Skocz do zawartości


 

 

Zdjęcie

MZ 250 czujnik luzu problem wykręcenie.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 matuś

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Forumowicze
  • 13 postów
  • Na FM od: 03 maj 2016
  • Skąd:Budzyń
  • Motocykl:MZ 250

Napisano pon, 21 lis 2016 - 13:09

Witam! Mam pytanie mianowicie cieknie mi olej z czujnika luzu w MZ ETZ 250 i kupiłem nowy lecz stary zamiast kształtu klucza jest okrągły ktoś kiedyś siłował się z nim i zjechał go na maxa. Teraz głowię się jak wykręcić go żeby nic nie uszkodzić. Ktoś ma może jakieś pomysły ? Pozdrawiam!



#2 Klas500

    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

  • Forumowicze
  • 643 postów
  • Na FM od: 09 lipiec 2006
  • Skąd:dolnośląskie
  • Motocykl:Triumph Tiger 1050

Napisano pon, 21 lis 2016 - 14:36

Jeśli i tak jest uszkodzony i do wymiany to najprostszym sposobem będzie przewiercenie.



#3 HD1940

    MOTONITA - leżący na baku

  • Moderatorzy
  • 1363 postów
  • Wiek: 51
  • Na FM od: 13 październik 2007
  • Skąd:Białystok
  • Motocykl:BMW R80RT, HD WLD

Napisano pon, 21 lis 2016 - 16:11

Jak jest podejście to chwyć kluczem morsa (szczypce zaciskowe) i wykręcaj. Z wierceniem trzeba uważać, bo można uszkodzić gwint w korpusie a wióry mogą wpaść tam gdzie nie należy.



#4 rambi

    ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

  • Forumowicze
  • 309 postów
  • Wiek: 59
  • Na FM od: 01 maj 2006
  • Skąd:Lublin / Dortmund
  • Motocykl:HONDA CB 400

Napisano wto, 22 lis 2016 - 13:24

Mozna odkrecic przy pomocy mlotka i przecinaka. Przystawiajac przecinak pod niewielkim katem na obwodzie uderzasz mlotkiem. Ta metoda wyglada na brutalna ole czesto bywa skuteczna. Uderzenia mlotka sa dynamiczne i ulatwiaja wykrecenie zapieczonej sruby.



#5 matuś

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 13 postów
  • Na FM od: 03 maj 2016
  • Skąd:Budzyń
  • Motocykl:MZ 250

Napisano śro, 23 lis 2016 - 11:46

Ok jutro spróbuję . Od samego początku mam problem z wyciekiem z tamtych okolic. Już nie mam nerwów skąd to dokładnie leci raz niby z czujnika raz obok z otworu technicznego... Jestem perfekcjonistą i nawet w tak starym motocyklu nie chciał bym grama oleju a  tam leci i leci...



#6 Hun996

    MOTONITA - leżący na baku

  • M.G.H.
  • 1442 postów
  • Na FM od: 31 marzec 2005
  • Skąd:Frontera
  • Motocykl:XL1000 "Varan"

Napisano pią, 25 lis 2016 - 10:08

W mojej 250 też myslałem że to czujnik, wkręciłem nawet na silikon. Olej był nadal i sobie kapał.

Potem sie okazało że przepuszcza oryginalny simmering na zebatce łańcucha. Po zmienia na Atene uspokoiło się.  



#7 matuś

    NOWICJUSZ - macant tematu

  • Topic Starter
  • Forumowicze
  • 13 postów
  • Na FM od: 03 maj 2016
  • Skąd:Budzyń
  • Motocykl:MZ 250

Napisano pią, 25 lis 2016 - 23:30

O dzięki za radę sprawdzę to teraz przez zimę . Zdejmę zębatkę wytrę do sucha i będę obserwował :)

 

Nadal nie poszło wykręcenie czujnika.. Sposób na przecinak i młotek okazał się nie zbyt dobrym pomysłem ponieważ plastik został pocięty i zrobiło się dopiero jajko :D


Użytkownik matuś edytował ten post sob, 26 lis 2016 - 15:45





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 Forumowiczów, 0 gości, 0 ukrytych Forumowiczów


modyfikacje bixenon Full-led | sklep z oświetleniem samochodowym | żarniki xenon D2S D1S D3S D4S |