Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

Cafe racer

Pompa hamulca

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 djlukas10

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 2 postów
  • Na FM od: 29 listopad 2016
  • Skąd:Ostróda
  • Motocykl:Suzuki gn 125

Napisano śro, 30 lis 2016 - 00:51

Witam , przerobilem swoje suzuki gn 125 na cafe, zmieniłem też kiere i teraz zbiornik od pomy hamulca jest pochylony. Czy jest możliwość że się zapowietrzy. Poniżej wrzucam fotki.

Załączone pliki



#2 Limo

    MOTOCYKLISTA DOSKONAŁY - władca szlaków

  • Forumowicze
  • 9462 postów
  • Wiek: 35
  • Na FM od: 16 lipiec 2006
  • Skąd:Warszawa
  • Motocykl:SC28

Napisano śro, 30 lis 2016 - 10:19

Nie zapowietrzy się jak będzie odpowiedni poziom płynu.


Why... So... Serious
 

#3 Ancymon

    NOWICJUSZ - trzecia Mordka

  • Forumowicze
  • 58 postów
  • Na FM od: 28 listopad 2016
  • Skąd:Menczywoda
  • Motocykl:Dziaponski

Napisano śro, 30 lis 2016 - 10:56

Ło kurka ale opony zajebiste jakie to są rozmiary ? zębatki zmieniałeś ? 



#4 djlukas10

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 2 postów
  • Na FM od: 29 listopad 2016
  • Skąd:Ostróda
  • Motocykl:Suzuki gn 125

Napisano śro, 30 lis 2016 - 12:07

Z przodu 18 cali z tyłu 16 , bezdętkowe , balonowe. Koła od suzuki gn 125 orginalne.

Opony dodają całego uroku :)

Załączone pliki



#5 corrosive

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 08 maj 2018
  • Skąd:świętokrzyskie

Napisano wto, 08 maj 2018 - 19:33

Bardzo zacne...

Sam przymierzam się do przeróbki Gienki na cafe racera i Twoja konwersja utwierdza mnie w przekonaniu, że to dobry kierunek.

Mam jedno pytanie. Czy kombinowałeś coś z lagami??? Skracałeś? Przesuwałeś względem półek?

Mam wrażenie jakby kąt był trochę inny, jakby krótsze były - choć podejrzewam ze wpływ mogą mieć osłony no i opony. Jaki to rozmiar konkretnie?

 

Pozdrawiam



#6 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12342 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano śro, 09 maj 2018 - 04:51

Opony to nie z tej bajki :).

Z Gienka ciezko zrobic cafe z powodu ramy.



#7 corrosive

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 08 maj 2018
  • Skąd:świętokrzyskie

Napisano śro, 09 maj 2018 - 17:20

Co do opon to się zgodzę. Pytanie było raczej z ciekawości :)

Co do ramy już nie koniecznie. Oczywiście nie mówimy o cafe na wypasie. Ale jako wprawka - imho geometria podatna na modyfikacje.

 

PS. Dopiero gdy napisałem post zauważyłem, że odgrzałem kotleta :)



#8 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12342 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano śro, 09 maj 2018 - 17:34

A czym rozni sie cafe na wypasie od cafe niewypasowanego ?

Cafe to cafe gdzie linia ramy idzie w miare prosto, kola sa szprychowe i waskie a caly motocykl minimalistyczny.

Chopperowa rama gienka z grubymi kolami bobbera to zupelnie nowy wynalazek nie majacy z prawdziwymi cafe racerami wiele wspolnego.

Oczywiscie mozna pomieszac wszystko ze wszystkim, ale po co nazywac to cafe ?

Te motocykle charakteryzowaly sie malym ciezarem, zwrotnoscia i specyficznym oddawaniem mocy brytyjskich twinow, co pozwalalo na ostry start spod swiatel bez potrzeby mienia 150 KM w silniku, czy gienek na tak grubasnych oponach bedzie zwrotnym motocyklem ?

Zostawmy juz starty spod swiatel :).



#9 corrosive

    CZYTACZ - zupełny świeżak

  • Forumowicze
  • 3 postów
  • Na FM od: 08 maj 2018
  • Skąd:świętokrzyskie

Napisano czw, 10 maj 2018 - 19:54

Ech...

Oczywiście masz rację ale trzeba brać poprawkę na czasy ;)

Uczepiłeś się tych kół... i popieram Twoje zdanie... te balony nie pasują do konceptu cafe... ale trywialnie ciekawi mnie rozmiar ;)

 

Co do ramy Gienka to trochę się nie zgodzę. Geneza soft chopperów jest dość trywialna. Japońce poszli na skróty delikatnie modyfikując swój hit pod postacią UJM'a do potrzeb rynku. Stawianie Gienka w jednej linii z produktami HD czy późniejszymi już razowymi chopperami z kraju kwitnącej wiśni jest sporym niedopowiedzeniem.

 

Moim zdaniem (żeby nie było niedopowiedzeń, MOIM) Gienka jak najbardziej nadaje się do wariacji na temat cafe (szczególnie tej minimalistycznej, niskopojemnościowej) - choć oczywiście trzeba przyznać, że są bazy łatwiejsze i ciekawsze... ale jak powiada stare powiedzenie jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma  :)

 

EOT

Pozdrawiam



#10 Adam M.

    Spec - Mechanik

  • Super-Moderatorzy
  • 12342 postów
  • Wiek: 69
  • Na FM od: 09 sierpień 2003
  • Skąd:Kanada
  • Motocykl:Triumph T150V.

Napisano czw, 10 maj 2018 - 22:04

Nie mowie ze Gienka nie mozna przerobic, mozna i nawet niezle to niektorym wychodzi.

Po prostu inne modele Suzuki sa do przerobek latwiejsze, jak wszystkie stare GS i GSX.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Pompa hamulca

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |