to po 3latach sprzedasz za 15 tak ? 

 

ja jeszcze nigdy nie sprzedałem moto którym jeździłem żeby mi się zwróciło , ale może nieudały jestem .......

 

 

ciężko kupić bo ludzie nie chcą tego sprzedawać 

 

bo to jest bardzo trwałe i tanie w eksploatacji....

co nie zmienia faktu że ja wolałem 600 , cięższa, gorszy kąt główki ramy, gorszy zawias ale sporo mocniejsza i lepszy dół.......

 

u mnie kumplowi się kiedyś udało kupić z papierem za 6300 zł xr400 i stan znośny  więc szukaj może się uda 


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku 

 

http://miszczua.cba.pl

 


#34 Nitomen

    PROFESJONALISTA - zamykacz opon

  • Forumowicze
  • 6437 postów
  • Wiek: 38
  • Na FM od: 13 styczeń 2005
  • Skąd:ze kątowni
  • Motocykl:jest

Napisano pon, 20 mar 2017 - 13:11

Koles mechanik motocyklowy podkrecal tak swoja XR 400 i niestety stwierdzil ze odbija sie to zywotnosci silnika , po 2 latach ,a malo jezdzil, korba klekla , tlok sie skonczyl..wiec Sherman ma racje ...podkrecasz, to licz sie ze zywotnosc spadnie .


KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

http://www.bikepics....mbers/rysiek24/

#35 Magik

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1216 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 10 październik 2003
  • Skąd:Redło(ZSD) / Kołobrzeg
  • Motocykl:KTM ADV 990

Napisano nie, 10 wrz 2017 - 22:38

Cześć, podłączę się pod temat.
Powoli zaczynam przeglądać OLX i szukać coś dla siebie.
Generalnie jeżdżę banditem 1250, ale co roku nachodzi mnie ochota, żeby zjechać z asfaltu i pobujać się troche po polnych drogach.
Tak więc doradźcie coś - moto do 5 tyś zł, moto do latania po lesie i innych polnych drogach. Nie na tor. 
Przeglądam Kawasaki KMX 125, DT 125 i DR 125, czy będzie jakaś istotna różnica miedzy tymi motocyklami, czy raczej nie skupiać się na konkretnym modelu tylko wziąć co będzie 'lepsze' ?


Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :)

 

 


#36 szahrajj

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 29 postów
  • Na FM od: 20 marzec 2016
  • Skąd:Włodawa
  • Motocykl:Cagiva W8

Napisano pon, 11 wrz 2017 - 11:31

Zasadnicza roznica jest taka ze dt i kmx to 2t a dr to 4t. Do pyrkania po lesie dr sie jeszcze nada ale zeby troche poszalec juz jest za slaba. Dt i kmx to porownywalne sprzety wiec raczej nie ma sensu sie ograniczac do danego modelu a wybrac egzemplarz w lepszym stanie

#37 Magik

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1216 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 10 październik 2003
  • Skąd:Redło(ZSD) / Kołobrzeg
  • Motocykl:KTM ADV 990

Napisano pon, 11 wrz 2017 - 17:16

Ok dzięki czyli DR 125 i XT 125 odpadają z wyszukiwań. Pozostaję przy DT i KTX, czy są jeszcze jakieś alternatywy ?


Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :)

 

 


#38 szahrajj

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 29 postów
  • Na FM od: 20 marzec 2016
  • Skąd:Włodawa
  • Motocykl:Cagiva W8

Napisano wto, 12 wrz 2017 - 15:34

Ja bym jeszcze zwrocil uwage na sachsa zx bo to w sumie to samo co dt

#39 Magik

    MOTONITA - rozmawiający z silnikiem

  • Forumowicze
  • 1216 postów
  • Wiek: 28
  • Na FM od: 10 październik 2003
  • Skąd:Redło(ZSD) / Kołobrzeg
  • Motocykl:KTM ADV 990

Napisano wto, 12 wrz 2017 - 18:25

a może coś ciutke większego, co myślicie o DR 350 i XT 350 ?


Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :)

 

 


#40 Vidon

    NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

  • Forumowicze
  • 127 postów
  • Na FM od: 08 wrzesień 2013
  • Skąd:Kraków/Wolbrom
  • Motocykl:DT 80

Napisano pią, 15 wrz 2017 - 09:10

Najlepszą opcją jeśli chodzi o zakup i odsprzedaż, ilość dostępnych części używanych jak i nowych, odblokowanie do pełnej mocy to Yamaha DT 125R, koszty utrzymania jak i koszty remontów nie są duże a większość spraw idzie samemu ogarnąć. XT 350 to stary motocykl, tak jak i w DR 350 padnie głowica i generuje duże koszty.

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |