Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Czujnik poziomu elektrolitu GPZ 400-demontaż


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 AndrevGPZ

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 16 postów
  • Na FM od: 13 październik 2016
  • Skąd:Świecie
  • Motocykl:Kawasaki GPZ 400

Napisano czw, 01 gru 2016 - 17:37

Witam! W moim moto(Kawasaki GPZ 400 Uni-Trac 1986r) zastosowano czujnik poziomu elektrolitu w akumulatorze. Poprzedni właściciel wymienił aku na żelowe w którym nie ma miejsca żeby wpiąć ten czujnik i teraz mruga mi ciągle kontrolka "BATT" na monitorku plus czerwone "WARRNING" przy stacyjce co jest mega wk*rwiające :) Moje pytanie brzmi czy da się jakoś wyeliminować ten czujnik? Bo moim zdaniem to zbędny gadżet. Czy muszę wymienić nowy akumulator żelowy na nowy akumulator tradycyjny, w którym jest miejsce żeby podpiąć ten nieszczęsny czujnik. Wszelkie wskazówki mile widziane prócz tych typu "wyjmij żarówke" ;) Pozdrawiam!

 



#2 HD1940

    MOTONITA - leżący na baku

  • Moderatorzy
  • 1368 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 13 październik 2007
  • Skąd:Białystok
  • Motocykl:BMW R80RT, HD WLD

Napisano czw, 01 gru 2016 - 17:54

Nie znam budowy tego czujnika ale sądzę, że działa na zasadzie zwierania lub rozwierania styków przez jakiś rodzaj pływaka lub po prostu przez sam elektrolit. Wyjściem jest więc oszukanie urządzenia poprzez albo połączenie przewodów dochodzących do czujnika albo ich odizolowanie od siebie.



#3 AndrevGPZ

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 16 postów
  • Na FM od: 13 październik 2016
  • Skąd:Świecie
  • Motocykl:Kawasaki GPZ 400

Napisano czw, 06 kwi 2017 - 18:10

Nie znam budowy tego czujnika ale sądzę, że działa na zasadzie zwierania lub rozwierania styków przez jakiś rodzaj pływaka lub po prostu przez sam elektrolit. Wyjściem jest więc oszukanie urządzenia poprzez albo połączenie przewodów dochodzących do czujnika albo ich odizolowanie od siebie.

$T2eC16R,!zUE9s38+HrmBR(ZhMbuvg~~60_1.JP

 

To taki czujnik. Wpina się go zamiast jednego z korków.



Problem rozwiązany. Wyczytałem na angielskim forum, że wystarczy obciąć czujnik a przewód podłączyć pod "+". Sprawdzone, działa.


Użytkownik AndrevGPZ edytował ten post czw, 06 kwi 2017 - 18:09





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |